Jump to content

3. Nesil Mazda 3 SKYACTIV Sonunda LPG ile Buluştu


h_sahin
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

26 dakika önce, h_sahin :

Aracın çekişi gidişi yakıtı sürüşü hiçbir sıkıntı yok sadece uzun yolda sıkıştırınca arıza lambası yanıyor .

Sanırım LPG basıncı yetişmiyor. Yolda regülatör basıncı nereye kadar düşüyor görmek lazım. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bütün bu çıkan ufak tefek sorunlar bayi ya da marka tarafından takip edilip bir yerlere not alınıyor mu acaba. her seferinde herkesin arabasında amerika yeniden mi keşfediliyor önemli noktalardan biri bu. geri bildirimlerin işlenip düzenlemelere gidildiğine dair zerre umudum yok. birazcık olsun bu ülke insanını taniyorsam bu böyledir.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

7 dakika önce, Katil Balina :

bütün bu çıkan ufak tefek sorunlar bayi ya da marka tarafından takip edilip bir yerlere not alınıyor mu acaba. her seferinde herkesin arabasında amerika yeniden mi keşfediliyor önemli noktalardan biri bu. geri bildirimlerin işlenip düzenlemelere gidildiğine dair zerre umudum yok. birazcık olsun bu ülke insanını taniyorsam bu böyledir.

Gitmiş olduğum bayilerin  ve distribütörün kriteri belli; çekişte,gidişte sıkıntı yoksa lpg de sıkıntı yok :D 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

5 dakika önce, h_sahin :

Gitmiş olduğum bayilerin  ve distribütörün kriteri belli; çekişte,gidişte sıkıntı yoksa lpg de sıkıntı yok :D 

tam bu topraklarin kafası:) 

ben de dahil taktirmayı düşünen arkadaslar ellerine kağıt kalem alıp konuyu baştan sona okuyarak notlarını alıp gitsinler. 

şu şöyle olmuş şurada şu yapılmış. bu böyleyken böyle olmuş böyle yapılmış  şöyle çözülmüş diye..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, Katil Balina :

tam bu topraklarin kafası:) 

ben de dahil taktirmayı düşünen arkadaslar ellerine kağıt kalem alıp konuyu baştan sona okuyarak notlarını alıp gitsinler. 

şu şöyle olmuş şurada şu yapılmış. bu böyleyken böyle olmuş böyle yapılmış  şöyle çözülmüş diye..

Aslında buna gerek yok, araca özel montaj şeması var bir kaç sayfadan oluşan fakat distribütör takarken bakmadı bile, daha sonra ayar için kayseri çelik grupa gittiğimde gördüm şemayı fakat öyle bir şema çizmişlerki :) lovatoyu tebrik etmek lazım :) bu kadar saçma bir montaj şeması olamaz :) motoru açın 3.500 km öteden lpg takıldığını görürsünüz :) 

Sipariş verdim lovato ayar kablosu geldiği gibi kendim yapacağım ayarları , bakalım ltft ve stft değerleri istediğim aralığa gelecekmi . En kısa zamanda bilgi paylaşımında bulunurum. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

51 dakika önce, h_sahin :

Aslında buna gerek yok, araca özel montaj şeması var bir kaç sayfadan oluşan fakat distribütör takarken bakmadı bile, daha sonra ayar için kayseri çelik grupa gittiğimde gördüm şemayı fakat öyle bir şema çizmişlerki :) lovatoyu tebrik etmek lazım :) bu kadar saçma bir montaj şeması olamaz :) motoru açın 3.500 km öteden lpg takıldığını görürsünüz :) 

Sipariş verdim lovato ayar kablosu geldiği gibi kendim yapacağım ayarları , bakalım ltft ve stft değerleri istediğim aralığa gelecekmi . En kısa zamanda bilgi paylaşımında bulunurum. 

nereden nereye:)

gittikçe ustalaşıyorsunuz hocam. bu ülkenin vergi politikası sağolsun herkesi her konuda uzmanlaştırıyor. 

geçen haberlerde vardı çoğu kişi artık evde alkol damıtıyormus. aynı efes'i alman 2.5 liraya vatandaşı 7.5 liraya içiyor tabi naapsın.. 

  • Haha 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 saat önce, h_sahin :

Sipariş verdim lovato ayar kablosu geldiği gibi kendim yapacağım ayarları , bakalım ltft ve stft değerleri istediğim aralığa gelecekmi . En kısa zamanda bilgi paylaşımında bulunurum. 

Şu an ki değerler neler?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 saat önce, h_sahin :

Aslında buna gerek yok, araca özel montaj şeması var bir kaç sayfadan oluşan fakat distribütör takarken bakmadı bile, daha sonra ayar için kayseri çelik grupa gittiğimde gördüm şemayı fakat öyle bir şema çizmişlerki :) lovatoyu tebrik etmek lazım :) bu kadar saçma bir montaj şeması olamaz :) motoru açın 3.500 km öteden lpg takıldığını görürsünüz :) 

Sipariş verdim lovato ayar kablosu geldiği gibi kendim yapacağım ayarları , bakalım ltft ve stft değerleri istediğim aralığa gelecekmi . En kısa zamanda bilgi paylaşımında bulunurum. 

Hayırlı olsun. Çok doğru karar. Böyle bir durumda kendi eşeğinizi kendiniz sürmekten başka çareniz yok. Maalesef tr de işler hala usta çırak ilişkisi olarak işliyor. Kurumsal firmalarda bile durum böyle. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

32 dakika önce, quiteguide :

Şu an ki değerler neler?

15, 20, 25 hem artı hem eksi :) Allah ne verdiyse geziyor :) bu yüzden zaten zengin karışıma düşmesi. Youtube da baya bir kaynak var branş yabancı diller olunca yurtdışıda araştırma içerisindeyim en kısa zamanda ayar ile ilgili bir konu açmayı düşünüyorum. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

19 dakika önce, h_sahin :

15, 20, 25 hem artı hem eksi :) Allah ne verdiyse geziyor :) bu yüzden zaten zengin karışıma düşmesi. Youtube da baya bir kaynak var branş yabancı diller olunca yurtdışıda araştırma içerisindeyim en kısa zamanda ayar ile ilgili bir konu açmayı düşünüyorum. 

Takipteyiz hocam biliyorsun. İzne ayrılınca 10_15 gun kadar sonra ankaraya gidip bende lpg taktirmayi düşünüyorum. Deneyimlerinizi bekliyorum

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, h_sahin :

15, 20, 25 hem artı hem eksi :) Allah ne verdiyse geziyor :) bu yüzden zaten zengin karışıma düşmesi. Youtube da baya bir kaynak var branş yabancı diller olunca yurtdışıda araştırma içerisindeyim en kısa zamanda ayar ile ilgili bir konu açmayı düşünüyorum. 

+/- %25 olduğu zaman motor ikaz lambası yaniyor.

Şahsi fikrim, ayar yapmadan önce araci zorlamadan 50 60 km benzinde binin, trimler sifirlanacaktir. (Gaz pedalı taş gibi oluyor o hissi seviyorum) Sonra ayar yapın.

Bir de, atarsan önce bulabilirseniz daha soğuk iridyum buji takin, ya da stock bujileri 2-3 mm daraltin.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

30 Ağustos'ta Ankara Lavato'da kiti taktırdım.Aracım Makyajlı 2016 Mazda 3 Power Sense 13000 km de takıldı kit.Üstüne 4500-4800 km arası yol yaptım.Motor ikaz lambası hiç yanmadı.35 lt Lpg ile 440 km yol yapıyorum.Çoğunluğu 110-120 km/h arası olmak üzere 150-160 km/h yaptığım yerlerde oluyor.90-110 km/h arası 550 km yol yapıyorum.Ben çok memnunum.Tek bir sıkıntı farkettim MRCC açıkken 5000 devire ani çıkışlarda titreme yapıyordu.MRCC kapalı iken böyle bir sorun olmuyor nedenini bilmiyorum.Teknik bilgim çok kısıtlı bu konuda.Bu arada rölantide titreme olmadı hiç.2100 km de tekrar baktırmak için gittiğimde bir sıkıntı olmadığını P3'ü güncellediklerini söylediler.Onuda bilmiyorum.Fotoğraf isterseniz yarın müsait olunca atarım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 dakika önce, ikarayel :

30 Ağustos'ta Ankara Lavato'da kiti taktırdım.Aracım Makyajlı 2016 Mazda 3 Power Sense 13000 km de takıldı kit.Üstüne 4500-4800 km arası yol yaptım.Motor ikaz lambası hiç yanmadı.35 lt Lpg ile 440 km yol yapıyorum.Çoğunluğu 110-120 km/h arası olmak üzere 150-160 km/h yaptığım yerlerde oluyor.90-110 km/h arası 550 km yol yapıyorum.Ben çok memnunum.Tek bir sıkıntı farkettim MRCC açıkken 5000 devire ani çıkışlarda titreme yapıyordu.MRCC kapalı iken böyle bir sorun olmuyor nedenini bilmiyorum.Teknik bilgim çok kısıtlı bu konuda.Bu arada rölantide titreme olmadı hiç.2100 km de tekrar baktırmak için gittiğimde bir sıkıntı olmadığını P3'ü güncellediklerini söylediler.Onuda bilmiyorum.Fotoğraf isterseniz yarın müsait olunca atarım.

Bakıma gittiğimde doktor birinin mazdasına montaj yaptıklarını söylemişlerdi sizsiniz sanırım. Hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullanın.

Arıza lambanızın yanmamasının sebebi Obd soketiniz takılmış olması, en son aradığımda benim aracımda obd soketine giden bir kabloyu atlamışlar sanırım o yüzden yanıyormuş ki iyikide yanıyor yoksa bu ltft ve stft değerleri ile 30 bini görmeden sübapları kucaklayacaktım diye düşünüyorum.

Size nacizane tavsiyem bir elm obd cihazı alın ve aracınızın ltft ve stft değerlerini kontrol ettirin. 

Emin olun sizinde yüksek çıkacak.

Damla lpg gerçekten ilgili alakalı ama programdan ya anlamıyorlar yada uğraşmak istemiyorlar.

 

Aracımdaki Ltft ve stft değerlerini söylediğimde önemsiz deyip geçiştirdiler.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evet hocam ben sizin yazınızı okuduktan sonra gidip taktırdım.Nasıl bakacağımı söylerseniz yarın bakıp size fotoğrafları atarım.Dediğim gibi teknik ayrıntıları hiç bilmiyorum.Elm Obd Usb cihazım var Pc için hangi uygulamayı kullanıp bakayım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

7 dakika önce, ikarayel :

Evet hocam ben sizin yazınızı okuduktan sonra gidip taktırdım.Nasıl bakacağımı söylerseniz yarın bakıp size fotoğrafları atarım.Dediğim gibi teknik ayrıntıları hiç bilmiyorum.Elm Obd Usb cihazım var Pc için hangi uygulamayı kullanıp bakayım.

Üstadım ben cep telefonundan bağlanıyorum, Torque programını kullanıyorum. İos da malesef uygun bir program bulamadım, androide torque pro satın aldım. Youtube da kullanım detayları var.  Pc için cihazın yanında gelen cd de program var kurdum ama kullanmadım. Ltft ve stft değerlerinizi gözlemlemenizi tavsiye ederim. Benim 15 20 25 havalarda uçuşuyor :) 

 

Birde mümkünse montaj fotoğraflarını paylaşırmısınız, benim emme manifoldunu yanlış yerden delmişler Kayseride düzeltildi acaba sizinkindede aynı hata varmı merak ettim ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

Fotoğrafları anca atabildim Ağrı’dan Antalya’ya gittim.Yeni döndüm.Dönüşte 1600 km yol yaptım.İstikamet Antalya-Konya-Kayseri-Sivas-Erzincan-Erzurum-Ağrı  286 lira lpg aldım.Lt olarak 105lt. Benzinde ne kadar yaktı bilmiyorum.Yokuşlarda çekişi düştü hafif eğimli yollarda fark yok.Yokuşlarda bariz belli (%7-10 ve daha fazla eğimli yerlerde).Mesala benzinde 4. Viteste 115 km ile çıktığım yokuşu lpg de 3. Viteste aynı hızda çıkabiliyorum.Genel olarak memnumum ama doğru yada hatalı montaj konusunda deneyimlerinizi bekliyorum lpg takılalı 8000 km olmuş bu arada.

90B028BD-EE3B-4C17-85DB-6F2BA7E134E8.jpeg

F69001FF-A4DF-4540-9679-D0B4A0588F28.jpeg

797E8E84-5006-4847-AEB8-2282635DE8DA.jpeg

A8D057EA-24E5-4A99-967E-9E932FD1C1FF.jpeg

FE5CEBE4-3867-42E8-BA1F-9555F07FFEB6.jpeg

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

33 dakika önce, ikarayel :

Fotoğrafları anca atabildim Ağrı’dan Antalya’ya gittim.Yeni döndüm.Dönüşte 1600 km yol yaptım.İstikamet Antalya-Konya-Kayseri-Sivas-Erzincan-Erzurum-Ağrı  286 lira lpg aldım.Lt olarak 105lt. Benzinde ne kadar yaktı bilmiyorum.Yokuşlarda çekişi düştü hafif eğimli yollarda fark yok.Yokuşlarda bariz belli (%7-10 ve daha fazla eğimli yerlerde).Mesala benzinde 4. Viteste 115 km ile çıktığım yokuşu lpg de 3. Viteste aynı hızda çıkabiliyorum.Genel olarak memnumum ama doğru yada hatalı montaj konusunda deneyimlerinizi bekliyorum lpg takılalı 8000 km olmuş bu arada.

90B028BD-EE3B-4C17-85DB-6F2BA7E134E8.jpeg

F69001FF-A4DF-4540-9679-D0B4A0588F28.jpeg

797E8E84-5006-4847-AEB8-2282635DE8DA.jpeg

 

 

Zealot hocamın konuda daha önce dediği gibi, direk enjeksiyonlu motora sonradan manifolddan lpg uygulaması sonrası güç düşüşü olacağı bariz belliydi. Yine de elm327 cihazı alarak aracınızın yakıt trimlerinin değerlerini takip ederek ayarı düzgün mü değil mi onu anlayabilirsiniz. Ayrıca yaptığınız yol güzergahında ciddi dağ geçişleri var, ve rakım yükseliyor. Rakım yükseldikçe gücün düşmesi de zaten olağan birşey. 

Yakıt değerleriniz harika. 6.5 litre lpg süper ötesi o kadar rakım çıkmanıza rağmen. Aracın göstergesindeki rakam neydi? Benzin göstergesinden %20 fazla yakması lazım bu depodaki lpg hesaplarınızın. Açıkçası aracın biraz fakirde kaldığı için yeteri güç veremediğini de düşündürdü bu lpg tüketimi. Yolda ayar yapıldı mı lpg için?

@ediz07 hocam değerlere gel. :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • brn
      Yazan: brn
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 10 gün önce Mazda 3 almıştım. Aracım 2012 impressive otm. Aracı aldıktan 3 gün sonra LPG taktırdım. Zaten almadan once karar vermiştim. Bu benim 4. Benzinli alıp LPG taktıgım arabam oldugu için ilk tereddütleri aşmam kolay oluyor genelde:). 
      Gelelim LPG takma sürecine ve sonrasına.
      LPG'yi Ümraniye Kadosanda bulunan Üçel LPG'ye taktırdım. Daha onceki 3 aracımın montajını da onlar yapmıstı.  Prins Teknomax kitini tercih ettim. Ekstra olarak subap yağlama kiti de takıldı.  LPG montajı yapıldıgında araç 53800 kmde idi.  38 litrelik simit taktırdım ama buna ragmen bagaj içindeki tabanlık yüksek kaldı. O işi daha çözemedim. Bu hafta balataları değiştirmeye gidecegim. Belki onu da hallederim.  30 litre lpg alıyor depo.  Montajı yaparken bir konuda canımı sıktılar. Motorun üzerindeki plastik kapagın sag kısmında ECU'ya giden soketleri koruyan kısmı çıkarmaları gerekti. Fakat Mazda bu metal parcayı cıvata yerine perçinle tutturmustu. Bunu ince bir matkapla cok rahat sökebilirlerdi fakat biri geldi ve kalın matkapla perçin olmayan yerlerinden kırmak suretiyle cıkarmaya calisti. Pense ile eğdi büktü. Mahvetti anlayacagınız. Sonra cıkaramayınca baska biri benim dedigim sekilde percinleri cıkardı ve parca cıktı. Lakin mahvolmustu. En son yerine takarken biraz düzeltip bantla tahrif olmus kısımları örttüler. Neyse bulabilsem yenisini takıp adamlara fatura edecegim ki kabul ettiler.  Montajdan sonra aracın kullanımında pek bir değişim olmadı lakin oncesinde de cok kullanmadım. Sadece 150 km yaptım Depoyu bitirmeden merakten ölçüm yaptım ve 126.4 km sonra tekrar fulledim. 2.82'den aldım LPG'yi ve tam 37.00 lira tuttu. 29.2 kurus yapar yani. Litre olarak da 10.38lt/100km yapar. Yol bilgisayarı da ayni süreçte 8.2 ortalama gösterdi.  Bu mesafeyi genelde uzun yol sayılabilecek bir rotada yaptım. Yani 80 kmsi çekmeköy-yenidoğan-şekerpınar rotasında neredeyse trafiksiz yolda 90-100 kmh hız ile yaptım. Geri kalanı da taşdelende şehiriçinde orta trafikde yaptım. Muhtemelen bu lpg zamları ile 35 kuruslara cıkmam an meselesi. Ki bence normal ve beklediğim gibi.   
      Öncesinde forumda LPG konularına bir göz gezdirdim. Belki sorusu olan arkadaslara yardımcı olur düşüncesi ile paylaşmak istedim. Sorusu olan arkadaslara için memnuniyetle cevap veririm. 
    • Exe
      Yazan: Exe
      Slm
      En sorunsuz kitlerden biri olan prins silverline takılı 2011 sedan impressive aracımda, yolda giderken gaza hafif bastığımda motor bölümünden özellikle sağdan hışırtı şeklinde bir ses geliyor. Sanki sıvı bir şeyden hava geçer gibi ama çok hızlı. Hani Turbo üflemesi gibi ama daha ince ve tiz.  Tabi yanında hafif uğultu da var. Benzine geçince hiçbir sorun yok. Prins servisine gittim ne arıza kodu ne de ışığı var. Usta geçinen zevat 2 gün bizde kalsın inceleyelim dedi.Herif sanki motor sökecek.  Hepi topu regülatör enjektör depo... Bilgisayara zor bağlattım...
      Neyse bu bir şey anlamadı dedim Maslak sanayide başka bir prins bayisine gittim, o da bir şey olmaz,devam et  dedi... Ama ses rahatsız edici boyutta. 
      Arkadaşlar böyle bir sorunla karşılaşıp çözüm bulan var mı? Yoksa lpg yi mi söktürsem? 
      Regülatör olsa geç çalışır, suyunda gaz kokar, bunda yok. 
      Enjektörler olsa tekleme yapar rolanti bozar, çekiş düşer,  bunda o da yok

       
    • MazdaClubTR
      Yazan: MazdaClubTR
      İkinci El Mazda 3 veya Mazda 6 almayı düşünüyorsanız ve tercihiniz LPG takılı olanlar ise dikkat edilmesi gereken bazı hususlar var.
       
       
      .Günümüzde otomobil sahiplerini en çok zorlayan hususlardan biri de benzin sarfiyatına bağlı olarak yükselen yakıt masrafları.
       
      Bu masraf, araçlarını çok kullanmayan insanlar için kabul edilebilir seviyelerde olsa da araç sahipleri araçlarını daha fazla kullanmaya başladıkça ciddi bir sorun haline gelebiliyor.
       
      Bu sebeple insanlar son 10 küsür yıldır araçlarına LPG taktırmaya veya araç alırken LPG'li araçları tercih etmeye başladılar. Her ne kadar tercih etmeseler de Mazda Tutkunları da araçlarına olan düşkünlükleri ile cüzdanları arasında sıkışıp bu yönde tercih kullanmaya başladılar.
       
      Biz de bu sürecin tam ortasında yer aldık ve konu ile alakalı bir çok sorulara maruz kalıp bunlara yanıt vermeye çalıştık.
       
      Bu yazı ile istedik ki bundan sonra LPG'li Mazda3 veya Mazda6 araç alacak olan arkadaşlar aşağıda belirttiğimiz hususlara dikkat ederek araçlarını alsınlar ve bazı riskleri , püf noktaları öğrensinler.
       
      LPG li Mazda3 - Mazda6 Alırken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
      Mazda3 ve Mazda6 ların LPG sistemine hassas bir motor yapısı vardır. Bunun en başta bilinmesi ve kabul edilmesi gerekir. Gerçek kullanıcılardan alınan geri dönüşler çerçevesinde edindiğimiz izlenim LPG takılmış bir Mazda3 veya Mazda6'nın motoru LPG takıldıktan 50.000 km sonra problem çıkartmaya başlayabileceğidir. Kişinin kullanımı , karışımın kalitesi, bakım gibi etkenler bu mesafeyi artı veya eksi yönde etkileyebilir ama genel izlenim bu yöndedir. Yukarıda bahsi geçen problem kendini silkeleme, motor çekişinde düşüş, yakıt sarfiyatında artış gibi belirtilerle göstermektedir Bu şikayetlerden sonra yapılan incelemeler genelde motorun egzoz sübaplarında deformasyon olduğu yönünde bilgi verilmesi ile sonuçlanmaktadır Bu işlemin maaliyeti, şehir, kullanılan malzeme, işçilik değişkenlerine bağlı olarak 2014 yılı rakamlarına göre 1000 - 3000 TL arasında değişmektedir. Bu sebeple LPG'li Mazda3 veya Mazda6 alırken ;
      LPG'nin hangi km de takıldığına Aracın kaç km dir LPG li kullanıldığına LPG sisteminin bakımlarının düzgün yapılıp yapılmadığına dair bilgileri alın Bunlara ek olarak motorun o andaki durumunu daha iyi belirlemek için motora kompresyon testi yaptırın. Bu testte elde edilmesi gereken değerlere ulaşmak için tıklayın Eğer motorunuzdaki kompresyon değerleri düşmüş veya düşük seviyeye yaklaşmışsa yukarıda belirttiğimiz probleme yakınsınız demektir. Yukarıda belirttiğimiz hususlarda elde ettiğiniz bilgiler neticesinde araç alımı ile ilgili son karar elbette sizlere aittir.
       
      Üyelerimizin bir kısmı hiç tercih etmez iken bir kısmı olası bir problem yaşayana kadar elde edeceği kârın olası masraftan çok daha fazla olduğunu belirterek riski göze almaktır.
       
      Bizim burada amacımız her zaman olduğu gibi şeffaf bir biçimde bazı konuları sizlerin bilgisine sunmaktır.
       
      Yukarıdaki bilgilere eklemek istediğiniz bir husus olursa yorumlara yazmanız yeterli olacaktır.
    • azizbalci
      Yazan: azizbalci
      arkadaşlar 2010 mazda 3 hb otomatik sizce hangi marka ve çeşit lpg kiti taktırmalıyım.önerilerinizi bekliyorum...
    • rubin
      Yazan: rubin
      Merhaba arkadaslar... 1 ay once 2012 model otamatik sanzumanli Guzuma 36bin km de brc my11 lpg kit taktirdim.. lpg montaji konusunda hibbir sikintim yok.. yakit tasarrufu %50 gibi.. bugun de 40 bin km bakimini yaptirdim.. lakin otomatik sanzumanda lpg den dolayi yag sizintisi oldugunu farkettim.. lpg sonrasi boyle bir olay yasayan var mi ? Ustam şanzıman yag cubugundan buharlasma yaptigini ve benzindeki performansi yakalayamadigi icin daha cok zorlandigindan yag attigini soyledi.. bu durumu yasayan var mi.. varsa çözümü nedir..
      GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
       

×
×
  • Yeni Oluştur...