Jump to content

Rampa Çıkarken Tavsiyeler


erdi24
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

13.11.2017 at 11:07, Mutlu Tekir :

Benim 2010 model mazdama özel demek. Zaten klima sürekli devrede değil, 5 sn çalışıyor sonra 20-30 sn kadar devreye girmiyor. Ne zaman yokuş çıkarken gaza fazla basarsam hemen devreden çıkıyor ve aracın atıldığı hissediliyor. Şehirlerarasında uzun yokuşlarda da dipgazla çıktığımda hiç devreye girdiğini hatırlamıyorum. 

Mantıken devreye girip çıkan bir sistemin sürekli devrede olması beklenemez, gaza basış miktarına göre de devreden çıkarmak için programlanması çok da zor olmamalı. Aynı şekilde alternatör de sürekli devrede değildir, akünün voltajı 13.6 volta düşünce alternatör devreye girer, 14.7v a ulaşınca devreden çıkar. Zaten bu 2 sistem sürekli devrede olsa ya da güç ihtiyacı olduğunda devreden çıkarılmasa motorun gücünü tam anlamıyla alamazdık.

Google'da "disengage ac compressor when full throttle" diye aratırsanız zaten bir sürü konu çıkıyor. Bmw'sinde ful gazda klima ılık üflüyor, soğuk üflemiyor diye bir konu da açılmış hatta.

Golf 7'deki durum. Golfde siz farketmemişinizdir.

http://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=21202

Benim 96" Opelimde gazı köklediğimiz zaman "kickdown" tuşu basıldığı anda klima devre dışı kalıyor. @Zealot un dacia sı 1. viteste düşük devirde klimayı devre dışı bırakıyor. Üreticiler de bu konuda farklı yollar izliyor. Olabilir yani. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

14.11.2017 at 16:24, zoptrik :

Benim 96" Opelimde gazı köklediğimiz zaman "kickdown" tuşu basıldığı anda klima devre dışı kalıyor. @Zealot un dacia sı 1. viteste düşük devirde klimayı devre dışı bırakıyor. Üreticiler de bu konuda farklı yollar izliyor. Olabilir yani. 

Rx8 'i sattınız mı ? Omega yazınca? 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 saat önce, zoptrik :

Maalesef sattım. :( 

:( İlanı görmüştüm ama vazgeçtiniz sandım hayırlısı,umarım daha iyisi olur.

Yazışmıştık hatırladınız mı bilmiyorum,renkten dolayı  anlaşamamıştık.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aracı almaya gelen abimiz expertize bile sokma gereği duymadan aldı gitti. Param olsa benzinine gücüm yetse hiç acımam alır binerim. Rx8 arabadır. Tamamen farklı bir dünya. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • mesut2323
      Yazan: mesut2323
      Bu araç sahibi forumumuzda mı acaba? Bilgisi olan var mı? Ben mi yeni fark ettim?
      Haberin linkini bulursam atacağım.
      https://www.google.com/amp/s/m.haberturk.com/bingol-haberleri-amp/83093710-sifir-aldigi-otomobil-ayipli-mal-cikti-hukuk-mucadelesi-baslatti


    • farmutcu
      Yazan: farmutcu
      arkadaşlar merhaba
      2015 model power sense dizel cx3 üm var. gören otomotivden 8500 kmde aldım ve şu anda 20 bin kmde. motordan özellikle 90-100 km  ve 135 ile 140 km arasında vınlama şeklinde ses geliyor. 10 bin bakımda kazan değişti, 20 bin bakımdada motorda temizlik işlemi yapıldı ama ses azalmadı. sonrada servis sesin normal olduğunu her araçta olduğunu söyledi. hatta test ederken bir başka cx3 sahibi bayanda araca bindi ve bu sesin onun aracındada olduğunu söyledi. oda başta dert etmiş ama sonradan alışmış böyle dedi. ben alışmak istemiyorum. böyle bir sesi mazdaya hiç yakıştıramıyorum. aracımı almama sebep olan kuzenim fotifoti'nin aracında da böyle bir ses yok. başına böyle birşey gelen var mı? varsa çözüme kavuştumu yoksa servis elemanın önerisini dinleyip benzinli olanımı alayım  sesten şikayetçi isem benzinlisi ile değiştirelim dedi  konuyla ilgili bilgisi olan varsa açıklarsa sevinirim. 
      herkese teşekkürler
    • MayLife
      Yazan: MayLife
      Arkadaşlar herkese merhaba;
      Evin ilk aracını değiştirmek için artık vakit geldi geçiyor.Uzun süredir hayalini kurduğumuz cx3 e kavusmamız için çok az bi süre kaldı.Ailece mazda hayranıyız..Mazda cx3 power sense 2016  ortalama 100 bin tl bütçe civarı km düşük bi araç arayışlarına başladım.Aracın olmazsa olmazı donanım seviyesi ve siyah renk olması.Eşim de bende bu aracı ömürlük kullanmayı düşünüyoruz.2 kişi olduğumuz için bağaj ve iç hacimle ilgili hiçbir problem yok.Aracı şehir içi sıklık da kullansak da yılda 2  3 defa şehirler arası ve ayda en az  1 kere hafta sonu Ankara Konya git gel yapacağız.
      Araç ile ilgili sanırım izlemediğim test,inceleme vs. kalmamıştır ama siz değerli mazdaclubtr üyeleri ve araç sahipleri araç ile ilgili izlenimlerini paylaşırsa çok sevinir,mutlu olur,teşekkür ederim...
      Öncellikle uzun yol kullanımların da aracı her zaman performanslı kullanırım,tabiri caizse limitleri zorlarım her zaman, bu yüzden 270nm tork yeterli görünüyor ancak  105bg  korkutuyor.Bu motor için chip tuning e başvuran oldumu ? Yaptırırsam garanti bozulur mu ?a Araca herhangi bir zararı dokunur mu çünkü gerçekten fabrika verisi çok düşük görünüyor.Ben ve benim gibi bir çok mazda sever için can sıkıcı bir durum olduğunu düşünüyorum.
      2. olarak yalıtımı.Yüksek hızlarda lastik yol rüzgar sesi ne durumda.Sollama yaparken ağır bir araç yanından geçerken bazı araçlarda hafif bi sallanma oluyor.Mazda cx3 b sınıfı bi suv olarak geçiyor sonuçta,viraj performansı güven veriyor mu ?
      Değerli yorumlarınız için teşekküler...
    • lordshine61
      Yazan: lordshine61
      Öncelikle merhaba. Temmuz sonunda Araç 7300 km de iken DPF ışığının yanıp sönmesinden dolayı aracı Trabzon Adnan Otomotiv servisine götürdüm. Rejenerasyon yaptılar ışık söndü. Usta beni yanına çağırdı aracın yağ seviyesinin rejenerasyondan sonra yağa mazot karıştığı için yükselebileceğini x seviyesinin üstüne veya üzerine çıkabileceğini belirtti. Yağ çubuğunu taktı çıkarttı yağ x seviyesindeydi ve değişmesi gerektiğini belirtti. Zaten uzun yola çıkacaktım komple bakımınınyaptırttım aldım. Bugün yolda giderken ingiliz anahtarı ışığı sarı renkli olarak yandı. Ekrandan uyarılara baktığımda "yağ seviyesi çok yüksek yağı değiştirin" uyarısı var. Bakımdan sonra geçen km sadece 6300. Kullanım kitapçığında uyarının bakıma 500 km veya 15 gün kaldığında yanabileceği bölüm 6-2 de yazıyor. Bölüm 4-12 de de motor yağı bozulduğunda yetersiz olduğunda x işaretini geçen bir durumda olduğunda anahtar ışığının yanabileceği ve yağın değişmesi gerektiği yazıyor. Sayfa 6-2 deki sıfırlama yöntemi ile uyarı ışığını söndürdüm. Yağ seviyesini kontrol ettim x seviyesinin üzerinde. Bundan sonra yapmam gerekenler neler? Servise götürsem yağı değişelim diyip ücret isteyecekler eminim. Arabanın yağ seviyesinin yükselmesi normal mi? Yağa mazot karışması normal mi? Her 6000-7000 de bir arabayı servise mi götürecez nasıl iş bu anlamadım.
    • Balaban
      Yazan: Balaban
      Merhaba Değerli Arkadaşlar.Benim ilk sıfır aracım olması münasebetiyle,takdir edersinizki araç hakkında tedbirli olmaya çalışıyorum.0 Araç alımlarında nelere dikkat edilmesisi gerektiği konusunda bilgi toplarken(Google Amca sağolsun) bir iki video ile karşılaştım.Servisler yeni araçların modern kesim yeni lazer sistemiyle üretildiklerini rodaja gerek olmadığını söylüyorlar.Bir kısım ustamızda;bunun servis gelirlerini artırmak için,yetkili servislerin, araç sahiplerinin araçlarıyla değil de,sürekli arızalanıp serviste para bayılan araç sahipleriyle ilgilendiğini söylüyor.Birde video paylaşayım belki yardımı olur.Değerli mazda Doğayenleri Rodaj konusunda fikirlerini beyan ederlerse sevinirim...
       
×
×
  • Yeni Oluştur...