Jump to content

3.Nesil Dizel Mazda 3 Seyir Halinde Yanan İkaz Işıkları


MsquL
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Valla şu an araçlar garanti kapsamında ama bu sorun garantiden sonra devam ederse büyük sıkıntı. Dizel enjektör motorun en pahalı parçası neredeyse. Dikkat edin gençler. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

evet kesinlikle garanti sonrasını göz önüne almak lazım aracınızda bu sorun her meydana geldiğinde muhakkak servise girin ve kayıt oluşturun 1 yıl içerisinde 4 defa aynı arızadan gider ve çözüm bulamazsanız mahkeme yolunuz açılmış oluyor bu da aracın yenilenmesi veya ücret iadesi demek. iyi ölçüp biçmekte fayda var. ben servise son 1 şans verdim sonrasında mahkemedeyim hepinize keyifli sürüşler dilerim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hocam forumda tanıştığımız Avukat Bülent bey aynı sorundan dolayı dava açtı isterseniz iletişime geçin süreçle ilgili benim de enjektör değişti şimdilik arıza vermedi araç verirse bende dava açmayı düşünüyorum bizim araçlar cx3

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 dakika önce, kaan-kahraman :

Hocam forumda tanıştığımız Avukat Bülent bey aynı sorundan dolayı dava açtı isterseniz iletişime geçin süreçle ilgili benim de enjektör değişti şimdilik arıza vermedi araç verirse bende dava açmayı düşünüyorum bizim araçlar cx3

kendisi ile tanışıp bilgi edinmek faydalı olacaktır. teşekkürler

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

Arkadaşlar benzer bir sorun benim arabada vermeye başladı. Öncelikle aracım dizel değil benzinli 2014 model ve öyle yolda çekişte bir sıkıntısı yok. 2 yıldır sorunsuz biniyordum.

Geçenlerde anahtar yakındayken motor çalışmadı. Art Arda DSC TPMS I-STOP arıza lambaları yandı. Bir iki ayağımı frenden çekip tekrar koyduktan sonra motor çalıştı. Arıza ışıkları yanarken yola devam ettim ve bir süre sonra uyarılar söndü. İnternette akü kutup vidalarının gevşemesinden dolayı olduğunu okudum ve sıktım kendim (çokta gevşek değildi). Bir hafta boyunca sorunu çözdüm diye düşünürken, hop bir daha geldi. Bugün elektrikçiye gösterdim aküde sorun olmadığını söyledi hatta ölçtü değerin 11 olduğunu bunun da arabanın çalışması için yeterli olduğunu söyledi (bu arabalar için gerçekten yeter mi bilmiyorum). Ayrıca pcye bağlayıp hataları sildi. Tabi hatalar araba çalışır çalışmaz geri geldi. Bu sefer ekstradan motor ve scbs arızası da var :(

Bulunduğum yerin en yakın Mazda servisine uzaklığı 400km 😕

IMG_20181113_213724.jpg

  • Şaşkın 1
  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

 Bugün 2. Kez başıma geldi. Şu an dönüş yolundayım İstanbul’a. Yarın servise vereceğim aracı umarım kalan 200 km yolda tekrar etmez. Garip bir şekilde aracı stop edip yeniden başlatınca hiçbir problem kalmıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 saat önce, Squall :

 Bugün 2. Kez başıma geldi. Şu an dönüş yolundayım İstanbul’a. Yarın servise vereceğim aracı umarım kalan 200 km yolda tekrar etmez. Garip bir şekilde aracı stop edip yeniden başlatınca hiçbir problem kalmıyor.

Geçmiş olsun 

servis formunu mutlaka alın. İmzaladığınız belgeye dikkat edin. Ben bu sorun nedeniyle Mazda’ya dava açtım. 

  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Çözmezlerse bende açarım hiç acımam. Hatta bu bayağı ciddi bir problem o sırada hızım 140 km/s ti arkada yakın bir araç olsa bambaşka şeyler olabilirdi. Yine de bu sorunun kesinlikle elektronik aksamla alakalı olduğunu düşünüyorum. Araç kontağı kapatıp açınca normale dönüyor çünkü. Kaldı ki 1 haftadır ara ara akü ve şehir içi güvenlik sisteminin sorununu gösteren ışık ara ara yanıyor ama aracı park edip döndüğümde sönmüş oluyor. Serviste ki arkadaş da ısrarla ışık yanınca gelin diyor. Yarında aynı şeyi diyecektir ama ben bu sefer tamam deyip gitmeyeceğim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

13.11.2018 at 22:19, patojenim :

hatta ölçtü değerin 11 olduğunu bunun da arabanın çalışması için yeterli olduğunu söyledi

11 volt ise röno 12 için yeterli olabilir ancak zamane donanımları için yetersiz

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Araç diZel. Bugün onuda söylerim. Forumda okuduklarımdan anladığım kadarıyla Mazda 3’lerde enjeksiyon değişiyor ve sorun ortadan kalkıyor. Ancak CX3 olan arkadaşlarında sorun başta ortadan kalkıp sonra tekrar etmiş. Bugün servise gidince bakalım ne diyecekler. Bu karda kışta 20 gün araçsız kalmakta kötü.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

27.11.2018 at 22:22, Çağlar Bayur :

11 volt ise röno 12 için yeterli olabilir ancak zamane donanımları için yetersiz

Size katılıyorum. Sanırım bana yakın zamanda Akü değişimi görünüyor. Bu arada arabada sadece scbs misfunctioning hatası kaldı. O yüzden rahatladım biraz. Onu pek takmıyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar dizel araçlar  özellikle  yakıt aldıkları istasyonlara dikkat etsinler.Hatta ayni marka olmasida yetmez aldiginiz istasyonunda guvenilir ve sirkülasyonu çok olmali.Ben onceki arabamda da son 4-5 yıldır shell'den aliyorum.Gayet memnunum.opet bile hosuma gitmemisti.Dizel motor hassasiyet ister.ilk çalıştırmada 20-30 sn rölantide çalıştırın stop etmeden de aynı şekilde bekleyip turbonun normal seyrine dönmesine izin veriniz.Asla yakıt  seviyesini çeyrek deponun altına indirmeyin.2bin km de bir wurth enjektör temizleyici tavsiye ederim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

13.11.2018 at 22:19, patojenim :

Arkadaşlar benzer bir sorun benim arabada vermeye başladı. Öncelikle aracım dizel değil benzinli 2014 model ve öyle yolda çekişte bir sıkıntısı yok. 2 yıldır sorunsuz biniyordum.

Geçenlerde anahtar yakındayken motor çalışmadı. Art Arda DSC TPMS I-STOP arıza lambaları yandı. Bir iki ayağımı frenden çekip tekrar koyduktan sonra motor çalıştı. Arıza ışıkları yanarken yola devam ettim ve bir süre sonra uyarılar söndü. İnternette akü kutup vidalarının gevşemesinden dolayı olduğunu okudum ve sıktım kendim (çokta gevşek değildi). Bir hafta boyunca sorunu çözdüm diye düşünürken, hop bir daha geldi. Bugün elektrikçiye gösterdim aküde sorun olmadığını söyledi hatta ölçtü değerin 11 olduğunu bunun da arabanın çalışması için yeterli olduğunu söyledi (bu arabalar için gerçekten yeter mi bilmiyorum). Ayrıca pcye bağlayıp hataları sildi. Tabi hatalar araba çalışır çalışmaz geri geldi. Bu sefer ekstradan motor ve scbs arızası da var :(

Bulunduğum yerin en yakın Mazda servisine uzaklığı 400km 😕

IMG_20181113_213724.jpg

Benim sorunum çözüldü gibi fren müşürü arızalı imiş daha önce bir forumda da okumuştum. Bügün elektronikçiye gösterdim o da fren müşüründen şüphelendi aldı müşürü bir şeyler yaptı pcye bağladı aracı. Hokus pokus bütün hatalar gitti. 70tl aldı. Hatalar geri gelmezse ne âlâ ama emin değilim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...