Jump to content

Yeni Aracım Mazda 323 GT, 1.8


abcsefa

Tavsiye Edilen Mesajlar

Henüz 2012 Mazda 3'ümü satamasam da geçtiğimiz günlerde yeni aracımı aldım. Araç 1999 model manuel 323 1.8 GT, 245.000 km'de. Aracın özellikle performansı çok memnun edici ilk defa 1.6 üzeri motora sahip bir aracım oldu.
Aracı aldığımda alt takım masrafı vardı bilerek aldım. Aldıktan sonra 4 amortisör değişti sağ ve sol tablalar değişti. Rutin bakımı yapıldı. Ön Z rotlar ve arka Z rot değişti. Bujiler ve Şanzıman yağı değişti. Direksiyon hidrolik yağı kısmi değişti.
LPG sistemini elden geçirmeyi düşünüyorum en azından bir Afr ayarı yaptırmam iyi gelecek gibi. Malum Koronavirüs nedeniyle yarım kalan işleri de oldu arka Z rotun bir tanesi ve yetkili servisten aldığım ön viraj demir lastikleri değişecek ve yeni aldığım Falken marka yaz lastikleri takılıp rot ayarı yaptırılacak.

Özellikle araç konusunda bilgileri olanların tecrübelerinden yararlanmak isterim. Aracın çelik jantları yıpranmış durumda hangi boya ve aşamalarla boyamamı tavsiye edersiniz?
Ayrıca klimanın ısıtmasında sıkıntı var ılık üflüyor bu konuda ne tavsiye edersiniz? Bir diğer hususta arka bagaj amortisörleri muhtemelen orjinal değil bagaj çok sert açılıyor bu konuda ne önerirsiniz? 

IMG_20200228_145845.jpg

IMG_20200228_145824.jpg

  • Beğen 1
Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

Araciniz hayirli olsun.
Hersey bir yana 250bin kmde olmasina ragmen aracin icinin yipranma seviyesi ve  malzeme kalitesi dikkatinizi cekmistir herhalde. 
 

Klimada ilk bakilacak sey gaz seviyesi. Mekanizma duzgun calisiyorsa tabi. 

  • Beğen 1
Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş

Ilık üfleme sorunu için göğsü açmaya kadar iş gidebilir. Ama öncesinde t lpg bağlantısı, radyatör boruları ve petek kontrol edilmeli. En son göğüs içinde işlem yapılan bir başlık vardı. En o çözmüştü o arkadaşın problemini. 

  • Beğen 1
Link to post
Diğer Sitelerde Paylaş
×
×
  • Yeni Oluştur...