Jump to content

1.nesil mazda 3 direksiyon yaği


zaybatsu
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Selam mazda severler size ufak bir sorum olucak benim 1.nesil mazda 3 otomatik 2005 model bk aracimin direksiyon hidroliğini değistirmeyi dusundum fakat aklima bisey takildi direksiyon hidroliği ile şanzuman yaği ayni haznedenmi doluyor yani ikiside aynimi oluyor aceba ? Ayni değilse şanzuman yağini çubukla kontrol edebiliyoruz fakat ilave etmek istersek servismi ekliyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merhaba, hayır direksiyon hidroliği aracın cam suyunun konulduğu tarafın önünde, şanzıman yagı da tam tersi istikamette doluyor. Şanzıman yağının eksilmemesi lazım, fazla konulduğunda şanzımanda sorun yaşanabilir tam soğutma sağlamazsa büyük sorunlar açabilir. Eksilme yoksa şanzıman yağını fazla kurcalamayın derim . Eksilme varsa servis ile görüşün eksilmenin çözümü bulunmalı, önceki mesajlarınızda 1 den 2 ye geçerken kafa sallıyor demişsiniz, biraz mesafe yağtığınızda şanzıman ısındığında da kafa sallama hissediliyormu? aynı araçtan bende de var soğuk havalarda şanzıman ısınmadan 1 den 2 ye geçerken kafa sallıyor fakat ısındığında asla 1 den 2 ye geçişte kafa sallamıyor, dururkende vites düşüşlerini hissediyormusunuz? örnek olarak benim araçta 4. vitesten durana kadar hiç bir vites küçülmesini hissetmiyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

13 dakika önce, doganayomer :

Merhaba, hayır direksiyon hidroliği aracın cam suyunun konulduğu tarafın önünde, şanzıman yagı da tam tersi istikamette doluyor. Şanzıman yağının eksilmemesi lazım, fazla konulduğunda şanzımanda sorun yaşanabilir tam soğutma sağlamazsa büyük sorunlar açabilir. Eksilme yoksa şanzıman yağını fazla kurcalamayın derim . Eksilme varsa servis ile görüşün eksilmenin çözümü bulunmalı, önceki mesajlarınızda 1 den 2 ye geçerken kafa sallıyor demişsiniz, biraz mesafe yağtığınızda şanzıman ısındığında da kafa sallama hissediliyormu? aynı araçtan bende de var soğuk havalarda şanzıman ısınmadan 1 den 2 ye geçerken kafa sallıyor fakat ısındığında asla 1 den 2 ye geçişte kafa sallamıyor, dururkende vites düşüşlerini hissediyormusunuz? örnek olarak benim araçta 4. vitesten durana kadar hiç bir vites küçülmesini hissetmiyorum.

Selam cevabiniz icin saolun ben servisde degistim yaği kafa sallamiyor soğukken artik gecisler hissedilmiyor dencek kadar azaldi filtreden dolayida oluyormus sanirim şanzuman filtresi yaği değişince düzeldi 

19 dakika önce, doganayomer :

Merhaba, hayır direksiyon hidroliği aracın cam suyunun konulduğu tarafın önünde, şanzıman yagı da tam tersi istikamette doluyor. Şanzıman yağının eksilmemesi lazım, fazla konulduğunda şanzımanda sorun yaşanabilir tam soğutma sağlamazsa büyük sorunlar açabilir. Eksilme yoksa şanzıman yağını fazla kurcalamayın derim . Eksilme varsa servis ile görüşün eksilmenin çözümü bulunmalı, önceki mesajlarınızda 1 den 2 ye geçerken kafa sallıyor demişsiniz, biraz mesafe yağtığınızda şanzıman ısındığında da kafa sallama hissediliyormu? aynı araçtan bende de var soğuk havalarda şanzıman ısınmadan 1 den 2 ye geçerken kafa sallıyor fakat ısındığında asla 1 den 2 ye geçişte kafa sallamıyor, dururkende vites düşüşlerini hissediyormusunuz? örnek olarak benim araçta 4. vitesten durana kadar hiç bir vites küçülmesini hissetmiyorum.

Selam cevabiniz icin saolun ben servisde degistim yaği kafa sallamiyor soğukken artik gecisler hissedilmiyor dencek kadar azaldi filtreden dolayida oluyormus sanirim şanzuman filtresi yaği değişince düzeldi 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Orijinal direksiyon yağı Dexelia M-V dir. Uyan bir yağı kullanabilirsiniz. 40 derecede ve 100 derecedeki vizkositelerine de bakmanızı öneririm. Eğer bu dediklerimi yaparsanız burada paylaşın bir sonraki bu işlemi yapacak olanlara yol göstermiş olursunuz. 

Kolay gelsin. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben degistim gecen ay direksiyon yuzde 40 50 hafifledi cok keyifli oldu Youtube videolaro izleyin kolay 2 litre dex3 veya dex2 alin. Araci iki taraftan krikoyla kadirin 2 kisi lazim biri heo icerde oturcak direksiyinu cevircek kontak anahtari 1 inci kademede olcak hep. Direksiyinu sag sola cevidikce eski yag gelcek siz de yenisini ekliceniz. Dikkat etmeniz gereken sey borulari baglayip yeni yagi doldurdunuz ya en son maxa getirsiniz seviyeyi sakin kanmayin araci calistirmayin pompayi yakarsaniz. Maxa kadar doldurunca direksiyinu sag sol yapmaya devam edin 2 3 dakka daha icindeki havayi atcak seviye gene mine dogru incek gene doldurun Artik icine yag cekmedigi zaman tamamdir islem Araci calistirablirsiniz

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...
 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...