Jump to content

91 Mazda 626 Hararet Sorunu


objektif41
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

selam herkeze.

aracım 2 kere conta yedi.fan müşürü.termostat.buji kablolar değişti.motor kapağı taşlandı conta takım değişti.yağ 2-3- kez temizlendi.filtreler değişti.sorun devam etti.en çok yolda kaldığıma yanarım.masraflarda cabası. mazda 626 91 model.başka ne yapmam gerek acaba.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

benimde conta yandı usta taşlama yaptırmadı gerek yok diye bir daha yandı sonra taşlama yapıldı silindir kapağını kontrol ettir istersen...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

radyatör radyatör hortumları (müşür orjinal değilse o da sorun çıkarır) kontrol ettir büyük ihtimal ondandır, hiçbirşeyde sorun yoksa üüzülerek söylüyorum yanlış kullanıyorsunuzdur..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Su devirdaimine de bakmak lazım.su eksiltme var mı bakmak gerek,radyatör fanı da sorunsuz çalışıyor olmalı.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 ay sonra ...

Merhaba

Aynı model otoya sahibim. 2000cc. 2002 yılından beri sorunsuz kullanıyorum. yılbaşından bu yana hararet sorununu çözemedik. baybas borusu değişti. radyatör şişlenip temizlendi. fan ve termostat değişti. en önemlisi silindir kapak dolgu yapılıp taşlanarak contası değişti.  görüntü olarak dolgu yapıp taşlayan işini çok iyi yapmıştı. devridayim değişti. şimdi tam sorun bitti derken yokuş çıkarken veya 3. vitesten 4. vitese geçip hızı artırırsam gösterge neredeyse kırmızıya geliyor. ayağımı gazdan çekince gösterge ibresi yavaş yavaş geri gidip soğumaya başlıyor. motorcu biraz dolaş subap ayarı yapıp biraz da avans vereceğim diyor ama nasıl dolaşılacak ki bu durumda? distribitör de tam ayarlı değil gibi geliyor. radyatör alüminyum. yanımda söktü şişledi radyatörcü içi sarı. hava kaçırıyor mu kontrol etti. şimdi motorcu bu anlattıkların radyatörden olur diyor. radyatör yenisini de alıp takayım ama ondan değilse boş yere masraf olacak. ne yapmam gerek şaşırdım kaldım. bu haliyle 50-60 km hızla sokak aralarında dolaşırım ancak. önerilerinizi acilen rica ediyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hiç oto elektrikçisine gitmeyi denediniz mi ? genelde müşürün bağlantı kablolarından yapabiliyor ben de de hararet göstergesi sürekli sıfıra vurup ortadaki ideal çizgiye yükseliyordu, bir kablo değiştirdi sorun çözüldü

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

Motor sentede değilmiş önce senteye getirdi. Baştan söylese sorun olmayacak. Hararet yapıyor nerdeyse kırmızıya dayanacak dediğimde normaldir deyip beni aptal yerine koyuyordu. Aynı zamanda da değiştirdim dediği devridaim pompasını değiştirmemiş o arızalı çıktı ve değişti. Bu eksikler de giderildi şimdi sorun yok çok şükür.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

aynı zamanda sentede de değilmiş. ilk mesajımda yamıştım distribitörde sorun var galiba diye. bir diş mi iki diş mi yerinde değilmiş. işte bu mantık yüzünden boş yere paralar harcıyoruz. işimiz de tam olmuyor mağdur oluyoruz. üstelik bunlar deneyimli usta diye gittiğimiz eski ustalar. mesela aldığım fan müşürü ile termostatı boşuna almış oldum. ayrıca motoru koyarken altta jikle müşürünü parçalamış. çok bulunan bir şey de değil. allahtan buldum ümraniyede orkunda. 30 lira da ona verdim. ama bir gerçek var silindir kapağını çok güzel dolgu yapıp taşladı gönderdiği usta. getirdiğinde sanki sıfır gibiydi. şu an herşey muntazam çalışıyor gözüküyor. bir kaç kere zorladım da arabayı gerek hız, gerek yokuş yukarı birinci viteste bir sorun yok.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benim başıma da hararet sorunu geldi. Lantisimin önceki sahibi antifriz kullanmadığından geçen gün blok tapaları çürüdü.Motor bloğundan şarıl şarıl su aktı neyse ki olay adana sıcağının ortasında servisteyken oldu.Tapalar değişti zor bela,ondan sonra devirdaim bozuldu.O da değişti sorun kesildi. Size şiddetle tavsiyemdir ne yapın ne edin şu makineleri antifrizsiz kullanmayın yoksa başınız gerçekten çok ağrıyor 20-30 lira yüzünden.. Saygılar..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

Şu an suyun geçtiği neresi varsa değişti zaten. Bir süre sonra suyu boşaltıp antifiriz koydum. Aynen katılıyorum Yaz kış eksik etmemek lazım antifirizi. Ne yazık ki ne kadar temiz görünse de 2. el araba aldığınızda sizden önceki nasıl kullanmış bilemiyorsunuz. Olay da size patlıyor bir süre sonra. Şu an benim sorunum halloldu. Arabanın  çekişi bile değişti.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 ay sonra ...

ben o hararet yüzünden arabamı sattım bir sürü masraf edip alan kişi konyadan geldi ustaymış iki gün önce aradım çözdünüzmü problemi diye devir daimi değiştirdik düzeldi dedi ama burdaki ustalar ( en az  on farklı ustacık) zamanında farketmediği için segmanlar falan gitmiş dedi tabi bizimki o şekilde kullanıyor muş

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 ay sonra ...

benım arabamda  mazda 91 626 aynı sorun bendede vardı , kapak taslandı segmanlar değişti, musurlar değişti  devirdaim değişti ama ustam taktı dediki su borularında hafıf sisme var tekrar sokecem dedı,yoksa cok gaz bastımı hareret yapar gene dedı, mutlaka biyerlerde içte çatlak vardır dedı, tekrar sokuldu motorcuya tekrar gıttı gömlek kafasının bırınde cok ınce cok kucuk bır catlak varmıs , yapıldı sorun cozuldu, suan sukur problem kalmadı.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 ay sonra ...

Selam arkadaşlar benimde aracım dün aşırı hararet yaptı  ve  kendiliğinden stop etti  araçdan fazla  anlamam  altına eğilip baktığımdan  bütün su  akıyordu araç birdaha çalışmadı  çekici çağırdım ve aracı evin önüne getirdim şuan çalışmıyor.Birçok kişiye sordum conta yakmıştır felan dediler sorun nedir  sizce :( conta yaktıysa  yada  bildiğiniz başka sorunu varsa maliyeti ortalama ne kadar  tutar :(

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

kapak taşlama conta işçiliği tabi usta ile aranızdaki ilişki de önemli ama önemli olan  contanın değişmesi değil conta yanmasına sebep olan sorunun bulunması sadece conta taşlamam ıvır zıvır 300 tl civarı tutar ortalama

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...