Jump to content

2010 Mazda3'e Turbo Takılabilir mi ?


hakanbirol
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Peki sevaba girmek ister misin? :D

Şaka tabi, ama bence burada Mazda3'üne motor gücü takviyesi yaptırmak isteyen çok vatandaş bulunur. En az 10 - 15 kişi çıkar diyorum.

Benim asıl merak ettiğim konu ise, yakıt tüketimine ne kadar etkisi olduğu. Sizin Mx-5'te ne gibi bir değişiklik oldu mesela? Sizdeki değişim oranı Mazda3'te de geçerli olur mu dersiniz?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hadi turbo oldu. Hadi motor da oldu. Peki başta fren sistemi olmak üzere diğer sistemler bu güze göre üretilmemiş onlar ne olacak. Hızlanmak kadar durmak da lazım. her tarafını turboya göre düzenleyeceksem giderim MPS alırım. Bence pek uygun bir iş değil orjinal üstü yapmak

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest uyumsuzelement

Hadi turbo oldu. Hadi motor da oldu. Peki başta fren sistemi olmak üzere diğer sistemler bu güze göre üretilmemiş onlar ne olacak. Hızlanmak kadar durmak da lazım. her tarafını turboya göre düzenleyeceksem giderim MPS alırım. Bence pek uygun bir iş değil orjinal üstü yapmak

mantık şu, aracın son hızını artırmıyosun son hıza çıkmasını hızlandırıyorsun dolayısıyla halihazırdaki frenlerin yeterli olur ama sen yinede mps al sayende bizde mps görelim :D :D
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

mantık şu, aracın son hızını artırmıyosun son hıza çıkmasını hızlandırıyorsun dolayısıyla halihazırdaki frenlerin yeterli olur ama sen yinede mps al sayende bizde mps görelim :D :D

MPS nerdeee. İmpresive i gördüğüme çok  şükrediyorum.

Hani bende bazen 3-5 beygir nasıl yükseltilir ki diye düşünmüyor değilim ? :D :D  Ama yüksek düzeyde oynamalara pek sıcak bakmıyorum..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arabasını seven, satıp turbo bir araba almaktansa mevcut arabasına yükleme yaptıran, bir turbo sevdasına arabasından vazgeçmeyen bizdendir  :clap: Sonuçta MPS gibi yapmak hedeflenmiyordur herhalde. Üzerindeki hantallık gitse yeter kanımca. 6-7 PSI basınçla da sanki 2.5 V6 motor varmış gibi seri gider o araba.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İcraat gerçekten var..

Heves kırılması gerçekten yok.

Standart olanı da modlanabiliyor.

Ama, dediğim gibi, bir parça zaman lazım.

Fotoğrafları ile birlikte burada (ya da kendi konu başlığı altında) yer alacak. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bakın bu bekleyiş kainatın buluşu denilip karşımıza çıkan "cincır"  olayına benzemesin?

Bende ileri vadedeki planlarım için merakla bekliyorum. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bakın bu bekleyiş kainatın buluşu denilip karşımıza çıkan "cincır"  olayına benzemesin?

Bende ileri vadedeki planlarım için merakla bekliyorum.

Hakan abi işin içindeyse beklediğimize değer diyorum ben  ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

mazda3'e turbo takıp 5barda bassanız 10barda bassanız, gaz verdiğinizde mazda3'ünüz olduğu yerde daireler çizemeyecek ve virajlarda yan yan gidemeyecektir.

bunları yaşayamayacak olduktan sonra, bir de üstüne, güçlü ön çeker araçlarda en sinir şey olan torque steer yaşamak zorunda kalacaksınız. gidin bir impreza yada evo alın, aynı paraya her gün tamircilerde geçireceğiniz zamandan tasarruf edersiniz.

arkadan itişli herhangi bir araca böyle bir uygulama yapmanın her zaman bir mantığı ve zevki bulunabilir. standart bir ön çeker aile arabasına beygir eklemeye çalışmak bence boşuna uğraşmaktır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest uyumsuzelement

burda amaç yazdıkların değil zaten kullanımı daha keyifli bir aile otomobili yapmak drift yapacak yaşı geçeli çok oldu benim açımdan :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

mazda3'e turbo takıp 5barda bassanız 10barda bassanız, gaz verdiğinizde mazda3'ünüz olduğu yerde daireler çizemeyecek ve virajlarda yan yan gidemeyecektir.

bunları yaşayamayacak olduktan sonra, bir de üstüne, güçlü ön çeker araçlarda en sinir şey olan torque steer yaşamak zorunda kalacaksınız. gidin bir impreza yada evo alın, aynı paraya her gün tamircilerde geçireceğiniz zamandan tasarruf edersiniz.

arkadan itişli herhangi bir araca böyle bir uygulama yapmanın her zaman bir mantığı ve zevki bulunabilir. standart bir ön çeker aile arabasına beygir eklemeye çalışmak bence boşuna uğraşmaktır.

O kadar VW, Audi, Honda, Nissan, Mitsubishi, GM, Chrysler, Ford vs modelini neden yaptılar peki?

1.8 Turbo GTI Golf'ün, A4 serisinin, bilumum Saabların, 220 Hp, 5 silindir Volvo motorunun, Ford'un Yamaha'ya yaptırdığı muhteşem çift girişli 220 Hp V6 motorun, hep önden çekişli araçlar, ya da önden çekiş sistemleri için olduğunu biliyor musun?

ABD'de 200 Hp altında "aile arabası" yok gibi nerede ise..

3.8 V6 motorlar dahi 200 Hp.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

burda amaç yazdıkların değil zaten kullanımı daha keyifli bir aile otomobili yapmak drift yapacak yaşı geçeli çok oldu benim açımdan :D

Aynen katılıyorum, ekstra bir 50-60 hp bana yeterde artar bile :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...