Jump to content

2010 Mazda3 LPG uygulandı


manovar
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Evet sonunda Başayarda Gas Italy LPGmi taktırdım.

1. Motor rölantide daha sessiz. ilk ışıkta durduğumda heralde stop etti lpgden al başına belayı dedim ama çalışıyomuş meğer... enjektör sesini duymuyorum.

2. Benzin gaz geçişinde hissedilen bir şey yok.

3. Ayar montajda yapıldı başkada gerekmiyormuş, tak kullan 10000kmde bakıma gel dediler.

4. Performans olarak daha atak gibi geldi sanki belkide psikolojik ?!

5. YAKIT : Montajdan sonra alınan yakıt 70 TL (38lt gibi 1.8 den hesaplarsak)

Yapılan yol şehir içi : 150km çok sıkışık olmayan trafikte

şehirdışı ortalama 100-120 arası genelde 110 da cc ile 220km kullandım.

TOPLAMDA 370km. Dahada gaz var depoda 1 ışık yanıyor.

ÖZETLE KEŞKE DAHA ÖNCE TAKTIRSAYMIŞIM DİYORUM....

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

öncelikle hayırlı olsun. bende taktırmayı düşünüyordum karar verdim taktıracağım ama şimdi de ne marka taktırayım diye düşünüyorum araştırıyorum bakalım takacağım vialle olur yada prince ama bişi olucak :)  bu arada tecrübelerini yazarsan memnun olurum tekrar hayırlı olsun

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

depoyu doldurğunuzda, gittiğiniz yol ile ,aldığınız yakıtı paylaşırsanız tam olarak ne yaktığını bir görelim aracın :) araçlarımız aynı :)

foto rica ediyorum :) birde manifoldu deldilermi, delmeden mi montaj yapıldı ? onu da öğrenirsek makbule geçer.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bende 2010 mazda3 e lpg uygulattım.levato takıldı.15 gün oldu hiç bir sorun yok.artık motor arıza lambasıda yanmıyor egsozdan çıkan gazı da analiz edip ayar yapılıyor tek ayarlamada işlem bitiyor.böylece aracın fakir karışımla çalışmasıda engelleniyor.çekiş ve tüketimde mükemmele yakın ayarlanıyor.bu arada levatoda kampanya var 1300 tl 10 taksit

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Birde LPG den önce ve sonra performans hakkında görüş alabilir miyiz? uygulama yapan arkadaşlardan...

TAbi motora delik açıyorlar mı?

Bi de Simit depo oluyor mu?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

öncelikle simit depo oluyor sadece 5 cm yukarıda kalıyor.5lik süngerlr çevrsini takviye edip taban halısını koydunuzmu orj den farkı kalmıyor.çekiş düzde daha akıcı dik yokuşlarda klima açıkken çok az düşüyor gibi.arıza lambasına gelince lpg takılan modern arabalarda en büyük sorun ayarın fakir karışımda kalıp yeterince beslemediği için arıza lambasını yakmasıdır.sübap başlarının aşınmasında en büyük sebep fakir karışım sonucunda sübaplarda yanma ısısının yükselip zarar vermesidir.bahsettiğimiz cihaz yardımıyla bu sorun ortadan kaldırılıyor ayarlar optimum olacak şekilde yapılabiliyor

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bahsedilen emme manifoldu ise deliniyor ama bence sökülerek delinmesi daha doğru ki hem doğru açı hem de mümkün olan en yakın mesafe tutturulabilsin.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mantıksal olarak olmaması lazım , emme manifolduna girmeden LPG yi nereden vereceksin araca ?

Brc'nin plug and plag veya viallenin lpdi sistemleri manifold delinmeden uygulanabiliyor diye yazıyor forumlarda.Böylece montajdan kaynaklanan hatalar sıfıra iniyormuş...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Manifold delinmeden pipo şeklindeki aparatla uygulama yapılabiliyor. Mazda3'ün motoru bu uygulamaya müsait ama her arabaya pipo uygulanamıyor. BRC'nin patentli bir ürünü olduğu için başka bir markanın montajında kullanıldığı tespit edilirse işin hukuksal boyutu başlıyor :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...