Jump to content

RX-8 Diferansiyel Sorunu


mrtkn16
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

aracım 69000 kmde. 20-30 km hızla gıderken tık tık die bi ses gelio sanayide gösterdim.difransyl dediler. ayıca aracın rot balansını yaptırp lastkleri yeni değişmeme rağmen sağa çekme var virajlarda sıkıntılı hep. bu sorunu yaşayan oldumu akadaşlar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

o tık tık difransiyelden geliyor olmalıdır oncelikle soyle bir sorum olacak bu durum dsc acıkken mi ? dsc kapalıyken mi oluyor yada her iki durumda da mı soz konusudur.. tam olarak gorulmeden birsey soylenmesi pek dogru olmaz bnce belkide difransiyelle hc alakalı degildir ama eger difransiyelden supheleniyorum diorsan sanırım difransiyel yagını degistirsen duzelir yada olmadı difransiyelde bir sorun vardr artık ona yogunlasmak gerek

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest ThUnDeRbErK

Yağ değişimi yap,fazla direksiyonu dönüşlerde kırarak kullanma,sert kullanışlardan kaçın,fazla drift yapma bakalım yağ değiştikten sonra gözlemle devam edeceğini sanmam.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ses dsc kapalıykende gelio ama arada bir kesilio.bugün ses gelirken elfrenini yarıya kadar çektim hızlanmaya devam ettim ses kesildi.baya bi denedm gelmedi elfrenini indirrdim tekrar gelmeye basladı.zaten yukteyken ses gelio.bosta hicbiturlu ses yok. bunun dışında rotları falan kontrol ettırdm rot ayarı yaptırdım lastikleri yeni değişim ama virajlarda aşırı bi güvenszlik veriyor.motoruda 4000 km  de daha 0  sandık motor takıldı ama performans çok düşük.0-100 8 sn gibi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest ThUnDeRbErK

ses dsc kapalıykende gelio ama arada bir kesilio.bugün ses gelirken elfrenini yarıya kadar çektim hızlanmaya devam ettim ses kesildi.baya bi denedm gelmedi elfrenini indirrdim tekrar gelmeye basladı.zaten yukteyken ses gelio.bosta hicbiturlu ses yok. bunun dışında rotları falan kontrol ettırdm rot ayarı yaptırdım lastikleri yeni değişim ama virajlarda aşırı bi güvenszlik veriyor.motoruda 4000 km  de daha 0  sandık motor takıldı ama performans çok düşük.0-100 8 sn gibi

Öncelikle şöyle açıklıyım 4000 km' de bir arabaya rodaj yapmadan yüklenmek gereksiz ve yersiz olur,bilinçli olmak zorundasın 0-100 8 olması mümkün değil 6.4 0-100 makyajlı kasada ise bu aynı süre ama makyajlı kasa daha seri her forumda söyleniyor konuya dönecek olursam,sorunun yağ'dan kaynaklandığı belli,el freni felanda çekme bence alakası yok frenle yağ değiş,dexelia kullan ve aracı çalıştırırken ve kapatırken bekle ve makyajsız kasalar için geçerli bu stop ederken 4 bin devire kadar gaz ver karbon salınımını yap öyle kapat açarkende marşa basarken gaza basarak aç oda 4 bin deviri geçmesin makyajsız kasada bunlar söz konusu flooding denen olmaması açısından,modifiye konusuna gelirsem bhr ignition kit ateşleme sistemini bu bhr markayla değiş çok farkedicek arabanın gidişi,agency power pulley yani kasnak değişimi çok farkettiriyor,k&n typhoon 2 cold air kit bunlar rotary için çok farkettiriyor arabanın kız gibi bakıma ihtiyacı var bence fazla gazla birde soğuması çok önemli rotary'ler çok ısınır bilgine  ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Öncelikle şöyle açıklıyım 4000 km' de bir arabaya rodaj yapmadan yüklenmek gereksiz ve yersiz olur,bilinçli olmak zorundasın 0-100 8 olması mümkün değil 6.4 0-100 makyajlı kasada ise bu aynı süre ama makyajlı kasa daha seri her forumda söyleniyor konuya dönecek olursam,sorunun yağ'dan kaynaklandığı belli,el freni felanda çekme bence alakası yok frenle yağ değiş,dexelia kullan ve aracı çalıştırırken ve kapatırken bekle ve makyajsız kasalar için geçerli bu stop ederken 4 bin devire kadar gaz ver karbon salınımını yap öyle kapat açarkende marşa basarken gaza basarak aç oda 4 bin deviri geçmesin makyajsız kasada bunlar söz konusu flooding denen olmaması açısından,modifiye konusuna gelirsem bhr ignition kit ateşleme sistemini bu bhr markayla değiş çok farkedicek arabanın gidişi,agency power pulley yani kasnak değişimi çok farkettiriyor,k&n typhoon 2 cold air kit bunlar rotary için çok farkettiriyor arabanın kız gibi bakıma ihtiyacı var bence fazla gazla birde soğuması çok önemli rotary'ler çok ısınır bilgine  ;)

1. Bir çok yeni motor takımında araç daha düşük performans gösteriyor. Sizin ECM doğru ayarşlandımı. Motor ve ECM arasında uyumsuzluk olabilir.

2.Mod olayında, şunu anlaman lazım, NA aracında ne kadar uraşısan uraş ufak farklar alırısın ve baya para harcarsın... BHR ignition kit yararlı bir mod,AP pully gereksiz parana yazık,KN yerinde ben AEM CAI terih ederim.

ama aracından çok şey bekleme max tekre 200 alırsın. eğer ciddi hiz istyorsan turbo veya SC

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşlar bnm sorunum modiiye değil orjinalini yakalamak.arabann gidişini engelleyen bişe var sanki????

yağı yeni değiştirdim.birde katalzör orj değil bilginize

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest ThUnDeRbErK

arkadaşlar bnm sorunum modiiye değil orjinalini yakalamak.arabann gidişini engelleyen bişe var sanki????

yağı yeni değiştirdim.birde katalzör orj değil bilginize

Katalizör nasıl orjinal değil hangi markanın ürünü ? gidişini engelleyen ya ateşleme sistemi bujiler,kabloları dahil,enjektörlerde dahildir buna katalizör'de dahildir..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

yan sanayi bi ürün. içi açılıp kurcalanmış belli kaynaklardan.egsozdada bişeler var vurunca sesler gelio içinden.en önemliside arkadaki ses bazen varr bazen yok ama çoğunlukla var

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest ThUnDeRbErK

yan sanayi bi ürün. içi açılıp kurcalanmış belli kaynaklardan.egzozdada bişeler var vurunca sesler gelio içinden.en önemliside arkadaki ses bazen varr bazen yok ama çoğunlukla var

Sana çok önemli bişi dicem o katalitik konvektör senin motor yemene bile sebebiyet verebilir.Bunun nedeni gaz kelebeği açılıp kapandığında rotary'nin içinde rotor afr(air fuel ratio)hava yakıt oranını alırken çıkan gazın oranına göre ayarlıyor,motordan çıkacak karbon salınımını ayarlıyor kısacası katalitik iptali yapsan dahi onun yerine mid pipe benzeri bişi koymalısın.

38468014.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest ThUnDeRbErK

mid pipeyi nerden bulurum.

Rx-8 için yapan markalar var ya orjinal kat alıcaksın oda çok para ben senin yerinde olsam ya racing beat marka alırım yada re-amemiya nerden bulacağına gelince yurt dışından getirtebilirsin.Tanıdığın tuningciler varsa getirtmelisin bu şekilde.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest ThUnDeRbErK

greddy nn komple egzoz sistemini taktırsam olurmu? birde kat iptali yapan rx8le var onlar içinde geçerlimi bu motor yeme olayı

Bak greddy sp2 eksoz sistemi header dahil mid pipe ve cat back toplamda 22 hp veriyor dyno garantili.Kat iptali yaparsan mid-pipe yapmak zorundasın yani düz boruyla olmuyor bu işler,motor ömründen tut arabanın atacağı flame'ler bile sakıncalı  ;) motor yeme olayı bir faktör yani sen araç sendeyken mi motor indirdin kaç km'de indi yağ kesin dexelia değildi sanırım gereksiz gazlama felan olmuştur,bu araçlar yağına bak gözün kapalı devir çevir ama soğutucu içinde fan vs'de ekstra mod'lamalara girmek daha iyi ve mantıklı olur.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest ThUnDeRbErK

yani anlamadığım şu ben bu cat back egzozu alsam hala ihtiyacım olucakmı midpipeye?

Egsoz'a gaz nereden geliyor ? motordan önce headers'dan 3 kollu headers sonra catalytic convector daha sonra egsoz'lara geliyor havaya karışıyor sen egsozu alınca amacın ne ki senin problemin motor'undan çıkan gazın anormalliğini düzeltmek senin aracından çıkan egsoz gazı bile çok fazladır egsoz emisyon değerin çok yüksektir eminim performans istiyorsan mid pipe yoksa orjinal katalitik alıcaksın yoksa motor'un performansıda düşer ömrüde kısalır bu rotary'lerin can damarıdır katalitik konvektör hafifa almayalım bu kadar ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

iyi ama kat 4500 tl midpipede trde yok.anladğim kadaıyla cat back kat den sonra. komple egsoz alsam sorun çözülürmü? ve alana kadar nasıl kullanmalıyım bu şekliylemi iptalmi ederek.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...