Jump to content

12 valf silindir kapağı


gökan turmuş
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

mazda 626 nın 2,2 litrelik olan motorunun 12 valfli silindir kapağı 2,0 1,8 1,6 motorlardan herhangi birisine uyarmı bilginiz varmı teşekkürler. bildiğim kadarıyla 12 valfli kapak tek egzantrikli 2 emme 1 egzost şeklinde.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Çok sık bir 2.2 626 denk gelmediği için sanırım bu soruyu cevaplayabilcek bilgi düzeyi sadece Ömer Yıldır Abide vardır, online olduğunda mutlaka cevaplayacaktır diye tahmin ediyorum

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

istanbula geldiğimde ikitellideki çıkmacıları dolaştım bikaç eksiğim vardı.Baktım bulamadım Ya bakmayı beceremedim yada hakikaten yok  :(

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İbrahim teşekkür ederim de :) bende eldeki kaynaklardan araştırıyorum. :)

2.2 ile 2.0 ın silindir kapak contaları aynı tam emin olmak için şase no ve motor no gerekli. Ya da şasenin başındaki şase koduyla motorun koduda olur. Ona göre net bilgi verebilirim. İyi akşamlar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

şaseyi verin bi parça numaralarını karşılaştırayım 2.0 olan motorla.. belki faydamız dokunur... yüksek ihtimalle farklı olduğunu sanıyorum...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

benim bildiğim aynı hatta 88 626 gt de 16v üstkapak var o da aynı ve hepsi 2.0lar için FE olarak geçiyor 2.2 de de krank ve kolların uzunlukları farklı blok yine aynı olsa gerek fakat bu söylediklerimin hiçbirinden tam emin değilim yabancı sitelerden ve vivid workshop tan öğrenebildiğim kadar. 12v üstkapak bulabilirsem ben de almayı düşünüyorum hatta param olunca yurtdışında motoru düzgün hurda bir 626 gt bulabilirsem üstkapak emme ve egzoz manifoldu turbo enjektörler ve beyini komple getirtmeyi düşünüyorum.

bir ikinci seçenek eski kasa ford probe üstkapağı Türkiye de bu kasanın hurdasını internette göremedim ama sağlamları var. bu kasa şanzumanından şasesine süspansiyonundan motoruna birebir 626 f2 yani 2.2 ile aynı

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Probe#1989.E2.80.931992_Probe

Ford_Probe_front_20071119.jpg

Ford_Probe_rear_20071119.jpg

birdiğer ihtimal gerekli bilgilerin ardından motorumuza göre bir salyangoz bulup doğrudan 8v e turbo entegre etmek turbo diğer uygulamalara göre daha verimli ve yapması daha basit bir sistem yapılması gereken uygun egzoz manifoldu egzozcuda yapıldıktan ve salyangoz takıldıktan sonra intercooler aracılığıyla soğutulmuş havayı karburatöre vermek bir de ilave benzin pompası gerekiyor teoride o kadar LPG de varsa turbonun hava girişi öncesi mikserimizi yerleştirirsek biraz tehlikeli de olsa iş görür diye düşünüyorum yani bunlar teoride doğru fakat pratikte nasıl olur aracımı satmazsam hep birlikte göreceğiz inşallah:)

iyi forumlar...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...