SweepeR 345 Yanıtlandı 8 Mart 2018 3 dakika önce, Burak : Gözlerimiz seni aradı Kalktınız heralde, ben şirketten 10 dk ya çıkıcam. Kaçırdık bu sefer Yorum bağlantısı
Burak 5.123 Yanıtlandı 8 Mart 2018 Şimdi, SweepeR : Kalktınız heralde, ben şirketten 10 dk ya çıkıcam. Kaçırdık bu sefer Kalkıyoruz maalesef Yorum bağlantısı
SweepeR 345 Yanıtlandı 8 Mart 2018 Bi dahaki buluşmada neden işimin bu kadar uzadığını anlatırım, hep beraber ilgili yerlere küfür ederiz Burak buna ifade bıraktı 1 Yorum bağlantısı
Servet 1.577 Yanıtlandı 8 Mart 2018 18 dakika önce, Burak : Gözlerimiz seni aradı Nasip diyelim Yorum bağlantısı
Burak 5.123 Yanıtlandı 9 Mart 2018 Dün @Demarcus ( Gökey ) ile tanışma fırsatımız oldu. Sağolsun kendisi de çok sıcak kanlı, uzun zamandır tanışıyormuşuz gibi sohbet ettik ve masaya daimi bir sandalye daha eklemiş olduk Seriatsu buna ifade bıraktı 1 Yorum bağlantısı
Seriatsu 552 Yanıtlandı 9 Mart 2018 gerçekten yıllardır tanıdığımız biriyle sohbet eder gibi zaman geçirdik. o kadar masanın içinde @Demarcus direkt bizim masaya gelerek, eskiden tanıştığımızı tasdiklemiş oldu güzel bir buluşma oldu.herkesin ayağına sağlık. Burak buna ifade bıraktı 1 Yorum bağlantısı
Demarcus 8 Yanıtlandı 9 Mart 2018 Ben herkese teşekkür ederim, çok dost canlısı ve keyifli karşıladınız beni, çok mutlu oldum. Sohbetten de çok keyif aldım. Her buluşmada bir aksilik olmazsa yer almak isterim. Mazda’yı daha da satmam. Burak buna ifade bıraktı 1 Yorum bağlantısı
Burak 5.123 Yanıtlandı 9 Mart 2018 O değil de bir toplu fotoğraf çekmedik Sadece ilk dakikalarda 3-4 kişilik bir fotoğraf var , o da Ufuk'ta Yorum bağlantısı
Demarcus 8 Yanıtlandı 9 Mart 2018 Onda da ben yokum abi zaten. Muhtemelen gelmedi deseniz kanıtlayamam. Yorum bağlantısı
Osman Örengül 96 Yanıtlandı 12 Mart 2018 Günahlar şehrinden döndüm Bu buluşmayı kaçırmanın verdiği hüzünle bir sonrakini beklemeye başladım. Yorum bağlantısı
Burak 5.123 Yanıtlandı 12 Mart 2018 4 dakika önce, Osman Örengül : Günahlar şehrinden döndüm Bu buluşmayı kaçırmanın verdiği hüzünle bir sonrakini beklemeye başladım. Biz de Perşembe akşamı az günaha girmedik dedikodu mu desen, garip garip konular mı desen Çağlar Bayur, Servet ve Osman Örengül buna ifade bıraktı 1 2 Yorum bağlantısı
Servet 1.577 Yanıtlandı 12 Mart 2018 9 saat önce, Osman Örengül : Günahlar şehrinden döndüm Bu buluşmayı kaçırmanın verdiği hüzünle bir sonrakini beklemeye başladım. Dağ taş fotoları ile bizi boğacaksan şimdiden söyle. Yada +23 fotolar videolar varsa ayrıca görüşelim 9 saat önce, Burak : Biz de Perşembe akşamı az günaha girmedik dedikodu mu desen, garip garip konular mı desen Ufuk olan yerde normal bunlar Çağlar Bayur ve Burak buna ifade bıraktı 2 Yorum bağlantısı
Osman Örengül 96 Yanıtlandı 13 Mart 2018 13 saat önce, Servet : Dağ taş fotoları ile bizi boğacaksan şimdiden söyle. Yada +23 fotolar videolar varsa ayrıca görüşelim +23 fotolar telefonu bozduğu için barındırmıyorum @Servet abi Dağ taş ve biraz da beni görmek istersen fotolar mevcut Servet buna ifade bıraktı 1 Yorum bağlantısı
Servet 1.577 Yanıtlandı 14 Mart 2018 Seni perşembe'den perşembe'ye görelim Osman Örengül buna ifade bıraktı 1 Yorum bağlantısı
Burak 5.123 Yanıtlandı 17 Mart 2018 Ne diyorsunuz bu hafta dürümcüye geri mi dönelim? Yorum bağlantısı
Seriatsu 552 Yanıtlandı 17 Mart 2018 Benim için fark etmez. Ne olsu ikiside aynı sayılır. Yemek konusunda çok iyi değiller. Yorum bağlantısı
SweepeR 345 Yanıtlandı 19 Mart 2018 Nooldu yav, mekan kötü müydü? Dışarda mı oturdunuz? Yorum bağlantısı
Burak 5.123 Yanıtlandı 19 Mart 2018 14 dakika önce, SweepeR : Nooldu yav, mekan kötü müydü? Dışarda mı oturdunuz? Yoo içeride oturduk ama sipariş etmediğimiz bir şeyi masaya getirdiler, baktılar ki biz sipariş etmemişiz dolanıp kimseye satamayınca ikramımız olsun dediler sonra hesaba ekleyip parasını almaya çalıştılar. Şahsen beni sinir ettiler ( ki böyle olacağını daha ikramımız dediklerinde anlamıştım ). Çağlar Bayur buna ifade bıraktı 1 Yorum bağlantısı
SweepeR 345 Yanıtlandı 19 Mart 2018 23 dakika önce, Burak : Yoo içeride oturduk ama sipariş etmediğimiz bir şeyi masaya getirdiler, baktılar ki biz sipariş etmemişiz dolanıp kimseye satamayınca ikramımız olsun dediler sonra hesaba ekleyip parasını almaya çalıştılar. Şahsen beni sinir ettiler ( ki böyle olacağını daha ikramımız dediklerinde anlamıştım ). Sıkıntılı bir durum gerçekten, bir garson insanı mekandan tiksindiriyor. Yeni mekan olarak sahildeki Tesadüf geldi aklıma, garajı da düz ayak. İki mekan ile aynı civarda, ne dersiniz? Bu arada dürümler güzel onla ilgili bir sıkıntım yok ama sigara ortamı gerçekten çok fena Yorum bağlantısı
Servet 1.577 Yanıtlandı 19 Mart 2018 Toplu buluşmalarda mekan değişim risktir. Eğer değişim olacak ise önceden gidip test yapmak fayda sağlar, öteki türlü geleneksel davranılmalı k, dürümcü cidden hizmette elinden geleni yapıyor. Maddi olarak adam için iyi müşteriyiz, bunu görüyor 5 saat önce, Burak : Yoo içeride oturduk ama sipariş etmediğimiz bir şeyi masaya getirdiler, baktılar ki biz sipariş etmemişiz dolanıp kimseye satamayınca ikramımız olsun dediler sonra hesaba ekleyip parasını almaya çalıştılar. Şahsen beni sinir ettiler ( ki böyle olacağını daha ikramımız dediklerinde anlamıştım ). Adisyonu yedirseydiniz ikramımız diyerek Yorum bağlantısı
Osman Örengül 96 Yanıtlandı 19 Mart 2018 Ben de dürümcüden yanayım, daha samimi bir ortam oluyor. Yorum bağlantısı
Demarcus 8 Yanıtlandı 20 Mart 2018 Adres olduğu sürece, benim için sorun yok. Genele uyarım. Yorum bağlantısı