Jump to content

MazdaClubTR Perşembe Buluşmaları - XV

    

MazdaClubTR Takvimi
Burak

Etkinlik detayları

 Paylaş

MazdaClubTR Perşembe Buluşmaları devam ediyor.  ;) Yer değiştirelim ve daha önce bir kere gittiğimiz Cafe Floresta'ya gidelim dedik.

Vakti olan herkesi  8 Mart 2018 Perşembe günü 19.30 - 23.00 arası bekleriz ;) 

CO zehirlenmesi geçirmeden kurtulduğumuz son buluşmamızdan ;

SavedImage_20180215_211139_52(1).jpg

 

 

 

 Paylaş


Tavsiye Edilen Yorumlar



3 dakika önce, Burak :

Gözlerimiz seni aradı :)

Kalktınız heralde, ben şirketten 10 dk ya çıkıcam. Kaçırdık bu sefer

Yorum bağlantısı
Şimdi, SweepeR :

Kalktınız heralde, ben şirketten 10 dk ya çıkıcam. Kaçırdık bu sefer

Kalkıyoruz maalesef :(

Yorum bağlantısı

Bi dahaki buluşmada neden işimin bu kadar uzadığını anlatırım, hep beraber ilgili yerlere küfür ederiz :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Dün @Demarcus ( Gökey ) ile tanışma fırsatımız oldu. Sağolsun kendisi de çok sıcak kanlı, uzun zamandır tanışıyormuşuz gibi sohbet ettik ve masaya daimi bir sandalye daha eklemiş olduk :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

gerçekten yıllardır tanıdığımız biriyle sohbet eder gibi zaman geçirdik.

o kadar masanın içinde @Demarcus direkt bizim masaya gelerek, eskiden tanıştığımızı tasdiklemiş oldu :)

güzel bir buluşma oldu.herkesin ayağına sağlık.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Ben herkese teşekkür ederim, çok dost canlısı ve keyifli karşıladınız beni, çok mutlu oldum. Sohbetten de çok keyif aldım. Her buluşmada bir aksilik olmazsa yer almak isterim. Mazda’yı daha da satmam.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

O değil de bir toplu fotoğraf çekmedik :D  Sadece ilk dakikalarda 3-4 kişilik bir fotoğraf var , o da Ufuk'ta

Yorum bağlantısı

Günahlar şehrinden döndüm :D Bu buluşmayı kaçırmanın verdiği hüzünle bir sonrakini beklemeye başladım.

Yorum bağlantısı
4 dakika önce, Osman Örengül :

Günahlar şehrinden döndüm :D Bu buluşmayı kaçırmanın verdiği hüzünle bir sonrakini beklemeye başladım.

Biz de Perşembe akşamı az günaha girmedik :D dedikodu mu desen, garip garip konular mı desen :D 

  • Beğen 1
  • Haha 2
Yorum bağlantısı
9 saat önce, Osman Örengül :

Günahlar şehrinden döndüm :D Bu buluşmayı kaçırmanın verdiği hüzünle bir sonrakini beklemeye başladım.

Dağ taş fotoları ile bizi boğacaksan şimdiden söyle. Yada +23 fotolar videolar varsa ayrıca görüşelim >:D

9 saat önce, Burak :

Biz de Perşembe akşamı az günaha girmedik :D dedikodu mu desen, garip garip konular mı desen :D 

Ufuk olan yerde normal bunlar :D

  • Haha 2
Yorum bağlantısı
13 saat önce, Servet :

Dağ taş fotoları ile bizi boğacaksan şimdiden söyle. Yada +23 fotolar videolar varsa ayrıca görüşelim >:D

+23 fotolar telefonu bozduğu için barındırmıyorum @Servet abi :D Dağ taş ve biraz da beni görmek istersen fotolar mevcut ;D

  • Haha 1
Yorum bağlantısı

Benim için fark etmez. Ne olsu ikiside aynı sayılır. Yemek konusunda çok iyi değiller.:) 

Yorum bağlantısı
14 dakika önce, SweepeR :

Nooldu yav, mekan kötü müydü? Dışarda mı oturdunuz?

Yoo içeride oturduk ama sipariş etmediğimiz bir şeyi masaya getirdiler, baktılar ki biz sipariş etmemişiz dolanıp kimseye satamayınca ikramımız olsun dediler sonra hesaba ekleyip parasını almaya çalıştılar. Şahsen beni sinir ettiler ( ki böyle olacağını daha ikramımız dediklerinde anlamıştım ).

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
23 dakika önce, Burak :

Yoo içeride oturduk ama sipariş etmediğimiz bir şeyi masaya getirdiler, baktılar ki biz sipariş etmemişiz dolanıp kimseye satamayınca ikramımız olsun dediler sonra hesaba ekleyip parasını almaya çalıştılar. Şahsen beni sinir ettiler ( ki böyle olacağını daha ikramımız dediklerinde anlamıştım ).

Sıkıntılı bir durum gerçekten, bir garson insanı mekandan tiksindiriyor.

Yeni mekan olarak sahildeki Tesadüf geldi aklıma, garajı da düz ayak. İki mekan ile aynı civarda, ne dersiniz?

Bu arada dürümler güzel onla ilgili bir sıkıntım yok ama sigara ortamı gerçekten çok fena

Yorum bağlantısı

Toplu buluşmalarda mekan değişim risktir. Eğer değişim olacak ise önceden gidip test yapmak fayda sağlar, öteki türlü geleneksel davranılmalı k, dürümcü cidden hizmette elinden geleni yapıyor.

Maddi olarak adam için iyi müşteriyiz, bunu görüyor

5 saat önce, Burak :

Yoo içeride oturduk ama sipariş etmediğimiz bir şeyi masaya getirdiler, baktılar ki biz sipariş etmemişiz dolanıp kimseye satamayınca ikramımız olsun dediler sonra hesaba ekleyip parasını almaya çalıştılar. Şahsen beni sinir ettiler ( ki böyle olacağını daha ikramımız dediklerinde anlamıştım ).

Adisyonu yedirseydiniz ikramımız diyerek

Yorum bağlantısı

Misafir
This event is now closed to further comments.
  • Bugün'ün Doğum Günleri

    1. CaptaiN
      CaptaiN
      (41 yaşında)
    2. citroenim_c4
      citroenim_c4
      (35 yaşında)
    3. cix_hip_hop
      cix_hip_hop
      (45 yaşında)
    4. efk_715
      efk_715
      (32 yaşında)
    5. Erdemcem
      Erdemcem
      (46 yaşında)
×
×
  • Yeni Oluştur...