Jump to content

MazdaClubTR Perşembe Buluşmaları - XV

    

MazdaClubTR Takvimi
Burak

Etkinlik detayları

 Paylaş

MazdaClubTR Perşembe Buluşmaları devam ediyor.  ;) Yer değiştirelim ve daha önce bir kere gittiğimiz Cafe Floresta'ya gidelim dedik.

Vakti olan herkesi  8 Mart 2018 Perşembe günü 19.30 - 23.00 arası bekleriz ;) 

CO zehirlenmesi geçirmeden kurtulduğumuz son buluşmamızdan ;

SavedImage_20180215_211139_52(1).jpg

 

 

 

 Paylaş


Tavsiye Edilen Yorumlar



‎21‎.‎03‎.‎2018 at 11:37, SweepeR :

Yarın buluşma var mı?

Bu akşam kandil, hem günaha girmeyelim hem de biraz sevap kazanalım diyorum :D 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
51 dakika önce, Zealot :

Ben mekanda olacağım,  bütün mümin kardeşlerimi beklerim 

Hangi mekan ? Dürümcü mü Cafe Floresta mı ? :D 

Yorum bağlantısı

Hepinizin kandili mübarik olsun arkadaşlar. Ben bu aralar pek iştirak edemeceğim size. Foruma girmek için bile vakit bulamıyorum. Hem başıma gelen olaylar, hem de bu aralar işlerin aşırı derece yoğunlaşmasıyla vakit sıkıntısı yaşıyorum. Çocuğumla ilgilenecek vakit bile bulamıyorum neredeyse. Hepinize selamlar. 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
43 dakika önce, Tarahumara :

Hepinizin kandili mübarik olsun arkadaşlar. Ben bu aralar pek iştirak edemeceğim size. Foruma girmek için bile vakit bulamıyorum. Hem başıma gelen olaylar, hem de bu aralar işlerin aşırı derece yoğunlaşmasıyla vakit sıkıntısı yaşıyorum. Çocuğumla ilgilenecek vakit bile bulamıyorum neredeyse. Hepinize selamlar. 

Bir ara fırsat bulup konuşalım o zaman. Yapabileceğimiz bir şey olursa da buralardayız Ömer ;)

  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
2 saat önce, Tarahumara :

başıma gelen olaylar

Kötü bir durum yoktur umarım, yardımcı olabileceğimiz bir şey var mı?

Yorum bağlantısı
6 saat önce, SweepeR :

Kötü bir durum yoktur umarım, yardımcı olabileceğimiz bir şey var mı?

Şu an yapabilecek pek bir şey yok Onur abi teşekkürler.

Yorum bağlantısı
22.03.2018 at 21:39, Tarahumara :

Hepinizin kandili mübarik olsun arkadaşlar. Ben bu aralar pek iştirak edemeceğim size. Foruma girmek için bile vakit bulamıyorum. Hem başıma gelen olaylar, hem de bu aralar işlerin aşırı derece yoğunlaşmasıyla vakit sıkıntısı yaşıyorum. Çocuğumla ilgilenecek vakit bile bulamıyorum neredeyse. Hepinize selamlar. 

@Tarahumara sanada iyi kandiller işlerinde kolaylıklar dilerim allah yardımcın olsun

  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı

29 Mart için şimdiden etkinlik oluşturalım mı arkadaşlar dürümcüde olacak şekilde ?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Misafir
This event is now closed to further comments.
  • Bugün'ün Doğum Günleri

    1. CaptaiN
      CaptaiN
      (41 yaşında)
    2. citroenim_c4
      citroenim_c4
      (35 yaşında)
    3. cix_hip_hop
      cix_hip_hop
      (45 yaşında)
    4. efk_715
      efk_715
      (32 yaşında)
    5. Erdemcem
      Erdemcem
      (46 yaşında)
×
×
  • Yeni Oluştur...