Jump to content

Mazda CX-3 Yakıt Filtresi Sorunu


mehmete
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Benim filtreyi yenilirken de aynı şeyi söylediler, yeni gelmiş. Ancak pompadan gelen ses az da olsa devam ediyor, bunu da sıcaklığa bağlıyorlar. Araç iyice ısınınca hiç ses gelmiyor. Kışı bir şekilde atlatsak yaza rahatız galiba.[emoji3]


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

     Genede bir önlem sistemi olmalıdır, ben 70 li model traktörlerde bu sorunu duyardım, derlerdiki sakın depoda mazot bitmesin aksi halde hava yapar diye ve hava yapan traktör aynen çalışmazdı ve sistemin havasını almak için epey ugraşırlardı. 
      Peki bu araçlarda, sistemdeki bu tip sorunları bertaraf edecek veya kısa sürelide olsa absorbe edecek  bir sistem nasıl olmaz hayretler içindeyim.
      İnsan güvenemezde artık böle bir durumda.
      Dizel araç almakta tam bir handikap.

Kapalı devre sistem bunlar. En fazla depoda veya filtre öncesi emiş pompası konur yakıt alışkanlığı sürekli olsun diye.

Eski aracım freelander 2 'yi satma sebebim ise bu olay. İki kere hava yaptı ve bilmediğim için yakıtı koyup marşa basıp havasını almak istedim 8000 TL enjektörlere verdim. Maalesef commonrail sistem çok nazik.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aslında dizel araç handikap değil çünkü bütün içten yanmalı motorlar hava karışımı ile çalışıyor. 

Özellikle yüksek basınçlı turboya sahip araçlarda yüksek basıncın etkisi ile oluşacak bir kaçak Allah korusun. 

Çok geçmiş olsun herkese bu filtre olayından yakınan herkes. 

Bende Ankaradan arabayı alırken özellikle bunu sormuştum. 2016 araçlarda revizeye gidildiğini bu tarz pronlemlerin olmadığına dair beni ikna ettiler. 

Keza çok şükür Ankara şuan bir tapa büzüşecek kadar soğuk fakat çok şükür bir sıkıntı yok. 

Allah guzulara kazasız belasız hatasız kusursuz binmeyi nasip etsin herkese :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

10 saat önce, Servet :


Kapalı devre sistem bunlar. En fazla depoda veya filtre öncesi emiş pompası konur yakıt alışkanlığı sürekli olsun diye.

Eski aracım freelander 2 'yi satma sebebim ise bu olay. İki kere hava yaptı ve bilmediğim için yakıtı koyup marşa basıp havasını almak istedim 8000 TL enjektörlere verdim. Maalesef commonrail sistem çok nazik.

Çok geçmiş olsun, hakkatende çok dikkatli olmak gerekiyormuş dizel araçlar konusunda.

5 saat önce, SafaTR :

Aslında dizel araç handikap değil çünkü bütün içten yanmalı motorlar hava karışımı ile çalışıyor. 

Özellikle yüksek basınçlı turboya sahip araçlarda yüksek basıncın etkisi ile oluşacak bir kaçak Allah korusun. 

Çok geçmiş olsun herkese bu filtre olayından yakınan herkes. 

Bende Ankaradan arabayı alırken özellikle bunu sormuştum. 2016 araçlarda revizeye gidildiğini bu tarz pronlemlerin olmadığına dair beni ikna ettiler. 

Keza çok şükür Ankara şuan bir tapa büzüşecek kadar soğuk fakat çok şükür bir sıkıntı yok. 

Allah guzulara kazasız belasız hatasız kusursuz binmeyi nasip etsin herkese :D

İnşallah bu sorunlar artık olmaz. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

18 saat önce, Mustafa Ulutaş :

Benim filtreyi yenilirken de aynı şeyi söylediler, yeni gelmiş. Ancak pompadan gelen ses az da olsa devam ediyor, bunu da sıcaklığa bağlıyorlar. Araç iyice ısınınca hiç ses gelmiyor. Kışı bir şekilde atlatsak yaza rahatız galiba.emoji3.png


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Ses az veya çok devam ediyorsa, sorun çözülmemiş demektir bence. Değişimden sonra bende hiç ses yok şuana kadar.  Sıcaklığa bağlamışlar da, niye sadece bu araçta oluyor diye sorarlar o zaman.  Yazlık kullanım için mi alındı bu araç. Umarım ileriki günlerde şu kafa yapan ses oluşmaz. Az yada çok. Her iki halde de sorun devam ediyor demektir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ses az veya çok devam ediyorsa, sorun çözülmemiş demektir bence. Değişimden sonra bende hiç ses yok şuana kadar.  Sıcaklığa bağlamışlar da, niye sadece bu araçta oluyor diye sorarlar o zaman.  Yazlık kullanım için mi alındı bu araç. Umarım ileriki günlerde şu kafa yapan ses oluşmaz. Az yada çok. Her iki halde de sorun devam ediyor demektir.

Ben de sorunun çözülmediğini düşünüyorum, daha önce yazmıştım zaten. İnşallah olmaz ama sizin aracın pompadan tekrar ses gelmeye başlarsa lütfen bizi haberdar edin. Haber verin ki yeni filtrelerinin bir işe yarayıp yaramadığını görmüş olalım.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

merhaba

öncelikle geçmiş olsun Mustafa

ben aylardır burada yazıyorum ama destek alamıyorum. Mazda CX-3 ayıplı mal statüsünde ve toplu olarak mahkemeye vermek gerekiyor Mazdayı. Bu aracın yakıt filtresinin çözümü yok. Yapılan işlemler sadece günü kurtarmak için. Mazda bu arabaları tamamen boşladı ve kaderine bıraktı. İşte görüyorsunuz kimisi yolda kalıyor kimisi arıza ışığı yakıyor. 
Ben markayı severimdim ama şu arabanın kredisi bittiği zaman bir daha kapısından içeri girmeyeceğim. Açık konuşuyorum. Burayı okuyan Mazda yetkililerine de sesleniyorum. Tek kişi kalsam da sizin alehinize her yerde yazacağım her yerde konuşacağım. Gerekirse mazda türkiyenin önünde yakacağım bu arabayı.
Markayı kimseye önermiyorum. 
Mazda cx-3 defolu bir arabadır. Eğer çevrenizde ki insanları birazcık düşünüyorsanız hiç bir şekilde bu markanın yanından geçirmeyin. Kapısından bile içeri sokmayın. Pişmanlık çünkü.

not: bir lafım da sana @Fotifoti burada herkese muğlaya gidin muğlaya gitmezseniz sorun yaşarsınız vs vs benzetimlerde yazman da hiç doğru değil. Orada ki insanlar ilgili olabilir ama sorunun çözümünün orada olduğunu bilsem zaten senin demene kalmam yolu ve parası neyse gider yaptırırım. eminim burada ki herkes de aynı fikirdedir.
öyle bir yazıyorsun ki sanki japonya işi bırakmış muğladan yönetiliyor algısı yapıyorsun.

yapma. 

sempatik olmuyor antipati oluşturuyorsun. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

10 saat önce, jackjoker :

merhaba

öncelikle geçmiş olsun Mustafa

ben aylardır burada yazıyorum ama destek alamıyorum. Mazda CX-3 ayıplı mal statüsünde ve toplu olarak mahkemeye vermek gerekiyor Mazdayı. Bu aracın yakıt filtresinin çözümü yok. Yapılan işlemler sadece günü kurtarmak için. Mazda bu arabaları tamamen boşladı ve kaderine bıraktı. İşte görüyorsunuz kimisi yolda kalıyor kimisi arıza ışığı yakıyor. 
Ben markayı severimdim ama şu arabanın kredisi bittiği zaman bir daha kapısından içeri girmeyeceğim. Açık konuşuyorum. Burayı okuyan Mazda yetkililerine de sesleniyorum. Tek kişi kalsam da sizin alehinize her yerde yazacağım her yerde konuşacağım. Gerekirse mazda türkiyenin önünde yakacağım bu arabayı.
Markayı kimseye önermiyorum. 
Mazda cx-3 defolu bir arabadır. Eğer çevrenizde ki insanları birazcık düşünüyorsanız hiç bir şekilde bu markanın yanından geçirmeyin. Kapısından bile içeri sokmayın. Pişmanlık çünkü.

not: bir lafım da sana @Fotifoti burada herkese muğlaya gidin muğlaya gitmezseniz sorun yaşarsınız vs vs benzetimlerde yazman da hiç doğru değil. Orada ki insanlar ilgili olabilir ama sorunun çözümünün orada olduğunu bilsem zaten senin demene kalmam yolu ve parası neyse gider yaptırırım. eminim burada ki herkes de aynı fikirdedir.
öyle bir yazıyorsun ki sanki japonya işi bırakmış muğladan yönetiliyor algısı yapıyorsun.

yapma. 

sempatik olmuyor antipati oluşturuyorsun. 

Öncelikle çok geçmiş olsun. Ama bu eleştiri biraz sert olmamış mı abim. Yani tamam bu bir kronik hata kabül. Hatanın ne olduğu da belli. 

Şimdi asıl mesele şu; tam net hatırlamamak ile birlikte sadece belli tarihler arasında üretilmiş 2015 araçlar da bu sorun mevcut sanırım. Ürerim bandında bir sıkıntı oluyor ve bu herkese yansıyor. 

Değiştirelen tıpanın yada contanın hangi tarihler arasında ürerildiğine baktınız mı? Çünkü conta halihazırda olabilir veya yine üretim hatalı çıkmış bir parça olabilir mi? Contanın değişime yada komple parça değişimi kaç kere oldu? 

Vw grubunda bir zaman Dsg ve birkaç kronik problem vardı. Ben bu kadar eleştiriye maruz kaldığını görmedim. Sonuçta insanoğlunun yaptığı birşey hatasız olma gibi bir lüksü yok maalesef. Sonuç itibari ile Allah'ın yarattığı kullar bile ne kadar kusursuz... :D

Hatta Vw grubu kendi hatası olmadığını ilan edip kullanıcı hatası demişti. 

Dediğiniz gibi CX-3 problemli veya ayıplı olabilir fakat firma birtek CX-3 satmıyor. CX-3 üzerinden koca firmayı topa tutmak bence doğru değil. 

Keza o dönem arasında satılan yurt dışı da örnekler var. O parti seri üretim olan contada sıkıntı var sadece. 

Tekrar tekrar çok geçmiş olsun. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 saat önce, SafaTR :

Öncelikle çok geçmiş olsun. Ama bu eleştiri biraz sert olmamış mı abim. Yani tamam bu bir kronik hata kabül. Hatanın ne olduğu da belli. 

Şimdi asıl mesele şu; tam net hatırlamamak ile birlikte sadece belli tarihler arasında üretilmiş 2015 araçlar da bu sorun mevcut sanırım. Ürerim bandında bir sıkıntı oluyor ve bu herkese yansıyor. 

Değiştirelen tıpanın yada contanın hangi tarihler arasında ürerildiğine baktınız mı? Çünkü conta halihazırda olabilir veya yine üretim hatalı çıkmış bir parça olabilir mi? Contanın değişime yada komple parça değişimi kaç kere oldu? 

Vw grubunda bir zaman Dsg ve birkaç kronik problem vardı. Ben bu kadar eleştiriye maruz kaldığını görmedim. Sonuçta insanoğlunun yaptığı birşey hatasız olma gibi bir lüksü yok maalesef. Sonuç itibari ile Allah'ın yarattığı kullar bile ne kadar kusursuz... :D

Hatta Vw grubu kendi hatası olmadığını ilan edip kullanıcı hatası demişti. 

Dediğiniz gibi CX-3 problemli veya ayıplı olabilir fakat firma birtek CX-3 satmıyor. CX-3 üzerinden koca firmayı topa tutmak bence doğru değil. 

Keza o dönem arasında satılan yurt dışı da örnekler var. O parti seri üretim olan contada sıkıntı var sadece. 

Tekrar tekrar çok geçmiş olsun. 

Daha ağır da konuşurum. Siz arabayı yeni almışsınız ve sorun yaşamıyor olabilirsiniz ama burada insanlar bir seneden fazla süredir uğraşıyor. Mazda da problemin arkasında durmuyor ve her şikayette sorunu çözmeyen metodlar ile müşteriyi geri yolluyorlar.

sonra ne mi oluyor? kimisi yolda kalıyor kimisi daha 30km yol yapmadan sıfır arabası ile servis den çıkamıyor.

ben gerekli heryere yazdım. gerekirse mahkeme yoluna da gideceğim. lanet olmaya bırak tiksinti bile oluştu. 

bir de en trajik komik olanı da, bu problemin sadece türkiye de olduğunu çünkü yakıt kalitesinin kötü olduğunu söyleyen mazda türkiye yetkilileri var. böyle adamlar mevcutken mazdayı nasıl kötülemeyim? nasıl yerden yere vurmayım? 

mağdur olanın derdini mağdur olmamış anlayamaz derler.

bu da aynı durum. 

 

tekrar buradan söylüyorum.

bu forum public ve herkes okuyabilir.

buradan yazılarımı okuyan herkes, benimle özelden iletişime geçebilir. 

mazda almayın.

mazda almayın

mazda almayın ve aldırmayın.

bu kadar net. 

nokta

 

https://eksisozluk.com/16-mayis-2016-mazda-turkiye-rezaleti--5110774

ekşi sözlüğe bile yazmışlar mazda cx-3 de yaşanan benzer bir problemi. 

bu arada bu mazda benim 4. arabam

ilk arabam mazda 3 dü. genel problemi olmamasına rağmen kronik bir ön konsol trim sesi bulunuyordu. 2010 kasa modellerin bu problemi giderilemedi ve bu şekilde kaldı. yıllar önce ki burada yazdığım yazılar yine mevcut. 

ikinci arabam citroen ds4 idi. çok severek kullandım. bakımdan bakıma servise götürdüm hiç sorun yaşamadım. bir de insanlar sevmez fransız diye.

sıfır arabayı sadece bakıma götürdüm ya. ne yolda bıraktı ne kronik bir sıkıntı çıkardı. 

3. arabam seat ibiza cupra idi. 

4. arabam dizel olsun diye bunu aldım.

ve aldığım günden bugüne kadar demediğimi bırakmadım.

bakımdan çok servise götürdüm.

kronik sıkıntısı devam ediyor

muhattap yok.

mazda türkiye telefonlara dahi çıkmıyor.

çıktığında ise sorunun türkiyedeki yakıt kalitesi olduğunu söylenip allanıp pullanıp müşterinin gazı alınıyor.

benim ki hariç

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

18 dakika önce, jackjoker :

Daha ağır da konuşurum. Siz arabayı yeni almışsınız ve sorun yaşamıyor olabilirsiniz ama burada insanlar bir seneden fazla süredir uğraşıyor. Mazda da problemin arkasında durmuyor ve her şikayette sorunu çözmeyen metodlar ile müşteriyi geri yolluyorlar.

sonra ne mi oluyor? kimisi yolda kalıyor kimisi daha 30km yol yapmadan sıfır arabası ile servis den çıkamıyor.

ben gerekli heryere yazdım. gerekirse mahkeme yoluna da gideceğim. lanet olmaya bırak tiksinti bile oluştu. 

bir de en trajik komik olanı da, bu problemin sadece türkiye de olduğunu çünkü yakıt kalitesinin kötü olduğunu söyleyen mazda türkiye yetkilileri var. böyle adamlar mevcutken mazdayı nasıl kötülemeyim? nasıl yerden yere vurmayım? 

mağdur olanın derdini mağdur olmamış anlayamaz derler.

bu da aynı durum. 

 

tekrar buradan söylüyorum.

bu forum public ve herkes okuyabilir.

buradan yazılarımı okuyan herkes, benimle özelden iletişime geçebilir. 

mazda almayın.

mazda almayın

mazda almayın ve aldırmayın.

bu kadar net. 

nokta

 

Estafurullah yazımı çok yanlış anlamışsınız. Ben mağduriyetizden dolayı böyle bir söylemde bulunmadım. Kendi aracımda olmadığı için de yazmadım. Belki aynı şeyleri bende yaşayacağım (Allah göstermesin kimse yaşamasın böyle şeyler). Keza yaptırıp düzelmiş olan CX-3'lerde var.

Ben size hakkınızı savunmayın gibi birşey demiyorum ki tabi ki sonuna kadar arayın. CX-3 almayın kusurlu deseniz peki. Mazda almayın ağır bir ithaf. keza Mazda bunu kabul etmese "Bülten" yayınlamaz arabaları geri çağırtmaz. Cidden yolda kalmış forumdaşları yada sizin gibi bu şekilde mağdur olanları anlıyorum ve içten gelerek üzülüyorum.Keza benzer problemleri arabada değil de başka şeylerde de yaşıyoruz. 

Hayır ingilterede ve diğer avrupa forumlarında da benzer durumlar yaşanmış. Bu konuda Tr danışmanları yanlış bilgi aktarmış olabilir. mücadeleniz haklı kesinlikle bu konu tartışmaya açık değil. ama bilemiyorum bana biraz ağır geldi eleştiriniz. Sonuçta firma sadece CX-3 üretmiyor. Üretilen her CX-3'tede aynı problem yok. Hata olup düzelende bir çok CX-3 var. Mağduriyetiniz var diye yada kusurlu ayıplı bir durumla karşılaştınız diye sert eleştiri yada karalama politakası ile Bütün firmayı topa tutmak sadece size zarar getirir. Sinirlenirsiniz stres sahibi olursunuz. Sağlınız bozulur. Allah kimseye bu tarz şeyler yaşatmasın. Kimsenin canına malına zarar getirmesin.

Lütfen yanlış anlamayın beni istediğiniz şeyi istediğiniz şekilde tabi ki söyleyebilirsiniz keza yazdığınız şeylerde haklı konumdasınız. ben yazdığınız şeylerin sadece biraz ağır olduğu kannatinde olduğum için fikrimi belirtmek istedim onun dışında aklınıza birşey gelmesin.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

17 saat önce, jackjoker :

merhaba

öncelikle geçmiş olsun Mustafa

ben aylardır burada yazıyorum ama destek alamıyorum. Mazda CX-3 ayıplı mal statüsünde ve toplu olarak mahkemeye vermek gerekiyor Mazdayı. Bu aracın yakıt filtresinin çözümü yok. Yapılan işlemler sadece günü kurtarmak için. Mazda bu arabaları tamamen boşladı ve kaderine bıraktı. İşte görüyorsunuz kimisi yolda kalıyor kimisi arıza ışığı yakıyor. 
Ben markayı severimdim ama şu arabanın kredisi bittiği zaman bir daha kapısından içeri girmeyeceğim. Açık konuşuyorum. Burayı okuyan Mazda yetkililerine de sesleniyorum. Tek kişi kalsam da sizin alehinize her yerde yazacağım her yerde konuşacağım. Gerekirse mazda türkiyenin önünde yakacağım bu arabayı.
Markayı kimseye önermiyorum. 
Mazda cx-3 defolu bir arabadır. Eğer çevrenizde ki insanları birazcık düşünüyorsanız hiç bir şekilde bu markanın yanından geçirmeyin. Kapısından bile içeri sokmayın. Pişmanlık çünkü.

not: bir lafım da sana @Fotifoti burada herkese muğlaya gidin muğlaya gitmezseniz sorun yaşarsınız vs vs benzetimlerde yazman da hiç doğru değil. Orada ki insanlar ilgili olabilir ama sorunun çözümünün orada olduğunu bilsem zaten senin demene kalmam yolu ve parası neyse gider yaptırırım. eminim burada ki herkes de aynı fikirdedir.
öyle bir yazıyorsun ki sanki japonya işi bırakmış muğladan yönetiliyor algısı yapıyorsun.

yapma. 

sempatik olmuyor antipati oluşturuyorsun. 

Muhakkak bir çözümü vardır, bence sabırlı olup bekleyin. Gerekli yerlerle yazışmalarınızı yapın, yapıyorsanız devam edin.

Sorun Dünya genelinde tüm Cx-3 ler de mi? Yoksa bizim ülkemizde ki araçlarda mı bu problem var buna odaklanmalı.

Eğer bizim ülkemize özel ise (ki mazda Türkiye böyle demiş) yakıttan kaynaklı olarak düşünüyor olabilirler. Bu probleme odaklanın çözüm arayışları vardır mutlaka mazda Türkiye'nin, biraz zaman tanıyın...

Dünya genelinde bir problemse, sorun çözümü için bir yol bulunur mutlaka. 

Bence canınızı aracınızı yakmaya götürecek kadar sıkmaya değmez, bu sorunun çözüleceğine eminim...

Bu problem dizel M3 ler de yok... Bazı CX-3 modellerinde yok... Olmayanda neden yok? Olanda neden var? Bunları sorgulamak lazım ve servis ile paralel çalışıp bu probleme odaklanmak lazım...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

45 dakika önce, jackjoker :

Daha ağır da konuşurum. Siz arabayı yeni almışsınız ve sorun yaşamıyor olabilirsiniz ama burada insanlar bir seneden fazla süredir uğraşıyor. Mazda da problemin arkasında durmuyor ve her şikayette sorunu çözmeyen metodlar ile müşteriyi geri yolluyorlar.

sonra ne mi oluyor? kimisi yolda kalıyor kimisi daha 30km yol yapmadan sıfır arabası ile servis den çıkamıyor.

ben gerekli heryere yazdım. gerekirse mahkeme yoluna da gideceğim. lanet olmaya bırak tiksinti bile oluştu. 

bir de en trajik komik olanı da, bu problemin sadece türkiye de olduğunu çünkü yakıt kalitesinin kötü olduğunu söyleyen mazda türkiye yetkilileri var. böyle adamlar mevcutken mazdayı nasıl kötülemeyim? nasıl yerden yere vurmayım? 

mağdur olanın derdini mağdur olmamış anlayamaz derler.

bu da aynı durum. 

 

tekrar buradan söylüyorum.

bu forum public ve herkes okuyabilir.

buradan yazılarımı okuyan herkes, benimle özelden iletişime geçebilir. 

mazda almayın.

mazda almayın

mazda almayın ve aldırmayın.

bu kadar net. 

nokta

 

https://eksisozluk.com/16-mayis-2016-mazda-turkiye-rezaleti--5110774

ekşi sözlüğe bile yazmışlar mazda cx-3 de yaşanan benzer bir problemi. 

bu arada bu mazda benim 4. arabam

ilk arabam mazda 3 dü. genel problemi olmamasına rağmen kronik bir ön konsol trim sesi bulunuyordu. 2010 kasa modellerin bu problemi giderilemedi ve bu şekilde kaldı. yıllar önce ki burada yazdığım yazılar yine mevcut. 

ikinci arabam citroen ds4 idi. çok severek kullandım. bakımdan bakıma servise götürdüm hiç sorun yaşamadım. bir de insanlar sevmez fransız diye.

sıfır arabayı sadece bakıma götürdüm ya. ne yolda bıraktı ne kronik bir sıkıntı çıkardı. 

3. arabam seat ibiza cupra idi. 

4. arabam dizel olsun diye bunu aldım.

ve aldığım günden bugüne kadar demediğimi bırakmadım.

bakımdan çok servise götürdüm.

kronik sıkıntısı devam ediyor

muhattap yok.

mazda türkiye telefonlara dahi çıkmıyor.

çıktığında ise sorunun türkiyedeki yakıt kalitesi olduğunu söylenip allanıp pullanıp müşterinin gazı alınıyor.

benim ki hariç

 

 

bu arada sizde Ankaradan almışsınız hocam arabayı, sanırım Sk'dan. Kim ilgilenmişti sizle ? Çünkü benim sorularıma Alper bey ve Volkan Bey çok profesyonel bir şekilde cevaplamışlardı ilgileride iyiydi. aracı aldıktan sonrada 2-3 şey danışmak için gititğimde bilgisiz ve ilgisiz bir servis yoktu. ohhh nasıl olsa sattım arabayı zihniyeti yoktu.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 saat önce, SafaTR :

bu arada sizde Ankaradan almışsınız hocam arabayı, sanırım Sk'dan. Kim ilgilenmişti sizle ? Çünkü benim sorularıma Alper bey ve Volkan Bey çok profesyonel bir şekilde cevaplamışlardı ilgileride iyiydi. aracı aldıktan sonrada 2-3 şey danışmak için gititğimde bilgisiz ve ilgisiz bir servis yoktu. ohhh nasıl olsa sattım arabayı zihniyeti yoktu.

merhaba

evet SK dan aldım. benim SK ile problemim yok. Tam tersi gayet ilgililer ve sorunu biliyorlar. ( o sorundan baymışlar düşünün ne kadar büyük sıkıntı olduğunu )

benim problemim mazda türkiye ile. onlar bu sorunun ne kadar büyük ciddi bir durum olduğunun farkında değiller. önemsemiyorlar. önemsemedikleri gibi takibini de yapmıyorlar.

şimdi bunları yaşayan biri nasıl mazdayı savunsun, önersin?

her yere mail döşüyorum. mazda global dan tutun her yere yazıyorum. tepelerine binmezsem eğer yüzüme tükürsünler. sırf bunları yaşadığım bir blog bile kurmayı planlıyorum. bu blog da problemleri ve yaşananları anlatıp tüm dünyaya yayacağım.

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

    Olay gerçekten çok ciddi , düşünsenize her an yolda kalma endişesi çeker insan ya..!!!!  Düşünmesi bile beni sıkıntıya soktu inanın.

    Ben 1991 model Mazda  da bu endişeyi taşımıyorum, sadede gelirsek sorunun tam olarak kaynağının ve çözümünün Mazda TR tarafından bir bülten yayınlanarak güzelcene anlatılması ve kullanıcıların ikna edilmesini gerektiğini düşünmekteyim.

    Sonuçta sattığı ürüne artsıyla eksisiyle sahip çıkmak ve müşteri memnuniyeti bunu gerektirir, güven tazelemek gerekir  göz boyamayla sorun çözülmez.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bütün mazda kullanıcıları olarak en azından cx3 ü olanlar mail sağanağı na tutmalıyız.Bu gün olmadığı yarında olmayacak anlamına gelmez.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Söylediklerinizin altına imzamı atarım. Ben de servisimden gayet memnunum, ilgililer ve sorunun farkındalar. Fakat bu Mazda Türkiye'nin ilgisizliği, alakasızlığı insanı çıldırtır. Şikayetimden sonra bir kere bile arayıp sormadılar. Ben de siz gibi çevremdeki kimseye tavsiye etmiyorum.  Son değişen filitreden sonra sorun yok gibi görünüyor 1 haftadır, ama güvenemiyorum. Rölantide ses falan yok fakat gaza yüklenince motor sesinin yanında, ekstra ince bir ses var. Özellikle düşük devirlerde.  Bekleyip göreceğiz. Uzun süre binerim diye aldığım cx3ü sanırım kredisi bitince satarım. Yaşadıklarımdan sonra kendi adıma araca güvenim kalmadı. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

23 saat önce, jackjoker :

merhaba

öncelikle geçmiş olsun Mustafa

ben aylardır burada yazıyorum ama destek alamıyorum. Mazda CX-3 ayıplı mal statüsünde ve toplu olarak mahkemeye vermek gerekiyor Mazdayı. Bu aracın yakıt filtresinin çözümü yok. Yapılan işlemler sadece günü kurtarmak için. Mazda bu arabaları tamamen boşladı ve kaderine bıraktı. İşte görüyorsunuz kimisi yolda kalıyor kimisi arıza ışığı yakıyor. 
Ben markayı severimdim ama şu arabanın kredisi bittiği zaman bir daha kapısından içeri girmeyeceğim. Açık konuşuyorum. Burayı okuyan Mazda yetkililerine de sesleniyorum. Tek kişi kalsam da sizin alehinize her yerde yazacağım her yerde konuşacağım. Gerekirse mazda türkiyenin önünde yakacağım bu arabayı.
Markayı kimseye önermiyorum. 
Mazda cx-3 defolu bir arabadır. Eğer çevrenizde ki insanları birazcık düşünüyorsanız hiç bir şekilde bu markanın yanından geçirmeyin. Kapısından bile içeri sokmayın. Pişmanlık çünkü.

not: bir lafım da sana @Fotifoti burada herkese muğlaya gidin muğlaya gitmezseniz sorun yaşarsınız vs vs benzetimlerde yazman da hiç doğru değil. Orada ki insanlar ilgili olabilir ama sorunun çözümünün orada olduğunu bilsem zaten senin demene kalmam yolu ve parası neyse gider yaptırırım. eminim burada ki herkes de aynı fikirdedir.
öyle bir yazıyorsun ki sanki japonya işi bırakmış muğladan yönetiliyor algısı yapıyorsun.

yapma. 

sempatik olmuyor antipati oluşturuyorsun. 

abi sen kaç kere mazda'ya yazdın, önceki yağ sorunu nasıl çözüldü bir yazar mısın? 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bugün SK beni çağırdı ve yeni nesil filtre taktılar. Şimdilik ses yok ama benim mazdaya güvenim de yok. SK nın gösterdiği ilgiyi her zaman savundum ben. Kendileri de bu konudan rahatsız. Eğer bu yeni nesil filtreler de çözüm olmazsa başka metodlar uygulayacaklarını belirttiler.

SK'nın kendilerine sonsuz teşekkür ederim. Mazdaya hem kırgınım hem tepkiliyim. Beni ve bir çok kişiyi bu konuda mağdur ettiklerinden dolayı kınıyorum. Umarım bir daha test etmeden bir arabayı lanse etmezler. Eğer CX-3'ü uzun süre test edip bu arabanın yakıt filtresinde sorun var bekletelim deselerdi herkes benzer tepkileri göstermezdi. Yapmadılar ve biz 1 sene boyunca ha yolda kalacağız ha ses geldi ha ses gitti stresi yaşamazdık.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

11 saat önce, jackjoker :

bugün SK beni çağırdı ve yeni nesil filtre taktılar. Şimdilik ses yok ama benim mazdaya güvenim de yok. SK nın gösterdiği ilgiyi her zaman savundum ben. Kendileri de bu konudan rahatsız. Eğer bu yeni nesil filtreler de çözüm olmazsa başka metodlar uygulayacaklarını belirttiler.

SK'nın kendilerine sonsuz teşekkür ederim. Mazdaya hem kırgınım hem tepkiliyim. Beni ve bir çok kişiyi bu konuda mağdur ettiklerinden dolayı kınıyorum. Umarım bir daha test etmeden bir arabayı lanse etmezler. Eğer CX-3'ü uzun süre test edip bu arabanın yakıt filtresinde sorun var bekletelim deselerdi herkes benzer tepkileri göstermezdi. Yapmadılar ve biz 1 sene boyunca ha yolda kalacağız ha ses geldi ha ses gitti stresi yaşamazdık.

 

Geçmiş olsun abi, şanssızlıklar seni buldu ya da sen çektin üstüne. Ben ilk filtreyi henüz servise gelmediği ve yola çıkacağım için cepten değiştim. Çekişten düştü sandım, o da nitro/fuel save farkındanmış. Boş yere değiştim yani :) üzerine bir de garantiden değiştiler. Yakıt fazla yakıyor sandığımız da jenerasyon çıktı malum. şuan 28bin'i geçtim ve araçta bir sorun yokmuş. Ben duymasam da araca binen kimse sesten şikayet etmedi. Her motorda olan soğuk/sıcak ses farkı var tabii ki. Bütün dizeller ısındıktan sonra daha sessiz çalışır. Bazı arkadaşlar bunu karıştırıyor olabilirler. Çözümsüz sorunların olduğunu söylemek, kimsenin umursamadığını, görmezden geldiğini söylemek abartıya kaçıyor. Suyundan gidiyordum ama anlamıyor sen .

Muğla konusuna da değineyim, tecrübe etmediğim hiç bir konuda tavsiyede bulunmam. Benden tavsiye alıp da pişman olan varsa buyursun söylesin. Kimi yanlış yönlendirdiysem bileyim. Hepimizin bir hayat tecrübesi var ve bu tecrübeyi paylaşıyoruz. Muğla bayisi babamın oğlu değil, bir çıkarım da yok. Okan beyle 2011 civarı galiba tanıştık, arkadaş olduk, ustaları iyi, işçiliği iyi, ben memnun kaldım, memnuniyetimi paylaşmayayım mı? sen de dahil servisinden memnun olan kimseye muğla'yı önermedim. Şikayet edenlere yada yakın olanlara söyledim. Gitmediğim servis hakkında yorum yapamam ki. Evo, esoto, Mepaz,Sk, Gören bu servislerde hizmet aldım ve bir şikayetim olmadı. sadece mepaz jant düzeltmeye fazla aldı :) Bu biraz da bizim yaklaşımımızla alakalı, sk'dan şikayet edilirken gittim ve çok sıcak karşıladılar. Volkan beyle tanıştım, çok ilgili ve bilgili bir arkadaş. Ben iyi olunca doğal olarak karşıdaki de iyi oluyor. Atara atar, gidere gider yaparsam ortada ne arkadaşlık kalır, ne insanlık kalır, ne hüsnü zan kalır. Son bakımda muğlada yağ 6lt yazılmıştı, böyle hatalar olabiliyor. Kötü niyet başka hata başka. Servis çalışanlarının da insan olduğunu unutmazsanız, kendi sorumluluğunuzu bilirseniz (faturayı her zaman kontrol edeceksiniz)  tüm servisler de size insan gibi davranır. 

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...