Jump to content

2013 Model Yeni Mazda 6 Türkiye'de


İlhan
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Mazda CX-5 lansmanı da öncelikli olarak Ürgüp Göremede yapılmıştı. Bu biraz da PR meselesi. Gazetecileri felan Istanbul'da nereye götürsen mutlu olmazlar. Bu tarz yerler belirliyorlar lansman için.

Şirketin uygulaması bu şekildedir, çok fazla takılmamak gerekli bence... Vardır bir bildikleri diyorum ben.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 96
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    11

  • emregc

    15

  • Onur

    11

  • mtutun

    13

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

Şirketin uygulaması bu şekildedir, çok fazla takılmamak gerekli bence... Vardır bir bildikleri diyorum ben.

Bir yerden başlayıp sonra diğer bölge ve şehirlere de giderler diye düşünüyorum. Çok takılacak bir durum değil.

Sinirsiz, sakin Onur :D Küpüne zarar vereceksin yoksa :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şirketin uygulaması bu şekildedir, çok fazla takılmamak gerekli bence... Vardır bir bildikleri diyorum ben.

onlarin ne bildigini azcik da biz bilsek daha mutlu bir kitle olacagiz.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

onlarin ne bildigini azcik da biz bilsek daha mutlu bir kitle olacagiz.

Olaya iyimser açıdan bakmak gerekiyor bence. Herkesi memnun etmek bu ülkede zor çünki.

;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

:D

Yapabileceğim bir şey yoksa kendimi paralamanın hiç bir anlamı yok Onur'um...

;)

neden yokmus? esek basi miyiz biz burda? tabi ki yapabilecek bir suru sey var ama arkada duracak adam kitligi var.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

cok buyuk dualar ediyorum, acayip, bilemezsin..

sanki babamin mali arkadas ne salak bir duygudur bu?

Eh maalesef böyle. Tedavi görüyoruz.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Eh maalesef böyle. Tedavi görüyoruz.

gokhan, benim arabayi satam sana :) kariyi bosamadan huzur yok..

geliyo musun bu arada pazar gunu belli oldu  mu?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

gokhan, benim arabayi satam sana :) kariyi bosamadan huzur yok..

geliyo musun bu arada pazar gunu belli oldu  mu?

Onurcum, Allah seni inandırsın bugün hanımın röntgen filmi çekildi.

Ciğerleri dolmuş iyice. İlaçlar hiç işe yaramamış. İğneler verdi yine. Son ana kadar karanti yok. Ama hala daha umudumuz var açıkçası. Çünkü o da çok istiyor gelmeyi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Onurcum, Allah seni inandırsın bugün hanımın röntgen filmi çekildi.

Ciğerleri dolmuş iyice. İlaçlar hiç işe yaramamış. İğneler verdi yine. Son ana kadar karanti yok. Ama hala daha umudumuz var açıkçası. Çünkü o da çok istiyor gelmeyi.

aman abi once saglik. allah sifa versin..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Onurcum, Allah seni inandırsın bugün hanımın röntgen filmi çekildi.

Ciğerleri dolmuş iyice. İlaçlar hiç işe yaramamış. İğneler verdi yine. Son ana kadar karanti yok. Ama hala daha umudumuz var açıkçası. Çünkü o da çok istiyor gelmeyi.

Allah şifasını versin... Kolaylıklar.

:dua:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Onurcum, Allah seni inandırsın bugün hanımın röntgen filmi çekildi.

Ciğerleri dolmuş iyice. İlaçlar hiç işe yaramamış. İğneler verdi yine. Son ana kadar karanti yok. Ama hala daha umudumuz var açıkçası. Çünkü o da çok istiyor gelmeyi.

Geçmiş olsun abi.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Facebook mazda sayfasinda mazda 6 firtina vadisinden giris yapti gibisinden,paylasim vardi.yani gelmis.

116 kagitcik :)

Böyle giderse, biz ancak 10-15 yıl sonra alabiliriz... Tabi Mazda Türkiye'de kalırsa.

8:)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

iyice sayıp plakaları da alsaydık bir daha goremeyecegiz yollarda ne de olsa ....

allah izmir de gormeyi kısmet eder insallah

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...