Jump to content

Mazda3 Bakım Fiyatları


Guest architect
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

07.03.2019 at 23:18, MjR :

Bursa'da bakım işçiliği 100 olmuş arkadaşlar. ustama haberim yoktu ben en son 50'de kaldım dedim 80 aldı ama sonrakinden kaçış yok... 

Arkadaşlar merhaba, 

Ankarada özel bir serviste yaptırdım bakim fiyatlari asagida kendileri dadece yag koydu geri kalan parçalar bendendi

Motor yagi  castrol 4lt 170
Balata spreyi 20
Hava filtresi filtron 32
Yag filtresi filtron 23
Polen filtresi 55
Genel iscilik 140

İşçilik yüksek geldi sürekli gittigim bir yer olduğu icin bir sey demedim.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

12 saat önce, Novega :

Arkadaşlar merhaba, 

Ankarada özel bir serviste yaptırdım bakim fiyatlari asagida kendileri dadece yag koydu geri kalan parçalar bendendi

Motor yagi  castrol 4lt 170
Balata spreyi 20
Hava filtresi filtron 32
Yag filtresi filtron 23
Polen filtresi 55
Genel iscilik 140

İşçilik yüksek geldi sürekli gittigim bir yer olduğu icin bir sey demedim.

 

Normal bence zaten o polen fıltresını takmak başlı başına iş sıkıntı bı yerde cok ugrastırıyor  :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 yıl sonra ...

İyi forumlar herkese,

Ankara’da bugün aracıma periyodik bakım yaptırdım. Ayrıca bujiler, arka amortisörler ve arka balatalar da değişti. Parçaları kendim aldım sadece işçilik ödedim: 

Motor Yağı 4lt 5w30 - 190₺
Arka Balata - 90₺
Hava Yağ ve Polen Filtresi - 115₺

Buji (4lü) - 50₺
Amortisör (2 adet) - 260 ₺

Amortisör Alt ve Üst Takozları (2li) - 105₺

Genel İşçilik - 250₺

Toplam: 1.055₺

 

  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 10 ay sonra ...
04.08.2018 at 11:48, Haydard :

Alındığı günden beri 6 ayda bir yetkili servise giren 2011 otomatik Mazda 3’üme İnallar 70 bin rutin bakımına(sadece filtreler ve yağ değişecek) 750 TL dediği için ilk kez dışarda yaptırdık. Gerçi usta ustaydı. önemli bir işlemde yoktu ama yinede yetkiliye gitmek isterdim çok yüksek geldi maalesef.

Merhaba değerli dostum,

mesajın eskide kalmış biraz ama hangi ustaya götürmüştün paylaşabilir misin? Bursa'da Mazda'dan anlayan bir ustaya ihtiyacım var da.

 

Teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 5 ay sonra ...

merhabalar,  son zamlardan sonra klasik bakım : yağ , filtre , polen , hava filtre değişim ne kadar oldu bilen var mıdır ? çok aşırı ise dışarıdan filte ve  yağ tedarik edip servis dışı değişmeye mecbur kalmam umarım  .  yarın servisle de görüşücem fiyat alabilirsem eklerim. teşekkürler 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Dun Herter de buji degisti, kompresyon testi yapildi, arac ariza tesbit cihaziyla kontrol edildi. Fatura 520 tl. Fiyat bana makul geldi. Muhtemelen bakim da makul fiyatlarda olabilir. Sormak lazim tabi. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

@Lupara   merhaba dostum az önce görüştüm servisle , motor yağı castrol 0-30, yağ filtresi, hava ve polen filtresi değişimleri için 2400 tl dendi. pazarlıkla 2200 e kadar düştüler ama iyi niyet garantimin de bitmesine 8 ay kaldı . sanırım bu durumda yağımı filtremi kendim alıp dışarıdan bir yere yaptırmanın zamanı geldi . malzemeler en kalitelisiyle 900 tl tutuyor. 300 de işçilik anlaşsam 1200 tl benim tahminimce. 

sizlerden ricam yağ ve fıltre marka ne marka kullanmalıyım lütfen öneride bulunursanız memnun olurum .  araç mazda 3 power at 2018 henüz 25binde ve az kullanılıyor sıcak iklim şartları . 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

18 dakika önce, slash :

@Lupara   merhaba dostum az önce görüştüm servisle , motor yağı castrol 0-30, yağ filtresi, hava ve polen filtresi değişimleri için 2400 tl dendi. pazarlıkla 2200 e kadar düştüler ama iyi niyet garantimin de bitmesine 8 ay kaldı . sanırım bu durumda yağımı filtremi kendim alıp dışarıdan bir yere yaptırmanın zamanı geldi . malzemeler en kalitelisiyle 900 tl tutuyor. 300 de işçilik anlaşsam 1200 tl benim tahminimce. 

sizlerden ricam yağ ve fıltre marka ne marka kullanmalıyım lütfen öneride bulunursanız memnun olurum .  araç mazda 3 power at 2018 henüz 25binde ve az kullanılıyor sıcak iklim şartları . 

 

 

Sıcak iklimse iyi bir 5w30 yağ işinizi görür ben liquid moly kullanıyorum şuan, castrol ve mobilde kullandım farkı yok hepsi kaliteli markalar.

Filtreleri mann tercih ediyorum filtremarketim.com dan alıyorım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 dakika önce, AreY :

Sıcak iklimse iyi bir 5w30 yağ işinizi görür ben liquid moly kullanıyorum şuan, castrol ve mobilde kullandım farkı yok hepsi kaliteli markalar.

Filtreleri mann tercih ediyorum filtremarketim.com dan alıyorım.

evet yukarıda paylaşmışsınız liquid moly' e de sıcak bakıyorum sayenizde :) linki paylaştığınız ürünü mü aldınız siz ?

ya da castrol magnatec stop-start olabilir ne dersiniz ?  miktar olarak 5lt ve üzeri olması gerek sanırım, 4.3lt yağ alıyormuş değişimde. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

@slash

- Her gün 2-3 km yol yapıp kontak kapatmıyorsanız Mersin ikliminde 0w-30 veya 0w-20 gibi yağlar şart değil.

- Eğer sürekli kısa mesafe gidiyorsanız 0w-20 kullanın, Mazda'nın da skyactiv motorlarda ilk önerdiği yağ bu, aracın üzerinde gelen yağ da 0w-20'dir. 

- Genelde sıcak iklimde, performanslı ve uzun yol, uzun mesafe kullanıyorsanız kesinlikle tam sentetik 5w-30 kullanın, hatta 5w-40 da olabilir, klavuzdaki alternatif yağ listesinde mevcut.

Castrol magnatec iyidir (bu motor için) de parlama noktası düşük biraz ve tam sentetik değil. Sıcak iklimde bu araç için kullanılabilecek daha iyi yağlar var. Mobil 1 esp, Shell helix ultra, Motul econergy, liqui moly 4200 vb gibi yağlar daha kaliteli. Önemli olan yağı yetkili bayiden veya internetten olacaksa online yetkili satıcı olması lazım. Castrol ve motul'lerin gerçeğinden çok sahtesi geziyor piyasada.

Filtre olarak filtremarketim.com'dan Mann veya Filtron tercih edebilirsiniz, yağ filtresi orjinal de tercih edilebilir.

Yine de 0-30 yağ için 2200tl yetkili serviste çok değil, 5w-30 için 2000tl falan gibi rakam alırsanız bence herşeyi yetkili serviste yaptırın bitsin, aracınız daha garantide, modeli yeni. Dışarıda 1200 tutsa 800 lira için ben servisten devam ederdim 2018 model araçta.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

@Leanback  Faydalı bilgiler paylaştığınız için çok teşekkür ederim . Yıllık ortalama km 3-4 bin km yapıyorum. Belki daha da az.   Aşırı bir kullanım yok hele ki bu benzin fiyatlarından sonra daha da düşecek yaptığım yol eminim :)  Sık sık kontak kapama vs de yok. Yılda belki 1 kez uzun yol yapılır tatil gibi. 

Açıkçası şuana dek bütün mazda araçların bakımı istisnasız yetkili serviste yapıldı ve sorunsuz olarak gönül rahatlığıyla kullandım şükür. Bu yüzden yağ ne marka olsun, viskozitesi , filtre ne markadır , hangi ustaya götüreyim yağı doldurtayım gibi bir konu hiç gündemimde olmadı.  Bu teknik konulara da yabancı olduğumdan yetkili servis dışında bir yere yaptıracak olmam bir soru işareti , stres ve gerginlik bırakmadı değil . Özellikle de sahte yağ mevzusundan. 

Son tavsiyenize kulak vererek ki bu sefer ki bakımı da yetkili servise yaptıracağım sanıyorum tam karar vermedim ama % 51 daha ağır basıyor . Önümüzdeki maçlara da bakıcaz artık : )

Bir de 0-30 castrol yağ 5-30'dan daha mı pahalı acaba . Şu viskoziteleri anlayamadım gitti hangisi hangi iklim için hangi araç için vs.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merhabalar arkadaşlar. Aracım 58 bin km de benzinli. Samsun iklim koşulları düşünüldüğünde aracım 58 bin km de benzinli aracım için 0w20 mi yoksa 5w30 mu tavsiye edersiniz. Yıllık 10 bin km yapmaktayım. Km nin yarısı uzun yol yarısı çok kısa mesafelerde şehir içi.

https://www.liquimolyturkey.com/liqui-moly-0w20-motor-yagi-special-tec-aa-4-litre-9705

https://www.liquimolyturkey.com/liqui-moly-5w30-motor-yagi-tam-sentetik-top-tec-4200-4litre-3715

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

06.03.2022 at 19:52, slash :

merhabalar,  son zamlardan sonra klasik bakım : yağ , filtre , polen , hava filtre değişim ne kadar oldu bilen var mıdır ? çok aşırı ise dışarıdan filte ve  yağ tedarik edip servis dışı değişmeye mecbur kalmam umarım  .  yarın servisle de görüşücem fiyat alabilirsem eklerim. teşekkürler 

Selamlar şubat ayında 40000 km bakımını normal yağ ve filtre değişimi ile 1800 tl ye çorlu da yaptırdım yağ olarak da 5W30 castrol kullanıldı makul bir fiyat olduğunu düşünüyorum bir önceki bakım da 1200 tl idi ve 2020 kasım ayındaydı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

@slash

5w-30'daki 5w değeri kışın (ilk çalıştırma) akışkanlık değerini, 30 ise motor ısınınca çıkacağı (aslında viskozitenin düşeceği denir) değeri gösterir. Yani 0w-30 aslında 5w-30'un sıcakta gösterdiği şartları kapsayıp, kışın daha iyi bir koruma sağlayabiliyor. Fakat bu yüzden daha pahalı içerikler kullanılıyor, hepsi %100 sentetik oluyor, üretim adedi daha düşük vs. 5w-30 baz yağlara yapılan katkılarla da üretiliyor, birde son 15 yılın en çok üretilen en yaygın yağıdır herhalde, haliyle fiyatı düştü.

Sizin kullanımınız, şartlarınız iyi bir 5w-30 yağa gayet uygun, arabalarımız turbolu olsaydı sıcak iklimde bile ilk marşta 0w başlayan yağı severdi, hatta Mazda marka spesifik motor yağı onayı da isteyebilirlerdi ama kısa mesafe gitmeyen atmosferik araçta (Mersin için) cidden gerek yok.

@aytugak

Çok kısa mesafe şehir için için 0w-20 deneyebilirsiniz, km'niz daha düşük.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, Leanback :

@slash

5w-30'daki 5w değeri kışın (ilk çalıştırma) akışkanlık değerini, 30 ise motor ısınınca çıkacağı (aslında viskozitenin düşeceği denir) değeri gösterir. Yani 0w-30 aslında 5w-30'un sıcakta gösterdiği şartları kapsayıp, kışın daha iyi bir koruma sağlayabiliyor. Fakat bu yüzden daha pahalı içerikler kullanılıyor, hepsi %100 sentetik oluyor, üretim adedi daha düşük vs. 5w-30 baz yağlara yapılan katkılarla da üretiliyor, birde son 15 yılın en çok üretilen en yaygın yağıdır herhalde, haliyle fiyatı düştü.

Sizin kullanımınız, şartlarınız iyi bir 5w-30 yağa gayet uygun, arabalarımız turbolu olsaydı sıcak iklimde bile ilk marşta 0w başlayan yağı severdi, hatta Mazda marka spesifik motor yağı onayı da isteyebilirlerdi ama kısa mesafe gitmeyen atmosferik araçta (Mersin için) cidden gerek yok.

@aytugak

Çok kısa mesafe şehir için için 0w-20 deneyebilirsiniz, km'niz daha düşük.

Teşekkürler hocam. Şöyle bir yorum okudum ne kadar doğrudur bilemiyorum ama. Daha ince bir yağa geçildiğinde artık motor içi toleransların kalın yağa göre adapte olduğundan sakıncalı olabileceğinden bahsediliyordu. Konu 10w40 dan 5w30 a geçişle alakalıydı ama 5w30 dan 0w20 ye geçiş için de bu şekilde yorumlanabilir mi?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 saat önce, aytugak :

Teşekkürler hocam. Şöyle bir yorum okudum ne kadar doğrudur bilemiyorum ama. Daha ince bir yağa geçildiğinde artık motor içi toleransların kalın yağa göre adapte olduğundan sakıncalı olabileceğinden bahsediliyordu. Konu 10w40 dan 5w30 a geçişle alakalıydı ama 5w30 dan 0w20 ye geçiş için de bu şekilde yorumlanabilir mi?

Bu yüzden km'niz düşük yazdım, yüksek km araçlarda madeni bazlı 5w-30'dan %100 sentetik 0w-20'ye geçince hem yağ tüketiminin artması beklenebilir hem de keçeler yeni yağı görünce kaçırma yapabiliyor. Belki hafif bir yağ eksilmesi olabilir sizde, bu da çok normaldir.

Benim de km 53bin'de, sizle aynı gibi. Geçen sene Nisan'da 5w-30 konuldu, yazın hem Bodrum'da devamlı yoğun trafikte kaldım, hemde yaz boyunca performanslı kullandım. Yağ değişeli 10bin km oldu 1 hafta önce çektim çubuğu ve sıfır yağ eksiltme. İlla ki az bir şey bile olsa eksilmesi normaldi aslında, hatta olması gereken buydu. Özetle Skyactiv motorların 0w-20'ye göre dizayn edildiği kesin ama 5w-30 gibi yağlar da iklim uygunsa kullanılabiliyor, genel olarak Türkiye için 5w-30'da uygun.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bakım fiyatları için birkaç bayi ile de görüştüm, standart bakım fiyatları aşağı yukarı bu şekilde , ay sonuna doğru yapılacak aynı işlem için artış da olabilirmiş hatta.  Tabii ki serviste yapılması birçok konuda artı.  Bir şeylerden taviz verip tercihi bu yönde kullanmak sanırım en iyisi .  Yorum yapan, tavsiyede bulunan arkadaşlara tekrar teşekkür ederim . 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

07.03.2022 at 12:20, Leanback :

@slash

- Her gün 2-3 km yol yapıp kontak kapatmıyorsanız Mersin ikliminde 0w-30 veya 0w-20 gibi yağlar şart değil.

- Eğer sürekli kısa mesafe gidiyorsanız 0w-20 kullanın, Mazda'nın da skyactiv motorlarda ilk önerdiği yağ bu, aracın üzerinde gelen yağ da 0w-20'dir. 

- Genelde sıcak iklimde, performanslı ve uzun yol, uzun mesafe kullanıyorsanız kesinlikle tam sentetik 5w-30 kullanın, hatta 5w-40 da olabilir, klavuzdaki alternatif yağ listesinde mevcut.

Castrol magnatec iyidir (bu motor için) de parlama noktası düşük biraz ve tam sentetik değil. Sıcak iklimde bu araç için kullanılabilecek daha iyi yağlar var. Mobil 1 esp, Shell helix ultra, Motul econergy, liqui moly 4200 vb gibi yağlar daha kaliteli. Önemli olan yağı yetkili bayiden veya internetten olacaksa online yetkili satıcı olması lazım. Castrol ve motul'lerin gerçeğinden çok sahtesi geziyor piyasada.

Filtre olarak filtremarketim.com'dan Mann veya Filtron tercih edebilirsiniz, yağ filtresi orjinal de tercih edilebilir.

Yine de 0-30 yağ için 2200tl yetkili serviste çok değil, 5w-30 için 2000tl falan gibi rakam alırsanız bence herşeyi yetkili serviste yaptırın bitsin, aracınız daha garantide, modeli yeni. Dışarıda 1200 tutsa 800 lira için ben servisten devam ederdim 2018 model araçta.

Bende 2016 m3 Dizel var 5 30 orjinal yağı kullandım şimdiye kadar Balıkesir de yaşıyorum 0 20 koysam daha mı iyi olur geçen son yağ değişimin de motul marka yağ koymuştum ancak sesi sanki arttı gibi geldi 8100 xclean+ koyduğum yağ mazda nin onayı da mevcut ama bana mı öyle geldi bilmiyorum araç 52 bin de bu yağ değişiminde orjinal mi yoksa başka marka mi 5 30 mu 0 20 mi hangisini koysam tavsiye edersiniz 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

@cenk501923 1.5 Dizel için 0w-20 değil, 0w-30 olması lazım önerilen yağın.

Ses artışına 0w-20 yağ bir çözüm olmaz ama marka değişimi yapabilirsiniz artış var gibi geldiyse. Yağ filtreniz yan sanayi olmasın, orijinal kullanın.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Orjinal yağını mi kullansam acaba bilemedim araç dizel olduğu için sesli çalışmasın istiyorum. Yağ filtresini hatırlamıyorum orjinal servisten mi aldım ancak şimdi servis fiyatları uçmuştur orjinal yağ filtresini servis dışında bulabilir miyim? 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • CRO
      Yazan: CRO
      Merhaba Değerli forum üyeleri;
      Aracım Mazda3 BL 2012 Otomatik makyajlı kasa 72.000 km de olup bu zamana kadar yetkili servis bakımlıydı; ancak gerek garanti süresinin dolması gerekse de yetkili servis ücretlerini yüksek bulmam sebebiyle bundan sonraki bakımlarını özel servis aracılığıyla yaptırmayı düşünüyorum. Bakım ile ilgili forum üzerinden önceki mesajları elimden geldiğince okuyarak bakım için tercih edilebilecek ürünleri oluşturmaya çalıştım. Bu noktada sizlerin de görüş ve tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Yapmış olduğum araştırmalar neticesinde bakım için gerekli malzeme listelerini aşağıya sıralıyorum, daha önce kullandığınız memnun olduğunu ürünleri de söylerseniz memnun olurum.
      Araç Yağı;
      Liqui Moly Toptec 4200 5w30 (Sentetik, ACEA:C3 - API:SN) Liqui Moly Longtime High Tech 5w30 (ACEA:A3/B4/B3 - API: SM,CF) Liqui Moly Toptec 4500 5w30 (ACEA:C1 - API bulamadım, yalnız üzerinde direk mazda ibaresi mevcut olduğundan listeme ekledim.) Motul 8100 xClean EFE 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 - API:SN) Motul Energy 5w30 (ACEA:A5/B5 - API:SL) Castrol Edge 5w30 C3 (Tam Sentetik ACEA:C3 -API:SN/CF Son bakımda bu yağ konulduğu için listeme ekledim.) Mobil 1 ESP 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 -API: SN Forumda da araç yağı tercihi konularını okudum ama tam manasıyla şu kullanılabilir şeklinde bir öneriyle karşılaşmadım herkes gerekli özellikleri barındıran uygun yağı tercih ettiği sonucuna ulaştım. Benim listelemiş olduğum yağlar arasında Motul 8100 xClean EFE ile LiquiMoly Toptec 4500 arasında kaldım ama açıkcası netleştirmedim birsürü özellik viskozite, farklı derecelerdeki akışkanlık vs gibi birsürü özellik söz konusu olduğundan yağ konusunda önerilerinize açığım.
      Fren Hidroliği;
      Fren Hidroliği konusunda konusunda Dot3 veya Dot4 niteliklerine sahip bilindik markalardan birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bi önceki bakımda değişmedi diye biliyorum araç kitapçığında ise yanlış hatırlamıyorsan 2 yıl veya 40Bin km de değişimden söz ediyordu. Bakımda durumuna göre değiştirmeyi düşünüyorum.
      Direksiyon Hidroliği; 
      Direksiyon hidroliğinde kullanılan yağ ile otomatik şanzımanlarda kullanılan yağ aynısı tercih edilebileceğini öğrendim. Bu noktada Dexelia ATF 3 (M-V) veya Liqui Moly Atf Toptec 1200 (Dexron2-3 ) değerlerine sahip yağların işimi görebileceği sonucuna ulaştım.
      Bujiler;
      Buji konusunda muhtemelen aracın üzerinde orjinal mazda bujileri var diye biliyorum, değişimin gerekli olduğu görülürse Denso, Ngk veya Mazda Orjinal buji markalarından birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bu noktada da kararsızım önerilerinize açığım.
      Yağ Filtresi;
      Yağ filtresini orjinal ürün tercih etmeyi düşünüyorum, yine forumdaki konuları incelediğimde Mahle OC195 markalı ürünün orjinal ürün ile birebir aynı olduğunu öğrendim. Orjinal filtre bulamaz isem eğer bu ürünü tercih edebilirim.
      Hava Filtresi; 
      Hava filtresinde de orjinal ürün kullanmayı düşünüyorum ama tavsiye edebileceğiniz ürünlere de açığım bu konuda net bir karar veremedim açıkcası.
      Polen Filtresi;
      Polen filtresinde ise muadil ürün kullanmayı düşünüyorum. İnternetteki araştırmalarımda Bosch, Filtron ve blueprint markalarını gördüm bu konuda da önerilerinize açığım.
      Uzunca bir yazı oldu arkadaşlar sürçü lisan ettiysek kusuruma bakmayın. Konu ile ilgili hertürlü tavsiyelerinize açığım. Teşekkür eder keyifli günler dilerim.
       
    • sany
      Yazan: sany
      Arkadaşlar merhaba,
      Hepinizin araştırmalarınızdan bildiği üzere, otomatik şanzıman yağı el ile değiştirildiğinde 4 Litresi değişiyor,
      diğer yarısı şanzımanın içinde kalıyor. Yani yarım iş yapmış oluyoruz. 
      Bu sebepten yağ değişimini makine ile yapan servisleri araştırdım ve adreslerini sizinle paylaşıyorum.
      İzmir ve Çevre iller'de
      Otomatik Şanzıman yağını makine ile değiştiren servislerin iletişim bilgileri;
       
      İzmir
      KEBAN OTOMATİK ŞANZIMAN SERVİSİ !!!
      (Makinası arızadan dolayı yurt dışına değişime gitmiş - Yurt dışından gelmesi bekleniyor) !!!
      http://www.kebanotomatiksanziman.com
      3.Sanayi Sitesi 405 Sokak No:17 Kazımdirik Mahallesi
      İzmir/Bornova
      Mobil: 0506 328 44 44
      Servis: 0232 486 44 10
      Yetkili - Hasan usta
       
      Manisa
      Kaizen Oto
      Manisa Sanayi - (Manisa Merkezde)
      5305-(3) Sk.
      T.+90 532 634 19 82
      Yetkili - Bekir Usta
       
      Denizli
      OTO TEKNİKER 
      Sümer Mahallesi 3. Sanayi Sitesi
      37 Sokak No: 43-45-47
      Denizli/Türkiye
      T.+90 532 431 6145
      +90 258 251 3433
      Yetkili - Şeref Usta
       
      Denizli
      JAPON OTO
      Sümer Mah. 3. Sanayi Sitesi 37Sk. No.49
      Denizli
      +90 532 481 5057
      Yetkili - Ahmet Canyılmaz
       
      Umarım ihtiyacı olanlara faydalı olurum.
       
      Ben İzmir'den Manisa'daki Kaizen Oto'ya gittim.
      Bekir ustanın titiz ve temiz işçiliği var. Ayrıca, Makine, Techizat ve Donanımı çok iyi .
      Çok bilgili, memnun kalırsınız. Tavsiye ederim.
       
    • noers
      Yazan: noers
      Merhaba arkadaşlar,
      Geçtiğimiz ağustos ayında 2014 model polumu satıp, Ankara Mazda S.K otomotivden 1.5 skyactiv-g power sense mazda 3 aldım. 
      Önümüzdeki ay aracın ilk 6 ay bakımı gelecek, normalde ara bakımlarda sadece kontrol yapıldığını herhangi bir işlem yapılmadığını söylemişlerdi ancak ben yine de yağını değiştirmek istiyorum aracın. SK ve herter var Ankarada, bu ikisinden hangisini tavsiye edersiniz? Olumlu olumsuz tecrübelerinizi duymak isterim.  

       
    • Atchsn
      Yazan: Atchsn
      Merhaba saygıdeğer forum üyeleri;
      2015 model aracımın 20.000 bakımı geldi de geçti. 22000 lere yaklaştım. Kayseri'de ikamet ediyorum ve maalesef burda yetkili servis yok. Aracı alırken 3 sene garantili demişlerdi ama birkaç yerde 5 yıl olduğunu duydum. Hangisi doğrudur?
      Eğer 3 sene ise garantinin bozulmasını göze alıp Kayseri'de özel bir serviste mi yaptırsam? (Yer tavsiyelerine açığım, hatta ihtiyacım var.)
      5 sene ise; bozmam uygun olmaz ve Kayseri'ye en yakın Adana Mıçı görünüyor. Fakat orası ile alakalı da şikayetvar sitesinde 1 - 2 şikayet  gördüm.
      Tavsiyeleriniz neler? 
      teşekkürler...
    • Guitarist5993
      Yazan: Guitarist5993
      Arkadaşlar herkese merhaba. Bugünki sorucağım soru aracımın artık vites geçişlerinde eskiye göre yıprandığını hissediyorum hele ki geri viteste. Dün bulunduğum yerdeki ustama bu konuyu danıştım ve bana artık aracının baskı balata değişme zamanının geldiğini söyledi. Bende bunun üzerine ustama bana tavsiye edebileceğin bir marka var mı diye sordum oda bana genellikle japon araçlarında sıkça kullanılan bir marka olarak SACHS marka debriyaj setini önerdi. Çünkü senin aracına uyum sağlayabilecek bir debriyaj seti ve diğerlerinde sorun yaşayabilirsin dedi. Birde son soracağım soru şanzıman yağı olarak hangi marka tavsiye edebilirsiniz. Bu arada aracım mazda 3 2006 1.6 Benzin şuan 152.000 de. Bu konu hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

×
×
  • Yeni Oluştur...