Jump to content

Bu Araç Alınır mı ? - V Ortak Konu


Mersinden_Ersin

Tavsiye Edilen Mesajlar

2 dakika önce, mrtkmn :

yaklaşık 7000 tl lik hasar kaydı çıkıyor 2.araçta 

Demekki satıcı dürüst açıklama yazmamış.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 1,4b
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt
16 saat önce, NoooFearrrr :

hemen hemen aynı ayardalar 2. araçtaki hasarlar doayısıyla 4000 tl lik indirim var diye düşünürsek daha avantajlı gibi.

yaklaşık 7000 tl lik hasar kaydı çıkıyor 2.araçta

16 saat önce, Holydao :

Ikisi de birbiri ayarinda, fakat ilkinin ici krem rengi, benim daha cok hosuma gidiyor bu renk. Ayrica ilkinin ilgili ve bilgili bir biniciden, digerinin ise (ilan aciklamasina bakilacak olursa) ilgisiz ve ozensiz oldugunu sezdigim bir galeriden olmasi durumu söz konusu. Kozmetik cizikler gocukler fotograflarda pek belli olmuyor ama ikincinin sanki fiyata bakilacak olursa kazasi var gibi geliyor bana. Tamamen sahsi fikrim olmakla beraber bu belirtiler dahilinde ben olsam ilkini tercih ederdim.

2.araçtaki çizik ve göçükleri araç başında gördüm,söylediginiz gibi satılık araç ilana koymuşlar ama pislikten geçilmiyor

14 saat önce, Renegade :

İkinci ilanda hasar görmüş olma ihtimali çok yüksek, ikinciyi tercih ederseniz dikkat edin derim.

sanırım 2.araçtan vazgeçtim

14 saat önce, Revivo73 :

ilki  y.servisten aldım 2.sahibiyim diyor. y.servis başkasından alıp sattı ise ruhsat üstünde olsa bile alan 3. sahibidir. ayrıca 4-5 parça boyada çizik ve sürtmeden dolayı boya vardır diyor, ancak madem o kadar titiz, neden onların yerini söylemiyor?

Örneğin ben de titiz biriyim, arabamdaki tüm sürtme, çizik ve boyaları söyleyeyim:

1- Sağ ön camurluk ucu carpma, boyandı.
2- Ön tampon çarpma sonucu düzeltildi ve boyandı
3- Yolcu kapısı alt kısmı alçak bir park direğine sürttü, boyanmadı.
4- Sürücü kapısında boyaya zarar vermemiş bir tekme izi var.
5- Arka bagaj kapağında avuç altı ile vurarak yapılmış 2 bombe izi var
6- Arka tampon sağ köşe ve plaka yanında 2 sürtme izi var.
7- CD çalar hırsızlığı sonucu orta konsolun solunda derin olmayan izler var.

Bir de harbi titiz kullanıcı öyle kopkoyu cam filmi uygulatmaz arkaya çıkartmalar yapıştırmaz bence. Şu arabayı bir orjinal haliyle bırakamıyorlar... 50bin TL az para değil. Ben olsam her ikisini de almam.

abi araç sahibinin söylediğine göre ilk sahibi yetkili servise verip model yükseltmiş,sonra bu almış işte.fotoğrafları var demişti istedim bugün atacaktı bakalım artık ne olacak.

16 dakika önce, NoooFearrrr :

Demekki satıcı dürüst açıklama yazmamış.

aynen o yüzden pas geçiyorum

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 saat önce, mrtkmn :

<-- --> ilk sahibi yetkili servise verip model yükseltmiş,sonra bu almış işte.fotoğrafları var demişti istedim bugün atacaktı bakalım artık ne olacak.<-- -->

Y.servis aldığı aracı tabi ki normal kullanıcı gibi kullanmaz, satılana kadar kenarda temiz şekilde bekletir.  Ancak yine Y.servis ilk sahibinden ruhsatı da üzerine aldıysa, şimdiki sahibinin 2. sahibiyim demesi titiz kullanıcının yapacağı şey değil bence.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

30 dakika önce, Revivo73 :

Y.servis aldığı aracı tabi ki normal kullanıcı gibi kullanmaz, satılana kadar kenarda temiz şekilde bekletir.  Ancak yine Y.servis ilk sahibinden ruhsatı da üzerine aldıysa, şimdiki sahibinin 2. sahibiyim demesi titiz kullanıcının yapacağı şey değil bence.

dün fotoğrafları istemek için aradım geri dönüş yapmadı,bugün ise aradım arabayı saatım dedi ???

senin tavsiye edebileceğin varmı abi ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Selam herkese benzin-lpg impressive 2012 Mazda 3 aracımı sattım.
Şimdi yeni bir araba bakıyorum önceliğim dizel olacak Mazda 3 dizelleri fiyat aralığı nedir.
MEMURDAN HATASIZ, HASAR KAYITSIZ, ORJİNAL KM MAZDA 3
İlan No: 395025534
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-memurdan-hatasiz-hasar-kayitsiz-orjinal-km-mazda-3-395025534/detay

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

7 dakika önce, Oz6ur :

Selam herkese benzin-lpg impressive 2012 Mazda 3 aracımı sattım.
Şimdi yeni bir araba bakıyorum önceliğim dizel olacak Mazda 3 dizelleri fiyat aralığı nedir.
MEMURDAN HATASIZ, HASAR KAYITSIZ, ORJİNAL KM MAZDA 3
İlan No: 395025534
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-memurdan-hatasiz-hasar-kayitsiz-orjinal-km-mazda-3-395025534/detay

belki temiz olmasından dolayı fiyatı diğer ilanlardakine göre fazla gibi. pazarlık yapılabileceğini söylemiş, üstelenirse iyi bir fiyata çekilebilir diye düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

belki temiz olmasından dolayı fiyatı diğer ilanlardakine göre fazla gibi. pazarlık yapılabileceğini söylemiş, üstelenirse iyi bir fiyata çekilebilir diye düşünüyorum.

Hocam birde bu var ama galeri 59 son diyor.

Adam çok temiz diyor sadece arka stopun biri değişmiş serviste.

Yarın izmirden gidip bakmayı düşünüyorum.

http://www.arabam.com/ilan/galeriden-satilik-mazda-3-1-6-impressive/sahibinden-temiz-bakimli-bir-arac/6338990

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

@mrtkmn 'ın gönderdiği 2 Mazda 3 bende olumsuz izlenim bırakmıştı. @Oz6ur 'ın ilk gönderdiği (Antalya'daki) baya iyi görünüyor. Fiyat itibarıyla da gerçekten göründüğü kadar temiz olması gerekiyor. Gerçekten temiz araç istisnalar hariç ucuza satılmaz. Ancak  2013-2017 arasında 4 yılda 51bin km dizel için biraz fazla iyi. Ancak tabi ki olabilir de. Ve satıcı orjinal km belirtme gereksinimi duymuş. Fakat onu belirteceğine kaçıncı sahibi, aracı kaç km'de hangi tarihte almış belirtse daha iyi olurdu. Ben örneğin Mazda'mı 2012 Aralık'ta 2.sahibinden 112bin km'de aldım, ne kadar basit değil mi  : ) Alıcı mesleğimi ne yapsın?

2. ilandakinde ön tampon rengi farklı görünüyor. İlan fiyatı 59.650 TL ise pazarlıkla onun en az 58.500TL olabileceği düşünülse, galerici onu tahminen en cok 55bin TL'ye maletmiş olmalı.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evet hocam on tamponu bende farklı gördüm. Bu galericilere güvenemiyorum. Kendi rahmetli amcam galericiydi allah rahmet etsin pert arabayı bana kakalamaya çalışıyordu [emoji4]

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arabam com. daki İmpressive donanımı diyor, dizellerde koltuk ısıtma yokmu, varsa, muhtemelen bir alt model. yoksa doğru donanım. ekliyorum, direksiyonda eksik düğme var, üst donanım değil muhtemelen.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merhabalar, benimde aracım satılık, isteyen olursa Mazda Ozan ile görüşebilirler...

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-mazda-ozan-dan-2015-yeni-mazda-3-power-sense-hatchback-295705844/detay/

Araç için yorumlarınızı bekliyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

15 saat önce, fdincTR :

Merhabalar, benimde aracım satılık, isteyen olursa Mazda Ozan ile görüşebilirler...

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-mazda-ozan-dan-2015-yeni-mazda-3-power-sense-hatchback-295705844/detay/

Araç için yorumlarınızı bekliyorum.

Aracınıza verdiğiniz emek gerçekten çok O0 tam binici aracı bence :) hayırlı satışlar :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, m2hamid :

Aracınıza verdiğiniz emek gerçekten çok O0 tam binici aracı bence :) hayırlı satışlar :)

Teşekkür ederim, aracımın forumdaki satış linkine aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Ayrıca aracımın albüm resimlerine bu linkten ulaşabilirsiniz.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

abilerim düzcede bi mazda3 buldum ilanlarda falan yok, sahibinin satmaya niyetini falanda yoktu fakat ısrarım sonucunda başardım ve hanımefendiyi ikna ettim.

yarına kadar süre istedim ondan, arabanın fotolarını çekmeyi unuttum fakat çok hoş duruyodu.

2011 beyaz mazda 3 hb otomatik imp.

26000 km ikinci sahibi, toyota servisine takasla gelmiş bi araç geldiğinde 16000 km imiş,

2013 muayne 5800 km , 2015 muayne 11455 km çıkıyor sorguda 

2 bin tl lik hasar kaydı var 

boya yok araçta , sadece arka cam değişmiş 

atiker marka lpg yeni takılmış 

kış lastikleri var

fiyat 55.000 tl istiyor 

lütfen yardımcı olurmusunuz çok fazla tecrübeli degilim yanlış bişey yapmak istemiyorum. ilginiz için şimdiden teşekkürler

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Beni sarmadı. Kadınlara sevgi ve saygım sonsuz ancak araba almaya gelince hiçbir kadından araba almam. Not: Geçmişte bir kadının kullandığı arabayı ekspertiz yaptırmadan almak hatasına düştüm, sonuç: arabayı satarken piyasasının 1/3'ü kadar altına ancak satabildim! Peki nasıl bu hataya düştüm, arabayı kocası sattı yani erkekten araba alıyorum zannettim, hepsi 2 sene sonra ekspertiz yaparken ortaya cıktı. Kolay gelsin.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

iyi bir ekspertiz yaptırmanı tavsiye ederim. kilometre yılına göre oldukça düşük, bu kadar az kullanan birisi neden LPG montajı işine girmiş soru işareti. arka cama ne olmuş?  

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 dakika önce, Mehmet Özdemir :

iyi bir ekspertiz yaptırmanı tavsiye ederim. kilometre yılına göre oldukça düşük, bu kadar az kullanan birisi neden LPG montajı işine girmiş soru işareti. arka cama ne olmuş?  

şimdiki sahibi taktırmış lpg yi, 1 yıl önce almış arabayı 10.000 km yapmış

kadının dediğine göre amcasının kamyonunun önüne park etmiş aracı,ona değmiş çatlamış 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bence de yüksek, 55000 TL yi vereceksem;

1. hasar kaydı kesinlikle olmamalı

2. çiziksiz olmalı

3. bayandan olmamalı

4. LPG si Atiker olmamalı

5. Koltukları siyah/krem gibi olandansa bakmak bile istemem

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arşivlendi

Bu konu arşivlendi ve yorumlara kapatıldı

Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.

×
×
  • Yeni Oluştur...