Jump to content

Bu Araç Alınır mı ? - V Ortak Konu


Mersinden_Ersin

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • Yanıt 1,4b
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Fiat Seat Ford bu tip markaların kullanıcıları bol kaza yapar ve önemli birşey değilmiş gibi bahsetmezler ancak uyanıklık yapıp fiyatı şişirirler, gerçek fiyatından teklif etsen satmazlar. Kıllık yaptıkları araç Mercedes falan olsa sorun yok, Fiat Seat Ford ve hepsine de güzel binilmiş.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

5 saat önce, İlhan :

Şasede işlem var diyorsunuz..

Bunu neresi ne şekilde yaptığı çok önemli.

Günümüzde daha yetkili servisler bile şase onarımı konusunda çok acemiyken. Bu işlemin hangi şartlarda hangi işçilik kalitesiyle yapıldığı soru işareti.

Malum otomobilde güvenliğimizi sağlayan en önemli unsur şasedir...İkinci bir kaza anında şasenin görevini yapıp yapmayacağı belli değil.

Şahsen ben 5-6 bin ucuz diye şasesi işlem görmüş bir otomobil almam. Benim için can güvenliği önceliktir..

Yazıyı okuyunca aklıma 1970 lerin sonu geldi. Sanayide kaza geçirmiş arabalar vardı şasesi masesi kese kağıdı gibi olmuş. Birde ufak tefek ustalar vardı, o kese kağıtlarını tekrar araba yapabilen.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

merhabalar aranıza yeni katıldım 2004-2006 arası mazda 3 hatcbak otomatik şanzıman araç düşünüyorum arac alırken nelere dikkat etmeliyim.lpg de herhangi bi sorun oluyor mu yakıt tüketimi nasıldır otomatikten sorun yaşayan varmı ilk arabam olacak onun için fazla konuya hakim değilim otamatik alacağım dediğimde herkes japon araçları önerdi ama mazda 3 ün görünümü beni kendisine bağlamaya yetti. sizlerden ricam 2004-2006 model hatcbak bir mazda 3 de nelere dikkat etmeliyim teşekkürler değerli yorumlarınız için

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Otomatik şanzıman en sorunsuz şanzımanlar listesine tepeden girer. LPG'den sorun yaşayanların çoğu işçilik kaynaklı. bulabilirseniz LPG takılmamış bir araç alın, LPG montajını güvendiğiniz veya iyi referanslı bir yerde kendiniz uygulattırın. Yakıt tüketimi, emsalleri ne yakıyorsa bu da aynısını yakıyor. ben konya'dayım, şehir içi yakıt tüketimim 8,5 litre civarı.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tüm forumdaş arkadaşlara merhabalar.

Abim için ilandaki aracı düşünüyoruz.(+) , (-) yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim.en son kaça alınır manuel ve sw olması artımı eksimi.şimdiden tüm üyelere tşkler

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-mali-musavirden-cok-temiz-mazda-6-sw-430344845/detay/

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

temizlik amacıyla tavan hariç komple boyandı ifadesi kafa karıştırıyor ama iç mekan, koltuklar falan oldukça temiz. aynı aracın sedanını kullanan arkadaşlarımız oldukça memnun.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 dakika önce, Mehmet Özdemir :

temizlik amacıyla tavan hariç komple boyandı ifadesi kafa karıştırıyor ama iç mekan, koltuklar falan oldukça temiz. aynı aracın sedanını kullanan arkadaşlarımız oldukça memnun.

cevabınız için tşkler.benimde kafama o takıldı ancak kısmet olursa yarın gidip görücez aracı. abim de anlar araçtan. değişeni ne ve boyanın temizlik amaçlı mı yapıldığını yoksa macun veya işlemli mi olduğunu göreceğiz.ancak gitmeden forumdan bilgi almak istedim manuel olması ve fiyatı konusunda.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

7 saat önce, Mehmet Özdemir :

temizlik amacıyla tavan hariç komple boyandı

İç Ses: Ne Temizliği ?

Dış Ses: Bahar Temizliği :D:geyik: 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

20 saat önce, Mehmet Özdemir :

Otomatik şanzıman en sorunsuz şanzımanlar listesine tepeden girer. LPG'den sorun yaşayanların çoğu işçilik kaynaklı. bulabilirseniz LPG takılmamış bir araç alın, LPG montajını güvendiğiniz veya iyi referanslı bir yerde kendiniz uygulattırın. Yakıt tüketimi, emsalleri ne yakıyorsa bu da aynısını yakıyor. ben konya'dayım, şehir içi yakıt tüketimim 8,5 litre civarı.

Adminim bana 8,5 litre yakmanın yollarını öğretir misin? Ne yaptıysam 10 Litre'den aşağı düşmüyor. ???

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Abiler beni bilen bilir hala araba alamadım :D:D en son 2 araç arasında kaldım. İkiside seat ibiza 1.4 75 beygir. Birtanesi antalyada lpgli 21500 diğeri istanbulda 20 bin lpgsiz. Antalyadaki aracın direksiyonunda boya dökülmesi var ama 131 binde. Acaba kmsi düşürülmüş olabilir mi. Arac 2. sahibinde. Yorumlarınız için tşkler şimdiden.

 https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-dosta-gider-447922144/detay/

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-dosta-gider-450745698/detay/

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

03.07.2017 at 09:21, NeW3 :

Adminim bana 8,5 litre yakmanın yollarını öğretir misin? Ne yaptıysam 10 Litre'den aşağı düşmüyor. ???

Sen ona bakma...  Babaanne modunda sürüyor. İnip iteliyor çoğu yerde, yokuş aşağı kontak kapatıyor falan :D Caddede 2-3 tur at dur-kalklı 12 litre en az.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 saat önce, M.E.G :

Sen ona bakma...  Babaanne modunda sürüyor. İnip iteliyor çoğu yerde, yokuş aşağı kontak kapatıyor falan :D Caddede 2-3 tur at dur-kalklı 12 litre en az.

Yalan yok bende çok zorlamıyorum ama 10,5 lt den aşağı inmiyor. Bu gidişle borç harç edip bir CX 3 aldıracak bana . ^-^

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 saat önce, parson1907 :

Abiler beni bilen bilir hala araba alamadım :D:D en son 2 araç arasında kaldım. İkiside seat ibiza 1.4 75 beygir. Birtanesi antalyada lpgli 21500 diğeri istanbulda 20 bin lpgsiz. Antalyadaki aracın direksiyonunda boya dökülmesi var ama 131 binde. Acaba kmsi düşürülmüş olabilir mi. Arac 2. sahibinde. Yorumlarınız için tşkler şimdiden.

 https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-dosta-gider-447922144/detay/

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-dosta-gider-450745698/detay/

Seat Fiat Ford... En kötü Mazda ilanı, en kötü Mazda satıcısını bunlarla mukayese dahi edemiyorum. 2.sahibinden 131km'de, triger değişti, pazarlık yok. Çok ta artist. Başka yorum yok (Seat satıcıları gibi ben de kısa keseyim  : )

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

10 saat önce, Revivo73 :

Seat Fiat Ford... En kötü Mazda ilanı, en kötü Mazda satıcısını bunlarla mukayese dahi edemiyorum. 2.sahibinden 131km'de, triger değişti, pazarlık yok. Çok ta artist. Başka yorum yok (Seat satıcıları gibi ben de kısa keseyim  : )

Abi yapma martta askere gideceğim bütçeyi biraz daha kıstım fazla borca girmemek için. Antalyada ki arkadaş gerçekten samimi birine benziyor. Seat ibiza hakkında yorumlarda forumlarda fena değil. Kronik bi sorunu yok fiyatına göre donanımlı araç. Ben 2 sene kullanmayı düşünüyorum. Sen bişey söyle araçla ilgili:) Tavanda kaplama varmış güneş yanığından ötürü. Hasar kaydının görüntüsünüde çektim.

Screenshot_20170705-043128.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

LPG montajı yapılalı fazla olmamış, bu bir avantaj. km düşük, hasar yok diyecek kadar az. son fiyat için pazarlık yaptınız mı?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arşivlendi

Bu konu arşivlendi ve yorumlara kapatıldı

Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.

×
×
  • Yeni Oluştur...