Jump to content

Bu Araç Alınır mı ? - V Ortak Konu


Mersinden_Ersin

Tavsiye Edilen Mesajlar

1 dakika önce, zenozenalis :

pazarlık sonrası 50 liraya kadar düştük yani. 

Şimdi oldu :D

Bende 52.700.-Lira şeklinde bir izlenim oluşmuştu.. :fiuw:,

Bilmiyorum araç kafanıza yattıysa geriye bir tek aracın ekspertizi kalıyor..

Bu konuda Merser, Musluoğlu veya Bostancı İkiler'e gösterebilirsiniz,

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 1,4b
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Aracın tüm bakımları ikiler de yapılmış. Tüm faturalar mevcut. İkiler yetkili servismiş özele dönmüş sanırım. İkiler e götürmeyi düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 dakika önce, zenozenalis :

Aracın tüm bakımları ikiler de yapılmış. Tüm faturalar mevcut. İkiler yetkili servismiş özele dönmüş sanırım. İkiler e götürmeyi düşünüyorum.

Bu durumda İkiler'e götürmeniz isabetli olur.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ya o değil de galiba beni hiç özlemiyorsunuz :D 

Şöyle 2005 üstü Mazda 6 bulalım bana :) ama uygun olsun.Benim Nissanı verelim,Üste 10 bin çıkabilirim :D

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 dakika önce, Ömer626 :

Ya o değil de galiba beni hiç özlemiyorsunuz :D 

Şöyle 2005 üstü Mazda 6 bulalım bana :) ama uygun olsun.Benim Nissanı verelim,Üste 10 bin çıkabilirim :D

 

Vallahi biz seni özlemesine özlüyoruz, merak da ediyoruz da...

Sen Nissan'ı aldın, buralara artık az uğrar oldun. :D  :fiuw:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Vallaha abi Nıssanı alınca değil de birden işlerin yoğunluğu arttı..

Arada bi giriyorum ama bakıyorum benim bilmediğim konular var,yorum yapamıyorum okuyup kaçıyorum :) 

Benim de bir mazda'm olsa her konuya dahil olur konu açardım :)

Nıssan ın kendi club ı na girdik,tanışma mesajı attık ama daha bi hoşgeldin diyenimiz olmadı be abi :D

Buranın kıymetini bilelim :D:D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 dakika önce, Ömer626 :

Vallaha abi Nıssanı alınca değil de birden işlerin yoğunluğu arttı..

Arada bi giriyorum ama bakıyorum benim bilmediğim konular var,yorum yapamıyorum okuyup kaçıyorum :) 

Benim de bir mazda'm olsa her konuya dahil olur konu açardım :)

Nıssan ın kendi club ı na girdik,tanışma mesajı attık ama daha bi hoşgeldin diyenimiz olmadı be abi :D

Buranın kıymetini bilelim :D:D

Forumların tadı gerçekten bir başka..

Bilmiyorum sosyal medyayla aran nasıl ama...

Facebookta gırla Mazda Sayası / Grubu dolu.. Her gün bir kavga, dövüş,kıyamet.. Her ayrılan kendine gidip bir sosyal medya grubu kuruyor.. Yeminle piyasa da Mazda otomobillerden çok, sosyal medya grubu oldu. :D

Seviye, samimiyet,üslup sağladığı fayda açısında forumumuz gerçekten çok kıymetli ve değerli..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yazmadan 1 gün önce bakmistim zaten.Karar da vermiştim.  Yine de insan fikir almak istiyor.  İnşallah hayırlı olur 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...
1 saat önce, Katil Balina :

Aslında o kadar fena olmamış en azından elde etmek istediği spor görüntüyü yakalamış. Ayrıca gaz pedalına uyguladığı aparat ve ölçüm sistemi de değişik birşey ve takdir ettim cunkü LPG taktırmadan tasarruflu kontrollü birşey yapmış. Üstüne bir de düşük tüketim değerlerini gösteren yazılım var diyor. Aksesuar, deişiklik, modifiye, LPG olayına karşı olan ben bu aracı iyi buldum : )

PrNMBd.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

9 dakika önce, Revivo73 :

Ayrıca gaz pedalına uyguladığı aparat ve ölçüm sistemi de değişik birşey ve takdir ettim cunkü LPG taktırmadan tasarruflu kontrollü birşey yapmış

tasarruflu kontrollü bir şey yaptığı nerede yazıyor revivo abi? gaz hissiyatını değiştiren bir aparat o bahsettiği. performanslı kullanıyorum hissi veriyor insana. 

krom olayını iyice abartmış, şeritler kendisinin de hoşuna gitmemiş ki sökülebileceğinden bahsetmeyi de ihmal etmemiş. allah'tan tramper yok :D

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

marka kalitesi olarak üst sıralarda olan performans arttırıcı pedal commender takılıdır

araç şehir dışı 700 km yolda hızı sabitleyince 150-160 tl yaktı. Programın fotoğrafı ile kanıtlı bu benzin miktarı. İsteyene gönderebilirim.

demiş. Yani psikolojik dahi olsa performanslı kullanım hissi vermesi üstüne düşük tüketim değerlerini yazılımdan fotoğrafını alabilmesi, olumlu izlenim yarattı. Buradaki konu, araçta yapılan bu değişikliklerin orjinalliği çok bozmayıp şirin gözükmesi. Niceleri var, LPG ile aracın kaportasını delik deşik ederek motorun ömründen yiyor, süspansiyon yayı keserek aracın kalıbını bozuyor. Bu araçtaki değişikliklerin türü aracın temiz ve titiz kullanıldığını da gösteriyor ve ayrıca kaza da yapmamış (ki fotolardan belli, pek iyi cekilmemiş olsa da) Sis farlarındaki LED ışıklar biraz komik fakat aracın genel bir Ankara tarzında oryantal süsleri arasında o bile gitmiş : )

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Araç bence de temiz özellikle motor 15 senede 48bin kmye uyumlu görünüyor. Fakat kaçıncı sahibinden old araştırılmalı, atıyorum 5. sahibi ise o zaman durum değişir. Çamurlık değişmesi için "sürtmeden dolayı" ifadesi bence iyi değil. Benim aracın ilk sahibi İst Avcılar'da sağdan çarpmış, sağ çamurluk değişmeden sadece ucu düzeltilip boyanmış far ise far ön camına ufak bir çatlak ile kurtulmuş, değişmemiş. Hiç LPG takılmamış ifadesi yerinde ve iyi. Son olarak, direksiyon ve sürücü koltuğu da km ile uyumlu görünüyor, fakat aracı ciddi almayı düşünürsen ekspertizde onlar deiştirilmiş mi diye de bir tembih et, çok düşük ihtimal de olsa sürpriz yaşamamak için.big_444028818far.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

10 saat önce, Revivo73 :

Araç bence de temiz özellikle motor 15 senede 48bin kmye uyumlu görünüyor. Fakat kaçıncı sahibinden old araştırılmalı, atıyorum 5. sahibi ise o zaman durum değişir. Çamurlık değişmesi için "sürtmeden dolayı" ifadesi bence iyi değil. Benim aracın ilk sahibi İst Avcılar'da sağdan çarpmış, sağ çamurluk değişmeden sadece ucu düzeltilip boyanmış far ise far ön camına ufak bir çatlak ile kurtulmuş, değişmemiş. Hiç LPG takılmamış ifadesi yerinde ve iyi. Son olarak, direksiyon ve sürücü koltuğu da km ile uyumlu görünüyor, fakat aracı ciddi almayı düşünürsen ekspertizde onlar deiştirilmiş mi diye de bir tembih et, çok düşük ihtimal de olsa sürpriz yaşamamak için.big_444028818far.jpg

Değerli yorumların için teşekkür ederim,  araç zaten olursa evin ikinci arabası olacak ve uzak tefek sürtme, boya, değişen bu yaşta bi araç için çok önemli değil diye düşünüyorum 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, Mustafa Y. :

Değerli yorumların için teşekkür ederim,  araç zaten olursa evin ikinci arabası olacak ve uzak tefek sürtme, boya, değişen bu yaşta bi araç için çok önemli değil diye düşünüyorum 

Araç tertemiz. 2002 old için günümüzdeki gibi aşırı elektronik yüklü, aerodinamik olacak diye tasarımı tuhaflaşan araçlardan deil. 2000'lerin düzgünlük ve ferahlığı var. Resimlerle her açıdan cekmiş, iyi bir satıcı ve ilan. Dediğim tek şey, çamurluk değişimine gidilen şey için "sürtme" demesi. O çarpmadır. Ancak bu tabi ki bu genel izlenimi etkilemeyen, ufak bir ayrıntı sadece : )

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arşivlendi

Bu konu arşivlendi ve yorumlara kapatıldı

Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.

×
×
  • Yeni Oluştur...