Jump to content

Ultrasonik buji


Guest behzat
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • Yanıt 40
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    11

  • M.E.G

    4

  • strtdriven

    4

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Farklı bir ateşleme tekniği kullanıyordur diye tahmin ediyorum fakat sonuçta silindirdeki benzin ateşlendikten sonra o basınç ve sıcaklıktaki patlamadan geriye zaten benzin kalmayacağını, kalsa da 50 kat daha az benzin kalacağını düşünmüyorum. Aynı şey 4 tırnaklı bujiler için de geçerli bence. Ha silindir üzerindeki bütün benzini aynı anda ateşlemeyi becerebiliyorsa farklı sonuçlar çıkabilir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

sorun fiyat değil performans abi, 4tırnak bujilerde bazı araçlarda ateşlemeyi kolaylaştırıp yakıt tasarrufu yerine tam tersi etki yapıyormus ondan soruyorum

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 ay sonra ...

Performansın En Son Noktası...!

Basit bir buji değişimi ile aracınızın performansını pekala arttırabileceğinize ne dersiniz ?

Bujilerinizi Patentli Ultrasonic Teknolojili Bujilerle Değiştirin..!

Aracınız çok daha iyi bir performans sergileyecek..!

Siz de bunu aracınızda hissedecek ve göreceksiniz...!

Ultrasonic Teknolojinin Diğerlerinden Farkı ve Üstünlükleri :

1-) Ultrasonic buji roket prensibiyle çalışan yeni bir ateşleme tekniğini size sunuyor..!

Bu teknikde alev girdap türü dönerek, hem çevresel hem de doğrusal ilerliyor..!

Kullanmakta olduğunuz hiç bir buji bu ateşleme tekniğine henüz sahip değil..!

2-)Ultrasonic buji ultrasonic hızda, yani ses hızından daha hızlı bir ateşleme sağlar.!

Ses hızı 349 metre/saniye'dir..! Standard bujinin ateşleme hızı ancak 30 metre/saniye..!

Ultrasonic bujinin ateşleme hızı 1523 metre/saniye..! 50 kat fazla hız..!

Diğer bujiler bu yüzden Ultrasonic bujilerin hızına asla erişemezler, kıyaslayın..!

3-)Ultrasonic bujinin ultrasonic ses dalgaları yakıt damlacıklarını daha küçük zerreciklere parçalar. Bu sayede yanma yüzeyi alanı genişleyeceğinden yakıt t a m yanar. Diğer bujilerin bu tür bir özelliği bulunmuyor...

4-)Yanma reaksiyonuna giren yakıt zerrecik miktarı 50 kat Ultrasonic bujide fazladır..

Bir başka ifadeyle yakıt Ultrasonic bujilerle 50 kat daha iyi yanar..!

Ultrasonic Bujilerin Farkını Aracınızda Hemen Hissedeceksiniz..!

* Daha fazla çekiş gücü ve performans..

* Yokuşlar size düz gibi gelecek..

* Araçları sollarken rahat geçiş yapacaksınız..

* Kalkışlarda öndesiniz...

* Klimanız çalışsa da motor gücünüz azalmayacak..

* 2.vitesle çıktığınız yere 3.vitesle çıkabileceksiniz..

* Aynı birim yakıtla daha fazla km gideceksiniz..

* Aracınızın ivmelenmesi artacak..

* Daha çabuk toparlayacak..

* Daha sessiz çalışacak..

* Emisyonları iyileşecek..

* Motoru temiz, daha iyi bir aracınız olacak..!

Ultrasonic Teknolojinin Farkı Ne ? Nasıl Çalışıyor ?

Silindir içindeki pistonun sıkıştırma hareketinde yakıt Ultrasonic bujide roket elektrod çukuruna da dolar.

Çakan kıvılcım yan elektrod üstündeki dar geçitten geçtiği için hızı artar.

Yine bu özellik sayesinde ultrasonic ses dalgaları oluşur ve bu dalgalar yoğun bir biçimde yanma odası içine fırlar.

Aralıksız fırlayan yoğun dalgalar yakıt karışımını daha küçük zerreciklere parçalar.

Bu sayede yanma yüzeyi alanı genişleyeceğinden yakıt tam bir verimlilikte yanar.

Bunun sonucunda aracınızda : Daha Fazla Güç ve Performans Artışı gerçekleşir..!

Bu konuda daha teknik ve ayrıntılı bilgilere w/enginebrain.com veya w/supersonicspark.com dan ulaşabilirsiniz...

Yanma Verimliliği Konusunda Bilgilerinizi Derinleştirin..!

- Motorunuzdaki yakıtın nadiren tam olarak yandığını biliyor muydunuz?

- En son teknolojiyle donatılmış araçların dahi bu sorunlarının var olduğunu?Çünkü;

- Bujinin dakikada 500 ila 3.500 kez çaktığını ?

- Çeşitli olumsuzluklar yüzünden her defasında çakmayı başarıyla gerçekleştiremediğini ?

- Bu yüzden sönme olumsuzluklarının her araçda kaçınılmaz olduğunu?

- Sönme yüzünden yanma olmayacağı için o an yakıtı yakmaksızın dışarı atttığınızı ?

- Sönme problemini azaltmak için çeşitli teknik çalışmaların halen sürmekte olduğunu ?

- Silindir içindeki basıncın bujinin çakmasını ve alevin ilerlemesini zorlaştırdığını ?

- Basınç yüzünden suda yüzme ve ilerlemenin zorluğunu burada düşünebilirsiniz..

- Milisaniyelik bir anda oluşan yanmanın hızlı bir başlayış ve bitiş olması gerektiğini?

- Alevi yanma odası merkezine ve ötelerine taşımanın buji teknolojisinde bir hedef olduğunu?

- Tek tırnaklı bujilerde yan elektrodun alevin doğrusal ilerlemesine engel olduğunu ?

- İki,üç,dört tırnaklı bujilerin performans ve tüketime çok da önemli katkı yapmadıklarını ?

- Ultrasonic patentin Titan füzelerine bilgi sağlamış Prof. Dave Wofsey'e ait olduğunu ?

- Bir buluşun patente konu olabilmesi için şu üç temel kriteri taşıması gerektiğini :

- a-) Yenilik b-) Tekniğin bilinen durumunun aşılması c-) Sanayiye uygulanabilir olma.

- Ultrasonic bujileri taktığınızda bahsedilen konuların gerçek olduğunu ?

- Söz konusu problemleri Ultrasonic teknolojinin çözmüş olduğunu ?

- %99 ihtimalle ürünü onaylayacağınızı ve ürüne iyi bir not vereceğinizi ?

- Diğer Ultrasonic alıcılarına da böylece iyi bir referans olacağınızı biliyor musunuz ?

Buji Konusunda Şunları da Bilmenizde Fayda Var..

- Her buji her araca uymaz..! Aynı buji başka araçlara da uyar..!

- Aracınıza uygun olmayan buji tipini almayınız ve kullanmayınız..!

- Buji tipini belirleyen faktörler motor tipi ve aracınızın özellikleridir..!

- Buji imalatcıları birbirlerinin karşılığı eşdeğer, muadil ürünler yaparlar..!

- Dizel araçlara uyacak ultrasonic buji olmaz, yoktur..!

-Ultrasonic bujiler benzinli, Lpg'li araçlar içindir..!

-Ultrasonic bujileri enjeksiyonlu, karbüratörlü, eski, yeni, son model, en son model vs her tip aracınıza takabilirsiniz..!

(Alıntıdır)

Denemekte fayda var diye düşünmekteyim. Aracım 120bin oldu ama henüz üzerinde orjinal bujileri durmakta ve 0 gibiler. Yakıt ve performansta en ufak bir gerilemede yok çok şükür..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benim parçacı daha çok yakar abim gerek yok al tek tırnak olanları dedi verdi, eskilerinde ömrü dolmuş zaten değiştirdim 70km yol yaptım bujiler olması gereken kıvama geldi şimdide gayet güzel ama şu ultrasonic - 4 tırnak ve bir çeşit daha vardı hatırlamadıgım performans amaçlı pilantinyum mu diyolardı öyle bişi, bunlar ateşlemeyi güçlendiriyor ama motora bi dezavantajı war mı yok mu bilgisi olan aydınlatıcak fener aranıyor ? >:D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

üstünde ki fabrikasyon bujiler çok uzun süre gidiyor, sonra takılan 10-20 bin gidiyor. Bu nedenle aracımın üstünde ki leri değiştirmekten endişe ediyorum. Gerçi sona yaklaşıyoruz bakalım, ne alıcaz? neye göre seçicez?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

iridyum nasıl bişiy abi ?

ultrasonic tarzımı acaba :D

ben de detayını bilmiyorum. Çok uzun süre giden iyi performans gösteren buji diye bahsi geçmişti. 50.000 civarında iken değiştirdiğimde 100.000 giden buji taktık demişlerdi ama iridyum mu değil mi bilmiyorum..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ben de detayını bilmiyorum. Çok uzun süre giden iyi performans gösteren buji diye bahsi geçmişti. 50.000 civarında iken değiştirdiğimde 100.000 giden buji taktık demişlerdi ama iridyum mu değil mi bilmiyorum..

bilgilenince bizide bilgilendirirsin artık abi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sanırım onlar zira AllMazda.net den baktım Mazda da NGK kullanıyor görünüyor..Parça numarası da uyuyor.. ( Mazda6 2.0 ITR6F13 / Mazda3 1.6 BKR5E-11  )

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

NGK İridyum Buji

Dünya buji pazarının lideri NGK, yeni Iridium IX buji ile yüksek teknoloji doğrultusunda büyük bir atılım gerçekleştirmiştir. Çünkü laboratuar testlerinde, iridyum sayesinde bujiler adeta birer güç santralı dönüştüğü görüldü. Sonuçta iridyum, yüksek teknolojiye son derece uygun bir asil metaldir. İridyum başka platin metalleriyle alaşım halinde Rusya, Kolombiya, Güney Afrika ve Kanada’da doğal rezerv halinde bulunmaktadır.

Ayırt edici özellik: İridyum başka hiçbir asil metalin olmadığı kadar serttir ve çoğu kimyasala karşı dayanıklıdır. Gök kuşağının tüm renklerinde ışıldayan, gümüş-beyaz renkli bu asil metal ancak 2450 derecede erir.

Değerli asil metal, olağanüstü kalitenin arandığı her yerde, dolma kalem uçlarında, elektrotlarda, kimya sanayiinde ve uzay araçlarında kullanılıyor. Bu avantajlardan şimdi NGK, yeni Iridium IX bujilerinde de yararlanıyor. Yeni buji neslinin temel malzemesi olan iridyum, buji teknolojisinde yeni bir çığır açıyor!

Platinyum Buji

Platin bujiler ağır kullanım şartlarında daha uzun kullanım ömrü ve ateşleme güvenliği sunar. Şu avantajları vardır:

Asil bir metal olan platin malzemesi, orta elektrodun çok ince tasarımlanmasına izin verir. Bu sayede gerekli ateşleme gerilimi düşürülür ve daha yüksek oranda ateşleme güvenliği elde edilir.

Elektrotların biçimi nedeniyle karışıma çok iyi bir erişim ve istikrarlı bir yanma elde edilir.

Platin elektrotlar yüksek sıcaklık ve erozyon dayanıklılığı sunar, yani aşınma azdır. Böylelikle standart bujiye kıyasla en az iki kat kullanım ömrü beklenebilir.

Dur-kalk trafiğinde ve örneğin motoru rölantide çalıştırma alışkanlığı, bujilerin daha çabuk kurum bağlanmasına neden olur. İstenmeyen sonuç: Ateşleme sistemi “tekler” ve her çalıştırma problem haline gelir. Bujilerin değişimi ya da temizlenmesi sadece sıkıntı verici değil, ayrıca zaman alır, zahmetli ve pahalıdır. Dahası bu işlemler daima yalnızca kısa süreli başarı sağlar, gerçek ve kalıcı bir problem çözümü değildirler.

Alıntıdır...

Bizim araçlara takılan uzun ömürlü dedikleri bujiler platin mi iridyum mu?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...