Jump to content

2014 Model Yeni Mazda3 Beş Şehirde Aynı Anda Tanıtıldı


chaos
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • Yanıt 449
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Fotifoti

    64

  • domestos

    36

  • EgeG

    76

  • EskiGolflü

    35

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

bekliyoruz :) panjurun altına yerleştir bakalım.

  Evet fotoğraflarımız hazıırr..

aw6gqc.jpg

2ynqjw7.jpg

onun dışında kadran muhabbeti geçmişti. Alt modellerde kadran analog bunu da söylemek isterim  :D

056-2014-mazda3-hatch.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aşağıda durduğunda panjur kendini daha çok gösteriyor. Ama panjur üzerinde plakalık yeri duruyor Ege. Onu da sökmen lazım :)

onun rengini tutturmak için uğraşmak lazım bu kadar oldu.. gerçekte o plakalık ordan çıkmaz gibime geliyor çünkü panjurla bir bütün halinde üretiliyor gibi. plakayı alt kısma takıınca o plakalığın takıldığı yer gözükücektir büyük ihtimal.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Analog kadran daha şık durmuş bence , zaten sadece hız dijitaldi, yarısı diğital yarısı analog olmasındansa bölesi daha hoş.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Model çıkmadan  Ege'nin tasarımdaki gibi biri üretime başlasa iyi olur, araçlar gelir gelmez bi koşu soluğu millet sanayide alır  :)

ege iş fırsatı doğdu bak :) gel güçlerimizi birleştirelim , galaksiye beraber hükmedelim :D

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ege iş fırsatı doğdu bak :) gel güçlerimizi birleştirelim , galaksiye beraber hükmedelim :D

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

ben tasarımların fotoğraflarını bastım bile şimdi mazda headquartersa doğru yola çıkıyorum  :D içeri almazlarsa bile dışarıdan fotoğraflarımı göstereceğim  protesto edeceğim :D
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ben tasarımların fotoğraflarını bastım bile şimdi mazda headquartersa doğru yola çıkıyorum  :D içeri almazlarsa bile dışarıdan fotoğraflarımı göstereceğim  protesto edeceğim :D

hadi bakalım :) göreyim seni :P

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Dergiyi dün okudum. Özellikle dikkatimi çeken direksiyon sistemindeki zayıflık oldu.

Mazda ford kardeşliği bittikten sonra direksiyon sistemini geliştiremedi türünden bir şeyler yazıyordu. Focus' un çok daha iyi diyor ki güncel mazda' nın direksiyon hissi kompakt sınıfta hiç bir araçta yok diyebilirim. Yenilerinde değişti mi acaba?

Birde yakıt tüketimleri aynıymış. Ford daha çabuk hızlanıyor, maksimum hızı daha fazla. Nerede devrim teknolojisi?

Mazda görünüm ve iç mekan kalitesinden kazanıyormuş.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Alman otomobil dergilerinin taraflılığı bilinir zaten. Orada yazanlara güvenmem ben. Mazda6, cx5 in direksiyonun çok övgü topladığını biliyoruz, 3 te mi uyduruk direksyon koyacaklar? Bunu yapan bazı firmalar var gerçi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aynı derginin eski sayılarında mazda3' ün güncel kasasının testi de vardı. O testte direksiyon sisteminin tepkilere çok hızlı cevap vermesi ve yol tutuş gibi üstünlüklerinden bahsediyordu. Aynı dergide bu tarz bir yorum yapılınca ister istemez acaba diyorsun?

Ama sonuçta alman dergisi, eskiden Ford ile ortaklığımız vardı her şey güzeldi, şimdi ortaklık bitti kötü mü olduk :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aynı derginin eski sayılarında mazda3' ün güncel kasasının testi de vardı. O testte direksiyon sisteminin tepkilere çok hızlı cevap vermesi ve yol tutuş gibi üstünlüklerinden bahsediyordu. Aynı dergide bu tarz bir yorum yapılınca ister istemez acaba diyorsun?

Ama sonuçta alman dergisi, eskiden Ford ile ortaklığımız vardı her şey güzeldi, şimdi ortaklık bitti kötü mü olduk :)

ford gibi bir firmanın da desteği önemli sonuçta... arkanızda büyük bir firma varsa her türlü kıyağı yapıyorlar  :D volvo geely'e satıldı bir dergi de çin malı volvo gibi bir yorum yaptı mı acaba ben bir keregördüm  :D asıl VAG grubu fanatikliği beni benden alıyor.x markası vw den şu konuda üstün bu konuda üstün, şu konuda vw'yi geride bırakıyor ama vw'nin şusu ve şusu vw'yi testin birincisi yapıyor  :D oldu canım. vw'nin binbir türlü kötü yanına hiç değinilmiyor ama. dsg şanzımanın arıza yapma şansı yüksek olan bir şanzıman olması, özellikle fransız araçların ferah ön camları yanında alman araçlarının daracık ön camları vs. fakat ne hikmetse vwnin diz ve bagaj mesafeleri paragraflar süslüyor ama ön camın darlığı ve dsg sıkıntılarına hiç girilmiyor. Vw yılın motoru ödülü alıyor her yerde konuşuluyor mazda, 2 yıl üst üste tasarım 1.si oluyor, en çok ödül toplamış modeli tasarlıyor hiçbiryerde yazılmıyor. 

bunlara ek olarak alman dergilerinin ' bakalım şu sınıfının kralı tiguanı, sınıfının en tecrübelisi passatı, sınıfının en teknolojiği golfü yenebilecek mi ?' başlıklarına baktıktan sonra o yazıların son paragraflarındaki  ' evet x modeli çok iyi bir araç şu özelliği busu vs. çok iyi ama passatın,tiguanın,golfün... vs bilmem ne özelliği onu hala yenilmez yapıyor. '' yazıları da hep fixtir zaten. ben sırf bagajı büyük diye bir alman dergisinin passatın sınıfının en iyisi yaptığını bilirim :D dsg ve tsi arızaları unutuldu heralde.. veyahut vw'nin amerika'da girdiği kaza testinde kapısının gövdeden kopması ve kemerlerin erkenden çözülmesi hiçkimsenin umru değil de bir benim umrumda sanırsam.

kısacası ben asla o dergilerin yazdıklarına katılmam. bir keresinde tiguan ve cx-5 karşılaştırması okudum heralde adam eleştricek birşey bulamadı cx5in navigasyonun hem dokunmatik hem joysctickle kontrol edilmesi battı adama. mazda, onu dokunmatik yaptı çünkü ekranklavyesi öyle çok daha rahat ve pratik kullanılıyor, mazda joysctick koydu çünkü sürücünün dikkatini oradan kontrol etmek dağıtmıyor  diye cevap yazmak lazım.  ne yapsak ta büyük firmaları memnun etsek derdinde alman dergileri maalesef.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ford gibi bir firmanın da desteği önemli sonuçta... arkanızda büyük bir firma varsa her türlü kıyağı yapıyorlar  :D volvo geely'e satıldı bir dergi de çin malı volvo gibi bir yorum yaptı mı acaba ben bir keregördüm  :D asıl VAG grubu fanatikliği beni benden alıyor.x markası vw den şu konuda üstün bu konuda üstün, şu konuda vw'yi geride bırakıyor ama vw'nin şusu ve şusu vw'yi testin birincisi yapıyor  :D oldu canım. vw'nin binbir türlü kötü yanına hiç değinilmiyor ama. dsg şanzımanın arıza yapma şansı yüksek olan bir şanzıman olması, özellikle fransız araçların ferah ön camları yanında alman araçlarının daracık ön camları vs. fakat ne hikmetse vwnin diz ve bagaj mesafeleri paragraflar süslüyor ama ön camın darlığı ve dsg sıkıntılarına hiç girilmiyor. Vw yılın motoru ödülü alıyor her yerde konuşuluyor mazda, 2 yıl üst üste tasarım 1.si oluyor, en çok ödül toplamış modeli tasarlıyor hiçbiryerde yazılmıyor. 

bunlara ek olarak alman dergilerinin ' bakalım şu sınıfının kralı tiguanı, sınıfının en tecrübelisi passatı, sınıfının en teknolojiği golfü yenebilecek mi ?' başlıklarına baktıktan sonra o yazıların son paragraflarındaki  ' evet x modeli çok iyi bir araç şu özelliği busu vs. çok iyi ama passatın,tiguanın,golfün... vs bilmem ne özelliği onu hala yenilmez yapıyor. '' yazıları da hep fixtir zaten. ben sırf bagajı büyük diye bir alman dergisinin passatın sınıfının en iyisi yaptığını bilirim :D dsg ve tsi arızaları unutuldu heralde.. veyahut vw'nin amerika'da girdiği kaza testinde kapısının gövdeden kopması ve kemerlerin erkenden çözülmesi hiçkimsenin umru değil de bir benim umrumda sanırsam.

kısacası ben asla o dergilerin yazdıklarına katılmam. bir keresinde tiguan ve cx-5 karşılaştırması okudum heralde adam eleştricek birşey bulamadı cx5in navigasyonun hem dokunmatik hem joysctickle kontrol edilmesi battı adama. mazda, onu dokunmatik yaptı çünkü ekranklavyesi öyle çok daha rahat ve pratik kullanılıyor, mazda joysctick koydu çünkü sürücünün dikkatini oradan kontrol etmek dağıtmıyor  diye cevap yazmak lazım.  ne yapsak ta büyük firmaları memnun etsek derdinde alman dergileri maalesef.

%100 haklı ve mükemmel bir yorum olmuş ... Tüm söylediklerinize katılmamak elde değil...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ford gibi bir firmanın da desteği önemli sonuçta... arkanızda büyük bir firma varsa her türlü kıyağı yapıyorlar  :D volvo geely'e satıldı bir dergi de çin malı volvo gibi bir yorum yaptı mı acaba ben bir keregördüm  :D asıl VAG grubu fanatikliği beni benden alıyor.x markası vw den şu konuda üstün bu konuda üstün, şu konuda vw'yi geride bırakıyor ama vw'nin şusu ve şusu vw'yi testin birincisi yapıyor  :D oldu canım. vw'nin binbir türlü kötü yanına hiç değinilmiyor ama. dsg şanzımanın arıza yapma şansı yüksek olan bir şanzıman olması, özellikle fransız araçların ferah ön camları yanında alman araçlarının daracık ön camları vs. fakat ne hikmetse vwnin diz ve bagaj mesafeleri paragraflar süslüyor ama ön camın darlığı ve dsg sıkıntılarına hiç girilmiyor. Vw yılın motoru ödülü alıyor her yerde konuşuluyor mazda, 2 yıl üst üste tasarım 1.si oluyor, en çok ödül toplamış modeli tasarlıyor hiçbiryerde yazılmıyor. 

bunlara ek olarak alman dergilerinin ' bakalım şu sınıfının kralı tiguanı, sınıfının en tecrübelisi passatı, sınıfının en teknolojiği golfü yenebilecek mi ?' başlıklarına baktıktan sonra o yazıların son paragraflarındaki  ' evet x modeli çok iyi bir araç şu özelliği busu vs. çok iyi ama passatın,tiguanın,golfün... vs bilmem ne özelliği onu hala yenilmez yapıyor. '' yazıları da hep fixtir zaten. ben sırf bagajı büyük diye bir alman dergisinin passatın sınıfının en iyisi yaptığını bilirim :D dsg ve tsi arızaları unutuldu heralde.. veyahut vw'nin amerika'da girdiği kaza testinde kapısının gövdeden kopması ve kemerlerin erkenden çözülmesi hiçkimsenin umru değil de bir benim umrumda sanırsam.

kısacası ben asla o dergilerin yazdıklarına katılmam. bir keresinde tiguan ve cx-5 karşılaştırması okudum heralde adam eleştricek birşey bulamadı cx5in navigasyonun hem dokunmatik hem joysctickle kontrol edilmesi battı adama. mazda, onu dokunmatik yaptı çünkü ekranklavyesi öyle çok daha rahat ve pratik kullanılıyor, mazda joysctick koydu çünkü sürücünün dikkatini oradan kontrol etmek dağıtmıyor  diye cevap yazmak lazım.  ne yapsak ta büyük firmaları memnun etsek derdinde alman dergileri maalesef.

ne güzel yazıyorsun len sen :) ilk buluşmaya gel de öpeyim seni :)

Focus, Mazda 3'e rakip olamaz . Hele hele 2.2 dizel motora hayatta rakip olamaz. Direksiyon içn bir şey diyemeyiz ama Mazda 6 ile aynıysa bizdeki 3'ten az tepki veriyor ama daha konforlu. Şehiriçi o 19" lastik nasıl dönüyor göreceksin :) ama araç hızlanırken sertlik geçişinde biraz his kaybı var. Muhtemelen cogu kimse farkına bile varmayacak. Ama onu yazılım ile güncelleyebilirler bence.

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...