Jump to content

2014 Model Yeni Mazda3 Beş Şehirde Aynı Anda Tanıtıldı


chaos
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

yeni 6nın direksiyonu çevirmek hiç nasip olmadı :nea: ama model yılı olarak jetta ile 2011 6 yı karşılaştırmak lazım  :D

eskisiyle alakası yok diyebilirim :) çok yumuşak , sehir ici çok rahat ediyorsun :) hızlanınca sertleşiyor . Bu Alman dergilerini fazla kafaya takmayın . Reklamın iyisi kötüsü olmaz :)

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 449
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Fotifoti

    64

  • domestos

    36

  • EgeG

    76

  • EskiGolflü

    35

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

eskisiyle alakası yok diyebilirim :) çok yumuşak , sehir ici çok rahat ediyorsun :) hızlanınca sertleşiyor . Bu Alman dergilerini fazla kafaya takmayın . Reklamın iyisi kötüsü olmaz :)

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

Ticari olarak yapılan her işte bu tür durumlar olur. Dergilere değil, gerçek kullanıcılara bakmak gerekir. Gerçek kullanıcı da Foti :))

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yumuşak direksiyon insanı yormaz, birde güzel bir ses izolasyonu ile birleştimi araç ile yapılan yolculuğun nasıl geçtiğini anlamaz insan... İşin püf noktası bura işte , ama bu yazarlar direksiyonla mücadele etmek istiyor, direksiyon ile yaptıkları güreş  sonunda oluşan yorgunlukla bir iş yaptıklarını düşünüyorlar ancakdöndüklerinde başka iş yapacak enerjileri kalmıyor farkında olamıyorlar ...

Mazda 3 ün izolasyonuna baktım baya malzeme kullanılmış aynı CX-5 gibi ve içerden bir yabancı bu aracın CX-5 den alınan tecrübelerle daha iyi şekilde üretildiğini söyledi... Yani tamamen güvenebilirsiniz SKYACTIV kalitesine diyorlar ...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yumuşak direksiyon insanı yormaz, birde güzel bir ses izolasyonu ile birleştimi araç ile yapılan yolculuğun nasıl geçtiğini anlamaz insan... İşin püf noktası bura işte , ama bu yazarlar direksiyonla mücadele etmek istiyor, direksiyon ile yaptıkları güreş  sonunda oluşan yorgunlukla bir iş yaptıklarını düşünüyorlar ancakdöndüklerinde başka iş yapacak enerjileri kalmıyor farkında olamıyorlar ...

toros verelim :D

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Özlediklerine eminim  :D  Toros'un debriyajı sol dizimi sakatlamasaydı bende özlerdim belki... :)

tam bir fizik kültür aracı toros :) sol bacak kasları için çok faydalı . Ayrıca kol be bilekleri de geliştiriyor . Sen fazla yüklenmişsin, ısınmadan kullanmamak lazım :D

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evet ısınmadan hemen sürmeye başlamaktan oldu :)

Hisli tabir edilen ağır direksiyonlu araçları sürmeden önce baş ve boyun bölgesinden başlayarak kültür fizik hareketleri yapmayı ihmal etmeyin arkadaşlar...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

jetta 1.6 TDI'a her haftaiçi günü biniyorum  :D vale hizmetini de ben yaparım  :D jetta'da yanlış bilmiyorsam hidrolik direksiyon var ve mazda6da da elektrik destekli. Araçlar ilk kalkıştayken jettanın direksiyonu birazcık daha yumuşak gibi geldi ama çok emin değilim çünkü insan bir gün daha rahat çeviriyor bir gün o kadar da rahat çevrilmiyor enerji ile akalalı  :D Yolda giderken mazda'nın direksiyonu çok daha rahat ve keyifli oluyor.

Onun dışında anladığım kadar ile bir yanlış anlaşılma açılıyor bu konuda. kimisi jettta'nın kiimisi mazda'nın direskyonu daha boşluklu diyor. Ama hiç jettanın lastiğini komple sola çevrilmş ve mazda'nın lastiğinin komple sola çevrilmiş halini gördünüz mü ?  lastiği komple bir tarafa çevirdiğinizde lastikler biraz yan yatar ki araç daha rahat dönsün.

Genellikle Alman araçlarında mühendisler o lastiği çok daha yatay pozisyon ile dönmelerini sağlarlar. bakarsınız bu lastik niye bu kadar yan duruyor dersiniz bir alman arabasının lastiğini komple sağa yoda sola çevrilmiş görünce ama japon araçlarında bu kadar olmaz. bu yüzden direksiyonu komple bir tarafa çevirdiğinizde alman araçları çok daha rahat döner..

Lastiğin yatma işi mercedes' te var. Direksiyonu tam çevirdiğinizde resmen lastik yan yatıyor. Ne BMW' de ne de bir başka araçta öyle bir yatma şekli yok :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Lastiğin yatma işi mercedes' te var. Direksiyonu tam çevirdiğinizde resmen lastik yan yatıyor. Ne BMW' de ne de bir başka araçta öyle bir yatma şekli yok :)

bmw'den emin değilim ama jetta'nın lastiğinin mazda6ya göre dönünce yan yattığı apaçık belli. Mercedes kadar yatmasa da jettanın lastiği yatıyor. Mazda6 ile yan yana lastikler dönük pozisyonda durunca iyice bir belli oluyor hele
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bmw'den emin değilim ama jetta'nın lastiğinin mazda6ya göre dönünce yan yattığı apaçık belli. Mercedes kadar yatmasa da jettanın lastiği yatıyor. Mazda6 ile yan yana lastikler dönük pozisyonda durunca iyice bir belli oluyor hele

bırak yiğenim şu jettayı. Yatıyor da kalkamıyor işte :D
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bugün 6 yıldır mazda 3 kullanan arkadaşıma direksiyon hakkında fikrini söylemesi için aracımı verdim. Yorumu:

Düşük hızlarda yumuşak, yüksek hızlarda daha sert karakterde dedi. Bir önceki kasadan iyi dedi. Direksiyonda boşluk hissetmedi. Demek ki ben yanılmışım. Ayrıca aracın izolasyonunu çok beğendi kendi aracına göre. Forumda da herkes almanlaraciddi bir fark görmemiştim. Gerçi alırken serviste teker çevresine izolasyon yaptırmıştım ondan herhalde.

Sonuç Araba güzel Beyler...  :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

"...Forumda da herkes almanlara göre mazda ve japonların ses izolasyonu kötü diyordu ama ben golf v ime göre ciddi bir fark görmemiştim.... şeklinde yazmıştım silinmiş.  8:)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aynen öyle :)  , Bu arada teker çevresine pütür mü sıktırdınız ? Nasıl bir uygulama yapıldı ?

Pütür veya ziftli keçe gibi birşey yaptırmadım. Boya koruma (çamurluklar dahil) +cam filmi+ Alt dabbe gibi bir paket vardı. Ben film+boya koruma  için esasen yaptırmıştım. Ancakgörevli arkadaş yol sesinin %67 oranında azalacağını söylemişti ? Pek inanmamıştım. Klasik makyajlayıp satma diye düşünmüştüm. Beraber yapılırsa indirimli olacağı için alt dabbe de yaptırdım.

7 yıl golf 5 kullanan birisi olarak ses izolasyonu konusunda ben Mazda 3 ü kötü bulmadım.  Sadece süspansiyonu daha sert ve tabii 195/65/R15 Mişlen yerine 205/50/R17 toyo teker farkını da unutmamak gerekir. Ama ilginçtir ses farkı hissetmedim. Bilemiyorum aracım çok yeni ve 130 km üzerine henüz pek çıkabilme fırsatım olmadı. Belki yüksek hızlarda çok dramatik bir ses oluyorsa onu bilemem. Tatilde deneme fırsatım olacak inş.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

alt dabbe değil alt darbe koruma olacak sorry  8:) şeker düştü yanlış yazıyorum... :fiuw:

Sorun yok hocam, her türlü anlayabiliyoruz... Ortak dil Mazda ya o bakımdan...

:P

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir de bugün 2006 Mazda 3 ünü satan bir arkadaşımıza araç bakmak için showromlardan bazılarını dolaştık. O 2. el alacak ancak biz 0 lara baktık  :D

Adaylar Audi A4, Volvo S60, Ford Kuga ve tabiki Mazda 6 idi.

Ford Kuga Ocak 2014 e kadar yok. Hepsi satılmış. Parayla ön sipariş bile almıyorlar. Showromda deneme aracı vardı ona bakabildik. Ön-arka diz mesafesi, koltuğun kavraması ve bagajın ayak hareketi ile açılması olayını beğendim ancak bana sıradan bir araç gibi geldi. Sürmeden gittik.

Volvo S60 2012 model 2.4 D5 185 binlik bir araç vardı. Deri koltuk felan. Komik gelebilir ama iç dizaynını ben çok beğenmedim. Sürücü havalandırması ön yolcununkine göre daha büyük ve asimetrik olarak dashboardda teybin olduğu orta kesimde duruyor. Ne alaka anlayamadım. Diz mesafesi kesinlikle Mazda 3 ten fazla değil. Tabi deri koltuk malzeme kalitesinde bir premiumluk hissi var ama alınabilirliği çok yüksek değil bence.Ayrıca bagaj kapasitesi de eh iştelik.  Arkadaşım ise beğendi. Dış tasarımı daha kötü ve eski olmasına rağmen 150 binlik 1.6 motor S80 vardı ki sormayın iç donanımın bıraktığı his süperdi.Bagaja da 3 leş sığar yani  :2funny:

Kapının önünde de 2013 yeni kasa S60 lar vardı. Ama gösterisi başlamadığı için dıştan bakabildik. Önden yeni mazda 6 ile Mondeo arası bir görünümü var. 8 tane yeni S60 vardı hepsi de beyaz renkli idi  :krrsz:

Sonra da A4 e bakmaya gittik. Diz mesafesi yetersiz. Bagaj yetersiz. İç mekan S60 dan daha elit. Dashboard dizaynı ve malzeme kalitesi birazcık daha iyi. Ama ferah bir araba değil. Premium hissi var tabiki. Ve günün hatasını yaparak beyaz içi bej deri A6 ya bindik. Yaw ağzımız açık kaldı gerçekten. Son zamanlarda bindiğim en iyi arabaydı. Dışı içi bagajı malzeme kalitesi premium hissi A4 ile alakası yok. Çok tatlıydı çok  :'(.  A8 ve Q7 ye de bindik ama bende o A6 nın yaptığı şoku yapamadılar. A6 250 bin civarı bir fiyatı vardı. Buna da insanlar biniyor dedik. RS5 ve RS8 in tabiki kapıları kilitliydi. Ancak bugün nazar değmezse hiç değmez herhalde o araçlara. Bir ara arkadaşım gel gel korkma yaklaş araca dedi de kendime geldim. çizilir mizilir ne me lazım  :fiuw: RS8 in arka pencereden v8 motoruna baktık kaldık. Neyse Porshe ye girmedik daha çok moral bozulmasın diye. Vw e gidelim de neşelenelim dedik.  1.4 TSI 160 bg sunroflu,Alacantra döşeme ve yeni kasa Passat cc ye bindik. Fiyatı şok etti yalnız önceki kasa 87 bin tl iken bu sıkı durun 135 bin tl idi. Bu para verilir mi dedik. Öle çok da beğenmedik. A4 ten bile kötü geldi. Hele o ön konsolda kullanılan bej renkli sert plastik yok mu çok çok kötü gerçekten... Tek beğendiğim yanı kapılardaki cabrio havasıydı. Fiyatı neden bu kadar uçmuş onu da anlayamadık. Bir başka günde Mersedes ve Bmw ye gideceğiz. Ama hala aklımda A 6 var...

Temiz bir 2010-2011 Mazda 6 nın 50 bin tl civarı olması gerçekten alınabilirliliğini çok arttırıyor. Yeni Mazda 6,en az A4 veya S60 kadar iyi.

Dönerken benim Mazda 3 e bindik gerçekten bazılarının neden Mazdacı olduğunu şimdi daha iyi anladım... ;)

Saygılar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir de bugün 2006 Mazda 3 ünü satan bir arkadaşımıza araç bakmak için showromlardan bazılarını dolaştık. O 2. el alacak ancak biz 0 lara baktık  :D

Adaylar Audi A4, Volvo S60, Ford Kuga ve tabiki Mazda 6 idi.

Ford Kuga Ocak 2014 e kadar yok. Hepsi satılmış. Parayla ön sipariş bile almıyorlar. Showromda deneme aracı vardı ona bakabildik. Ön-arka diz mesafesi, koltuğun kavraması ve bagajın ayak hareketi ile açılması olayını beğendim ancak bana sıradan bir araç gibi geldi. Sürmeden gittik.

Volvo S60 2012 model 2.4 D5 185 binlik bir araç vardı. Deri koltuk felan. Komik gelebilir ama iç dizaynını ben çok beğenmedim. Sürücü havalandırması ön yolcununkine göre daha büyük ve asimetrik olarak dashboardda teybin olduğu orta kesimde duruyor. Ne alaka anlayamadım. Diz mesafesi kesinlikle Mazda 3 ten fazla değil. Tabi deri koltuk malzeme kalitesinde bir premiumluk hissi var ama alınabilirliği çok yüksek değil bence.Ayrıca bagaj kapasitesi de eh iştelik.  Arkadaşım ise beğendi. Dış tasarımı daha kötü ve eski olmasına rağmen 150 binlik 1.6 motor S80 vardı ki sormayın iç donanımın bıraktığı his süperdi.Bagaja da 3 leş sığar yani  :2funny:

Kapının önünde de 2013 yeni kasa S60 lar vardı. Ama gösterisi başlamadığı için dıştan bakabildik. Önden yeni mazda 6 ile Mondeo arası bir görünümü var. 8 tane yeni S60 vardı hepsi de beyaz renkli idi  :krrsz:

Sonra da A4 e bakmaya gittik. Diz mesafesi yetersiz. Bagaj yetersiz. İç mekan S60 dan daha elit. Dashboard dizaynı ve malzeme kalitesi birazcık daha iyi. Ama ferah bir araba değil. Premium hissi var tabiki. Ve günün hatasını yaparak beyaz içi bej deri A6 ya bindik. Yaw ağzımız açık kaldı gerçekten. Son zamanlarda bindiğim en iyi arabaydı. Dışı içi bagajı malzeme kalitesi premium hissi A4 ile alakası yok. Çok tatlıydı çok  :'(.  A8 ve Q7 ye de bindik ama bende o A6 nın yaptığı şoku yapamadılar. A6 250 bin civarı bir fiyatı vardı. Buna da insanlar biniyor dedik. RS5 ve RS8 in tabiki kapıları kilitliydi. Ancak bugün nazar değmezse hiç değmez herhalde o araçlara. Bir ara arkadaşım gel gel korkma yaklaş araca dedi de kendime geldim. çizilir mizilir ne me lazım  :fiuw: RS8 in arka pencereden v8 motoruna baktık kaldık. Neyse Porshe ye girmedik daha çok moral bozulmasın diye. Vw e gidelim de neşelenelim dedik.  1.4 TSI 160 bg sunroflu,Alacantra döşeme ve yeni kasa Passat cc ye bindik. Fiyatı şok etti yalnız önceki kasa 87 bin tl iken bu sıkı durun 135 bin tl idi. Bu para verilir mi dedik. Öle çok da beğenmedik. A4 ten bile kötü geldi. Hele o ön konsolda kullanılan bej renkli sert plastik yok mu çok çok kötü gerçekten... Tek beğendiğim yanı kapılardaki cabrio havasıydı. Fiyatı neden bu kadar uçmuş onu da anlayamadık. Bir başka günde Mersedes ve Bmw ye gideceğiz. Ama hala aklımda A 6 var...

Temiz bir 2010-2011 Mazda 6 nın 50 bin tl civarı olması gerçekten alınabilirliliğini çok arttırıyor. Yeni Mazda 6,en az A4 veya S60 kadar iyi.

Dönerken benim Mazda 3 e bindik gerçekten bazılarının neden Mazdacı olduğunu şimdi daha iyi anladım... ;)

Saygılar.

aynı araçları daha önce incelemişliğim vardı.. babam bir ara 6yı satıp bayıldığı ccyi almaya niyetlenir gibi olmuştu dedim dur nabıyon bunun benzini zor yetişiyor 1.4 160TSI a hiç yetişmez. he bide arıza verdi mi mazallah uğraş.  :D mazda6'yı almadan evvel ise volvo s60 1.6 180hp advance+premium paket+deri koltuğa çok bakmıştık. ben 18' jant diye tutturmuştum. şöyle diyeyim. 2011in ortalarında s60 1.6 180hp advance paket+premium paket+ deri koltuk 87000 TL'ye geliyordu. O zamanlar araba fiyatları bu kadar fahiş değildi, peugeot 508 de yeni çıkmıştı volvo'dan soğumuştuk yüksek fiyatı yüzünden. bir de herkesten duyduğum tek şey çok yakıyor olmasıydı. o zamanlar da 508 1.6 e-hdi allure+navi+koltuk ısıtma toplam 76000TL'ye denk geliyordu..  :D sonra en son 83 olmuştu takip etmedim. Sonra ötv zamları derken zamdan etkilenmemiş çok ucuzda mazda6 bulup almıştık...

mazda6nın içi eski moda vs. duruyor olabilir fotoğraflarda fakat oturduğunuz zaman gerçekten oldukça lüks ve spor bir otomobil gibi hissettiriyor. ön camı zaten geniş bir de kocaman arka camı var  :D oldukça konforlu bir araç tavsiye ederiz  ;) 50 000TL çok iyi bir fiyat bulursanız kaçırmayın derim

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...