Jump to content

Mazda Yetkili Servislerinden Memnun musunuz ?


Ali
 Paylaş

Servislerden Memnun musunuz?   

161 oy

  1. 1. Servislerden Memnun musunuz?



Tavsiye Edilen Mesajlar

okan abi sende haklısın da bi yağ değişiminede 80 tl işçilik alınmamalı bence.

bir yağ değişimi yapılıp da 80TL alınıyorsa yuh derim... bakım sadece yağ değişimi demek değildir. alt takım kontrolleri, balataların kontrolleri, motor gözü, karoser kontrolleri, diagnostik testi, yol testi, vs...

bunlar yapılmadan 80TL alınıyorsa gerçekten bir problem var. bu dediklerim yapılıyorsa az bile alınıyor demektir. ya bizde, yada bu parayı alanlarda bir yanlış var... ?!?!

Edit:

ayrıca bakıma gittiğinizde o servis sizin aracınızda bir eksik bulmuyorsa araçta değil, serviste eksik var demektir. acizane tavsiyem servise verirken aracınızın saat ayarını bozun. bir lastik veya yedek lastiğinizin havasını biraz indirin. çıkışta son kontrol formunun bir kopyasını isteyin. o zaman o servisin iş kalitesini daha rahat ve objektif bir platformda tartışırız... ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

yol testi yapmadılar onu biliyorum abi ama diğer dediklerini yaptılar mı bilmiyorum başında durmadım.şöyle bi amortisör testi siz yapıyomusunuz abi hızlı bi şekilde tarlada sürerek kasislere falan vurarak bunun makinası yada gözle bakıldığında anlaşılması mümkün değilmi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sevgili Muğla Mazda Bayiisi yetkilisi. Öncelikle belirtmek isterim ki kimseyi yanıltmak veya art niyetle birilerini karalamak gibi bir niyetim yok.

Elbetteki servislerin giderlerinin bilincindeyiz, iş olsun olmasın çalışanlarına ay başı gelince maaşlarını ödemek zorundadır, sigortalarını yatırmak zorundadır. Bunu kimse yadsımıyor. Servis demek ne demek, girdiğinde tüm sorunlarına çözüm bulabileceğin yer demek. Sizin müşterileriniz sizden memnunmuş, ne mutlu. Biz de Muğla'da yaşıyor olsak sizi denemek isterdim. Ben 34 yaşındayım ve doğma büyüme İzmit'liyim, İzmit'te Allah'ın izniyle çözemeyeceğimiz sorun pek yok gibi. Ama benim derdim İstanbul-Ankara-İzmir vs vs çakalları! Gerçekten düştüğünüzü de anladılar mı ne gözünüzün yaşına bakıyorlar ne durumunuza. Ancak o şehirde yaşarsanız zamanla sevile sevile sevilmemeyi öğreniyorsunuz :)

Kendi çöplüğünüzde 80-100 TL'ye çözebileceğiniz sorun için o da bozuk bu da bozuk size 300 TL fatura çıkarabiliyorlar. Bakın Evren arkadaş için de "çamurlukları da boyayalım, gözünüz alışır" denilmiş. Şimdi kalkıp pek YETKİLİ servisler bunları yapınca siz de aynı kefede olunca bunlardan payınıza düşeni almak zorunda kalmanız kaçınılmaz oluyor. Evet belki haketmiyorsunuzdur bu tip söylemleri Mazda Muğla olarak ama müşteriler de hiçbir servisten kazık yemeyi, kandırılmayı aldatılmayı haketmiyor.

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Saygılarımla.

Saygılar bizden...

Umarım bu tip durumlar zamanla azalır da alan memnun, veren memnun ayrılır tüm servislerden...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Saygılar bizden...

Umarım bu tip durumlar zamanla azalır da alan memnun, veren memnun ayrılır tüm servislerden...

inşAllah inşAllah... Allah bol kazanç hayırlı müşteriler versin, iyi geceler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

burdaki muhabbet uçmuş, boyahaneye 300bin TL lik yatırımlar falan hikaye....

Yanlış anlamışsın Okan.

Fabrikasyon ayarında boyahane kurmaktan söz edilmiş. Bunun imkansızlığını belirtmek için yazdım.

Burada şöyle bir sıkıntı var, işini iyi yapan ve yaptığı işin arkasında olan servisler de var tam tersi davrananlar da. İnsanlar "x servis y servis" diye anlatmıyor, yetkili servis diyor. Böyle olunca da hepiniz potanın içine giriyorsunuz.

Vakti zamanında Teber usta elime bir telefon numarası tutuşturmuştu. İstersen bu numarayı arayıp x yetkili servisini şikayet edebilirsin demişti. Sebebi ise 1,5 - 2 tur gevşemiş iki adet civatadan sebep "o değişecek, bu değişecek" diyerek  5-6 sene önce benden 1200 lira para istenmesiydi. Teber ustaya gidip baktırmasaydım ve o servise arabayı bıraksaydım ne olacaktı? ;) 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest metin_4154

Servislerin böyle bir tesis kurmasındaki zorluğu anlatmıştım.Yapılamaz yapılması imkansız anlamında.

Yanlış anlamışsın Okan.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yanlış anlamışsın Okan.

Fabrikasyon ayarında boyahane kurmaktan söz edilmiş. Bunun imkansızlığını belirtmek için yazdım.

Burada şöyle bir sıkıntı var, işini iyi yapan ve yaptığı işin arkasında olan servisler de var tam tersi davrananlar da. İnsanlar "x servis y servis" diye anlatmıyor, yetkili servis diyor. Böyle olunca da hepiniz potanın içine giriyorsunuz.

Vakti zamanında Teber usta elime bir telefon numarası tutuşturmuştu. İstersen bu numarayı arayıp x yetkili servisini şikayet edebilirsin demişti. Sebebi ise 1,5 - 2 tur gevşemiş iki adet civatadan sebep "o değişecek, bu değişecek" diyerek  5-6 sene önce benden 1200 lira para istenmesiydi. Teber ustaya gidip baktırmasaydım ve o servise arabayı bıraksaydım ne olacaktı? ;) 

tabiki servisler yapıcı olmalı. kestirip atmamalı. en ufak şey değişecek diye bir kaide yok. çevrenizde ne kadar büyümüş, kalkınmış ve portföyü genişlemiş servis varsa, iş gören, tabiri caizse bağcıyı dövmeyen, üzüm yiyen servislerdir...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bugün servise uğradım.Başlığı görünce yine yazayım dedim.Evet gerçekten memnunum.Sağolsun Cem bey gerçekten ilgilendi.Detayları sonra veririm ama garantiden bir parça değişecek.Söylemese benim aklıma gelmezdi.Hazır gitmişken birde marşpiel siparişi verdim.Garantiden parça geldiğinde kısmetse marpiel de aradan çıkacak

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bugün servise uğradım.Başlığı görünce yine yazayım dedim.Evet gerçekten memnunum.Sağolsun Cem bey gerçekten ilgilendi.Detayları sonra veririm ama garantiden bir parça değişecek.Söylemese benim aklıma gelmezdi.Hazır gitmişken birde marşpiel siparişi verdim.Garantiden parça geldiğinde kısmetse marpiel de aradan çıkacak

Hayırlı olsun. Senin araçta paçalıkları arka tarafta hatırlıyorum. Ön taraftada varsa onlar çıkacak yoksa marşbiyel olmuyor :)

Benim ve Burak'ın da servis zamanı yaklaşıyor, yine haber ver de aynı zamana denk getirelim bari :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benim ve Burak'ın da servis zamanı yaklaşıyor, yine haber ver de aynı zamana denk getirelim bari :)

Savaş, yanlış hatırlamıyorsam bu ay benim muayene ettirmem gerekiyor arabayı. Ondan sebep gelecek cuma götürebilirim arabayı. Benim ufak bir boya işim olduğundan arabayı Cuma bırakıp Cumartesi ( 9 Nisan ) almayı düşünüyorum. Cumartesi sabah erken gider, beraber kahvaltı yaparız arabaları beklerken. Olur mu ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Servis için nereye gideceksiniz?

Murat , Savaş ve ben Şahsuvaroğlu'ndan itibaren Cem'i takip ederiz :) Hatta Murat daha öncesinden yani Maslak Merser zamanından beridir Cem'i tercih eder..

Kısaca.. Evo :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hayırlı olsun. Senin araçta paçalıkları arka tarafta hatırlıyorum. Ön taraftada varsa onlar çıkacak yoksa marşbiyel olmuyor :)

Benim ve Burak'ın da servis zamanı yaklaşıyor, yine haber ver de aynı zamana denk getirelim bari :)

Biliyorum.İsteyen olursa satrım :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Savaş, yanlış hatırlamıyorsam bu ay benim muayene ettirmem gerekiyor arabayı. Ondan sebep gelecek cuma götürebilirim arabayı. Benim ufak bir boya işim olduğundan arabayı Cuma bırakıp Cumartesi ( 9 Nisan ) almayı düşünüyorum. Cumartesi sabah erken gider, beraber kahvaltı yaparız arabaları beklerken. Olur mu ?

uygun benim için :)

Biliyorum.İsteyen olursa satrım :D

aklımızda olsun, söyleriz Cem'e :)

Bende de orjinal egsoz ucu arttı. çift çıkışlı yaptırdım ben. Görüştüğümüzde görürsün :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda Gören, var mı daha iyisini gören?...

slogan iyimiş. kullanalım bari biz bunu. ama 10k/6ay bakımını kaça yaptığımızı söylemeyin, isyan çıkar valla forumda... ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sayın Mazda Muğla Bayii yetkilisi okkko, bir sorum vardı, cevaplarsanız sevinirim.

Sorum şu: Serviste eski araç yeni araç ayrımınızı var mı? Yani pozitif ayrımcılık var mı? :)

Yani eski araca ekstra indirim veya eski araçta öncelikli parça değişimi yerine parça tamiri çözümüne gitme durumunuz var mı?

Belki şimdi varsa da burda bunu söylemek istemeyebilirsiniz, yani eski araç sahiplerinin hali malum, size hiç gelmesinler mi, yoksa gelirlerse pozitif bir ayrımcılıkla karşılaşmaları mümkün müdür?

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sayın Mazda Muğla Bayii yetkilisi okkko, bir sorum vardı, cevaplarsanız sevinirim.

Sorum şu: Serviste eski araç yeni araç ayrımınızı var mı? Yani pozitif ayrımcılık var mı? :)

Yani eski araca ekstra indirim veya eski araçta öncelikli parça değişimi yerine parça tamiri çözümüne gitme durumunuz var mı?

Belki şimdi varsa da burda bunu söylemek istemeyebilirsiniz, yani eski araç sahiplerinin hali malum, size hiç gelmesinler mi, yoksa gelirlerse pozitif bir ayrımcılıkla karşılaşmaları mümkün müdür?

Saygılarımla.

yeni araç sahibi olmama rağmen gayet mantıklı buluyorum :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...