Jump to content

3. Nesil Mazda 3 Bakım Fiyatları


xendaba
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Japonlar böyle hocam, ama emin olun Mazda'nın fiyatları daha uygun. 

Klima filtresi uygun olan marka çok azdır, Toyota'da 130-140 a alırken Mazda'da 80 küsür. Klima filtresi için de işçilik almışlardı, o nedenle fazla tutmuştur. Tavsiyem hava filtresini ve klima filtresini kendiniz değiştirin, yağı kendiniz götürün, geriye kalan bakım ve yağ değişimi zaten makul.

 

Mutlu kesinlikle katılıyorum..

 

Şöyle ki 98 yılınan bu güne aynı şirketteyim. O gün bu gündür Toyota kullanıyoruz. Daha geçen yıl Citreon C-5 alındı...Her ne kadar almayın, hata yapıyorsunuz desemde. :) Muhasebesinde olduğum için tüm faturalar benden geçiyor. Toyota ile her bakım periyodunda kesinlikle ve kesinlikle Mazda daha hesaplı. 

 

Mazda 3'ten önce 2010-2011 yılları arasında eşimden dolayı. Bir Honda Jazz maceramız oldu. 2010 yılında aracı 30 Bin km bakımına götürdüğümde 475 Lira fiyat çıkarmıştı Honda yetkili servisi. Sene 2015 110 bin km'ye dayanmış Mazda aracıma daha bu kadar para ödemedim serviste desem yeridir. O yüzden öpüpte başıma koyuyorum her seferinde. :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

gözünü sevdiğim alteası. gidip en kral parçaları alıp 180 tl'ye bakım yaptırmayı özledim. klima filtresini kendim sağlık için ha bire değiştiriyordum. 30 tl değilmi altı üstü. onlarda öyle dediler klima filtresi işçiliği biraz zormuş....

 

Bizim araçlarda zor olsa da Mutlu'nun anlatımıyla son derece kolay olmuştu değiştirmek. Polen filtresi servislerde çok pahalı gerçekten. Youtube biraz karıştırılırsa değişim videosu bulunabilir. Polen filtresi değiştirtmiyorum artık serviste.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mutlu kesinlikle katılıyorum..

 

Şöyle ki 98 yılınan bu güne aynı şirketteyim. O gün bu gündür Toyota kullanıyoruz. Daha geçen yıl Citreon C-5 alındı...Her ne kadar almayın, hata yapıyorsunuz desemde. :) Muhasebesinde olduğum için tüm faturalar benden geçiyor. Toyota ile her bakım periyodunda kesinlikle ve kesinlikle Mazda daha hesaplı. 

 

Mazda 3'ten önce 2010-2011 yılları arasında eşimden dolayı. Bir Honda Jazz maceramız oldu. 2010 yılında aracı 30 Bin km bakımına götürdüğümde 475 Lira fiyat çıkarmıştı Honda yetkili servisi. Sene 2015 110 bin km'ye dayanmış Mazda aracıma daha bu kadar para ödemedim serviste desem yeridir. O yüzden öpüpte başıma koyuyorum her seferinde. :)

Hondanın çok yüksek olduğunu duymuştum. açıkçası benim sıkıntım 320'den 430'a çıkması oldu. bir polene bu çok...

 

Bu arada hondanın cvt yağının ve filtresinin 20k'da bir değiştirilmesi gerektiğini kendi gözlerimle 2003 honda jazz varken görmesem kimse inandıramazdı. servisteki diyalog; abi klavuzda şanzıman filtre ve yağını değiştirin yazıyor 20k'da bir. yağ tamamda filtre şanzımanda nasıl olcak?(şanzıman açılması gerekiyor)(not:kesinlikle özel cvt yağından başkasınıda kabul etmeyen bir şanzıman) 5 litre yıkamalık 5 litrede dolduruyorsun hop 240 tl (: geçmiş olsun(işiçilik dahil değildir, fiyatlar 20011 yılına aittir (:)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hondanın çok yüksek olduğunu duymuştum. açıkçası benim sıkıntım 320'den 430'a çıkması oldu. bir polene bu çok...

 

Bu arada hondanın cvt yağının ve filtresinin 20k'da bir değiştirilmesi gerektiğini kendi gözlerimle 2003 honda jazz varken görmesem kimse inandıramazdı. servisteki diyalog; abi klavuzda şanzıman filtre ve yağını değiştirin yazıyor 20k'da bir. yağ tamamda filtre şanzımanda nasıl olcak?(şanzıman açılması gerekiyor)(not:kesinlikle özel cvt yağından başkasınıda kabul etmeyen bir şanzıman) 5 litre yıkamalık 5 litrede dolduruyorsun hop 240 tl (: geçmiş olsun(işiçilik dahil değildir, fiyatlar 20011 yılına aittir ( :)

 

1 Kere yetkili servise gitmek gibi bir hatada bulunmuştum. Akabinde İzmit - Gölcük'te özel servis olan Honda Ali'ye götürdüm devamlı aracımı. 85 km 'de sattım aracımı. Bir kere olsun o ödediğim 470 lirayı ödemedim, bu servise :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

O nasıl bir cvt imiş ya. :D Toyota'nın multidrive s e baksınlar mis gibi. 40bin km.de 1 bakım. 20binde 1 şanzıman yağı ve filtresi mi değişirmiş öyle.

 

Ayrıca çoğu otomobil firmaları polen filtrelerini yıllık yani her bakımda değiştirirler. O nedenle Mazda'da 2 bakımda 1 değişmesi ve polen filtresinin 80 küsür lira olması çok makul.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

O nasıl bir cvt imiş ya. :D Toyota'nın multidrive s e baksınlar mis gibi. 40bin km.de 1 bakım. 20binde 1 şanzıman yağı ve filtresi mi değişirmiş öyle.

 

Ayrıca çoğu otomobil firmaları polen filtrelerini yıllık yani her bakımda değiştirirler. O nedenle Mazda'da 2 bakımda 1 değişmesi ve polen filtresinin 80 küsür lira olması çok makul.

 

Birde servis kampanyasına denk getirirsen bakımı fiyat %25 - %30 daha ucuz oluyor. Denk gelmeze bile satın al koy kenara. Servis beni yönlendiriyor hatta. Abi bak 5-10 bin km sonra fren balataların değişmesi gerekecek. Sonra önümüz kış silecek lastiği lazım olacak. Ne bileyim polen filtresi lazım olacak, vs.vs..Parçaları alıyorum atıyorum, bagaja. Bir sonra ki bakımda takıyorlar. Her birini parça başı fiyatlandırdığında bir sonra kinde resmen işçilik bedavaya geliyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

O nasıl bir cvt imiş ya. :D Toyota'nın multidrive s e baksınlar mis gibi. 40bin km.de 1 bakım. 20binde 1 şanzıman yağı ve filtresi mi değişirmiş öyle.

 

Ayrıca çoğu otomobil firmaları polen filtrelerini yıllık yani her bakımda değiştirirler. O nedenle Mazda'da 2 bakımda 1 değişmesi ve polen filtresinin 80 küsür lira olması çok makul.

İlk otomatik aracımızdı, otomatik şanzımandan korkuyordum. Araştırırken bulmuştum bu değiştirme konusunu. Hemen klavuza sarıldım. Aynen yazıyordu. 1. yılında yolladım (: Hatta konudaki örnek 17bin tl civarına alınan jazz'ın şanzımanında sıkıntı yaşayan bir gençten 21bin tl şanzıman parası istenmesiydi (:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İlk otomatik aracımızdı, otomatik şanzımandan korkuyordum. Araştırırken bulmuştum bu değiştirme konusunu. Hemen klavuza sarıldım. Aynen yazıyordu. 1. yılında yolladım (: Hatta konudaki örnek 17bin tl civarına alınan jazz'ın şanzımanında sıkıntı yaşayan bir gençten 21bin tl şanzıman parası istenmesiydi (:

 

Yıllar önce eşimin jaaz'ı vardı. Garanti bittikten 6 ay sonra CVT şanzıman bozuldu. Servisteki usta bu bozulma kullanıcı hatası değil bunu bir japonyaya yazalım dedi.

 

Benim hiç umudum yoktu. Arabayı satma çalışmalarına başlamıştım. 20 gün sonra japonya bu bozulma tipinin kullanıcı hatasından kaynaklanmadığı yapısal bir sorun olduğu kabul etti.

 

Garantisi dolmasına rağmen vitesi ücretsiz değiştirdiler. Üstelik benim talebimde olmamıştı. 

 

Japonlar genelde ürünlerine sahip çıkarlar. Samuray ruhu :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yıllar önce eşimin jaaz'ı vardı. Garanti bittikten 6 ay sonra CVT şanzıman bozuldu. Servisteki usta bu bozulma kullanıcı hatası değil bunu bir japonyaya yazalım dedi.

 

Benim hiç umudum yoktu. Arabayı satma çalışmalarına başlamıştım. 20 gün sonra japonya bu bozulma tipinin kullanıcı hatasından kaynaklanmadığı yapısal bir sorun olduğu kabul etti.

 

Garantisi dolmasına rağmen vitesi ücretsiz değiştirdiler. Üstelik benim talebimde olmamıştı. 

 

Japonlar genelde ürünlerine sahip çıkarlar. Samuray ruhu :)

 

Abi burda servis ve serviste ki personel faktörü çok ama çok önemli. Yeri geliyor servis müdürü insiyatif kullanarak hareket ediyor. Ama dediğin gibi Japon markaları bu konuda, tüketiciye karşı daha saygılılar. Benzer durumları bizim şirket araçlarımız toyota'larda çok ama çok yaşadım. 200-300 bin km'de garantiden değişen parçalar oldu. Ama şu da var tüm araçlarımız aynı servise bakıma gidiyor. Servise sağlam faturalar ödüyordum. :) Yani tamamen duygusalda değil.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Abi burda servis ve serviste ki personel faktörü çok ama çok önemli. Yeri geliyor servis müdürü insiyatif kullanarak hareket ediyor. Ama dediğin gibi Japon markaları bu konuda, tüketiciye karşı daha saygılılar. Benzer durumları bizim şirket araçlarımız toyota'larda çok ama çok yaşadım. 200-300 bin km'de garantiden değişen parçalar oldu. Ama şu da var tüm araçlarımız aynı servise bakıma gidiyor. Servise sağlam faturalar ödüyordum. :) Yani tamamen duygusalda değil.

 

Evet yıllardır kullandığım herkesi tanıdığım bir servisti onun etkisi de olmuş olabilir. Garanti dolmuş yapacak bir şey yok dese ben zaten tamam derdim. İyi niyet gösterdi.

 

Ama japonya da hayır diyebilirdi. Sonuçta garanti dolmuş 6 ayda geçmiş.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Peki arkadaşlar bakımdaki parçaları kendimiz temin edip bakıma gitsek fiyat farkediyor mu ? Ne kadarlık bir fark oluyor ve bu farka değer mi ? Önceki araçlarımdan15.000 de bir gidiyordum şimd 6 ayda bir olunca insan haliyle alternatifler düşünüyor

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Gidebilirsiniz tabii.. Ama dışarıdan alabileceğiniz şeyler azınlıktadır. Orjinal malzemeyi sadece servislerden temin edebilirsiniz. Motor yağını dışarıdan satın alıp gidebilirsiniz meselâ.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

Bu gün ilk bakımı yaptırdım. Araba 6.200 km'de ancak 6 ay doldu ve ilk bakımı yaptırdım. Yıkama dahil 1,5 saat bekledim. Bu benim için rekor :)

 

Ve sadece 350 tl verdim. Gayet makul rakam. Güler yüz ve hoş sohbette bonusu. Seni seviyorum Mazda....

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu gün ilk bakımı yaptırdım. Araba 6.200 km'de ancak 6 ay doldu ve ilk bakımı yaptırdım. Yıkama dahil 1,5 saat bekledim. Bu benim için rekor :)

 

Ve sadece 350 tl verdim. Gayet makul rakam. Güler yüz ve hoş sohbette bonusu. Seni seviyorum Mazda....

 

Bakımı Akyıldız'damı yaptırdın abi ?

 

Yağ

Yağ filtresi

Karter Tapa Contası

Hava Filtresi

İşçilik

Toplam=350 Lira

 

Yapılan işlemler bu olsa gerek.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evet akyıldız da yaptırdım.

 

Senin listeye ek olarak camsuyu, temizleme spreyi, ve 72 tl işçilik

 

Böyle bir otomobile binip, yetkili servise ödenen bu para çok makul. Aynı bakım için Toyota'da ben şirket araçlarına 450-500 lira arası para ödüyorum.

 

O yüzden bu rakamları çok bulan arkadaşları gerçekten anlamıyorum. Hele ki hiç kıyaslama yapmadan fiyatı yüksek buldum diyenlere. Altında ki arabayı çok buluyorum.

 

Hayırlı uğurlu olsun..Güle güle kullan abi tekrardan.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Böyle bir otomobile binip, yetkili servise ödenen bu para çok makul. Aynı bakım için Toyota'da ben şirket araçlarına 450-500 lira arası para ödüyorum.

 

O yüzden bu rakamları çok bulan arkadaşları gerçekten anlamıyorum. Hele ki hiç kıyaslama yapmadan fiyatı yüksek buldum diyenlere. Altında ki arabayı çok buluyorum.

 

Hayırlı uğurlu olsun..Güle güle kullan abi tekrardan.

 

Tamamen  katılıyorum İlhancım. Bu bakımı Honda için yaptırsam 500 den aşağı çıkamazdım. 350 gerçekten çok iyi bir rakam. Ve en önemlisi beklemedim. Honda da olsa sabah verir akşam 5 gibi arabanızı alırsınız. 1 saat dergi gazete okudum ve yarım saatte güzel bir sohbet oldu.

 

İyi ki mazda almışım. Şu ana kadar gerçekten memnunum.

Ama laf aramızda yine mazda 6 yı gördüm. Ikınıp sıkınıp alsamıydım diye içimden geçti. Bir araba bu kadar mı güzel yapılır yahu.

 

XC3 te bagaj dışında gerçekten çok hoş bir araba...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda altı ayda bir bakıma çağırıyor yani yılda 700 tl eder. Diğer markalar ise yılda bir defa çağırıyor ortalama 400-500. Bu durumda mazda daha pahalı oluyor. Yada benin kaçırdığım bir husus mu var?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda altı ayda bir bakıma çağırıyor yani yılda 700 tl eder. Diğer markalar ise yılda bir defa çağırıyor ortalama 400-500. Bu durumda mazda daha pahalı oluyor. Yada benin kaçırdığım bir husus mu var?

Doğrudur mesela bildiklerim arasında reno yılda bir çağırıyor. Fluence yıllık bakıma 550-600 arası bir ücret istiyorlar. (periyodik hafif bakım)

Sonra Vw yılda bir bakım. Minimum 600 liradan başlıyor bakım.

Bir iki örnekte siz vermek ister misiniz?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Doğrudur mesela bildiklerim arasında reno yılda bir çağırıyor. Fluence yıllık bakıma 550-600 arası bir ücret istiyorlar. (periyodik hafif bakım)

Sonra Vw yılda bir bakım. Minimum 600 liradan başlıyor bakım.

Bir iki örnekte siz vermek ister misiniz?

Seve seve. Mitsubishi yıllık 400-500 arası tutar. Kaldıki pahalı dedikleriniz bile halen yıllık baz alırsak yine mazda dan ucuz. Ben mazda pahalı demiyorum ama sizib diğerlerinden ucuz demeniz benin yıl sonunda cebimden çıkacak paraya göre yine pahalı. Mazdanın kasasına para girmesi için uydurmuşlar yılda iki defa bakıma çağırıyorlar. Sizce mazda gibi kaliteli bir marka neden yılda iki defa bakıma çağırır. Üstelik servis kitapçığında bile yıllıl takvim var altı ayda bir bakım yok. Ya km ye ya 12 aylıkdır. Altı ay saçma bunu biliyoruz. Üstelik bunu mazda tr ye de sordum ve tr yol koşullarından dolayı altı ayda bir bakıma çağrıldığını söylüyorlar. Ne yani şimdi mazda hyundai dan daha mı kalitesiz oluyor. Yada mitsubishi spacestar ya yılda bir çağırır yada 20.000 km de. Bu tamamı ile tr deki mazda yetkililerin kasaya para toplaması ile alakalı. Size yılda iki defa bakıma gitmek normal mi geliyor ben bunu anlamıyorum. Mazda yı bende çok seviyorum gönlümde halen skyactiv mazda 3 yatıyor ama yılda iki defa bakıma sokmak biraz ağır kaçıyor.
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • CRO
      Yazan: CRO
      Merhaba Değerli forum üyeleri;
      Aracım Mazda3 BL 2012 Otomatik makyajlı kasa 72.000 km de olup bu zamana kadar yetkili servis bakımlıydı; ancak gerek garanti süresinin dolması gerekse de yetkili servis ücretlerini yüksek bulmam sebebiyle bundan sonraki bakımlarını özel servis aracılığıyla yaptırmayı düşünüyorum. Bakım ile ilgili forum üzerinden önceki mesajları elimden geldiğince okuyarak bakım için tercih edilebilecek ürünleri oluşturmaya çalıştım. Bu noktada sizlerin de görüş ve tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Yapmış olduğum araştırmalar neticesinde bakım için gerekli malzeme listelerini aşağıya sıralıyorum, daha önce kullandığınız memnun olduğunu ürünleri de söylerseniz memnun olurum.
      Araç Yağı;
      Liqui Moly Toptec 4200 5w30 (Sentetik, ACEA:C3 - API:SN) Liqui Moly Longtime High Tech 5w30 (ACEA:A3/B4/B3 - API: SM,CF) Liqui Moly Toptec 4500 5w30 (ACEA:C1 - API bulamadım, yalnız üzerinde direk mazda ibaresi mevcut olduğundan listeme ekledim.) Motul 8100 xClean EFE 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 - API:SN) Motul Energy 5w30 (ACEA:A5/B5 - API:SL) Castrol Edge 5w30 C3 (Tam Sentetik ACEA:C3 -API:SN/CF Son bakımda bu yağ konulduğu için listeme ekledim.) Mobil 1 ESP 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 -API: SN Forumda da araç yağı tercihi konularını okudum ama tam manasıyla şu kullanılabilir şeklinde bir öneriyle karşılaşmadım herkes gerekli özellikleri barındıran uygun yağı tercih ettiği sonucuna ulaştım. Benim listelemiş olduğum yağlar arasında Motul 8100 xClean EFE ile LiquiMoly Toptec 4500 arasında kaldım ama açıkcası netleştirmedim birsürü özellik viskozite, farklı derecelerdeki akışkanlık vs gibi birsürü özellik söz konusu olduğundan yağ konusunda önerilerinize açığım.
      Fren Hidroliği;
      Fren Hidroliği konusunda konusunda Dot3 veya Dot4 niteliklerine sahip bilindik markalardan birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bi önceki bakımda değişmedi diye biliyorum araç kitapçığında ise yanlış hatırlamıyorsan 2 yıl veya 40Bin km de değişimden söz ediyordu. Bakımda durumuna göre değiştirmeyi düşünüyorum.
      Direksiyon Hidroliği; 
      Direksiyon hidroliğinde kullanılan yağ ile otomatik şanzımanlarda kullanılan yağ aynısı tercih edilebileceğini öğrendim. Bu noktada Dexelia ATF 3 (M-V) veya Liqui Moly Atf Toptec 1200 (Dexron2-3 ) değerlerine sahip yağların işimi görebileceği sonucuna ulaştım.
      Bujiler;
      Buji konusunda muhtemelen aracın üzerinde orjinal mazda bujileri var diye biliyorum, değişimin gerekli olduğu görülürse Denso, Ngk veya Mazda Orjinal buji markalarından birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bu noktada da kararsızım önerilerinize açığım.
      Yağ Filtresi;
      Yağ filtresini orjinal ürün tercih etmeyi düşünüyorum, yine forumdaki konuları incelediğimde Mahle OC195 markalı ürünün orjinal ürün ile birebir aynı olduğunu öğrendim. Orjinal filtre bulamaz isem eğer bu ürünü tercih edebilirim.
      Hava Filtresi; 
      Hava filtresinde de orjinal ürün kullanmayı düşünüyorum ama tavsiye edebileceğiniz ürünlere de açığım bu konuda net bir karar veremedim açıkcası.
      Polen Filtresi;
      Polen filtresinde ise muadil ürün kullanmayı düşünüyorum. İnternetteki araştırmalarımda Bosch, Filtron ve blueprint markalarını gördüm bu konuda da önerilerinize açığım.
      Uzunca bir yazı oldu arkadaşlar sürçü lisan ettiysek kusuruma bakmayın. Konu ile ilgili hertürlü tavsiyelerinize açığım. Teşekkür eder keyifli günler dilerim.
       
    • sany
      Yazan: sany
      Arkadaşlar merhaba,
      Hepinizin araştırmalarınızdan bildiği üzere, otomatik şanzıman yağı el ile değiştirildiğinde 4 Litresi değişiyor,
      diğer yarısı şanzımanın içinde kalıyor. Yani yarım iş yapmış oluyoruz. 
      Bu sebepten yağ değişimini makine ile yapan servisleri araştırdım ve adreslerini sizinle paylaşıyorum.
      İzmir ve Çevre iller'de
      Otomatik Şanzıman yağını makine ile değiştiren servislerin iletişim bilgileri;
       
      İzmir
      KEBAN OTOMATİK ŞANZIMAN SERVİSİ !!!
      (Makinası arızadan dolayı yurt dışına değişime gitmiş - Yurt dışından gelmesi bekleniyor) !!!
      http://www.kebanotomatiksanziman.com
      3.Sanayi Sitesi 405 Sokak No:17 Kazımdirik Mahallesi
      İzmir/Bornova
      Mobil: 0506 328 44 44
      Servis: 0232 486 44 10
      Yetkili - Hasan usta
       
      Manisa
      Kaizen Oto
      Manisa Sanayi - (Manisa Merkezde)
      5305-(3) Sk.
      T.+90 532 634 19 82
      Yetkili - Bekir Usta
       
      Denizli
      OTO TEKNİKER 
      Sümer Mahallesi 3. Sanayi Sitesi
      37 Sokak No: 43-45-47
      Denizli/Türkiye
      T.+90 532 431 6145
      +90 258 251 3433
      Yetkili - Şeref Usta
       
      Denizli
      JAPON OTO
      Sümer Mah. 3. Sanayi Sitesi 37Sk. No.49
      Denizli
      +90 532 481 5057
      Yetkili - Ahmet Canyılmaz
       
      Umarım ihtiyacı olanlara faydalı olurum.
       
      Ben İzmir'den Manisa'daki Kaizen Oto'ya gittim.
      Bekir ustanın titiz ve temiz işçiliği var. Ayrıca, Makine, Techizat ve Donanımı çok iyi .
      Çok bilgili, memnun kalırsınız. Tavsiye ederim.
       
    • noers
      Yazan: noers
      Merhaba arkadaşlar,
      Geçtiğimiz ağustos ayında 2014 model polumu satıp, Ankara Mazda S.K otomotivden 1.5 skyactiv-g power sense mazda 3 aldım. 
      Önümüzdeki ay aracın ilk 6 ay bakımı gelecek, normalde ara bakımlarda sadece kontrol yapıldığını herhangi bir işlem yapılmadığını söylemişlerdi ancak ben yine de yağını değiştirmek istiyorum aracın. SK ve herter var Ankarada, bu ikisinden hangisini tavsiye edersiniz? Olumlu olumsuz tecrübelerinizi duymak isterim.  

       
    • Atchsn
      Yazan: Atchsn
      Merhaba saygıdeğer forum üyeleri;
      2015 model aracımın 20.000 bakımı geldi de geçti. 22000 lere yaklaştım. Kayseri'de ikamet ediyorum ve maalesef burda yetkili servis yok. Aracı alırken 3 sene garantili demişlerdi ama birkaç yerde 5 yıl olduğunu duydum. Hangisi doğrudur?
      Eğer 3 sene ise garantinin bozulmasını göze alıp Kayseri'de özel bir serviste mi yaptırsam? (Yer tavsiyelerine açığım, hatta ihtiyacım var.)
      5 sene ise; bozmam uygun olmaz ve Kayseri'ye en yakın Adana Mıçı görünüyor. Fakat orası ile alakalı da şikayetvar sitesinde 1 - 2 şikayet  gördüm.
      Tavsiyeleriniz neler? 
      teşekkürler...
    • Guitarist5993
      Yazan: Guitarist5993
      Arkadaşlar herkese merhaba. Bugünki sorucağım soru aracımın artık vites geçişlerinde eskiye göre yıprandığını hissediyorum hele ki geri viteste. Dün bulunduğum yerdeki ustama bu konuyu danıştım ve bana artık aracının baskı balata değişme zamanının geldiğini söyledi. Bende bunun üzerine ustama bana tavsiye edebileceğin bir marka var mı diye sordum oda bana genellikle japon araçlarında sıkça kullanılan bir marka olarak SACHS marka debriyaj setini önerdi. Çünkü senin aracına uyum sağlayabilecek bir debriyaj seti ve diğerlerinde sorun yaşayabilirsin dedi. Birde son soracağım soru şanzıman yağı olarak hangi marka tavsiye edebilirsiniz. Bu arada aracım mazda 3 2006 1.6 Benzin şuan 152.000 de. Bu konu hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

×
×
  • Yeni Oluştur...