Jump to content

3. Nesil Mazda 3 Bakım Fiyatları


xendaba
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

30bin bakımı izmir Yeni servis,ek olarak sağ ön taraftan ses geliyordu kasislerde, sebebi amortisör takozu , garanti kapsamında değişmiş.
a73bfe4df54740d1bf8e8c300584074e.jpg

Garanti hoş bir şey :)
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 dakika önce, Fotifoti :


Garanti hoş bir şey :)

- 40 liralık gereksiz fazlalık var faturada.

- Garanti kapsamında değişim gözükmüyor ! Normalde olması gereken değişen parça fatura yer alır, ama tutar kısmında garanti kapsamında yazar..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 dakika önce, Oz6ur :

Ayrı bir kağıtta yazıyordu bakıp okuyup imzaladım bu faturada yazmıyor nedense

Aracınızı bakım verirken suymuş, sabunmış, atık bertarafmış, spreymiş, kılmış tüymüş şeyler görmek istemiyorum diye baştan belirtin.. 

Bakınız kalem kalem hesap ettiğinizde 40-50 lira para yapıyor..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 dakika önce, Oz6ur :

İlk yetkili servis maceramemoji15.png bu. Bir dahakine temkinli olacağım, eyvallah

Hayır gerçekten üzülüyorum..ve kızıyorum bu şekilde yaklaşan servislere. Yazık günah neredeyse bir hava filtresi parası.

Cam suyu katkısı bunları kendimiz ilave edebiliriz basitçe. 

Bertaraf  ücreti hk. ver kardeşim parçayı-parçaları ben bertaraf ederim diyeceksin. :D  

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

İzmir'den bir kullanıcı arkadaş sosyal medya paylaşmış. İzmir Yeni Otomotivde aracını 60 Bin km bakımına sokmuş, bu fatura çıkmış.

Fatura da kıl tüy şeyler neredeyse 50 lira yapıyor. 360 lirayı gerektirecek nasıl bir işçilik var anlamış değilim. Bu arkadaşımız belki foruma da üyedir.. Orada da yazdım, nasıl itiraz etmezsiniz, nasıl ödersiniz bu faturayı diye ama. Acelem vardı uzun yola çıkacaktım ödedim geçtim diyor. Şimdi ise Mazda Türkiye'ye bildirmiş bu durumu. :fiuw:

Fatura toplamı Kdv dahil 810.-Lira (Yağın birim fiyatı 48,30 x 4Litre = 193,20.-Lira) bunu belirttim tutar sanıp, ben farklı tutara ulaşıyorum diyenler çıkabilir. :D 

Orta bir fren işçiliği, lastik rotasyonu balansı vs durumu yok.. ama böyle bir işçilik.. anlamış değilim. Bu arada Yeni Otomotiv'le ilgili bu tür konularda bayağı bir şikayet geliyor...  

Otomatik alternatif metin yok.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

benim araç da 39500 civarına geldi. ankara'da oturuyorum. şu an istanbul'dayım ve ankara'ya dönmeden önce en az 1500 km yapacam. istanbul-bodrum ve bodrum-ankara şeklinde. 

sonraki bakım için 40.000 denmiş. bodrum'dayken muğla'da @okkko arkadaşımıza bakım için uğramak isterim?

yoksa hani km geçti vs. diye ankara'da yaptırsak sorun olur mu bilemedim ama açıkçası biraz da muğla'daki servisi görmek istiyorum. 

bakım için uygun bir zaman ayarlanabilirse bu ayın 26'sına kadar o civarlarda olacağım. 

şimdiden teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda dışındaki diğer markalarda bakım fiyatları ne mertebelerde diye fikir vermesi açısından Passat 1,6 TDI BMT 120 PS Comfotline için 30.000 km ikinci bakım fiyatlarını ekliyorum. (17.07.2017)

 

IMAG2462.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 dakika önce, Arabalar :

Mazda dışındaki diğer markalarda bakım fiyatları ne mertebelerde diye fikir vermesi açısından Passat 1,6 TDI BMT 120 PS Comfotline için 30.000 km ikinci bakım fiyatlarını ekliyorum. (17.07.2017)

 

IMAG2462.jpg

İşçilik için %20 diğer sarf malzemeleri için %10 iskonto var.

İskontosuz, kdv dahil fiyatıyla bakım işçilik ücreti 253,74.-Liraya tekabül ediyor. İzmir Mazda Yeni Otomotiv cidden uçmuş buradaki işçilik ücreti konusunda. 

Yağ Seat servisiyle kafa kafaya sanırım. Leon için de 270.-Lira çıkmıştı..(4.-Litre) Servislerde yağ cidden çok pahalı.Onlara galon galon varillerde gelip daha ucuza gelmesine rağmen, çok ciddi fiyat farkı koyuyorlar üzerlerine.

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

29 dakika önce, İlhan :

İşçilik için %20 diğer sarf malzemeleri için %10 iskonto var.

İskontosuz, kdv dahil fiyatıyla bakım işçilik ücreti 253,74.-Liraya tekabül ediyor. İzmir Mazda Yeni Otomotiv cidden uçmuş buradaki işçilik ücreti konusunda. 

Yağ Seat servisiyle kafa kafaya sanırım. Leon için de 270.-Lira çıkmıştı..(4.-Litre) Servislerde yağ cidden çok pahalı.Onlara galon galon varillerde gelip daha ucuza gelmesine rağmen, çok ciddi fiyat farkı koyuyorlar üzerlerine.

 

 

İlhan abi aynen dediğin gibi servislerde yağ çok pahalı. Yeni aracımın ilk bakımı için Akyıldız a götürdüm. Yağı kendim aldım castrol magnatec 5/30 start stop 4 litre 90 Tl ye. Serviste 4 litre yağ en az 160 Tl. Hemde total kullanıyorlarmış.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 dakika önce, volkanstars :

İlhan abi aynen dediğin gibi servislerde yağ çok pahalı. Yeni aracımın ilk bakımı için Akyıldız a götürdüm. Yağı kendim aldım castrol magnatec 5/30 start stop 4 litre 90 Tl ye. Serviste 4 litre yağ en az 160 Tl. Hemde total kullanıyorlarmış.

Bende daha dün Hepsiburaca.Com'dan Mobil 1 ESP Formula 5w-30 yağ aldım 115-Liraya. Önümüzdeki haftalarda servisin yolunu tutacağım bende.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Servis sıkıntı çıkarmadığı sürece yağı kendimiz alıp gitmek en mantiklisi gözüküyor. Önceden hiç dikkat etmezdim fatura da normaldir diye ama ciddi bir fark varmış dışarısı ile. 

Bu arada hangi servise gideceksin abi? Evo ve merser de işçilik ücretleri bana çok pahalı geliyor rutin bakımda.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

24 dakika önce, Felixus :

C sınıfı bir araç ile D sınıfı dizel bir aracı karşılaştırmak ne kadar doğru?

Opel Astra / İnsignia ve Chevrolet Cruze kullanılan sarf malzemelerin bir çoğu bire bir aynı neredeyse.

Yani yağ filtresini takarken sizin aracınız Astra "C" segmenti. o yüzden yağ filtresi 35 lira.. Ama İnsignia olsaydı 50.-lira gibi bir durum söz konusu değil.

Yukarıda Leon servis maliyetinden bahsettim. Neredeyse fiyatlar bire bir aynı. Leon 15 bin bakım / Passat 30 bin bakım. Aradaki tek fark bakım işçilik farkı diyebilirim.

Son olarak burada otomobil otoriteri olarak profesyonel bir mukayese yapmıyoruz. Diğer marklardaki servis işçilik / sarf maliyet durumları nedir bir nebze fikir sahibi olmak açısından paylaşımda bulunuyoruz. 

Servis maliyetleri açısından "C" - "D" - "Suv-Crossover" - "Ticari" çok çeşitli sınıflarda otomobil sahibi olup kullanan arkadaşımız @M.E.G ayrı bir detaylı bilgi verebilir belki bize.

9 dakika önce, volkanstars :

Servis sıkıntı çıkarmadığı sürece yağı kendimiz alıp gitmek en mantiklisi gözüküyor. Önceden hiç dikkat etmezdim fatura da normaldir diye ama ciddi bir fark varmış dışarısı ile. 

Bu arada hangi servise gideceksin abi? Evo ve merser de işçilik ücretleri bana çok pahalı geliyor rutin bakımda.

Ben aracı aldığım günden beri Evo'ya giderim. Akyıldız sanırım son demlerini yaşıyor, yakın zamanda kapatabilir servisi. Sözleşme/anlaşma gereği şu an servisi açık tutuyor. Seni bir gün Evo servis müdürü Cem'le tanıştırmak lazım..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

11 dakika önce, İlhan :

Opel Astra / İnsignia ve Chevrolet Cruze kullanılan sarf malzemelerin bir çoğu bire bir aynı neredeyse.

Yani yağ filtresini takarken sizin aracınız Astra "C" segmenti. o yüzden yağ filtresi 35 lira.. Ama İnsignia olsaydı 50.-lira gibi bir durum söz konusu değil.

Yukarıda Leon servis maliyetinden bahsettim. Neredeyse fiyatlar bire bir aynı. Leon 15 bin bakım / Passat 30 bin bakım. Aradaki tek fark bakım işçilik farkı diyebilirim.

Son olarak burada otomobil otoriteri olarak profesyonel bir mukayese yapmıyoruz. Diğer marklardaki servis işçilik / sarf maliyet durumları nedir bir nebze fikir sahibi olmak açısından paylaşımda bulunuyoruz. 

Servis maliyetleri açısından "C" - "D" - "Suv-Crossover" - "Ticari" çok çeşitli sınıflarda otomobil sahibi olup kullanan arkadaşımız @M.E.G 

 

11 dakika önce, İlhan :

Opel Astra / İnsignia ve Chevrolet Cruze kullanılan sarf malzemelerin bir çoğu bire bir aynı neredeyse.

Yani yağ filtresini takarken sizin aracınız Astra "C" segmenti. o yüzden yağ filtresi 35 lira.. Ama İnsignia olsaydı 50.-lira gibi bir durum söz konusu değil.

Yukarıda Leon servis maliyetinden bahsettim. Neredeyse fiyatlar bire bir aynı. Leon 15 bin bakım / Passat 30 bin bakım. Aradaki tek fark bakım işçilik farkı diyebilirim.

Son olarak burada otomobil otoriteri olarak profesyonel bir mukayese yapmıyoruz. Diğer marklardaki servis işçilik / sarf maliyet durumları nedir bir nebze fikir sahibi olmak açısından paylaşımda bulunuyoruz. 

Servis maliyetleri açısından "C" - "D" - "Suv-Crossover" - "Ticari" çok çeşitli sınıflarda otomobil sahibi olup kullanan arkadaşımız @M.E.G ayrı bir detaylı bilgi verebilir belki bize.

Ben aracı aldığım günden beri Evo'ya giderim. Akyıldız sanırım son demlerini yaşıyor, yakın zamanda kapatabilir servisi. Sözleşme/anlaşma gereği şu an servisi açık tutuyor. Seni bir gün Evo servis müdürü Cem'le tanıştırmak lazım..

Gittim abi 2-3 kez rutın bakım ve ağır bakımda. Ondan zaten pahalı geldiğini söyledim. Akyıldız a rutın bakım da işçiliğe 80 Tl den fazla vermedim. Son bakımda da 82 TL aldılar 3.nesil için. Evo da aynı işleme 200 TL verdığımı biliyorum. Evo nun ustaları tartışılmaz tabiki ama işte normal bakım için pahalı geliyor bana. 

Zaten 2.nesıl aracımın sübab değişimi için direk Evo ya götürmüştüm hiç düşünmeden.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 dakika önce, volkanstars :

 

Gittim abi 2-3 kez rutın bakım ve ağır bakımda. Ondan zaten pahalı geldiğini söyledim. Akyıldız a rutın bakım da işçiliğe 80 Tl den fazla vermedim. Son bakımda da 82 TL aldılar 3.nesil için. Evo da aynı işleme 200 TL verdığımı biliyorum. Evo nun ustaları tartışılmaz tabiki ama işte normal bakım için pahalı geliyor bana. 

Zaten 2.nesıl aracımın sübab değişimi için direk Evo ya götürmüştüm hiç düşünmeden.

Akyıldız'ın fiyatları da anormal derece ucuz diyebilirim. Bunun sebebi de satışı bırakıp / serviside yakın zamanda bırakacak olmaları olabilir. Yoksa 80 lira işçilik ücretini özel serviste bile bulmak çok zor.. Hele ki Adem usta da mümkün değil. İkiler'de 100 liradan kapı açıyordur muhtemelen. Servisi bırakıp bırakmayacakları yada ne zaman bırakacakları konusunda bilgin var mı ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Abi sordum da pek renk vermek istemiyorlar. Yani devam edeceğiz bir problem yok dediler. Birçok marka nın özel servisi gibi olmuşlar zaten. Yanlış hatırlamıyorsam bir filo şirketi ile de anlaşma yapmışlar. Servis lüks araçtan geçilmiyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • CRO
      Yazan: CRO
      Merhaba Değerli forum üyeleri;
      Aracım Mazda3 BL 2012 Otomatik makyajlı kasa 72.000 km de olup bu zamana kadar yetkili servis bakımlıydı; ancak gerek garanti süresinin dolması gerekse de yetkili servis ücretlerini yüksek bulmam sebebiyle bundan sonraki bakımlarını özel servis aracılığıyla yaptırmayı düşünüyorum. Bakım ile ilgili forum üzerinden önceki mesajları elimden geldiğince okuyarak bakım için tercih edilebilecek ürünleri oluşturmaya çalıştım. Bu noktada sizlerin de görüş ve tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Yapmış olduğum araştırmalar neticesinde bakım için gerekli malzeme listelerini aşağıya sıralıyorum, daha önce kullandığınız memnun olduğunu ürünleri de söylerseniz memnun olurum.
      Araç Yağı;
      Liqui Moly Toptec 4200 5w30 (Sentetik, ACEA:C3 - API:SN) Liqui Moly Longtime High Tech 5w30 (ACEA:A3/B4/B3 - API: SM,CF) Liqui Moly Toptec 4500 5w30 (ACEA:C1 - API bulamadım, yalnız üzerinde direk mazda ibaresi mevcut olduğundan listeme ekledim.) Motul 8100 xClean EFE 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 - API:SN) Motul Energy 5w30 (ACEA:A5/B5 - API:SL) Castrol Edge 5w30 C3 (Tam Sentetik ACEA:C3 -API:SN/CF Son bakımda bu yağ konulduğu için listeme ekledim.) Mobil 1 ESP 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 -API: SN Forumda da araç yağı tercihi konularını okudum ama tam manasıyla şu kullanılabilir şeklinde bir öneriyle karşılaşmadım herkes gerekli özellikleri barındıran uygun yağı tercih ettiği sonucuna ulaştım. Benim listelemiş olduğum yağlar arasında Motul 8100 xClean EFE ile LiquiMoly Toptec 4500 arasında kaldım ama açıkcası netleştirmedim birsürü özellik viskozite, farklı derecelerdeki akışkanlık vs gibi birsürü özellik söz konusu olduğundan yağ konusunda önerilerinize açığım.
      Fren Hidroliği;
      Fren Hidroliği konusunda konusunda Dot3 veya Dot4 niteliklerine sahip bilindik markalardan birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bi önceki bakımda değişmedi diye biliyorum araç kitapçığında ise yanlış hatırlamıyorsan 2 yıl veya 40Bin km de değişimden söz ediyordu. Bakımda durumuna göre değiştirmeyi düşünüyorum.
      Direksiyon Hidroliği; 
      Direksiyon hidroliğinde kullanılan yağ ile otomatik şanzımanlarda kullanılan yağ aynısı tercih edilebileceğini öğrendim. Bu noktada Dexelia ATF 3 (M-V) veya Liqui Moly Atf Toptec 1200 (Dexron2-3 ) değerlerine sahip yağların işimi görebileceği sonucuna ulaştım.
      Bujiler;
      Buji konusunda muhtemelen aracın üzerinde orjinal mazda bujileri var diye biliyorum, değişimin gerekli olduğu görülürse Denso, Ngk veya Mazda Orjinal buji markalarından birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bu noktada da kararsızım önerilerinize açığım.
      Yağ Filtresi;
      Yağ filtresini orjinal ürün tercih etmeyi düşünüyorum, yine forumdaki konuları incelediğimde Mahle OC195 markalı ürünün orjinal ürün ile birebir aynı olduğunu öğrendim. Orjinal filtre bulamaz isem eğer bu ürünü tercih edebilirim.
      Hava Filtresi; 
      Hava filtresinde de orjinal ürün kullanmayı düşünüyorum ama tavsiye edebileceğiniz ürünlere de açığım bu konuda net bir karar veremedim açıkcası.
      Polen Filtresi;
      Polen filtresinde ise muadil ürün kullanmayı düşünüyorum. İnternetteki araştırmalarımda Bosch, Filtron ve blueprint markalarını gördüm bu konuda da önerilerinize açığım.
      Uzunca bir yazı oldu arkadaşlar sürçü lisan ettiysek kusuruma bakmayın. Konu ile ilgili hertürlü tavsiyelerinize açığım. Teşekkür eder keyifli günler dilerim.
       
    • sany
      Yazan: sany
      Arkadaşlar merhaba,
      Hepinizin araştırmalarınızdan bildiği üzere, otomatik şanzıman yağı el ile değiştirildiğinde 4 Litresi değişiyor,
      diğer yarısı şanzımanın içinde kalıyor. Yani yarım iş yapmış oluyoruz. 
      Bu sebepten yağ değişimini makine ile yapan servisleri araştırdım ve adreslerini sizinle paylaşıyorum.
      İzmir ve Çevre iller'de
      Otomatik Şanzıman yağını makine ile değiştiren servislerin iletişim bilgileri;
       
      İzmir
      KEBAN OTOMATİK ŞANZIMAN SERVİSİ !!!
      (Makinası arızadan dolayı yurt dışına değişime gitmiş - Yurt dışından gelmesi bekleniyor) !!!
      http://www.kebanotomatiksanziman.com
      3.Sanayi Sitesi 405 Sokak No:17 Kazımdirik Mahallesi
      İzmir/Bornova
      Mobil: 0506 328 44 44
      Servis: 0232 486 44 10
      Yetkili - Hasan usta
       
      Manisa
      Kaizen Oto
      Manisa Sanayi - (Manisa Merkezde)
      5305-(3) Sk.
      T.+90 532 634 19 82
      Yetkili - Bekir Usta
       
      Denizli
      OTO TEKNİKER 
      Sümer Mahallesi 3. Sanayi Sitesi
      37 Sokak No: 43-45-47
      Denizli/Türkiye
      T.+90 532 431 6145
      +90 258 251 3433
      Yetkili - Şeref Usta
       
      Denizli
      JAPON OTO
      Sümer Mah. 3. Sanayi Sitesi 37Sk. No.49
      Denizli
      +90 532 481 5057
      Yetkili - Ahmet Canyılmaz
       
      Umarım ihtiyacı olanlara faydalı olurum.
       
      Ben İzmir'den Manisa'daki Kaizen Oto'ya gittim.
      Bekir ustanın titiz ve temiz işçiliği var. Ayrıca, Makine, Techizat ve Donanımı çok iyi .
      Çok bilgili, memnun kalırsınız. Tavsiye ederim.
       
    • noers
      Yazan: noers
      Merhaba arkadaşlar,
      Geçtiğimiz ağustos ayında 2014 model polumu satıp, Ankara Mazda S.K otomotivden 1.5 skyactiv-g power sense mazda 3 aldım. 
      Önümüzdeki ay aracın ilk 6 ay bakımı gelecek, normalde ara bakımlarda sadece kontrol yapıldığını herhangi bir işlem yapılmadığını söylemişlerdi ancak ben yine de yağını değiştirmek istiyorum aracın. SK ve herter var Ankarada, bu ikisinden hangisini tavsiye edersiniz? Olumlu olumsuz tecrübelerinizi duymak isterim.  

       
    • Atchsn
      Yazan: Atchsn
      Merhaba saygıdeğer forum üyeleri;
      2015 model aracımın 20.000 bakımı geldi de geçti. 22000 lere yaklaştım. Kayseri'de ikamet ediyorum ve maalesef burda yetkili servis yok. Aracı alırken 3 sene garantili demişlerdi ama birkaç yerde 5 yıl olduğunu duydum. Hangisi doğrudur?
      Eğer 3 sene ise garantinin bozulmasını göze alıp Kayseri'de özel bir serviste mi yaptırsam? (Yer tavsiyelerine açığım, hatta ihtiyacım var.)
      5 sene ise; bozmam uygun olmaz ve Kayseri'ye en yakın Adana Mıçı görünüyor. Fakat orası ile alakalı da şikayetvar sitesinde 1 - 2 şikayet  gördüm.
      Tavsiyeleriniz neler? 
      teşekkürler...
    • Guitarist5993
      Yazan: Guitarist5993
      Arkadaşlar herkese merhaba. Bugünki sorucağım soru aracımın artık vites geçişlerinde eskiye göre yıprandığını hissediyorum hele ki geri viteste. Dün bulunduğum yerdeki ustama bu konuyu danıştım ve bana artık aracının baskı balata değişme zamanının geldiğini söyledi. Bende bunun üzerine ustama bana tavsiye edebileceğin bir marka var mı diye sordum oda bana genellikle japon araçlarında sıkça kullanılan bir marka olarak SACHS marka debriyaj setini önerdi. Çünkü senin aracına uyum sağlayabilecek bir debriyaj seti ve diğerlerinde sorun yaşayabilirsin dedi. Birde son soracağım soru şanzıman yağı olarak hangi marka tavsiye edebilirsiniz. Bu arada aracım mazda 3 2006 1.6 Benzin şuan 152.000 de. Bu konu hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

×
×
  • Yeni Oluştur...