Jump to content

3. Nesil Mazda 3 Şanzıman Sorunu


goodpasture
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

12. gün oldu şanzıman ne zaman gelecek işlem minumum kaçıncı gün tamamlanacak bilgim yok..servise 4 gündür ulaşamıyorum.mazda Türkiye size döneceğiz diyip ayni laf salatasıyla geçiştirip duruyor.ben arabamı merak ediyorum..hadi idame arac olayini gectim bıktım çünkü hergun uğraşamam artik.bir an once verselerde satıp kurtulsam bir daha da mazdaya bulaşmasam.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ne denilse boş artık. arıza olmaz diye bir şey yok, mutlaka olacaktır ama insanlarla ilgilenmeyip, ikame araç bile tedarik etmemek her şeyden önce çok ayıp.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, goodpasture :

12. gün oldu şanzıman ne zaman gelecek işlem minumum kaçıncı gün tamamlanacak bilgim yok..servise 4 gündür ulaşamıyorum.mazda Türkiye size döneceğiz diyip ayni laf salatasıyla geçiştirip duruyor.ben arabamı merak ediyorum..hadi idame arac olayini gectim bıktım çünkü hergun uğraşamam artik.bir an once verselerde satıp kurtulsam bir daha da mazdaya bulaşmasam.

ne deseniz haklısınz,bende her ne kadar mazda sahibi olup aracımı sevsemde

su yasananları görüpte mazda almak artık pek akıl işi gibi gelmiyor(şahsi fikrim)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir malı satıp sahip çıkmazsan en kral malı da satsan o mal en rezil olmuş maldır. Hepimiz dünya paralar verip ürün alıyoruz kullanıyor ve keyif almak istediğimiz için bu durumlar arabadan soğutuyor. Mazda Türkiye bu tarz konularda biraz daha ilgili olmalıdır. 

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Birşey yapsak ama tüm forumdaki arkadaslar olarak: Mazda Türkiye'nin üstüne çöreklensek ve her gün arasak. Aracın akibetini sorsak. Ama ısrarla. Nedenini de kendim yaşamış gibi üzgünümle bağlasak. Bir Mazda sahibi olarak bunu hak etmediğimizi iletsek.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Toplasan yeni mazda 3 şu ülkeye 2000 tane girmiştir yani koskoca ülkede 2000 ve sen mazda türkiye olarak bukadarcık aracın arkasında duramıyorsun.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

duyarlılığınız için teşekkür ederim.tamir olduktan sonra haber verirlerse satışa koymaya karar verdim.tekrar arıza durumunda aynı şeyleri yaşamak istemiyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 saat önce, goodpasture :

duyarlılığınız için teşekkür ederim.tamir olduktan sonra haber verirlerse satışa koymaya karar verdim.tekrar arıza durumunda aynı şeyleri yaşamak istemiyorum.

Bir tepki veya protesto yapılacaksa her türlü destekleriz sizi... Bugün sizin başınıza gelen yarın bizim başımıza gelir... Arcı servise götürdüğümde camlı bölmede oturup araçtan uzak kalmak bile benim zoruma giderken , 15- 20 gün ayrı kalacam ve hiçbir bilgi alamıcam...  Zor çok zoor... :(

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bence posta yoluyla yazılı bir dilekçe hem merkeze hemde servise iki kopya, ekinede aracı teslim ettiğiniz tarihi gösteren teslim tutanağı...

Resmi yazılara cevap verilecek süreç belli hukuki çerçevede...

Daha sonra verin mahkemeye... Tabi uğraşmak isterseniz...

Japonlar konuyu duysalar kesin hara-kiri yaparlar.... :))

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar birlikten kuvvet doğar boşuna söylenmemiştir. Bendimde başıma eski arabamda benzer bi durum gelmişti saçma sapan bir parça yüzünden aracım bir ay Serviste yatmıştı.

Şöyle birşey yapsak Mazda Türkiye'nin veya ne kadar Mazda yetkili birinlerinin mail adresi varsa Mail'de ekleyerek aynı konu başlığı ve aynı Metinle topluca mail atalım.

Ne dersiniz.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

26.01.2016 at 16:06, goodpasture :

12. gün oldu şanzıman ne zaman gelecek işlem minumum kaçıncı gün tamamlanacak bilgim yok..servise 4 gündür ulaşamıyorum.mazda Türkiye size döneceğiz diyip ayni laf salatasıyla geçiştirip duruyor.ben arabamı merak ediyorum..hadi idame arac olayini gectim bıktım çünkü hergun uğraşamam artik.bir an once verselerde satıp kurtulsam bir daha da mazdaya bulaşmasam.

Hocam Mazda Türkiyenin genel merkezini aradınız mı? Burayı arayıp sıkıştırın bence, şu yapılan bence çook büyük ayıp. Numarayı bilmiyorsanız ben yazıyorum. Tel: + 90 216 430 70 00

Ayrıca

customer_relations@mazdaeur.com 

MazdaCustomerExperience@mazdausa.com  (usa)

customereffortsurvey@mazdausa.com

MCIEP@mazda.ca  (canada)

amarshall@mazdaeur.com   (UK)

mazdacrm@mondial-assistance.com.tr (Türkiye)

mazdanorge@mazdaeur.com 

info-be@mazdaeur.com (Belçika)

Benim bulabildiğim ve bana dönüş yapan mail adresleride bunlar. Japonyanın mail adresi malesef yok, ancak site üzerinden yazabiliyoruz yada telefon açabiliyoruz. Özellkle amerika ve canada çook ilgiliydi, americadaki arkadaş verdi bazı mail adreslerini, japonyanın sadece telefonunu vermişti.

Umarım kısa zamanda çozulur problemin.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

yarın bir avukatla konuşup dava açmak istiyorum..sizlerin de tanıdıkları varsa bu konu hakkında en azından danışabilirlerse çok iyi olur benim açımdan.

mazda türkiye ve diyarbakır unat ikisine birlikte dava açmayı düşünüyorum.

garanti kapsamında haklarımın yerine getirlmediği mağdur olduğum ortada.15 gündür 75 bin lira verip aldığım araçtan kullanıcı hatası olmadan tamamen fabrika hatası araç yüzünden işlerim aksıyor. lanet olsun bunlara..

1 saat önce, alpay99 :

Hocam Mazda Türkiyenin genel merkezini aradınız mı? Burayı arayıp sıkıştırın bence, şu yapılan bence çook büyük ayıp. Numarayı bilmiyorsanız ben yazıyorum. Tel: + 90 216 430 70 00

Ayrıca

customer_relations@mazdaeur.com 

MazdaCustomerExperience@mazdausa.com  (usa)

customereffortsurvey@mazdausa.com

MCIEP@mazda.ca  (canada)

amarshall@mazdaeur.com   (UK)

mazdacrm@mondial-assistance.com.tr (Türkiye)

mazdanorge@mazdaeur.com 

info-be@mazdaeur.com (Belçika)

Benim bulabildiğim ve bana dönüş yapan mail adresleride bunlar. Japonyanın mail adresi malesef yok, ancak site üzerinden yazabiliyoruz yada telefon açabiliyoruz. Özellkle amerika ve canada çook ilgiliydi, americadaki arkadaş verdi bazı mail adreslerini, japonyanın sadece telefonunu vermişti.

Umarım kısa zamanda çozulur problemin.

hocam bunlara ingilizce mi yazdınız. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, goodpasture :

yarın bir avukatla konuşup dava açmak istiyorum..sizlerin de tanıdıkları varsa bu konu hakkında en azından danışabilirlerse çok iyi olur benim açımdan.

mazda türkiye ve diyarbakır unat ikisine birlikte dava açmayı düşünüyorum.

garanti kapsamında haklarımın yerine getirlmediği mağdur olduğum ortada.15 gündür 75 bin lira verip aldığım araçtan kullanıcı hatası olmadan tamamen fabrika hatası araç yüzünden işlerim aksıyor. lanet olsun bunlara..

hocam bunlara ingilizce mi yazdınız. 

Evet hocam ingilizce yazdım, inan 24 saat içinde dönüş yaptılar maillerime.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

duyarlılığınız için teşekkür ederim.tamir olduktan sonra haber verirlerse satışa koymaya karar verdim.tekrar arıza durumunda aynı şeyleri yaşamak istemiyorum.

Bence mazda bayisine satmalısınız. Neden diyecek olursanız sizin sattığınız kişi de yarın öbürgün bu sıkıntı yüzünden başınıza iş açacaktır

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

26.01.2016 at 01:15, goodpasture :

duyarlılığınız için teşekkür ederim.tamir olduktan sonra haber verirlerse satışa koymaya karar verdim.tekrar arıza durumunda aynı şeyleri yaşamak istemiyorum.

Hocam pire için yorgan yakma bebce, seviyorsan aracı binmeye devam et, belkıde bidaha hic arıza yapmıyacak. Ayrıca zararda edeceksin, bence biraz sabır... Tabi yinede sizin için en iyisini yine siz bilirsiniz..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

9 saat önce, ersinnsahin :

Bence mazda bayisine satmalısınız. Neden diyecek olursanız sizin sattığınız kişi de yarın öbürgün bu sıkıntı yüzünden başınıza iş açacaktır

2.el araç alan araca baktırır ekspertiz yaptırır,içine sinerse alır,aracı herşeyiyle kabul eder.Aracın bakımları,şanzıman değşimi ,müdahaleler zaten servisde çıkar önüne buna göre alan kişi karar verir.aracı aldıktan sonra 2 el araca satın aldığı kişiden nasıl sorun çıkarmayacak diye garanti isteyebilir? Hakkı varmıdır? Saracın eski sahibi adı üstüne eski sahibi değilmidir? Garantisi varsa yetkili servisle işini halleder aracın yeni sahibi,yanlış mı düşünüyorum?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2.el araç alan araca baktırır ekspertiz yaptırır,içine sinerse alır,aracı herşeyiyle kabul eder.Aracın bakımları,şanzıman değşimi ,müdahaleler zaten servisde çıkar önüne buna göre alan kişi karar verir.aracı aldıktan sonra 2 el araca satın aldığı kişiden nasıl sorun çıkarmayacak diye garanti isteyebilir? Hakkı varmıdır? Saracın eski sahibi adı üstüne eski sahibi değilmidir? Garantisi varsa yetkili servisle işini halleder aracın yeni sahibi,yanlış mı düşünüyorum?

Binbir türlü insan var. Koskoca mazda aracın arkasında durmuyor kabullenmiyor. Herşey ortada. O yüzden bence mazda bayisi zaten olaya hakim olacağı için satış gerçekleştikten sonra onlarda kime satarlarsa satar. Yeni sahibi de arkadaş yerine mazda ile uğraşmış olur.

Evet ikinci el araç satarken sözleşmede alıcı kişi kontrol ettim diye imza atıyor ama pislik birisine denk geldiğinde o sözleşmede satan kişinin ev adresinin de bulunduğunu unutmamak lazım. Arkadaşımın başına geldi

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bencede satmayın, bu kadar çile çekmişiniz bir daha sorun çıkmayacak büyük ihtimal. Bu tarz sorunlar diğer markalarda da oluyor hiç bir marka sorunsuz ve hiç biri aracının arkasında durmaz bizim beklediğimiz şekilde.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...