Jump to content

99 Model 1.5 323f HB için Genel Bir Soru


redox16
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Arkadaşlar kullananlara soruyorum aracınız seri mi? Kaç km hıza kadar çıkabiliyor? 

Sorumu genel sorma amacım birçok araç kullanmış olmama rağmen aracım çok yavaş hızlanıyor seri değil alalı da çok olmadı.... Tam olarak bir hız testi yapmış değilim etrafımda bu aracı kullanan da olmadığı için farklı bir araçla test sürüşü yapıp kendi aracımla da karşılaştıramadım fakat internette 0-100km/h olarak aratıp izlediğim videolarda görüyorumki normalde araç seri fakat benim aracım kalkışlarda çok yavaş kalıyor ve hızlanması da uzun sürüyor bunun için kırmızı ışığa yakalandığımda genelde artık sağ şeritleri tercih etmeye başladım buda benim canımı aşırı derecede sıkmaya başladı... Bildiğin kamyon sürüyormuşum havasına kapılıyorum kalkışlarda, internette izlediğim videolarla alakası yok...  Genelde izlediğim videolar yurtdışında çekildiği için acaba motor farkı mı var diye düşünmeye başladım ve sizlere sormaya karar verdim... Okuduğunuzda cevap verirseniz sevinirim... 

Şimdiden teşekkürler...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sahsen ben olsam ise lastik basınç larından baslarim, daha sonra hava filtresi ve yağ değişimi ne zaman olmuş, motor da hangi yağ var ona bakarım. Bujiler ne zaman değişmiş, atesleme sisteminde bir sorun var mı bunları kontrol ederim. 

323 sahibi arkadaşlar daha fazla bilgi vereceklerdir umarım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

aynı sorun bendede vardı... 91 model 323... lakin benim arabam 1.3 motor çıktı... bloğu oydurdum 1.5 e çevirdik ama yine olmadı... sonra rektefeci arkadaşım üst kapağı yaptı... siboplar yolluklar yaylar değişti...birde 8 balta krank attım...şimdide arabayı zapdedemiyorum... hatta bloğu oymaya bile gerek yokmuş... üst kapağı yaptırsam yetermiş... karburatörde ayarsızdı boğaz kelebeği bozuktu rolanti ayarı tutmuyordu...karburatörde yapılınca 210 km hızı gördüm ama aşırı surat yapınca garip bir yağ kokusu geliyor bir türlü çözemedik yağda eksilmiyor ama bulucaz onuda inşallah...
performansın (olasılık) düşük olması sebepleri:

aklıma ilk gelen debriyaj balatasının sıyrılması defalarca yaşadım 1988 yılında ilk şöförlük zamanlarımda

şanzımanın vites araları kısa olan 323 tipimi yoksa düşük performans 626 tipimi...(olasılık)

bujiler ve kabloları

en etkili sebep ÜST KAPAK

sibop ayarı

karburatörlü ise karburatör ayarı

üst kapak contasında farkedilmeyen küçük bir patlak(olasılık) kompresörün düşmesi..sanayiye git motoru ölçtür 5 dakikalık iş hatta motorcu adamsa para bile almaz ve sana bloğun hangi gözünde performans kaybı var pistonmu sekmanmı blokmu onu bile söyler...

 

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...