Jump to content
Mücahit

Mazda Koç'a geçti mi ?

Tavsiye Edilen Mesajlar

Guest uyumsuzelement

Ford kendi arabalarına yetişemiyor birde mazda olursa servistende sorun yaşanmaya başlanır

birde mazdayla Ford sevisine girmek nasıl bir duygu olur işin diger yönü tabiki

ben gitmem şahsen özel servise giderim öyle bişe olursa 8)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mücahit

ben gitmem şahsen özel servise giderim öyle bişe olursa 8)

garanti olayını unutuyorsun galiba

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

garanti olayını unutuyorsun galiba

abi arac cıkaracagı arızayı zaten 1 yıl içinde cıkarıyor sonrasında pek bişe yasanmıyor tabi denemek amaçlı giderim ford servisine memnun kalırsam devam ederim ama beni araya sıkıştırıp işimi baştan savma yaparsa yerim garantisini sanayide işini iyi yapan usta cok var kaldıkiservislerdeki elemanların cogu tıfıl... :tey:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Mücahit

Ford kendi araçlarını dahi araya sıkıştırıp baştan savma yapıyor çok arkadaşım var şikayetçi zaten ford ticari araçlara yetişemiyor servisinde çookk sorun yaşarız

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
OveRMinD

Benim garanti bu eylülde bitiyor, gerçi bu gidişle 100.000'e ulaşıcam eylülden önce ama... :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

Ford kendi araçlarını dahi araya sıkıştırıp baştan savma yapıyor çok arkadaşım var şikayetçi zaten ford ticari araçlara yetişemiyor servisinde çookk sorun yaşarız

şimdiki servisler ford yapmayı bilmediklerinden belki direk mazda olarak devam ederler koça baglanıp en mantıklısı bu bence

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
OveRMinD

Valla şimdiki servisler Ford'a geçse iyi, bi de Chery'e geçme ihtimalleri var, peynir ekmek gibi Chery satılacağını da düşünürsek... :(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

Valla şimdiki servisler Ford'a geçse iyi, bi de Chery'e geçme ihtimalleri var, peynir ekmek gibi Chery satılacağını da düşünürsek... :(

valla 2 ucu deynek işte sen anladın onu ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Selman

Chery için eğer olursa başka bir yer açacaklarını söylüyorlardı Yeni'de...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
OveRMinD

Chery için eğer olursa başka bir yer açacaklarını söylüyorlardı Yeni'de...

Valla inşallah Selman Abi, gerçi bizim kapı gibi Dündar Abi'miz var ama olmayanların hali kötü...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

Valla inşallah Selman Abi, gerçi bizim kapı gibi Dündar Abi'miz var ama olmayanların hali kötü...

aha kafası yarıldı 8) servise geliriz orayaa artık yaşatır hayatımızı yollarsınız geri ;D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
OveRMinD

Eheh ille servis bahanesi beklemeyin Bülent Abi, uygun zamanda atlayın gelin, biz yine yaşatırız yani... :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

Eheh ille servis bahanesi beklemeyin Bülent Abi, uygun zamanda atlayın gelin, biz yine yaşatırız yani... :)

ya valla şu an görmeyi en çok istediğim yer haline geldi izmir ama iş güç ayarlancakki ancak ...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest maz14

Benim garanti bu eylülde bitiyor, gerçi bu gidişle 100.000'e ulaşıcam eylülden önce ama... :D

Okan kaç kilometrede ki senin araban  :ohmy:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
OveRMinD

80.000 civarı... Ama son zamanlarda kullanmaya başladım yine, günde 100 km yapıyorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Selman

Valla inşallah Selman Abi, gerçi bizim kapı gibi Dündar Abi'miz var ama olmayanların hali kötü...

Bugün Ebru Hanım aradı Yeni'den, memnun musunuz arabadan, bir şikayetiniz var mı? dedi, insan seviniyor tabii bunları duyunca....Bu arada sordum bu konuyu fırsattan istifade, 2007 başı itibariyle yetkili servis olayının bittiğini ve TSE belgeli olmak kaydıyla, yetkili-resmi-özel, farkı kalmadığını söyledi....

Dündar'ın haberi vardır sanıyorum bu gelişmeden, ama tekrardan bir kusur çıkmaz....

Diyeceğim şudur ki, olay koç-mermer olayı değil, genel bir hürriyet bu hususta... :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
OveRMinD

Nasıl yani Selman Abi, şimdi Dündar Abi'de TSE varsa ben oraya götürdüm diye Yeni laf edemiyo mu bana?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
redrock

Nasıl yani Selman Abi, şimdi Dündar Abi'de TSE varsa ben oraya götürdüm diye Yeni laf edemiyo mu bana?

galiba edemiyo okan

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Selman

Nasıl yani Selman Abi, şimdi Dündar Abi'de TSE varsa ben oraya götürdüm diye Yeni laf edemiyo mu bana?

Aynen öyle anladığım kadarıyla, garanti iptal olmuyor yani enti-püften sebeplerle....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

Aynen öyle anladığım kadarıyla, garanti iptal olmuyor yani enti-püften sebeplerle....

süper olur valla

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×
×
  • Yeni Oluştur...