Jump to content

Motoru Soğukken Zorlayınca Gelen Koku (89-94)


kırmızı_323
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

şunuda belirtmek istiyorum cevaplarınıza belkide yardımcı olur. debriyaj setini komple 1 ay önce değiştirdim. kafam rahat olsun diye eski seti komple söktürüp attırdım. yinede yapabilirmi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 52
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • ozanm3

    5

  • Mustafa06

    5

  • kırmızı_323

    6

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

yanık kokusu geldi diyorsunda yağ yanığı farklı kokar debriyaj balatası farklı kokar plastik farklı kokar egzos farklı kokar ne bilim :S ayırt edemedin sanırım

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

ben yine de debriyaj diyorum. çünkü;

kullanılan debriyaj muhtemelen yan sanayidir. bitik olması şart değil, yüksek devirde illaki bir sıyırma söz konusu olur. yani bir başka deyişle, arabanın motor gücü 87hp dir ama yola aktarılan daha düşük olur. bunun sebebi de aktarma organlarındaki kayıptır. işte o kayıplardan birisi de bu sıyrılma esnasındaki kayıptır. yeni debriyaj alışana kadar daha çok koku yapar. bir ilave de şunu yapayım, araba kullanırken sol ayağını nerede tutuyorsun? eğer debriyaj pedalının üstünde tutuyorsan (ayağın pedala değiyorsa) işte o hafif değme bile yarım debriyaj etkisi yapabilir.

örnek: yeni değiştirdiğim baskı-balata-bilyalı olarak eski 323'ümü sattım. 1 hafta kadar sonra satınalan kişi kuzenimin dükkanına gelmiş. kuzen kaputu açtığında balata kokusundan kusacak gibi olmuş. çünkü eleman anasını ağlatmış baskının.

umarım yeterince açıklayıcı olmuştur :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ben yine de debriyaj diyorum. çünkü;

kullanılan debriyaj muhtemelen yan sanayidir. bitik olması şart değil, yüksek devirde illaki bir sıyırma söz konusu olur. yani bir başka deyişle, arabanın motor gücü 87hp dir ama yola aktarılan daha düşük olur. bunun sebebi de aktarma organlarındaki kayıptır. işte o kayıplardan birisi de bu sıyrılma esnasındaki kayıptır. yeni debriyaj alışana kadar daha çok koku yapar. bir ilave de şunu yapayım, araba kullanırken sol ayağını nerede tutuyorsun? eğer debriyaj pedalının üstünde tutuyorsan (ayağın pedala değiyorsa) işte o hafif değme bile yarım debriyaj etkisi yapabilir.

örnek: yeni değiştirdiğim baskı-balata-bilyalı olarak eski 323'ümü sattım. 1 hafta kadar sonra satınalan kişi kuzenimin dükkanına gelmiş. kuzen kaputu açtığında balata kokusundan kusacak gibi olmuş. çünkü eleman anasını ağlatmış baskının.

umarım yeterince açıklayıcı olmuştur :)

ağzına sağlık abi  O0:clap:
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

tamam dikkate alıcam bunları. ama ne yalan söyleyim bende sol ayağını sürekli debriyaj üzerinde tutanlardanım alışkanlık işte küçüklüğümden beri öle kullanıyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bende 93 323hb var dikkat ettinizimi bilmiyorum devir saati kırmızıya gelince kesiciye girmiyor kesici yok arabada neden acaba

eger arabanın sızden once bı sahıbı olduysa kaldırmıstır belkı

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mechanicker

karbüratörlü modellerde devir kesici yok.

direkt motor patlatıyorsun :D

karbüratörün gözünü seveyim ya el eline oyuncak gibi oyna :D kesici yok sündür sündürebildiğin yere kadar :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...