Jump to content
Guest sedemirkan

Mazda RX-8 Turbosuz 1300 cc den 230 HP Nasıl Üretiyor ?

Tavsiye Edilen Mesajlar

Guest sedemirkan

o zaman bu motorlarda normal motorlara göre dikkat etmemiz gereken sadece yağ mı ne kadarda bir kontrol ettirmemiz gerekiyor?ya arkadaşlar hakikaten başımıza ne geliyorsa kulaktan dolma bilgilerden(doğru zannedilenden)geliyo az çok motordan anlayan çevremdeki herkese soruyorum mutlaka bi handikapı vardır diyolar.hatta bi tanesi dediki 100.000 km den sonra 6.vites son gaz ancak 100km/s hızı görürsün dedi hatta forumda bi arkadaş var mazda mermerlerin torunuymuş şu 5 tane farklı renk rx8 i olan  :ohmy: kıyafete göre arabaya binen arkadaş (öyle diyor kendisi) rx8 in motorunu patlatmış japonyadan motor bekliyormuş şu an...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
OveRMinD

Motor patlatmak kriter değil, ben "Alman Tankı" Audi A6 motoru patlattım, dandik mi yani A6'lar? Hoş, dandik bence ama neyse :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Hakan

ben bı rx 8 kullanıcısı olarak kımseye bakmayın arabamdan memnunum  motordada bı sorun yasamıyorum elalemın dedıgı gıbı yok bola motor yedı yok 7500 km den sonra motor oluyo arbam 4000 km de borla taktım ve su anda 20 000 km de ınanmayın konusmak ıcın konusuyolar

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest flycat

Ilk toplantıda konuyu Toros Bey'e de iletiriz. Buna rağmen autoshow da ciddi bir RX8 satışı yapıldığını biliyorum. Demekki iyi eleman olsa daha da çok satacaklardı.. :)

ben dedim sana ; katılalım seneye mazdacluptr olarak autoshowa, direk biz tanıtalım aracları bak nasıl satış yapılıyor görsünler. 3 tane kızla birtane playboyla anca bu kadar olur  :fiuw::2funny:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak

Hakikaten Bir Mazda6, Bir Mazda3, bir de RX-8 için eleman olsa orada , bir de satışlardan prim verseler bak gör kaç tane satış yapıyoruz :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
emredeler

Denizden babam çıksa satarım abiiii ;D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
babatolia

vallah ben gönüllü bile yaparım :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
FAMILIA

normal pistonlu motorlarda 4 zamanda 1 iş yani (emme-sıkıştırma-iş(yanma)-eksoz)olurken,rx-8 motoru 1 çevrimde bir zaman yapıyor.yani normal pistonlu motorlara göre 1300x4=5400cc ye tekabül ediyor.

bu nedenle 230hp gayet kolay bir şekilde turbosuz sağlanıyor...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
halil_i

Hakikaten Bir Mazda6, Bir Mazda3, bir de RX-8 için eleman olsa orada , bir de satışlardan prim verseler bak gör kaç tane satış yapıyoruz :D

  kimliği ile gelene araba satılır ;D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeBiAnd

Hakanın yaşadığı olay gerçekten utanç verici mazda için.Bu mu yeni yapılanma.Arabanı tanıtamıyorsun bile sonra piyasada iyi pazar sahibi olmak istiyorsun.Gelen gideni aratır haybeye dememişler.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
babatolia

olay sonrası mazdaya mail atmama rağmen bir bilgilendirme veya özür mesajı bile gelmedi.. şimdiden gelen gideni aratır demek istemiyorum ama inşallah daha güzel olur..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak

Orasini calistigindan bile emin degilim. Tecrube ile sabittir bu tur yazilari once bilgisayarina kaydedeceksin sonra yapistiracaksin. Bence tekrar  yazabilirsen Toros Bey e mail ile  gonder. En garantisi o olur.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
babatolia

koskoca mazda internet sitesini bile düzenlemekten, kontrolden aciz ise söylenecek pek fazla söz kalmamış olur yaa.. günde binlerce mail alıyor olsalar da benimki hasır altı olsa neyse, zaten topu topu kaç mazdacı var ki.

bizde her herde her platformda, mazdanın adı geçtiği her forumda bu markanın ününü kullanıcısını çoğaltmak için neler yapıyoruz, markanın kendisinden daha çok çalışıyoruz ama nafile olduğunu görmek üzüyor işte...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak

Internet sitesini onlar yönetmiyorlar zaten. Problem de o. Bir İngiliz firma yönetiyor. Tamamlanıp Türkiye ye devredene kadar da bu sıkıntıların devam edeceği kesin. Elleri biraz da Avrupa ya bağlı olmaktan dolayı zayıf.. Yoksa çok önce de söylemiştim, bir üniversite öğrencisine ver çok daha iyisini 1 haftada yapar..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
M.E.G

Walla hakan abi bende aracı ilk aldığımda satış elemanları konusunda 4-5 tane mail atmıştım ama atmamla kaldı yani.Okuduklarını bile sanmıyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
M.E.G

Tartıştığım iki elemanda işten çıkmış.Onların yüzünden 20000 ve 30000 bakımını Ankara'da yaptırdım.Neyse bundan sonra bi problem olursa sana iletirim abi :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×
×
  • Yeni Oluştur...