Jump to content

Mazda 323 Marş Problemi Hakkında


Guest White satan 323
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Şarj ve direksiyon iki kayışıda değiştirdim ustada sonuna kadar gerdi hala sesde kesilme yok törpü olayını denemedim onu deniyim teşekkürler :)

Ses yapması problem anlamına gelmez, sadece ısınana kadar kulak tırmalar, kasnaklara ve kayışlara pudra sürebilirsin...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 96
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • NoooFearrrr

    6

  • domestos

    15

  • VolkanSrky

    25

Diye yazmışım...  :fiuw:

Abi profesyonel şekilde yapmıştım filtre sistemini sıkıntısız çalışıyordu sadece o hortumu daraltmamak gerekiyormuş ilk çalıştırmada çalışmanın gerçekleşmesi için havayı veriyormuş araç ısındıkdan sonra geri vakum görevini görüyor önemli bi parça

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şarj ve direksiyon iki kayışıda değiştirdim ustada sonuna kadar gerdi hala sesde kesilme yok törpü olayını denemedim onu deniyim teşekkürler :)

sonuna kadar gerdiğine eminsen ve yeniyse törpülemeyi denemeden önce kasnaklarını temizlemeyi dene. yağ, kir , eski kayışların kalıntıları vb şeyler kalmış olabilir. kiri yağı çözücü uçucu bir malzeme sıkıp temizlemeyi dene.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ses yapması problem anlamına gelmez, sadece ısınana kadar kulak tırmalar, kasnaklara ve kayışlara pudra sürebilirsin...

ses yapma problem değil ama sonuçta kısa süre de olsa ataşleme yetiştirememe problemi yaşatıyor gıcık ediyor abi. ilk çalıştırmada bu oluryorsa yağmurlu hava su birikintilerinin cok oldugu yerlerde giderkende aynı şeyi yapabilir ve hava karanlık ise aydınlatmalar azalır araç çekişten düşer.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

sonuna kadar gerdiğine eminsen ve yeniyse törpülemeyi denemeden önce kasnaklarını temizlemeyi dene. yağ, kir , eski kayışların kalıntıları vb şeyler kalmış olabilir. kiri yağı çözücü uçucu bir malzeme sıkıp temizlemeyi dene.

Bi kutu balata spreyi işimi görür heralde abi :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tebeşir işime gelir kırtasiyeciyim :D

Ben dermatolog değilim ama neden ha bire pudra deyip duruyorum acaba... :D Gerçi kokusu da çok güzel...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben dermatolog değilim ama neden ha bire pudra deyip duruyorum acaba... :D Gerçi kokusu da çok güzel...

Ahaha aynen abi kokusu çok iyi parfumü çıksa alınır o derece :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ahaha aynen abi kokusu çok iyi parfumü çıksa alınır o derece :)

Var, var;  geçen BİM'de gördüm... Nivea çıkarmış, aynı pudra kokuyor... Reklamları da verdik, şimdi yayınımıza kaldığımız yerden devam...

:D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Abi yeni konu açmıyım dedim bizim bu araçların V kayışı numarası nedir benimki orjinal değil uydurma takılmış sanırım

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

        Eğer servisten orijinal almayı düşünürsen şase noya göre orjinalini alabilirsin , sanayiden alacaksan önerim kayışı söküp parçacıya öle git, ölçerek doğrusunu al, ama zaten üstündekinden şüphedesiniz , kesinlikle yetkili servisten orjinalini al,  fiyatlar yakın oluyor bu ip parçalarda.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

        Eğer servisten orijinal almayı düşünürsen şase noya göre orjinalini alabilirsin , sanayiden alacaksan önerim kayışı söküp parçacıya öle git, ölçerek doğrusunu al, ama zaten üstündekinden şüphedesiniz , kesinlikle yetkili servisten orjinalini al,  fiyatlar yakın oluyor bu ip parçalarda.

Gürhan usta, düşük model arabaların serviste gerçekten orjinali varmıdır?

Araç üreten fabrikalar kaç sene parça üretmekte zorunludur?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

    Zorunluluk olarak bişey diyemem bilgim yok, sanırım yetkili servislerden eski model araçlarla alakalı parça talebi geldikçe devam ediliyor,  emin ol  ben 23 yaşındaki aracımın bağaj sekmanlarını arka pandizot menteşesinin dahi servisten orjinalini aldım, hatta ellerinde yoktu Belçika deposundan geldi kaldı ki gerekli tüm parçalar mevcut.

      Mazda parça konusunda çok iyi , fiyat olarak ta orijinal parça fiyatları diğer markalardan çok iyi, ama gelin görün ki diğer markalar için üretilen dandik beş para etmez yan sanayi parça üreticisinin  bolluğu sanki diğer markaların parçaları ucuzmuş algısı oluşturuyor toplumda ama çok yanlış,  denemesi bedava aynı parçaları, aynı model,  farklı marka araçlar için servisten fiyat alırsanız durum anlaşılacaktır.

    Fiyat olarak anlatmak istediğim şu, çok sık ve de periyodik bakımlarda değişen, yani parça üreticilerinin çok sık ürettiği parçaların sürümden dolayı fiyatı uygun oluyor ve de çok farklı kaliteli parça üreten firma Mazda için parça üretiyor, pahalı olsa bile %15 -20 anca fiyatta fark oluyor şahsen kalite ve de garanti olarak düşünürsek değer,

    Örnek benim aracım için,

    Yağ filtresi aynı

    Blok kapak contası yani supap kapak contası yan sanayi 20-25 tl arası orijinal 35 tl civarı , bu conta orijinal olmasın paso yağ sızar motorun üstüne,

    Hava filtresi, yan sanayi 15-20 civarı orijinal 26 tl, hava emişle alakalı direk yakıta etki eder.

    Termostat yan sanayi 25-30 civarı orijinal 50 tl, bozuk olsa motor yakarsın, sizce bu durumda değer mi dandik işe yaramaz ürünler almaya.

    Krank keçesi, hemen hemen iki katı daha pahalı yan sanayiden ama yağ sızdırdığında şanzımanın inmesi gerekir, güvenip yan sanayi takar mısın, her sene şanzıman mı indireceksin.

    Mevzu bu, defalarca sanayilerde gereksiz zaman ve de para harcamak istemiyorsan bütçe durumuna göre elinde geldiğince kaliteyi ve güveni  tercih etmek gerek diye düşünüyorum.

    Unutmadan bazı parçalar alınamayacak kadar  pahalı oluyor, sebebi de az üretildiğinden ötürü maliyet artışı, ( Diğer markalarda bu tip parçalar çok daha pahalı) oda tercih ve bütçe meselesi, yan sanayi tercih edilebilir ama bence yakıta konfora aracın dinamiklerine etki edip risk alınmaması gereken parçalarda orijinal servisten parça almak en doğrusu.

   

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Selamunaleyküm

Ustam aracım durduk yerde çalışmamaya başladı,kontağı açıyorum ışıklar farlar hepsi çalışıyor ama marşa basınca tık sesi geliyor ve marş basmıyor,bunun nedenini arıyorum ??

Araç 1991 model 323hb otomatik vites..

Başına daha önce geldiyse yada konu ile ilgili aklına gelen şeyler olursa yaz lütfen..

      Sayın meko_1903 öncelikle hoş geldiniz, sanırım aracınızın ya aküsü bitik yada marş dinamosu çalışmıyor, marş dinamosu belli zamanlarda bakıma ihtiyaç duyar, bu bakımları yaptırmayınca takılma yapabilir volanı çevirmeye yetemeye bilir, ayrıca aracı viteste unutmuş olmayasın oto vitesler P ve N konumunun dışında çalışmaz, bir oto elektrikçisine baktır önemli bişey değil,  diyeceklerim bunlar , geçmiş olsun.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...