Jump to content

Mazda 323 Egzozdan Beyaz Duman Çıkması Hakkında


Ozzy_Mazda
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

      fazla bir masraf olacağını sanmam , umarım süpaplar falan motorun üst kısmı zarar görmemiştir, size önerim alma imkanınız varsa contayı servisten orjinal alınız, kalitesi çok önemlidir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 54
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • NoooFearrrr

    5

  • domestos

    8

  • olgunnn

    11

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

sağolun arkadaşlar... Ama malesef benim buradaki ustalar maşallah kasma uzmanı... özellikle benim gibi parça ve işçilik sıkıntısı olanlar için...

ben elimden geldiğince orjinal parça almaya bakıyorum fakat hemen olmuyor... aramızda illaki 657 li vardır bilirler...  :2funny:

bu ay içe girdinmi ay sonu gelmez artık... hayırlısı... arabayı mı satsam ne yapsam...  :krrsz:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

sağolun arkadaşlar... Ama malesef benim buradaki ustalar maşallah kasma uzmanı... özellikle benim gibi parça ve işçilik sıkıntısı olanlar için...

ben elimden geldiğince orjinal parça almaya bakıyorum fakat hemen olmuyor... aramızda illaki 657 li vardır bilirler...  :2funny:

bu ay içe girdinmi ay sonu gelmez artık... hayırlısı... arabayı mı satsam ne yapsam...  :krrsz:

Evet o 657'li olanlardan birisi de benim... Çok şükür. :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

devlet memurundan kıyak iş mı var adamlara baksana hep burda hep burda :D

Ben yine de çok şükür diyorum, anlatmakla anlaşılacak bir iş yapmıyorum çünki...

8)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benim motorda soğukta ilk çalıştırmada mavi duman atıyor, sonradan düzeldiği kanatindeyim,genelde otobanda 160 üstü giden biriyim,motorun birçok yerinde yağ kaçağı var,hatta krank keçesi bile kaçırıyormuş,debriyaj değiştirirken kısmetse butun keçeleri değiştirmeyi düşünüyorum,anca ne kadar yağ yaktığını o zaman anlayacağım,giderken arabama birde arka arabadan bakmak istiyorum 3500 dd ye kadar izlemek istiyorum ,yüksek devirde 4000-5500 arası oluk oluk zaten yakacağı kanatindeyim,bu tarz kullanımlarım yok değil,o kadar yağ kaçağına +160 üstü seyirlerim + vites aralıklarında çoğu zaman 4500 dd lerde olmam bu gibi sebeplerden dolayı yaktığım yağ miktarı ekonmık sürücü için motor bitmiş denecek kadar dahi olabilir,servisim (arkadaşım) bujilerimin durumuna göre yanmanın güzel olduğu kanatinde ,aracımda devirde 1mm gibi bir dalgalanma bile olmuyor ,hararet ibresinin ise o kadar zorlamalara mm oynadığını daha göremedim,araç practica , o kadarda zorlanan araç..kullanım şartlarım tabiki eleştrilebilir...subap ayarıda yaptırmayı düşünüyorum açıkçası, kendımce olctuğum degerlerde eskilen yagı yuzde 50 sızmalara yuzde 50de yuksek devirde kullanmama baglıyorum,motor normal kullanım ve yüksek devirde dahi koku yapıyor,+ yüksek devirde sekmanlarında mutlaka kaçıracağını düşünüyorum,sakin bir kullanımda olsam,sızmalarıda halletirebilsem bence ihale subap contalarına kalır... araç 200bınde.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evet o 657'li olanlardan birisi de benim... Çok şükür. :)

Abi şükürcülük oynuyoruz her ay... yüzde 3 nedir yaaa...

bizim arabalar bir süre daha renkli dumanlarla takılır gibime geliyor...

hayırlısı bakalım, buna da şükür  :tey:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

devlet memurundan kıyak iş mı var adamlara baksana hep burda hep burda :D

Hep burada olmasak ta keşke 1 saat sanayi de olsak işimiz görülecek :)

Biz burada fikri (sağ olsunlar bilen ağabeylerimiz, kardeşlerimiz) alıyoruz, ama icraat etmeye cüzdan incelemesine bakıyoruz... sonra askıya alıyoruz  :fiuw:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benim motorda soğukta ilk çalıştırmada mavi duman atıyor, sonradan düzeldiği kanatindeyim,genelde otobanda 160 üstü giden biriyim,motorun birçok yerinde yağ kaçağı var,hatta krank keçesi bile kaçırıyormuş,debriyaj değiştirirken kısmetse butun keçeleri değiştirmeyi düşünüyorum,anca ne kadar yağ yaktığını o zaman anlayacağım,giderken arabama birde arka arabadan bakmak istiyorum 3500 dd ye kadar izlemek istiyorum ,yüksek devirde 4000-5500 arası oluk oluk zaten yakacağı kanatindeyim,bu tarz kullanımlarım yok değil,o kadar yağ kaçağına +160 üstü seyirlerim + vites aralıklarında çoğu zaman 4500 dd lerde olmam bu gibi sebeplerden dolayı yaktığım yağ miktarı ekonmık sürücü için motor bitmiş denecek kadar dahi olabilir,servisim (arkadaşım) bujilerimin durumuna göre yanmanın güzel olduğu kanatinde ,aracımda devirde 1mm gibi bir dalgalanma bile olmuyor ,hararet ibresinin ise o kadar zorlamalara mm oynadığını daha göremedim,araç practica , o kadarda zorlanan araç..kullanım şartlarım tabiki eleştrilebilir...subap ayarıda yaptırmayı düşünüyorum açıkçası, kendımce olctuğum degerlerde eskilen yagı yuzde 50 sızmalara yuzde 50de yuksek devirde kullanmama baglıyorum,motor normal kullanım ve yüksek devirde dahi koku yapıyor,+ yüksek devirde sekmanlarında mutlaka kaçıracağını düşünüyorum,sakin bir kullanımda olsam,sızmalarıda halletirebilsem bence ihale subap contalarına kalır... araç 200bınde.

peki bu ibre dalgalanma olayı neden olur ki? benim araç viteste değilken baktım dalgalanma yapıyor yani biraz... :(

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mavi Duman: Araba Yağ yakıyor.

Siyah Duman: Araç Hava yakıt karışımı düzgün değil çiğ yada zengin karşım olabilir.

Beyaz Duman : Buhar dır.  Japon arabaları özellikle Çok terleme yaptığı için. Buhar atıyor. Soğuk havada aracınızı çalıştırdığınızda egzozu na bakın su atmaktadır. Buda buhar ın içeride yoğunlaşıp su haline gelmesidir. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...