Jump to content

Radyatör Su Seviyesi Sorunu Hakkında (90-94)


ugurince
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Arkadaşlar herkese merhabalar. Radyatörün yanındaki su deposunun görevi tam olarak nedir? Ben aracın suyunu her zaman radyatrden kontrol ederim su azsa radyatör kapağına kadar doldurup kapatırım. Radyatörün yanındaki o kıvrımlı diğer depoya pek bakmazdım. Arkadaşın birisi buraya  da su konulacak diyerek ağzına kadar doldurduk. Sonra forumda o yedek deponun max çizgisine kadar dolacağına okudum. Bugün aracı 20 dk falan çalıştırdım, 3-4 defa fan açtı, o yedek depodaki suya baktım aynı seviyede duruyor hala, hava kabarcığı gibi şeyler de olmuyo hiç. Yedek depodaki suyun fazla olması zararlımıdır? Ya da bu deponun görevi tam olarak nedir? Su fazla ise oradan atar fazlalığı gibi bişeyler duydum ama hala ağzına kadar dolu, hiç atmıyor. Bilen arkadaşlar bilgilendirirse memnun olurum. İyi akşamlar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 44
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • ugurince

    15

  • dogan_u

    4

  • unutulmayanlar

    3

Yürümeden, olduğu yerde 20 dakika çalışan araçta illaki fan çalışır bu havalarda... Bunu dert etme, ama yolda giderken de hararet göstergesini kısa aralıklarla kontrol etmeyi unutma...

Su fazlalığına gelince, doldurmuş olduğun kutunun bi yerlerinden illaki atar... Bundan sonra motor soğukken her iki yerden de suyunu kontrol etmeye devam et...

Kazasız günler.

:nazar:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ekaton, o su bidonu çok önemlidir eğerki radyatöründe kaçak olup bir şekilde eksiltme yapıyosa o bidondaki su eksik olan kadar tamamlama yapar vede fazlasını gene kendisinde muhafaza eder yok su eksiltme yoksa ölece aynen kalır, dolu olması bişey yapmaz yaz aylarındayız buharlaşma sıcaklık derken ister istemez azalacaktır. 20 dakika aracın rölantide çalışınca tabiki fan açacaktır çünkü araç hareket etmediğinden radyatör önden rüzgar almaz vede sıcağı atmosfere yayamaz bu yüzden normaldir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Cevap veren herkese teşekkürler. Bundan sonra hem radyatörden hem taşırma kabından suyu kontrol eder ikisinide doldururum. Radyatördeki fazla su taşırma kabına gider veya eksikse oradan alır, bunu anladım da radyatörde fazla su nasıl oluyo ki, kapağına kadar dolduruyoruz işte radyatörü, fazlalık nasıl olacak anlayamadım. Taşırma kabındaki fazlalık max seviyesinden sonraki kısım oluyodur heralde. Benimki ağzına kadar dolu, onu atması gerekmez mi? Bu arada radyatör kapağımı geçen sene değiştirdim orjinal japon malı ama radyatör kapağımda bir sıkıntı varmı bilemiyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

radyatörde fazla su şu şekilde oluşur ısınmadan dolayı genleşir vede radyatörün üst kısmındaki hortumdan taşırma kabına akar, ama genelde eksilme olur,araç taşırma kabındaki fazla suyu dışarı atmaz o su bir güvencedir olurda radyatör su kaybederse oradan tamamlar eksik olan kadarını, dolu olmasında bir sakınca yoktur. eğer herhangi bir hararet dengesizliği yoksa radyatör kapağınızda problem yok demektir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...