Jump to content

Beka Mazda ( Florya ) Hakkında Şikayet


hi_man
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Bu konuyu daha once konusmustuk, sitenin baska yerlerinde var, distributorlerin bayilerle olan iliskilerini duzenleyen grup muafiyeti denen bir kanun var.Bu  bazen baglayici olabiliyor.

Dediklerinde haksiz degilsin ama gorulen o ki bazi seyler mahkemede cozulecek.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 133
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    23

  • okkko

    11

  • hi_man

    51

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

Evet öyle bir yıldır uğraşıyorum zaten Ben bıkmam hakkımı aramaktan inşallah burdan hakkımı alıncada açıklarım.

Sonuç olarak birbirimiz uyaralımki böyle servislere gitmeyelim lütfen

Sürecin bu kadar uzamasının nedeni ilk baş tahkim komisyonuna başvurmam oldu. Allianz sı tahkim komisyonuna verdim. Mahkemeden kısa sürüyor dediler ama ordan bir şey çıkacağı benzemiyor. Yakında o sonuçlanır sonuçlanmaz Mazda Beka ya (Florya) dava açıcam. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Çok üzücü ve asap bozucu bir olay.

Wolksvagen Passat sahibi bir arkadaşımında başına bu tip bişey gelmişti 2 yıl önce.

Son derece sıkıntılı günler geçirdi.

En sonunda büyük bir zararla defi bela kabilinden aracını sattı.

Allah yardımcınız olsun .

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Çok üzücü ve asap bozucu bir olay.

Wolksvagen Passat sahibi bir arkadaşımında başına bu tip bişey gelmişti 2 yıl önce.

Son derece sıkıntılı günler geçirdi.

En sonunda büyük bir zararla defi bela kabilinden aracını sattı.

Allah yardımcınız olsun .

Teşekkür edirim Abi tüm raporlar elimde mahkemeye verdiğim an kazanacagım bir dava suç sabit ama Allianz la Mazda Beka birbirine atıyo suçu Mahkemede iş çözülecek inşallah
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

geçmiş olsun okuyunca başınıza gelenleri çok sinirlendim son zamanlarda mazda servisleri cozutmaya başladı galiba gücünüz yettiğince hakkınızı arayın o kadar kolay değil bu işlede üçkağıt herşeyin belgesi var

Okan Abi seni de acayip takdir ediyorum taa nerelerden nerelere yetişip yardım ediyorsun helal olsun sana sendeki bu ilgi alakanın yarısı servislerde olsa bu şikayetlerin bir tanesini bile duymazdık Allah işlerini rast getirsin :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Erkan çok geçmiş olsun. Gerçekten üzücü bir durum.

Ama seninde hakkını arama konusundaki dirayetini tebrik ederim.

Ben bu kadar dayanabilir miydim, bilemiyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest mustafa_g

Benim anlamadığım nokta şu; siz arabanızın fabrikasyon ayarına dönmediğini ve ikinci elde değer kaybettiğini söylüyorsunuz ya. İyi de zaten yaptığınız kazadan dolayı arabanın orjinalliği, hasarsızlığı gitmiş durumda. Zaten bir değer kaybı söz konusu.

Servisin yaptığı hata sonucu araba daha da berbat edilmiş ve sanki hasar daha fazlaymış gibi görünüyor. Buna karşılık da merkez devreye girip hatalı boyanan parçaları yenileri ile değiştirtmiş ve zararınızı minimuma indirmiş.

Bunun haricinde araçla ilgili yapılabilecek tek şey arabanızı sizden alıp yerine yenisini vermek olur. Peki bu durumda siz kazalı arabanızla sıfır araba arasındaki farkı verecek misiniz? Ha diyorsanız ki "yok arkadaş para mara ödemem, aradaki fark da benim çektiğim stresin bedeli olsun" o zaman ayrı.

Durumunuz zor bir durum. Yine de bence merkez, arabayla ilgili yapabileceğini yapmış. Bundan sonra yapılması gereken şey, Beka'nın servis yetkilerinin elinden alınması olmalıdır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Beka nın mantalitesi aynı Bayraktarlar gibi..zaten bayraktarlar mazda işini beceremedi kısa sürede bıraktı..onlar ancak hündayı yapabilirler..sanırım beka da yakında bırakır mazdayı..çünkü ellerinde mazda ustası yok..deneme yanılma ile çalışıyorlar :(

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Peki bu haliyle neden teslim aldın aracı ? Sonuçta kaskoya iletmek üzere aracı teslim ederken imza attırmıyorlar mı ?

Konudan ve markadan  bağımsız olarak şunu belirtmek isterim, "Teslim, İbra ve Temlik Belgesi" başlıklı bir belge çoğunlukla aracı anlaşmalı sigorta servisine bıraktığınızda imzalamanız için önünüze konulur..

Yine çoğunlukla sigorta şirketleri bu belgenin imzalandığını görmeden işlemleri hızlandırmazlar, siz o arada 1-2 defa servise gidersiniz, eksper gelecek, geldi raporunu verecek vs. mazeretler duyarsınız, ne zaman ki belgeyi yine çoğunlukla ne olduğunu farketmeden imzalarsınız, işiniz hızlanır biter... Burada servislerin bir günahı yok, musluk başında sigorta şirketleri var..

Bir de belirtmek isterim bu belgenin ruhsat sahibi tarafından imzalanması gerekir.. Ya işte böyle..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Erkan çok geçmiş olsun. Gerçekten üzücü bir durum.

Ama seninde hakkını arama konusundaki dirayetini tebrik ederim.

Ben bu kadar dayanabilir miydim, bilemiyorum.

Teşekkür ederim
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evet bu kadar yorum arasında geçmiş olsun demeyi unutmuşum sanırım.

Geçmiş olsun. Kesinlikle sinir bozucu bir durum ve umarım mahkeme süreçleri senin lehine sonuçlanır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benim anlamadığım nokta şu; siz arabanızın fabrikasyon ayarına dönmediğini ve ikinci elde değer kaybettiğini söylüyorsunuz ya. İyi de zaten yaptığınız kazadan dolayı arabanın orjinalliği, hasarsızlığı gitmiş durumda. Zaten bir değer kaybı söz konusu.

Servisin yaptığı hata sonucu araba daha da berbat edilmiş ve sanki hasar daha fazlaymış gibi görünüyor. Buna karşılık da merkez devreye girip hatalı boyanan parçaları yenileri ile değiştirtmiş ve zararınızı minimuma indirmiş.

Bunun haricinde araçla ilgili yapılabilecek tek şey arabanızı sizden alıp yerine yenisini vermek olur. Peki bu durumda siz kazalı arabanızla sıfır araba arasındaki farkı verecek misiniz? Ha diyorsanız ki "yok arkadaş para mara ödemem, aradaki fark da benim çektiğim stresin bedeli olsun" o zaman ayrı.

Durumunuz zor bir durum. Yine de bence merkez, arabayla ilgili yapabileceğini yapmış. Bundan sonra yapılması gereken şey, Beka'nın servis yetkilerinin elinden alınması olmalıdır.

Evet aracım kazalı haklısın ama aracımın sadece sol çamurluğu boyanacaktı tampon değişecekti tamponun pek önemi olmadığı için satışa çıkaracagım zaman aracımın sadece sol çamurluğu boyalı  dersem  kaça satılırdı. Yada şimdi tüm bu olanlardan sonra aracımın sol çamurluk boyalı+değişti sağ çamurluk boyalı+değişti önkaput boyalı+değişti yani ön gövde komple boyalı şuan sence kaça satabilirim.

Biniciye satabilirmiyim hayır. Kime satarım, araba simsarlarına kaça satarım, düşene kim daha çok vurursa o fiyata. Anlayan anladı.Benim mücadelem bunun için arkadaşım araba çiçek oldu anlayacağın.

Mazda Motor Logistics Europe N.V. Merkezi Belçika Türkiye İstanbul Şubesi yani Mazda merkezdeki yetkililerin tüm bu olaylardan haberi var hatta Mazda merkezin Astoriadaki yerine gidip Cem Binici ile görüştüm ama görüşmez olaydım. Mazda merkez bayinin neler yaptığını bildiği halde Belkide yukarda açıkladığım bana sıfır araçtan tampon taktılar sıfır show room daki aracada  benim boyalı tamponum takıldı ve sıfır diye belki sana yada bi tanıdığına satıldı ve bu servis hala çalışıyor. Mazda merkezde Cem Binici durumu biliyor. Ama ne oluyor müşteriyi koruyan bi davranış yaptırım yapıldımı hayır. 

Mazda Beka (Florya) nın kapanması konusunada sana yüzde yüz katılıyorum Bu zamana kadar neden kapanmadığını hiç anlamıyorum zaten.

Ürünlerimiz, hizmetlerimiz ve elbette otomobillerimizle ilgili söyleyecekleriniz varsa, lütfen bizimle irtibata geçin.diye yazmışlar sitelerine ama Türkiyede Mazda yönetimi yok okadar. Bu olanlar başka bi markada olsaydı neler olurdu neler 2 ayda kilidi vururlardı Beka nın kapısına ve benim zararımı bir şekilde karşılarlardı.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evet bu kadar yorum arasında geçmiş olsun demeyi unutmuşum sanırım.

Geçmiş olsun. Kesinlikle sinir bozucu bir durum ve umarım mahkeme süreçleri senin lehine sonuçlanır.

Teşekkür ederim Burak bey. İnşallah haklılığımızı ispatlarız.

Saygılar

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aracın değer kaybı konusunda bence o kadar da karamsar olma. Eğer aracın kaza fotoğraflarını saklar, durumu da dürüstçe anlatırsan eminim sıfırmış gibi olmasa da iyi bir fiyata satabilirsin ileride.

Bu zamanda temizim deyip temiz olmayan o kadar çok araç var ki artık temizlikten ziyade dürüstlük arar olduk.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Geçmiş olsun can sıkıcı bir durum gerçekten umarım iyi bir sonuca bağlanır.

Evet aynen öyle Aman sakın böyle servisleri tanıdıklarımıza anlatalım lütfen. İçeri adımlarını bile atmasınlar.

Teşekkürler

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aracın değer kaybı konusunda bence o kadar da karamsar olma. Eğer aracın kaza fotoğraflarını saklar, durumu da dürüstçe anlatırsan eminim sıfırmış gibi olmasa da iyi bir fiyata satabilirsin ileride.

Bu zamanda temizim deyip temiz olmayan o kadar çok araç var ki artık temizlikten ziyade dürüstlük arar olduk.

Abicim dediğin mantıklı ama kendimi karşımdaki alıcı yerine koyuyorum istediği kadar anlatsın resim göstersin servis raporu versin boyalı parçası değişmişse yaklaşmam.

Boyasızı varken neden boyalısını alayımki.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Boyasızı varken neden boyalısını alayımki.

1. Servis bakımlı ve temiz ise

2. Biraz daha ucuz ise alınır.  ( bu ölü olacağı anlamına gelmiyor )

Ne araçlar ne fiyatlara satılmaya çalışılıyor ve satılıyor.. Bahsettiğin 8-9.000 TL lik kayıp biraz abartı bu arada :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

O kadar zarar edeceğini bende düşünmüyorum, sonuçda alıcısına söylersen her bayi gerekli açıklamayı yapabilir sanırım, ortak sistemde görünüyor dimi araç ile ilgili yapılanlar...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.
 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...