Jump to content

Beka Mazda ( Florya ) Hakkında Şikayet


hi_man
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Ama yine tekrarlıyorum, benim bu kısıtlı fotoğraftan gördüğüm kadarıyla kaput ayakları darbe almış ve ondan dolayı değişmiştir. Ayakları düzeltemezsiniz. Çünkü ciddi bir yük taşıyorlar.

Aynı endişem sağ çamurluk için de geçerli. Dışarıdan bakınca birşey gözükmese de içeriden bir darbe/yamulma olması söz konusu olabilir.

Bu durum; bir araca arkadan hafif çarptığınızda dışarıdan bakınca birşey gözükmemesi, ama tamponu sökünce, içerideki tampon tutucularının ve tampon tırnaklarının kırık olduğunu görmek gibi bişey.

Arabanın ilk olarak kaput ve sag çamurluğunun boyanmasının sebebi müşteri memnuniyeti için ücretsiz bi şekilde yapmışlar :))

Daha sonra bu parçalar yanlış renge boyandığı için tekrar boyanıyor önceki boya sökülmeden boyamış servis akılları sıra geçiricekler öyle. Bende inceletiyorum 400 mikron boya kalınlığı çıkıyor parçalarda Bunu bildirince Mazda merkeze mecbur bu parçalar artık değişmek zorunda dediler. kaliteli bir boya atılabilmesi için

Yani bu parçalar kaza ile alakası olduğu için değişmiyo öyle bi hasar yok araçta

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 133
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    23

  • okkko

    11

  • hi_man

    51

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

Herşey Kasko şirketinin aracı en yakın servise çekerim demesiyle başlamıştı...

Aman abi farkını veriyim bu servise getirin aracı  diyebilir miyiz acep...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Doğru..

Diğer parçaların boyanması da geçme amaçlıdır. Yani boyanın sırıtmaması içindir. Yani müşteri memnuniyeti içindir. Buraya kadar herşey normal.

Ama anlaşılan, kristal beyaz diye opak beyaz boya atan o boya ustasının eşekliği durumu buraya kadar getirmiş..

Ben öyle müşteri memnuniyetini ne yapayım iyiki aracı komple boyaya sokmamışlar. Müşteri kim burda ben oluyorum dimi Bana sormadan nasıl memnuniyet bu NOKTA
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Farkını verdikten sonra istersen Irak'a bile götürürler.. :D

Güzell...  aksi taktirde aşağıdaki gibi bir risk haritası oluşmuştu kafamda  :D

Semtlere Göre Mazda Servis Risk Haritası:

Düşük (D), Orta (O), Yüksek (Y) ,Sakat Bölge (S)

                  Risk                    Açıklama

Bakırköy :  ( S )          Hasar oranı x2  (mümkünse bu semtte aracınızı kullanmayın)

Çekmeköy:

Kadıköy:

Maslak:

Üsküdar:

Büyükçekmece :

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ya bir de şu var,

siz ne kadar 2 parça boyalı deseniz de şerbet atmak denen birşey var...ton farkı oluşmasın diye yapılan işlem neticesinde bu hasarda her şartta 4 parçaya yakın boyanacaktı...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben öyle müşteri memnuniyetini ne yapayım iyiki aracı komple boyaya sokmamışlar. Müşteri kim burda ben oluyorum dimi Bana sormadan nasıl memnuniyet bu NOKTA

öteki türlü renk farkı inanılmaz belli olacaktı...

bu işlemi heryerde yapıyorlar...benim de Colt' da başıma geldi..sağ arka çamurlkuktaki 2 ezik yüzünden  tüm sağ arka taraf ve arka kapının üstündeki şasi parçaları boyandı..neyseki fotolarını çekmiştim...satarken sorun olmadı

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Güzell...  aksi taktirde aşağıdaki gibi bir risk haritası oluşmuştu kafamda  :D

Semtlere Göre Mazda Servis Risk Haritası:

Düşük (D), Orta (O), Yüksek (Y) ,Sakat Bölge (S)

                  Risk                    Açıklama

Bakırköy :  ( S )          Hasar oranı x2  (mümkünse bu semtte aracınızı kullanmayın)

Çekmeköy:

Kadıköy:

Maslak:

Üsküdar:

Büyükçekmece :

Başarılı bir çalışma :D
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Çok geçmiş olsun, maalesef bu ve buna benzer olaylar Türkiyenin her yerinde,servislerin çoğunda birşekilde oluyor arkadaşım. Servise gidersin bayi araç ayrımı yapar, citroen satar, mazda ustası olmaz, dexelia yağ koydum der, başka yağ koyar, sigorta-anlaşmalı sigorta-ekpertiz- servis her yerde her zaman polim yapar, tezgah kurar, ciddi anlamda toplumsal paranoya yaşıyoruz, müthiş bir ahlaki çöküntü var, sıfır araçtan parça alır, arızalı araca giydirir, bankalar bir taraftan, elektrik faturalarından tutun da , belediyecilik, dolmuşçuluk sektörüne varıncaya kadar yahu neremiz düzgün?? Bu olay Hollanda da, Almanya da, Belçika da bildiğin gavur memlektinde olur mu? -Hayır.. İş ahlakı yok, profosyonellik yok, yalanın biri bin para, arabayı servise emanet edemiyorsun, başında bekliyorsun giydirmesinler diye..

Yahu nasıl bir millet olduk çıktık ya? 3 tane parti birleşmiş bir tane herifin sepetini kurtarmak için kanun değiştiriyor.. Bunu yapan milletin vekili, hangi milletin? -tabi bu milletin..

Yahu kusura bakmayın, konuyla alakalı-alakasız oldu belki ama, bende servise gittim, kampanyadan faydalandırmamak için bana randevu bile vermediler, doluyuz deyip geçtiler. Neden? İşçilik kazansın..

Max.10 kişinin binebileceği minibüse 15 kişi biner ve ayakta gidersin..Yazık şoför kazansın..

Bu memlekette doğmadım ama burada yaşamaya karar verdiğim güne lanet ediyorum çoğu zaman..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ya bir de şu var,

siz ne kadar 2 parça boyalı deseniz de şerbet atmak denen birşey var...ton farkı oluşmasın diye yapılan işlem neticesinde bu hasarda her şartta 4 parçaya yakın boyanacaktı...

ben bir müşterimin aluminyum gri mazda3 ünün kapısında taşma yaptırmamak için 5 kere boyattım... sonunda oldu ama iş zarar etti. ama adamın kapısı 1 parça olarak boyalı oldu...

öte yandan bende buişin uzmanı eksperlerce hazırlanmış değer kaybı haritası var. yani. aracın neresi boyanırsa ve değiştirilirse ne kadar değer kaydına uğrayacağı hakkında...

buna göre;

ön çamurluk boya:%2

kaput boya:%3

sizin durumunuzda toplam ekstra zarar %5

kasko değerinin %5 ne eder?, yaklaşık 2000-2500 eder. gerisi zaten boyanacaktı. 9000 rakamı nereden çıktı acaba. yani tampon+çamurluk yerine tampon+2 çamurluk +kaput boyanınca 9000TL mi farketti... arabay ıkomple macun boya etseniz 9000tl farketmez...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ben bir müşterimin aluminyum gri mazda3 ünün kapısında taşma yaptırmamak için 5 kere boyattım... sonunda oldu ama iş zarar etti. ama adamın kapısı 1 parça olarak boyalı oldu...

öte yandan bende buişin uzmanı eksperlerce hazırlanmış değer kaybı haritası var. yani. aracın neresi boyanırsa ve değiştirilirse ne kadar değer kaydına uğrayacağı hakkında...

buna göre;

ön çamurluk boya:%2

kaput boya:%3

sizin durumunuzda toplam ekstra zarar %5

kasko değerinin %5 ne eder?, yaklaşık 2000-2500 eder. gerisi zaten boyanacaktı. 9000 rakamı nereden çıktı acaba. yani tampon+çamurluk yerine tampon+2 çamurluk +kaput boyanınca 9000TL mi farketti... arabay ıkomple macun boya etseniz 9000tl farketmez...

ehehe

eder eder, hatta yeni bir araba da eder  ;) ;) ;) ;) ;D ;D ;D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Çok geçmiş olsun, maalesef bu ve buna benzer olaylar Türkiyenin her yerinde,servislerin çoğunda birşekilde oluyor arkadaşım. Servise gidersin bayi araç ayrımı yapar, citroen satar, mazda ustası olmaz, dexelia yağ koydum der, başka yağ koyar, sigorta-anlaşmalı sigorta-ekpertiz- servis her yerde her zaman polim yapar, tezgah kurar, ciddi anlamda toplumsal paranoya yaşıyoruz, müthiş bir ahlaki çöküntü var, sıfır araçtan parça alır, arızalı araca giydirir, bankalar bir taraftan, elektrik faturalarından tutun da , belediyecilik, dolmuşçuluk sektörüne varıncaya kadar yahu neremiz düzgün?? Bu olay Hollanda da, Almanya da, Belçika da bildiğin gavur memlektinde olur mu? -Hayır.. İş ahlakı yok, profosyonellik yok, yalanın biri bin para, arabayı servise emanet edemiyorsun, başında bekliyorsun giydirmesinler diye..

Yahu nasıl bir millet olduk çıktık ya? 3 tane parti birleşmiş bir tane herifin sepetini kurtarmak için kanun değiştiriyor.. Bunu yapan milletin vekili, hangi milletin? -tabi bu milletin..

Yahu kusura bakmayın, konuyla alakalı-alakasız oldu belki ama, bende servise gittim, kampanyadan faydalandırmamak için bana randevu bile vermediler, doluyuz deyip geçtiler. Neden? İşçilik kazansın..

Max.10 kişinin binebileceği minibüse 15 kişi biner ve ayakta gidersin..Yazık şoför kazansın..

Bu memlekette doğmadım ama burada yaşamaya karar verdiğim güne lanet ediyorum çoğu zaman..

Hadi milletvekili, belediye başkanı , muhtar vs nin cahil adamlardan seçildiği olur halk beğenir seçer bunları onu anlarım da , böylesine hassas, titiz bir mühendislikle üretim yapan bir Marka'nın "İş Ortakları" Bayilerinin nasıl bu kadar Kalın olabildiğini anlamış değilim...

Mazda sahibi olmanın öncesi de sonrası da ayrı bir film,  harbiden "fun to drive" bu araçlar ülkemizde  :)

Geçen hafta potansiyel bir alıcıyı götürdük  bayiye soruyor  "Aralık kampanyası varmı patron?" diye  "yok " diyor bayi sahibi  " hedefleri tutturdular o nedenle kampanya yok " diye ekliyor... Nasıl yani, Mazdanın sitesini açınca 2 Yıl veya 40 bin km ye kadar bakım hediyesi + Aralık ayında 2500 tl indirim vs yazdığı görülüyor, müşteri zaten baktı internet sitesine ondan sonra geldi, siz sanıyormusunuz ki artık hala araştırmadan bayi bayi gezip araba alınıyor, tekrar " Aralık da 2500 tl indirim varmı " diye soruyor müşteri, "çıtt.. yok" diyorlar yine :D  pes valla hadi kendi almasa gider birine anlatır duyduğu kampanyayı onuda mı düşünmüyorsunuz yada müşteri 2. el aracı beğendi diye ne düşünüyorsunuz içinizden derin derin yahu... Replikalar mı var ne showroomda kampanyanın geçmediği :D

Aşağıdakinden anladığım kadarıyla Türkiye'de kimsenin Belçika Merkeze sormadan karar alma yetkisi yok gibi , nede olsa bir şubeden ibaret  topu topu Türkiye ofisi,  dolayısıyla burdan pek bi icraat beklemeyelim ellerinin kollarının bağlı olması lazım...

http://www.mazdamotors.eu/

Turkey

Mazda Motor Logistics Europe N.V. Merkezi Belçika Türkiye İstanbul Şubesi

Büyükdere Caddesi No.127 Astoria A Kule, Kat:7, 34394 Esentepe / Şişli - İstanbul, Türkiye

              + 90-212-336-95-95     

Umarım ileride  kendine özgü karar alıp uygulayabilen bir yönetim ofisi olur Mazda'nın ülkemizde de müşteri memnuniyeti artar beklentiler doğrultusunda, aksi taktirde burdan oraya sesi duyurmak hiçbir zaman kolay olmayacak gibi... 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest metin_4154

ben bir müşterimin aluminyum gri mazda3 ünün kapısında taşma yaptırmamak için 5 kere boyattım... sonunda oldu ama iş zarar etti. ama adamın kapısı 1 parça olarak boyalı oldu...

öte yandan bende buişin uzmanı eksperlerce hazırlanmış değer kaybı haritası var. yani. aracın neresi boyanırsa ve değiştirilirse ne kadar değer kaydına uğrayacağı hakkında...

buna göre;

ön çamurluk boya:%2

kaput boya:%3

sizin durumunuzda toplam ekstra zarar %5

kasko değerinin %5 ne eder?, yaklaşık 2000-2500 eder. gerisi zaten boyanacaktı. 9000 rakamı nereden çıktı acaba. yani tampon+çamurluk yerine tampon+2 çamurluk +kaput boyanınca 9000TL mi farketti... arabay ıkomple macun boya etseniz 9000tl farketmez...

Boya değilki yapılan işlem değişmişler parçaları yanlışmı anladım yoksa :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İtiraf ediyorum; ben bu konudan sıkıldım.

Gereken her şey fazlasıyla yapılmış. Olay mahkemeye kadar gitmiş. Sigortanın, Mazda merkezin, Beka'nın haberi zaten varmış. Forumda da artık herkesin haberi var. Sağır Sultan bile duydu konuyu. Daha ne olsun.

+1

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.
 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...