Jump to content

Mazda3 MPS vs Lancer Evo X?


Belash
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Büyük turbo boşluğu, geniş dönüp çapı, sıkıntılı debriyaj keyif vermiyor olsa gerek...Fiat Stilonun ara hızlanmalarda aracı geçtiğini düşünürsek Evo için çakma spor araba tabiri yanlış olmayacak sanırım...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest Coriolis

Büyük turbo boşluğu, geniş dönüp çapı, sıkıntılı debriyaj keyif vermiyor olsa gerek...Fiat Stilonun ara hızlanmalarda aracı geçtiğini düşünürsek Evo için çakma spor araba tabiri yanlış olmayacak sanırım...

elbette EVO X daha iyi amma bu tip bir araç alıyorsam ben çok farklı detaylara girerdim...

demem o ki sadece daha hızlı diye EVO veya MPS veya Impreza almazdım...

rafinelik  ve sürüş keyfi bana göre herzaman daha iyidir.

ALFA GTV' ye NOS taktırıp yurtdışındaki modifiye dergilerine kadar çıkmış bir arkadaşımın da dediği gibi: "her zaman senden daha zengin birileri çıkabilir..."

bu yüzden MX-5 gibi araçlar şahsi tercihim olurdu...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

...

rafinelik  ve sürüş keyfi bana göre herzaman daha iyidir.

...

bu yüzden MX-5 gibi araçlar şahsi tercihim olurdu...

Çok güzel bir ifade; bende rafinelik sürüş keyfi arıyorum. Mx-5 ilk aklıma takılandı ama Mazda yetkili satıcısında çalışan arkadaşım; 1.90 boyla Mx-5' e sığamazsın deyince Rx-8'i araştırmaya başladım.

Yine aynı arkadaşım RX-8 ancak yüksek devirde topluyor kendisini, düşük devir arabası değil, Mazda 3 Mps'ye bak deyince ona yöneldim. Başka ne alabilirim de Lancer Evo X geldi önüme.

Cevap yazan herkese teşekkür ederim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest Coriolis

yüksek devir veya düşük devirde aşırı besleme... bunlar motordan güç almanın 2 farklı yolu.

her ikisininde farklı tadları var. tercih meselesi.

ama MX-5 gibi bir araçta bunlara da ihtiyaç yok.

salt sürüş keyfi illa 10k devir ve/veya 1000 dd' da tonla tork/güç ile gelmez. kanıt mı? Go-Kart' lar neden zevkli sizce? ...sadece 5.5 hp... :D

sürüş keyfi aracın sizinle konuşmasıyla gelir, çok iyi bir şasisi olan araç (burada şasi= yürür aksam, vb) her virajı keyfe dönüştürebilir.

direksiyon sizinle konuşur, ağırlık transferleri başka bir keyiftir, uygun vites aralıkları ve biraz da sportif oranlı şanzımana hafif ve rijit bir gövdeyi ekleyin, makul bir güç ile...voila! işte size bir "sürücü arabası"

gerisi bana göre....eeee...steroidli gibi geliyor.

örnek? Audi TT ile Porsche Boxter arasındaki farka bakın...biri fazla gelişmiş bir VW Golf bozması, diğeri...

RX-8' in gövdesi, motoru haricinde şasisi çok başarılı, çok affedici (bir RWD araca göre), çok eğlenceli.

güç yüksek devirde geliyormuş?....so what? o safkan bir spor otomobil.

MX-5 çok hızlı değilmiş....ne olmuş? en son ne zaman bir arabaya binmek yerine onu "giydiniz"?

EVO ve Impreza bunların yanında şunun ispatları: yeterince büyük bir Turbo ve bir 4x4 sistemine yeterli bilgisayarı eklerseniz "herkes" hızlı olabilir...

herkes olmak isteyen kim????.....

Mazda değil onu biliyorum...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

yüksek devir veya düşük devirde aşırı besleme... bunlar motordan güç almanın 2 farklı yolu.

her ikisininde farklı tadları var. tercih meselesi.

ama MX-5 gibi bir araçta bunlara da ihtiyaç yok.

salt sürüş keyfi illa 10k devir ve/veya 1000 dd' da tonla tork/güç ile gelmez. kanıt mı? Go-Kart' lar neden zevkli sizce? ...sadece 5.5 hp... :D

sürüş keyfi aracın sizinle konuşmasıyla gelir, çok iyi bir şasisi olan araç (burada şasi= yürür aksam, vb) her virajı keyfe dönüştürebilir.

direksiyon sizinle konuşur, ağırlık transferleri başka bir keyiftir, uygun vites aralıkları ve biraz da sportif oranlı şanzımana hafif ve rijit bir gövdeyi ekleyin, makul bir güç ile...voila! işte size bir "sürücü arabası"

gerisi bana göre....eeee...steroidli gibi geliyor.

örnek? Audi TT ile Porsche Boxter arasındaki farka bakın...biri fazla gelişmiş bir VW Golf bozması, diğeri...

RX-8' in gövdesi, motoru haricinde şasisi çok başarılı, çok affedici (bir RWD araca göre), çok eğlenceli.

güç yüksek devirde geliyormuş?....so what? o safkan bir spor otomobil.

MX-5 çok hızlı değilmiş....ne olmuş? en son ne zaman bir arabaya binmek yerine onu "giydiniz"?

EVO ve Impreza bunların yanında şunun ispatları: yeterince büyük bir Turbo ve bir 4x4 sistemine yeterli bilgisayarı eklerseniz "herkes" hızlı olabilir...

herkes olmak isteyen kim????.....

Mazda değil onu biliyorum...

Hocam şiir gibi yazmışsın valla, Mazdacıyız diye zaten gönlümüzde RX-8 var tamamda sen iyice beyne kazıdın  :clap:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benden çok yaşa Onur :D

Beka'da test etmiştim bir keresinde MX-5 i, hakikaten çok farklı bir araba. Dediğin gibi araba ile bütünleşiyorsun ve sürmek bir zevk haline dönüşüyor. 2-3 km de bunu hissettiysem bir de sahibi olsam neler yazarım Allah bilir :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir de sürsem demek ki borç harç gidip alırım :D

Benim sıralama

1. Mazda6

2. MX-5

Bu iki aracı eğer çok fazla görem yolda kesin yoldan çıkarım :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest Coriolis

Hocam şiir gibi yazmışsın valla, Mazdacıyız diye zaten gönlümüzde RX-8 var tamamda sen iyice beyne kazıdın  :clap:

estağfurullah, teşekkür ederim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ah mps ah :) o da bana kazındı çıkmıyor :) at şahlanıyor da dizginleri sıkı sıkı tutuyorsun düşmemek için :)

Ya kerem abi , test tırı gezecek mı bu sene ? :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...