Jump to content

Debriyaja Basınca Rölanti Düşüyor


hindal
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • Yanıt 68
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • hindal

    31

  • NoooFearrrr

    6

  • domestos

    12

  • Kadirx

    8

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

Gönderilen Fotoğraflar

Vallahi burayı bulduğum çok iyi oldu, ben geçen triger setini değiştirdim, ama ustaya soramadım bile bu sorunu şimdi dahada karıştırır diye. Yardımlarınız için çok teşekkürler. Sanayiye gidene kadar pedaldaki soketi çıkartıp deneyecem, sonra o müşürü liftte kontrol etiririm.

Parça konusuna gelince parçaların çoğu uyumlu, debriyaj üst merkez alt merkez aynı, baskı balata falan hep aynı diye biliyorum ben.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

aynı problem bendede var debriyaja basınca devir düşüyor.sebebini bulabildinizmi.enteresan birşey daha söyleyim arabayı park ettikten sonra durduğu yerde direksiyonu çevirirkende devirde iniş çıkşlar oluyor  direksiyonla ne ilgisi olabilir acaba. teşekkürler

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Direksiyondaki iniş çıkışlar hidrolik direksiyondan  yani normal..... direksiyonu çevirince rölantinin zaten yükselmesi gerekiyor....

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

hidrolik direksiyon pompası motora bağlıdır direksiyonu çevirince tabiki motora binen yük artar vede rölanti düşer fakat mazda mühendisleri bu rölanti düşmesini engellemek için bir vakum sistemi kullanmışlar , direksiyon dönünce hafiiften rölanti yükselir. :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 ay sonra ...

Sonunda işlem tamam.... allah işi bilmeyen ustaların eline düşürmesin....................

Sorun boğaz kelebeğindeki hava ayar(rölanti) vidası ile gaz kelebeği skonum sensörü arasındaki dengesiz ayar.......... Buldum ama ne çektim... 1 ayda 2 defa motor yaptırmama rağmen sevinçliyim.....

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

aynı problem bendede var debriyaja basınca devir düşüyor.sebebini bulabildinizmi.enteresan birşey daha söyleyim arabayı park ettikten sonra durduğu yerde direksiyonu çevirirkende devirde iniş çıkşlar oluyor  direksiyonla ne ilgisi olabilir acaba. teşekkürler

sizin sorunda bundandır.....
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benim bu rölanti konusundan çıkardığım tecrübe şu oldu;

İlk önce bakılacak yer boğaz kelebeği ve üzerindeki rölanti sensörü olmalı, avans ayarı kontrol edilmeli, sistemde hava alan boruların olup olmadığı kontrol edilmeli, radyatör kapağının kaçırıp kaçırmadığı kontrol edilmelidir...

Geçmiş olsun, kazasız günler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Onno Ustayı buraya transfer edelim bari , burda daha çok iş var, döner sermaya kumbarasına  her rölantisi düşen 1 tl atsa, maaşı ödenir ustanın...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 yıl sonra ...

Basima boyle bisey geldi ama anlam veremiyorum ayri bi konu acmak istedim

Dun hafif bi rampada araci debriyaj ile tutmak ve debriyaj ile kaldirmak istedim hafta sonunun vermis oldugu can sikintisi basima is acti araci debriyaj ile tuttum ve ayni sekil gaz vermeden kaldirdim cok zorlanmadi ama ne oldu ise bundan sonra oldu 1e taktim kalktim set icin yavasladim rolanti 2binde kaldi burdada bi gariplik var araci durdugu yerde calistiriyorum 2de kaliyor debriyaja basinda normal yerine geliyor yokus asagi saliyorum arabaya es deger rolanti yukseliyor 2binde kaliyor yavaslarsam yine ayni sekilde dusuyor aracin altina baktim karterin yaninda bi musur var adini bilmiyorum kablosu kopmus onun kablolarini bir birine bagladim mars yapinca rolanti biraz 2binde takiliyor hemen olmasi gereken yere geliyor ama bu sefer bu islem debriyaja basmadan oluyor ama vitese takinca yine 2bin civarlarinda takiliyor devir cok garip bisey ama bu konuda yardim edebilecek olan varmi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Geçmiş olsun... Sorun birden olmuş ama çözüm birden olmayabiliyor çok fazla ustaya uğraştırma sonuçta onlarda deneme yanılma yoluyla sorunu çözmeye çalışıyorlar.... Gerçekten Mazda dan anlayan bir ustaya göster arabanı.... Şundan bundan diyenlere aracını kurcalattırma.... İstanbul dasın galiba.... Eğer istanbul'daysan Adem ustayla görüşebilirsin.... Saygılar....

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Karterin yaninda sanzimanin ustunde bi swichin kablosu kopmus dipden bugun servise soracam eger uygun bise eger alalim takalim bakalim ne olacak olmadi tamir edecez

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Servis o musur icin 170 tl dedi eger zaman bulur isem lehim yapacam ama bana baska bi yerde sorun varmis gibi geliyor lehimi isi bi halledeyim bakalim sonuc ne olacak rolanti sorunu icin cok farkli sorunlar yasadim bu konuda yardimci olabilirim belki en azindan sansimida deneyebilirim isteyen cepden ulasabilir 0534 339 00 08

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Oradaki müşür, geri vites müşürü gibi birşey olması lazım..... usta renolarla aynı demişti.... (tabiki benim araba 90 model 1.6i b6 motor du)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Musuru hallettik ama sorun hala devam ediyor rolanti sensoru sokulup temizlendi durumu baya kotu idi ama degisen bisey olmadi gaz verip biraktigimizda gaz 2bin 1500 de takilarak dusuyor ustada rolanti motorunu denememiz gerek dedi araci park halinde bosda yokus asagi

Saliyorum arac hizlandikca rolantide yukseliyor vitesde ikende ayni sey kompresorde yavaslamiyor rolanti takili kaldigi icin hizini koruyor gaza basmadan gidip geliyorum

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...