Jump to content
solgac

Mazda 3 Oksijen Sensörü Lazım

Tavsiye Edilen Mesajlar

solgac

arkadaşlar merhaba

2009 mazda 3 aracım için 1. oksijen sensörüne ihtiyacım var yaşadığım yerde (şırnak) bulma imkanım hiç yok yetkili servislerin verdiği fiyatlarıda sizde biliyorsunuz temini konusunda yardımcı olabilecek varmı ? ebay dan falan getirebilirmiyiz ? şimdiden teşekkür ederim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
solgac

sağol hocam bi irtibata geçeyim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
teccol

bende bi tane oksijen sensörü var. Benim araca uyumlu değildi değiştirdim. Düşünürsen gönderebilirim  denersin seninkinede uyumlu olmaz ise geri gönderirsin.

Yanlız soketi yok sen kendi aracındakının soketini takacaksın

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
solgac

bende bi tane oksijen sensörü var. Benim araca uyumlu değildi değiştirdim. Düşünürsen gönderebilirim  denersin seninkinede uyumlu olmaz ise geri gönderirsin.

Yanlız soketi yok sen kendi aracındakının soketini takacaksın

sizdeki sensör hangi aracın bide deneyeipte uymayan aracınız ne ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
teccol

96 mazda 323 için aldım ama uyumlu olmadı amerikan malı sonra tamirci universal japon taktı birebir olmasada oldu. Bu elimdekide boşta kaldı.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
solgac

96 mazda için alınmış bi sensörün 2009 araca uyma ihtimali imknsız gibi bişey bence uysa bile ne kadar sağlıklı çalışır ne kadar uzun ömürlü olur kargosu vs si beklemesi teşekkür ederim ama çözüm olmaz gibi duruyor

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
teccol

aslında 2009 model bir mazdanında oksijen sensörünün bozulmasıda imkanız gibi birşey

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
mazdaismail

Arkadaşlar bir sorum olacak 2004 mazda 3 araçım için yan sanayi oksijen sensörü almayı düşünüyorum oksijen sensörü arızası olup yan sanayı parcası taktıran arkadaşların tavsiye ettigi bir marka varmı 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
quiteguide

Katalitik öncesi, yanmış hava yakıt karışımını denetleyen elamansa elimde bir adet hiç kullanılmamış sensör mevcut.

Özelden adres bilgilerini yazın göndereyim, deneyin. Gerisi kolay.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
doganayomer

2017 aralık ayında 2006 m3 için aliexpressten getirtmiştim, forumda ki bir kaç arkadaş sıkıntı yaşarsın dedi bugüne kadar hala sağlam bir sıkıntı çıkartmadı o zamanlar 80 küsür liraya gelmişti. bu gün ki fiyatı 115.64 tl imiş.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
67Bulent1976

Merhabalar    LF4J-18-8G1B parça kodu olan 2010 mazda 6 nın oksijen sensörüne ihtiyacım var,1 nolu üst yani egzos manifolduna bağlı olan sensör,sağlam çıkma uygun sıfır  veya yan sanayi de olabilir.Teşekkür ederim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×