Jump to content

Mazda3 Dizel Baskı Balata Sorunu


Emre Keskin
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Önemli olan gerçekten araç satıldıktan sonra ortaya çıkan problemlerin seri olarak servisler tarafından giderilmesidir.mazda eğer iyi bir politika izlemezse bence Türkiye'de mazda artık hiç satılmaz konuma gelecek.ayrıca servis ağı da yaygınlaştırılmalı.umarım problem yaşayan herkez bir an önce problemlerini çözer ve rahat rahat severek gurula aracına biner.acaba hangi serilerde ne tür problemler olduğuna dair bir bülten yok mudur?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Önemli olan gerçekten araç satıldıktan sonra ortaya çıkan problemlerin seri olarak servisler tarafından giderilmesidir.mazda eğer iyi bir politika izlemezse bence Türkiye'de mazda artık hiç satılmaz konuma gelecek.ayrıca servis ağı da yaygınlaştırılmalı.umarım problem yaşayan herkez bir an önce problemlerini çözer ve rahat rahat severek gurula aracına biner.acaba hangi serilerde ne tür problemler olduğuna dair bir bülten yok mudur?

Bu tartışmalar yıllardır sürüp geliyor ve sürecektir de, bazıları çektiği sıkıntılar yüzünden pesimist düşüncelerle yorum yazacak, bazıları da memnun olduğu marka için optimist düşünceler paylaşacak...

Sorunsuz hiç bir şey yoktur önemli olan bu sorunu giderebilmektir... 2005 yılında sıfır aracım 5 bin kilometrede şanzıman dağıttı ve 1 hafta içinde bana teslim edildi... Tek tuhaf bulduğum nokta 5 bin kilometredeki aracın bu arızayı vermesi idi, ben de hiç bir şekilde süre veya durum hakkında negatif düşüncelere kapılmadım, aksine aracımı evin önünden alıp 110 km götürüp sıfır şanzıman takarak geriye getirmelerine sevindim...

Kazasız günler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu tartışmalar yıllardır sürüp geliyor ve sürecektir de, bazıları çektiği sıkıntılar yüzünden pesimist düşüncelerle yorum yazacak, bazıları da memnun olduğu marka için optimist düşünceler paylaşacak...

Sorunsuz hiç bir şey yoktur önemli olan bu sorunu giderebilmektir... 2005 yılında sıfır aracım 5 bin kilometrede şanzıman dağıttı ve 1 hafta içinde bana teslim edildi... Tek tuhaf bulduğum nokta 5 bin kilometredeki aracın bu arızayı vermesi idi, ben de hiç bir şekilde süre veya durum hakkında negatif düşüncelere kapılmadım, aksine aracımı evin önünden alıp 110 km götürüp sıfır şanzıman takarak geriye getirmelerine sevindim...

Kazasız günler.

Allah korusun su anda bir sanzuman dagitma olayi olsa heralde araclarimiz en az 1 ay serviste yatar

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

kapı menteşelerini kontrol et araba kasıldığında sesi keser, bıraktığında başlar , ayrıca motor takozlarınada baktır geşeklik veya yerinden çıkmış bir vida, veya segman , yapılacak olan şu araç park halinde bu sesi çıkracak imkanınız varsa , örneğin lift falan iyice bir bakın şanzımanın ses yapma olasışığı mazda için mümkün değil hem ses ön sağ diyosunuz , şanzıman soldadır.

sesin şanzımandan geldiğini muğla bayi yetkilisi okan bey söyledi.benimde ses şuradan geliyor diyecek bir bilgim ve tecrübem yok.ama şu 10.000 bakımına sokabilsem aracı orada söyleyeceğim servistekilere ama hala sokamadım.bakımda sorun tespit edilirse buradan paylaşırım.ama şu debriyaj olayı moralimi acayip bozdu.uzun yol yapan biriyim başımıza inşaallah gelmez.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Valla gecenin bu saatinde tüm yazılanları okudum.

Bu balata konusunun da hallolmayacak bir sorun olmadığını söylemek istiyorum. Bu kadar sinirlenecek

, söylenecek bir şey yok. Ama birsürü felaket tellalı var burda. Araba serviste yatıyorsa bunu mazda ya mal etmeyin. İlk muhatabıniza bakın siz. En çok satılan seri olan mazda3 dizelin baski balata bilya volan seti bir serviste yoksa bırakın o servise gitmeyi. Bu malzemeler şahsen bizde 3 setin altına düştüğü anda 3 set daha sipariş edilir. Mazda3 un baskısını temin edemeyen arkadaşlar da arabasını yatırmak istemiyorsa arasın kaç set istiyorsa gönderelim...fotifoti  Fatih'e aynı şekilde diskleri aynı gün yolladık. Vs vs...

Diğer bir konu da...

Türkiye de depo olsa içinde her parça olacak mı sanıyorsunuz. Şuanda sürümü olan parçalar hariç en incik boncuk parça en fazla 1 haftada geliyor. Sürümü olan parçalar da bu işi spor niyetine yapmayan servislerde her zaman var. Siz 3 ay yatan opel ler, 2 ay yatan toyota lar görmediniz galiba. Bu işi spor olsun diye yapan servise de gitmeyin arkadaş...

telefondan yazmasan forumdan kendimi artıracak kadar daha yazarım ama bu gecelik bu kadar yetsin...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Okan abiye katılmakla beraber Mazdanın Türkiye deposu Gören Otomotiv sayılır demek istiyorum

yok Oğuzhan bizim stoklarımız öyle yüzlerce, binlerce metrekare değil. buna rağmen doğru parçaları bulundurarak birçok şeye cevap verebiliyoruz. Türkiye deposunun %5'i olamayız... Teveccühün...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

yok Oğuzhan bizim stoklarımız öyle yüzlerce, binlerce metrekare değil. buna rağmen doğru parçaları bulundurarak birçok şeye cevap verebiliyoruz. Türkiye deposunun %5'i olamayız... Teveccühün...

Bence de sen tevazu gösteriyorsun :)

aklıma takıldı bir de, kasko araç temin etmiyor mu böyle durumlarda ? kaza olmasa da araç serviste . öyle bir hizmetleri yok mu ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

...

aklıma takıldı bir de, kasko araç temin etmiyor mu böyle durumlarda ? kaza olmasa da araç serviste . öyle bir hizmetleri yok mu ?

güzel bir noktaya değinmişsin. kasko hasar sebebiyle aracın yattığı durumlarda tamir ve tedarik sürecinin 1 haftasına kadar araç verebilir. ancak arıza ve bozulma gibi kasko kapsamına girmeyen durumlarda vermez.

bunu aracın garantisi devam ediyorsa Mazda Yol Yardım'dan isteyebilirsiniz. Yol, konaklama, alternatif ulaşım, çekici gibi hizmetler aracın garantisi devam ettiği sürece ücretsizdir...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

güzel bir noktaya değinmişsin. kasko hasar sebebiyle aracın yattığı durumlarda tamir ve tedarik sürecinin 1 haftasına kadar araç verebilir. ancak arıza ve bozulma gibi kasko kapsamına girmeyen durumlarda vermez.

bunu aracın garantisi devam ediyorsa Mazda Yol Yardım'dan isteyebilirsiniz. Yol, konaklama, alternatif ulaşım, çekici gibi hizmetler aracın garantisi devam ettiği sürece ücretsizdir...

Aydınlatıcı oldu :)

Sent from my iPhone using canım Tapatalk

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

güzel bir noktaya değinmişsin. kasko hasar sebebiyle aracın yattığı durumlarda tamir ve tedarik sürecinin 1 haftasına kadar araç verebilir. ancak arıza ve bozulma gibi kasko kapsamına girmeyen durumlarda vermez.

bunu aracın garantisi devam ediyorsa Mazda Yol Yardım'dan isteyebilirsiniz. Yol, konaklama, alternatif ulaşım, çekici gibi hizmetler aracın garantisi devam ettiği sürece ücretsizdir...

ben Mazda genel merkezle gorustugumde 10 is gunu icersinde yapilmazsa verebileceklerini soylediler bu ne kadar dogru resmi olarak boyle bir ibare nerede yaziyor bir fikriniz varmi acaba ??

arti olarak acaba sizin servisinizde 2012 dizel baski balata ve bilya si var mi ?

tesekkkurler

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Teknik detayını bilmiyorum, call Center i de yalanlamak istemek.

Ayrıca bizde 1990 dan günümüze kadar tüm mazda araçların Orjinal baskı balata bilyası hazır var. Pazartesi isterseniz hemen kargoya verelim. Öte yandan sizin parçanız garantiden değişeceği için parçayı parayla almak biraz mantıksız olabilir. Sonra parçanın bedelini nasıl ve kimden alırsınız muallakta...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Teknik detayını bilmiyorum, call Center i de yalanlamak istemek.

Ayrıca bizde 1990 dan günümüze kadar tüm mazda araçların Orjinal baskı balata bilyası hazır var. Pazartesi isterseniz hemen kargoya verelim. Öte yandan sizin parçanız garantiden değişeceği için parçayı parayla almak biraz mantıksız olabilir. Sonra parçanın bedelini nasıl ve kimden alırsınız muallakta...

1990 mı??

Bi kez daha helal olsun size diyerek saygılar sunuyorum...

:hi:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Teknik detayını bilmiyorum, call Center i de yalanlamak istemek.

Ayrıca bizde 1990 dan günümüze kadar tüm mazda araçların Orjinal baskı balata bilyası hazır var. Pazartesi isterseniz hemen kargoya verelim. Öte yandan sizin parçanız garantiden değişeceği için parçayı parayla almak biraz mantıksız olabilir. Sonra parçanın bedelini nasıl ve kimden alırsınız muallakta...

haklisiniz , bu arada kaliteli servis anlayisiniz icin kutlarim

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Teknik detayını bilmiyorum, call Center i de yalanlamak istemek.

Ayrıca bizde 1990 dan günümüze kadar tüm mazda araçların Orjinal baskı balata bilyası hazır var. Pazartesi isterseniz hemen kargoya verelim. Öte yandan sizin parçanız garantiden değişeceği için parçayı parayla almak biraz mantıksız olabilir. Sonra parçanın bedelini nasıl ve kimden alırsınız muallakta...

Tebrikler vallahi  :clap:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İşini severek, layığı ile yapan insanlara sevgim, saygım sonsuz. Böyle bir Mazda bayisi ve servisi olduğu için. Mazda Türkiye, biz müşteriler ve forum olarak şanslıyız. Markanın ruhunu taşıyan ender bayilerden birisisin Okan. Başarılanın devamını diliyorum.  :hi:

Ve darısı inşallah tüm Mazda bayilerine.....

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İşini severek, layığı ile yapan insanlara sevgim, saygım sonsuz. Böyle bir Mazda bayisi ve servisi olduğu için. Mazda Türkiye, biz müşteriler ve forum olarak şanslıyız. Markanın ruhunu taşıyan ender bayilerden birisisin Okan. Başarılanın devamını diliyorum.  :hi:

Ve darısı inşallah tüm Mazda bayilerine.....

Önceleri bende aynı düşünceyedim İlhan, bütün servisler veya bayiler forumda olsun ve bizleri sorunlarımız veya gelişmeler hakkında bilgilendirsin istiyordum...

Okan'ı forumda ve yüz yüze tanıma fırsatı bulduktan sonra yukarıdaki düşüncelerim değişti... Bir tek olsun bizim olsun... Forumda Okan olsun yeterli, şu haliyle başka bayi veya servise ihtiyaç yok gibi zaten...

Kaç bayi/servise özel mesaj attım ve durumu anlattım, kendilerine güvenmiyorlar veya başka bir sebepleri var ki aramıza katılmaktan imtina ediyorlar, kendileri bilir...

Bu yüzden biz elimizdekinin kıymetini bilelim... O forumun kıymetini biliyor zaten.

Allah nazardan saklasın.

:nazar:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Önceleri bende aynı düşünceyedim İlhan, bütün servisler veya bayiler forumda olsun ve bizleri sorunlarımız veya gelişmeler hakkında bilgilendirsin istiyordum...

Okan'ı forumda ve yüz yüze tanıma fırsatı bulduktan sonra yukarıdaki düşüncelerim değişti... Bir tek olsun bizim olsun... Forumda Okan olsun yeterli, şu haliyle başka bayi veya servise ihtiyaç yok gibi zaten...

Kaç bayi/servise özel mesaj attım ve durumu anlattım, kendilerine güvenmiyorlar veya başka bir sebepleri var ki aramıza katılmaktan imtina ediyorlar, kendileri bilir...

Bu yüzden biz elimizdekinin kıymetini bilelim... O forumun kıymetini biliyor zaten.

Allah nazardan saklasın.

:nazar:

Veli abi yazacak pek bişey bırakmamışsın, forum yönetimi de saolsun beğen butonunu kaldırdı  :(, alıntı yapıp selamımı ileteyim bari eline sağlık  :hi:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tamam yahu, şişirmeyin bizi bu kadar... :)

Sizler olmasanız biz ne yaparız kuru plazalarda...

Seviyorum cidden buranın ortamını ve sakinlerini...

Hep beraber güzel güzel bir şeyler yapmaya çalışıyoruz...

Yüzyüze görüşünce daha güzel oluyor tabi...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...