Jump to content
Guest furkan5298

Nano Charger (Vacuum Charger Systems)

Tavsiye Edilen Mesajlar

Mücahit

patron şu nano chaqrger ı bi konusalımda ben bu son ankara yolculugumda guzuyu cok zayıf buldum,1.4  toyota d4d dizele sidik zoru yetiştim gerci tepeleme doluydu guzu ama 2 viteste pedal sanki işe yaramıo ya kickleyip 1e atacan yada gıv gıv hızlanmayı beklicen >:(

Ne güzel anlatmışın guzuyu diline sağlık içim soğudu biraz  :) benim dilim varmıyordu demeye  :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
redrock

size dedik mt alın diye öyle tırmalarsınız şimdi yok kick liycem yok aparküt çekicem diye :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
redrock

Nano yapınca görecen sen gününü :D

benim nanolu halimi düşün bide sen :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

Ne güzel anlatmışın guzuyu diline sağlık içim soğudu biraz  :) benim dilim varmıyordu demeye  :D

nası anlatmiim abi karizma resetlencekti az kalsın acil nano ve açık hevaaa filitrosu bakcess :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

benim nanolu halimi düşün bide sen :D

sana ddt yapcas daha iyi olcak :2funny:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeBiAnd

Şu marşpiyeli halledeyim yapacağım ilk iş dereceli egzantik işini araştırmak. ;D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

Şu marşpiyeli halledeyim yapacağım ilk iş dereceli egzantik işini araştırmak. ;D

ne kadar güç verir???

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeBiAnd

Nanoya hiç niyetin yok mu abi ?

egzantrik yapınca zaten nano şart olur artık. ;D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

25-30 arası.

oo iyimiş yahu çok kazık deilse ve motoru  yemicekse bende yaptırırım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
NeBiAnd

Honda,pejo vs.için kolunu sallasan hemen bulursun ama m3 için özel yaptırmak lazım.Bi usta ile tanıştım özel yaparım dedi ama birde chip uygulaması yapılmalı.Bizim guzuya pek uygun chip bulmak zor ama artık araba çıkalı 3,5 sene oldu artık vardır belki veya yazılımı gelmiştir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

Honda,pejo vs.için kolunu sallasan hemen bulursun ama m3 için özel yaptırmak lazım.Bi usta ile tanıştım özel yaparım dedi ama birde chip uygulaması yapılmalı.Bizim guzuya pek uygun chip bulmak zor ama artık araba çıkalı 3,5 sene oldu artık vardır belki veya yazılımı gelmiştir.

epey zaman alır sanırım bu işi halletmek biz bu aradaki zamanda nanolanalım bari  öle abartı bi masraf deil :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
MuRDoC_111

noldu nano charger işi?? eger gidecekseniz toptan bi satın alım için benide yazın listeye.. yalnız ben orda taktırmayacagım için işçiliği düşsünler öle hesap cıkarsınlar.. eger işçilik beedava zaten falana getirirlerse muhabbeti alın yinede bana 1 tane bu aletten ama basta biraz nazlanmadan tökmeyin paraları önlerine :D ne zaman gidecekseniz ona göre havale cıkartam size, kargolarsanız sonra bana cok sevinirim :-* ya da bu taraflara gelmeyi düsünen olursa getirir beraberinde..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Gökhan

hayır hayır benımle aynıyer

yer umranıye acık otopazarının orası yetkılı ısmaıl bey...7hp ve %18 cok cok ıddıalı rakam...1,5 88hplık araca (egzoz ve fıltrekıtı var) 2 hp benım araca (1,8 122hp) ıse 4 hp verdı...abartı bı sey beklemeyın...bu dedıgım rakamlarda olur. tahmınım mazda3 e 2-4 arası verır...

Kadir, Tombak'a ne vermiştir sence?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Gökhan

Umarım bir-iki beygir gelmiştir bizim hara'ya 8:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest mustafa_g

siz kendinizi kandırın bakalım. eğer sen o torku ve beygirin gramını hissediyorsan gel benim yüzüme tükür. sistemin mantığı bilmem nereden gelen hava yerine nanoştan gelen havayı içeri vermesi ve soğutması deniliyor. peki o havayı arçelik klima ile mi soğutuyorlar? tak bi tane krank filtresi olsun bitsin o zaman ;) hem zaten hava filtresi kiti takanların hemen hepsi krank filtresini de takıyor. nanoşun en büyük avantajının dur kalklarda hissedilmesi deniliyor, peki o zaman otobanda tapa gaz giden bir arabanın dur kalk yapmayacağına göre ve gaz kelebeği dibine kadar açık olacağına göre nanoştan gelen fayda bunun neresinde görülecek? AR-GE çalışmalarına milyonlarca yıldır nerdeyse Türkiye Cumhuriyeti'nin hazinesi kadar para döken otomobil firmaları böyle bir sistemi, herşeyini kendileri dizayn ettikleri bir motorda kendileri nasıl oluyor da düşünememiş oluyorlar? nanoş ve v-şarjır firmaları böyle forum köşelerinde çoluk çocuğu ikna etme çalışmaları yapmak yerine gidip sadece bir tane otomobil firmasına bile olsa sistemini tanıtıp onlara sistemini satsa, yeryüzünde dönülmedik köşe bırakmazlar sanırım. ama onlar oturmşlar tabanını 09-17 yaş grubunun oluşturduğu, çoğunluğunun benim arabam öyle bir gidiyor ki testarossa bile halt etmiş muhabbetleri yapılan bir forumun sponsoru olup orada cihaz satmaya çalışıyorlar. e o zaman biz de kıroşarjırı icat ettik, dikiz aynasına tespih takıyoruz ve +50hp veriyoruz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

siz kendinizi kandırın bakalım. eğer sen o torku ve beygirin gramını hissediyorsan gel benim yüzüme tükür. sistemin mantığı bilmem nereden gelen hava yerine nanoştan gelen havayı içeri vermesi ve soğutması deniliyor. peki o havayı arçelik klima ile mi soğutuyorlar? tak bi tane krank filtresi olsun bitsin o zaman ;) hem zaten hava filtresi kiti takanların hemen hepsi krank filtresini de takıyor. nanoşun en büyük avantajının dur kalklarda hissedilmesi deniliyor, peki o zaman otobanda tapa gaz giden bir arabanın dur kalk yapmayacağına göre ve gaz kelebeği dibine kadar açık olacağına göre nanoştan gelen fayda bunun neresinde görülecek? AR-GE çalışmalarına milyonlarca yıldır nerdeyse Türkiye Cumhuriyeti'nin hazinesi kadar para döken otomobil firmaları böyle bir sistemi, herşeyini kendileri dizayn ettikleri bir motorda kendileri nasıl oluyor da düşünememiş oluyorlar? nanoş ve v-şarjır firmaları böyle forum köşelerinde çoluk çocuğu ikna etme çalışmaları yapmak yerine gidip sadece bir tane otomobil firmasına bile olsa sistemini tanıtıp onlara sistemini satsa, yeryüzünde dönülmedik köşe bırakmazlar sanırım. ama onlar oturmşlar tabanını 09-17 yaş grubunun oluşturduğu, çoğunluğunun benim arabam öyle bir gidiyor ki testarossa bile halt etmiş muhabbetleri yapılan bir forumun sponsoru olup orada cihaz satmaya çalışıyorlar. e o zaman biz de kıroşarjırı icat ettik, dikiz aynasına tespih takıyoruz ve +50hp veriyoruz.

:clap: :clap: umut fakirin ekmegi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×
×
  • Yeni Oluştur...