Jump to content
Guest furkan5298

Nano Charger (Vacuum Charger Systems)

Tavsiye Edilen Mesajlar

NeBiAnd

Çekiş ve ataklıkta artış var ise ve Gökhanın dediğine göre var,uygundur.Yarım beygir bile olsa lazım baba.Volkan ile Çeşme yolunda kapışacam.. 8:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

Çekiş ve ataklıkta artış var ise ve Gökhanın dediğine göre var,uygundur.Yarım beygir bile olsa lazım baba.Volkan ile Çeşme yolunda kapışacam.. 8:)

tamam o zaman kadir konuşsun gidek yaptırak

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak

ben dyno verılerını koymustum konuya ınceleyebılırsınız arkadaslar...

Zaten onlardan aldık gazı.. O zaman liste 4 kişi oldu

1. Biran Abi

2. Burak

3. Bülent

4. Önder

iyi bari nanolar takılırken okey, batak v.s. de oynayabilecek durumdayız :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

Zaten onlardan aldık gazı.. O zaman liste 4 kişi oldu

1. Biran Abi

2. Burak

3. Bülent

4. Önder

iyi bari nanolar takılırken okey, batak v.s. de oynayabilecek durumdayız :)

hadi yarın yaptırak yoksa uzar gider

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak

hadi yarın yaptırak yoksa uzar gider

Annem bizde P.tesiye kadar. Mersinden geldi, o evde iken ben gidip arabayı nanoşlıyım diyemem.. Haftaya derseniz  olabilir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

Annem bizde P.tesiye kadar. Mersinden geldi, o evde iken ben gidip arabayı nanoşlıyım diyemem.. Haftaya derseniz  olabilir.

zaten sizin orda deilmi en fazla 2 saat kaybolun ortadan

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak

abı nanoları bayıden alıcaz...dyno olayını ıstesgınız zaman yaptırabılırsınız bedava...bayı otogarın yanında bır mazda ustası zaten montajı cok basıt kendımız bıle yaparız ama elımıze kırletmeye gerek yok cayımızı ıcerken onlar hallederler :D

Ramazanda ne çayı Kadir :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak

zaten sizin orda deilmi en fazla 2 saat kaybolun ortadan

2 saat ise o zaman en önce benim taktırıp kaçmam lazım ki onu da ben istemem. Küçük bir toplantı havası olması lazım. ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

abı nanoları bayıden alıcaz...dyno olayını ıstesgınız zaman yaptırabılırsınız bedava...bayı otogarın yanında bır mazda ustası zaten montajı cok basıt kendımız bıle yaparız ama elımıze kırletmeye gerek yok cayımızı ıcerken onlar hallederler :D

nanoşların takıldıgı yerde mi yapıolar dinoyu

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

muhahaha...sabah oldugundan hala acıkma hıssım tam gelmedı oruclu oldugumu unutmusum :D aksama dogru ac karna boyle gaf yapmam herhalde  :D

çıkar dilini bakıcas oruçlumusun diilmisin :D :D bi arada böle bi geyik vardı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

abi dino olayı umranıyede yapılıyor...nanosu ordada taktırabılırız esenlerdede taktırabılırız farketmez...ama ramazanda dıno olayı sıkıntı yaratabılır cunku mopru trafıgı falan fılan...ama ben gıdebılırım dıyen varsa tarıf ederım gıder dener oradada taktırabılırsınız...sımdı ben ılk etapta adem ustadan 5 tane ıcın bır fıyat alayım bakalım ne verecek...cunku bu tarz seylerde bayılere bellı bır fıyattan satılması konusunda baskı yapar uretıcıler genelde

yok abi ben uraşamam dino testi montajı vs hepsi bi yerde olacak bi yerden al ötekine git bilmemkimin selamı var de bana ters olcaksa hepsi aynı gün ve bi arada

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

araca ne kattıgını bilmek için nanosuzda dino isterim yapmıolarmı yada direk oraya gitsek nanoş yokmu ellerinde takmaya ille burdanmı alıp gitmek lazım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Murat b

Şimdi yarın taktırıyormusunuz

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

Şimdi yarın taktırıyormusunuz

herkese uyasa buluşur alır nanoları orda sırayla bi nanoşsuz dino yaptırır sona nanoşlu yaptırırı bakarız burakta boşa bu yana gecmes

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

abı zaten mantıgı o....cıkıyorsun lıfte nanosuz bır test yapılyıor...ayarlar hıc bozulamadan bırde nanos takılıyor zaten 30-40snlık bı montajı var...yıne dyno baslatılıyor ve arabaya ne verdıgını goruyorsun...ordanda taktırabılırsın burdanda sana kalmıs bır sey...ama orada adam bayılerını korumak amacıyla lıste fıyatı verıyor dıye bılıyorum ben...yanı burdan alıp gıdersen benzın parasınıda  cıkarma ıhtımalı var ama sana kalmıs bır sey...olmadı randevulasılır ana merkezle buradan taktırılır 2 dakıkada oraya gıderız...yada ben bı sorarım bızım ustanın hesabına yazılır sızden takılanlar bız gelıp ustaya odeme yaparız...bu daha mantıklı :D

tamam olmadı ugrar alırıs murat ta istio galiba olacaksa ve yarın uygunsansende  öglen gibi görelim işimizi yahu ses gelsin biran abi istionmu yarın uygunmu

                  bana uyar

                  burakta 2 saat kaçar o tarafa

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak

Bir de Tarık'ın Nanoşçusu var ondan da bir fiyat alalım mı ? Taktırmadan önce haberim olsun demişti.. :)

Ayrıca şimdi siz nerede buluşuyorsunuz da ne yapıyorsunuz hiç anlamadım. Esenler, köprü Ümraniye lafları arasında kayboldum. Şimdi kısaca bu Nanoş nerede takılıyor ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Murat b

Bence direkt Ümraniyede yapılsın o zaman.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement

Bir de Tarık'ın Nanoşçusu var ondan da bir fiyat alalım mı ? Taktırmadan önce haberim olsun demişti.. :)

Ayrıca şimdi siz nerede buluşuyorsunuz da ne yapıyorsunuz hiç anlamadım. Esenler, köprü Ümraniye lafları arasında kayboldum. Şimdi kısaca bu Nanoş nerede takılıyor ?

haftaya buluşalım haaftaya nanoşlar geliyor ha ha ha haftaya :D :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak

bu nanosun ana dıstrubutoru ve dyno yapılacak yer umranıyede...benım taktıralım dedıgım yer esenlerde ve bıze muhtemelen 185-190 gıbı bır fıyata takar. baska bayılerede sorulabılır tabı. ama bıldıgım kadarıyla ana merkdezde 225 gıbı bır fıyat cekılıyordu bayılerı korumak ıcın... soyle yapabılırız eger yuksek fıyat verılırse..bızım alacagımız bayının hesabından alırız urunlerı yanı o yonlendırmıs olarak ucuza taktırırz..yada otogarın orada taktırılır devam edılır umranıyeye...burak abınınkınıde  bız getırırız oraya...yanı amac ekonomık olması :D

Ekonomik olsun, ben fazla yol gelmiyim (hele Esenlere hiç gelmiyim) sizinle buluşayım, nanoşlanayım..

Dyno da yaptırayım. Kriterim budur :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak

Bence direkt Ümraniyede yapılsın o zaman.

Gönlün var mı onu söyle sen :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×
×
  • Yeni Oluştur...