Jump to content

323 Rektefiye


By_HMTR
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Bu arabanın conta yaktığı kesin, üst kapağın üstündeki cizgilerden hem su kaçırdığı hemde yağ yaktığı belli ediyor,  ama bir durum varki çok hassas bu arabanın sübap ayarları farklı tapıda doch motor sübaplarına benziyor yani pul bırakılarak ayarlanan cinsten , bu tip motorların bazıları ise kendisi ayarlar sübapları, yani sübap ayarı gerekmez demem oki oktay usta epey bir iş çıkacak gibi sana , bu arada karbüratörü dağıtmışsın , iyide etmişsin komple bir temizlik iyi olacaktır. kolay gelsin. triger setinide değişmeyi unutma kayışı servisten al orjinal olsun 50 tl civarıdır vede silindir kapak contası da orjinal olsun , triger gergi bilyası çok pahalıdır orjinali yan sanayi atabilirisin veya hiç değişmeyebilirsin trider gergi bilyesinin yayına dikkat et monte ederken eğri olmasın kayışa sürter aksi halde.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Contanın olmayan küçük parçasının resimde görülüdüğü gibi.Olmayan kısmın etkisi ne olur bilmem ama açıkcası motora küçük bir operasyon ile iyileştirme yapıldıgı ortada.Bu nedenle aldığımda motor gayet iyi görünüyordu.

17_zps64db53ea.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Conta olsun diger parçalar olsun orjinal alabilirmiyim sanmıyorum.Komple conta seti var onu diger parçaları aldıgım arkadaş uygun fiyata verecek.Başka türlü altından kalakamam.Conta takımını  mecburen alacağım başka yolu yok.Piston ve subap için şu an ne yapabilirim karar vermedim.

Arabanın bir suçu yok,suç önceki kullanıcıların.Satmak bişi değiştirmez vebali benim için büyük olur,başkasına eziyet vermekten korkarım.Çok şükür elim yatkın ve yavaş yavaş uğraşacağım.Gittiği kadar gider param olursada iyi bir masrafa değer dersem çekinmeden adam gibi motoru toplarım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bak oktay usta contaların sadece silindir kapak contasını, bide triger kayışını orjinal al toplamda 100 tl turar ama gözün arkada kalmaz, diğer ekipmanlara gelince galiba bu arabanın  rektefiyeciye gidip taşlama olması gerekecek, zaten motor açılınca rektefiyecinin bakması gerek ,siz göz kararıyla anlayamazsınız, silindir , piston vede sübaplar için ise diyeceğim şu eğer iş göreceğine kanaat getirisen güzel bir  sök kimyasallarda bekleterek temizlettir ,sübap contalarını değiş, conta takımının içinde vardır zaten ,  rektefiyecide bir baksın taşlama gerekirse taşlasın yoo gerekmezse orjinal conta ile topla gitsin, sonra karbüratörü güzelce tamizle boğaz kelebeğini , manifoltu falan yeterli olur , bu arada boğaz kelebeğini v.s. karbüratörün tümünü parça parça fotosunu eklersen veya bana maille gönderirsen çok memnun olurum.

Unutmadan sormak istedim emme manifoldunun içinden sübaplar gözüküyor , onların üstündeki tortumu yoksa erimemi tam gözükmüyor eğer tortu ise temizlenebilir ama erime vede tahribat varsa komple değişmeni öneriyorum sübap takımınıda.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şu an için ve sanırım bir müdet daha bişi alabilecek durumum hiç yok.İşlerime bağlı.Niyetim piston,subap,conta,segman,yatak emin değilim ama hepsini değişmek yönünde.Eğer maddiyatımı ayarlayammaz isem komple güzelce temizleyip sadece conta alıp toplamak.İlerdeki duruma göre bakacağım.

Karbiratörün her parçasının detaylı resimlerini çektim.Resimlerini karbiratör konusuna detaylıca ekleyecğim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...