Jump to content
SWeeT6six6

Mazdastuff.com

Tavsiye Edilen Mesajlar

Superas

ya şimdi çoğunuz saçmalama deli misin diyecek ama,ben şu sineklik olayını çok seviyorum ve almak istiyorum  8:) dışlamazsınız demi beni aranızdan  ;D  :D

Bende beğeniyorum Volkan.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak

Sineklik demişken, bizim sunrooflara sineklik takılabiliyor mu?

Abi benim de sineklik deyince aklıma ilk o gelmişti :D Koçtaş ta var abi takması da kolay ama görüntü garantisi veremem :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Selman

Abi benim de sineklik deyince aklıma ilk o gelmişti :D Koçtaş ta var abi takması da kolay ama görüntü garantisi veremem :D

Çok önemli bir parça bence de, sineği geçtim, biri yukardan tükürür, çekirdek atar, ben hiç gelemem öyle işlere, görüntüyü sallıyalım, bir çaresine bakalım  :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak

Çok önemli bir parça bence de, sineği geçtim, biri yukardan tükürür, çekirdek atar, ben hiç gelemem öyle işlere, görüntüyü sallıyalım, bir çaresine bakalım   :)

Abi yok benim bahsettiğim  normal pencere sinekliği . O zaten olmaz. Ama tükürmeye sineklik pek çare değil hatırlatayım :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Selman

Benim bildiğim bir çok arabada bu var, mesela hatırladıklarımdan daha 94 Rover'larda bile vardı, o kadar yadırganacak bir şey değil...Ayrıca hakikaten bir takıntı mı bilmem ama sineklik olmadıkça ben o sunroofu açıp, keklik gibi dolaşmam ortalıkta, kullanmam kısacası...... :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
MuRDoC_111

ön tampon maskesi olarak yukardakinin daha ufagıda var, ziebartta kaputa uygulanan şeffaf kaplama ebatlarında_

edit: ön tampon demişim ancak görüldüğü üzere tamponla ilgisi yok bu kaplamanın :P_olay kaputu korumak üzerine konuclanmıs vaziyette yani_

[eklenti sistemin çökmesi sonucu silindi]

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest maz14

Hımm, sen siyah ve kırmızı renk ariç Mazda3 alanlar toplumdan dışlanmalı demiştin değil mi Volkan?

Enes ben demedim onu,ekşisözlükte bi eleman söylemiş  ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
SWeeT6six6

Enes ben demedim onu,ekşisözlükte bi eleman söylemiş ;)

Peki :) Paspasları için ebaydan satan birine mesaj gönderdim, cevap geldi. Fiyatı 56dolar. Normalde sadece Amerika içi satış yapıyor ama Paypal ödemeli şartı koyarak Türkiye'ye de göndereceğini belirtti. Paspaslar ağırmış, onun için kargosu pahalıymış. 70 dolar da kargosu olurmuş. Yani aracımıza birebir uyan, en uygun kauçuk paspas fiyatı 180YTL civarı. Düşünme aşamasındayım; her an sipariş verebilirim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Selman

Daha gençsin, yapma istersen...... :)

İrfan o eklediğin fotolardaki zımbırtının işlevi nedir anlayamadığım gibi, çok da çirkin görünüyor bence....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
MuRDoC_111

Daha gençsin, yapma istersen...... :)

İrfan o eklediğin fotolardaki zımbırtının işlevi nedir anlayamadığım gibi, çok da çirkin görünüyor bence....

abi cirkin zaten katılıyorum bende yani oralara hiç gerek yok bu tür şeyler takıştırmaya_onun işlevi abi kaputun ön tarafını sıcrayan cakıllardan falan korumak_ziebartta kaputa yine aynı boyutlarda uygulanan şeffaf koruma filminin, deri ya da plastik olanı sanıyorsam_

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Selman

İyi de esas korunması gereken koca tamponu boş bırakıp, kaputun önüne nereden gerek görmüşler, bana işlevsel değil de görüntüye yönelik gibi geldi.....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
MuRDoC_111

İyi de esas korunması gereken koca tamponu boş bırakıp, kaputun önüne nereden gerek görmüşler, bana işlevsel değil de görüntüye yönelik gibi geldi.....

abi aslında cok stratejik bi bölge orası_mıknatıs gibi cekiyor cakılları_arabayı aldık Malatya'dan dönerken İzmir'e oraya baya cakıl geldi yani_uzun yol için gerekli aslında orayı en azından ziebartın şeffaf filmiyle kaplamak lazım_benim orda hala daha duruyor ufak bikac cakıl izi_tabi tamponu degiştirdim uzun yolu eski standart tamponla gelmiştik ama bakmıstım tamponada tertemizdi, bişeycikler yoktu_bitek yolda bikaç kırlangıc kurban ettik ön ızgaranın üstünde o kadar ;D_o da arabayı yeni almısız kan dökmek lazım diyerekten denk geldi işte, daldık 2-3 kus sürüsünün içine :tey:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest maz14

İyi de esas korunması gereken koca tamponu boş bırakıp, kaputun önüne nereden gerek görmüşler, bana işlevsel değil de görüntüye yönelik gibi geldi.....

abi tampon hiç önemli değil,ne de olsa plastik boyarsın olur biter...önemli olan kaportaya taş filan gelmemesi o yüzden öyle bişey yapmışlar...

bu arada ben Ziebart a gittiğimde bu kaput filmini sordum,çıkardığımızda renk farkı olur mu diye...illaki biraz fark oluşur,olmaz diyen yalan söyler dedi  ;)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
SWeeT6six6

arabayı yeni almısız kan dökmek lazım diyerekten denk geldi işte, daldık 2-3 kus sürüsünün içine :tey:

Selman abi; Panter Emel'in numarası sende vardı sanırım, bir arayalım da bu konuyu bir iletelim kendisine :tey:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Selman

Ben buradaki vekiliyim zaten, ama İrfan'a İzmir ve FB ve de Tıfıl kontenjanlarından torpil yapıp, dokunmadım....

Şaka bir yana bu kan dökme adeti benim midemi bulandırıyor, net olarak ifade edeyim....

Ben araba aldım diye hayvanın günahı ne? Bilakis ilk günden üzerine kan sürülen arabanın geleceğinin de kanlı olacağına kalpten inanıyorum.....

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
redrock

Ben buradaki vekiliyim zaten, ama İrfan'a İzmir ve FB ve de Tıfıl kontenjanlarından torpil yapıp, dokunmadım....

Şaka bir yana bu kan dökme adeti benim midemi bulandırıyor, net olarak ifade edeyim....

Ben araba aldım diye hayvanın günahı ne? Bilakis ilk günden üzerine kan sürülen arabanın geleceğinin de kanlı olacağına kalpten inanıyorum.....

yaklaşım şekline katılmıyorum selman abi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak

Ben buradaki vekiliyim zaten, ama İrfan'a İzmir ve FB ve de Tıfıl kontenjanlarından torpil yapıp, dokunmadım....

Şaka bir yana bu kan dökme adeti benim midemi bulandırıyor, net olarak ifade edeyim....

Ben araba aldım diye hayvanın günahı ne? Bilakis ilk günden üzerine kan sürülen arabanın geleceğinin de kanlı olacağına kalpten inanıyorum.....

Abi orada yapılan doğru, ama uygulamada yanlışlık var (bence).

Mesela ben de arabamı aldığımda kurban kestirdim ama sağına soluna kan sürmedim.

Benimki sadece bu nimeti verdiği için Allah'a şükretmek içindi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Selman

Abi orada yapılan doğru, ama uygulamada yanlışlık var (bence).

Mesela ben de arabamı aldığımda kurban kestirdim ama sağına soluna kan sürmedim.

Benimki sadece bu nimeti verdiği için Allah'a şükretmek içindi.

Burakcığım konu "Kurbansal Sunu" nun kökenine gelip, dayanıyor...Bunu tartışmaya ne bu konu ne de bu forum yeter, ben dini inançlara fazla girmemeye çalışıyorum, çünkü inanç ya da inançsızlık meselesidir neticede.. Herkes inandığı gibi yaşar, ama kabak hiç bir günahı olmayan hayvanların başına patlayınca isyan ederim... Önceki binyıllarda da aynı kurbanlar kendi aramızdan seçiliyordu, çoğunlukla da çocuk yaşta gençler... Bu kan dökme adetleriyle, silahlarla, savaşlarla, şiddetle, terörle uzlaşmam mümkün değil...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
redrock

selman abi bence sen hayvan boğazlamayla kurban kesmeyi karıştırıyosun

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×