Jump to content
Selman

Alarm....

Tavsiye Edilen Mesajlar

Selman    233
Selman

Ben daha önce alarmlı araba kullanmamıştım hiç kıl olduğumdan sesine, lakin buna hediye verdiler yanılmıyorsam ben de takın a.s. demiş bulundum...

Şimdi şöyle bir problem var, kış boyunca araba garajda durdu farkında değildim ancak burada burnumun dibinde durduğundan uyandım ki, günde 1-2 kere kısa kısa ötme rahatsızlığı var ve genellikle gecenin bir yarısına denk getirip yatağımızdan uğratıyor....

Bu normal bir alışkanlık mıdır?

Bu alarm dedikleri illa ki açıp-kilitlerken ses çıkarmak zorunda mıdır? Bu özelliğini devre dışı bırakmak mümkün mü?

Bir de bu alarmın araç içinde bir kontrol merkezi vs. gibi bir zıvırtısı olması lazım, bu nerededir?

Peşinen teşekkürler...Pek bi İngiliz hissettim kendimi canım... :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement   
Guest uyumsuzelement

arac içinde bi kontrol ünitesi varmıdır ayrıca bilemem ama  genelde alarmlarda hassaiyet ayarı mevcuttur ota b.ka ötmesini engellemek için biraz daha duyarsız hale gelebilir birde sigortası vardır lakin geri beslemesi varsa sigortayı söksenizde ötmeye devam eder sizde arabayı calıomus durumuna düşersiniz tecrübeyle sabittir :D ayrıca immobilizerin standart oldugu bi araca niye alarm takılırki zaten yerinden kaldıramaz anahtarsız aracı e camı kırıp soymak zaten anlık iş alarm ötse ne olacak...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
cerman    0
cerman

sigortadan hallolur abi, mazda3 un nasıl sigorta şeması nasıl bilmiyorum ama yapanlar 2 dakikada sigorta kutusundaki alarm pimini çekip çıkardıklarında alarm ın devre dışı kaldığını söylüyorlar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
cerman    0
cerman

Servise git diyosunuz yani.... :)

dur abi yapan arkadaşı arip bi sorim :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement   
Guest uyumsuzelement

bu arada alarm orjinal mi ? vede yeride bagaj damı?

en önemlisi geri beslemesi varmıııı sigortayı sökünce ötermiiiiiiiiiiii

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Selman    233
Selman

bu arada alarm orjinal mi ? vede yeride bagaj damı?

Olm o kadarını bilsem elektrikçi olurdum zaten, servisten taktılar çıkarken ve de bagajda göze batan bir şey yok... :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest uyumsuzelement   
Guest uyumsuzelement

Olm o kadarını bilsem elektrikçi olurdum zaten, servisten taktılar çıkarken ve de bagajda göze batan bir şey yok... :)

muhtemelen krikonun oldugu yerdedir :geyik: :geyik:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
cerman    0
cerman

sordum sigorta piminin bağlantılı oldu yerin numarasını bilmesi gerektiğini söyledi, ayrıcada orjinal mazda alarmlarının bagajda olduğunu vede üzerinde kendi kırmızı düğmesi olduğunu öğrendim o düğme kapatıldığında alarm etkisiz hale geliyormuş,

vede  kullanma klavuzuna baktım

mazda 3 hb in sigorta panelinde

10. 14 . 16. 18. 22. 28. 29. 38. 40 . 41. 46. 52. 56 bu soket rakkamları dışında hiç bir soketin yerinden çıkmaması lazım.(extra donalım yoksa)  arabanın çeşitli fonksiyonları devre dışı kalır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Selman    233
Selman

Teşekkürler Erman, yarın sabah ararım kırmızı düğmeyi artık, zahmet verdim sana...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
OveRMinD    4
OveRMinD

Abi boşuna düğme müğme arama, bizimkiler orjinal alarm değil, servis o anda elinde ne varsa takıyo, artık Şurgun mu olur, Cenmax mı olur...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
cerman    0
cerman

ne demek abi, ne zahmeti:) bende merak ettim bu olayıda. ondan bi sorim dedim:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Selman    233
Selman

Abi boşuna düğme müğme arama, bizimkiler orjinal alarm değil, servis o anda elinde ne varsa takıyo, artık Şurgun mu olur, Cenmax mı olur...

İkimizinki aynı değil mesela, seninkiler neydi? Dörtlüleri yakıyor kapı açılınca... Volkan'la da sesleri farklı... :) Ne arıyacaz peki, her gece uyandırıyor siteyi, siteyi salla beni uyandırıyor, zaten zor uyuyorum... :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
OveRMinD    4
OveRMinD

Abi hiçbi şey arama, İzmir'e dönünce bi servise götür arabayı :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
OveRMinD    4
OveRMinD

bu gecelik aku nun kablosunu çek abi olsun bitsin :)

Bu da bi yöntem tabi... :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Selman    233
Selman

Abi hiçbi şey arama, İzmir'e dönünce bi servise götür arabayı :D

Eyvallah birader, bu dahiyane fikrin için.... :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
OveRMinD    4
OveRMinD

Yok yani bişey aramakla uğraşma diye şeettim, boşuna zahmet etme... :D

En iyi ihtimal servisi arayıp "benim yapabilceim bişi var mı" diye sorabilirsin ama telefonda pek yardımcı olabileceklerini sanmıyorum...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×