Jump to content

Mazda Yetkili Servislerinden Memnun musunuz ?


Ali
 Paylaş

Servislerden Memnun musunuz?   

161 oy

  1. 1. Servislerden Memnun musunuz?



Tavsiye Edilen Mesajlar

O dediğin cam kilit düğmesi. Camların kumandalarını devre dışı bırakıyor.

evet ta kendisi servis bütün sorun o düğmede diyo.gülermisin ağlarmısın

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bu arada mazda müşteri servisini aradım şikayetimi bildirdim.en kısa zamanda değerlendirim bana tekrar döneceklerini söylediler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Selman Abi'nin dediği gibi aracı teslim alırken herşey çalışır şekilde teslim edildi diye imza attırılır.

Bundan önce kontrol etmek gerek. Ama servisi söylediği siz ödersiniz de hoş değil. Kaskonuz var ve mağduriyetiniz var ise çözülmesi gerekmekte. Bunun için para ödüyorsunuz zaten.

Geçmiş olsun bu arada. Başayar için hep olumlu şeyler söylenmekte. Umarım en kısa sürede probleminizi çözerler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Başayar için hep olumlu şeyler söylenmekte. Umarım en kısa sürede probleminizi çözerler.

ama sanırım bizim referans verdiğimiz zaman ile şimdiki arasında farklılıklar var :(

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

meb başayar dan halen bir dönüş yapmadılar ne arayan var ne soran mazda türkiye dende servis var.bu yüzden çok severek ve heves ile aldığım mazda markasından soğumak üzereyim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

MEB yetkili servis, sadece satış acentalığını bıraktılar...

başayar ın servis kalitesi anlayışını gördüm.sol cam tutukluk yapıyodu açılırken.kapı döşemesini felan sökmüşler.kapı açma kolunu geri takarken oturtamamışlar arasına parmağım giriyo neredeyse.ve bunu işçilik diye fatura kesilmiş.benim derdim parasında değil adam gibi düzgün bir işçilik yok sorunum bu.

Memleketin çivisi çıkmış ta haberim yok.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

meb başayar dan halen bir dönüş yapmadılar ne arayan var ne soran mazda türkiye dende servis var.bu yüzden çok severek ve heves ile aldığım mazda markasından soğumak üzereyim.

Sayın Mazda Türkiye ofisi, bazı işleri anında çözmek güç olabilir ama zaman alacaksa bile en azından müşterinizi bilgilendiriniz lütfen. Müşteri tamamen habersiz kalmaktansa, sizin bir telefonunuzla bile yanında olduğunuzu hissetmesi güzel olmaz mı?  :'(

Zaten Mazda sahipleri olarak genellikle pimpirikliyiz, bir de böyle basit konulardaki gecikme ve belirsizlikler kullanıcıları daha da çaresiz duruma itebiliyor.  :kafa:

Forum'a bakıyorum da büyük bir kısmı incir çekirdeğini doldurmayacak sorunlar, zaten piyasadaki Mazda sahibi de kısıtlı sayıda, biraz dikkat etseniz herşey daha güzel olacak.

Pimpirik deyince aklıma geldi; evvel ki hafta oto yıkamadaki arkadaş anlatıyordu: zatın biri siyah 2011 Model sıfır Mazda almış, yıkama sonrasında boyada taş ve benzer izleri görmüş, kafası bozulmuş arabayı satmış. İşte Mazda sahiplerinin genel profili...  :fiuw:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

başayar ın servis kalitesi anlayışını gördüm.sol cam tutukluk yapıyodu açılırken.kapı döşemesini felan sökmüşler.kapı açma kolunu geri takarken oturtamamışlar arasına parmağım giriyo neredeyse.ve bunu işçilik diye fatura kesilmiş.benim derdim parasında değil adam gibi düzgün bir işçilik yok sorunum bu.

Memleketin çivisi çıkmış ta haberim yok.

Haklısın, eklenecek bir kelime yok...  :(

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...

Arkadaşlar genel olarak sitede herkes için tekrar bu olayı anlatacağım ama özellikle sizin bilmenız gerekir diye düşündüm.Yaklaşık bir hafta önce Antalyadaki Mepaz servisine Expertiz raporu almak için gitmiştim.(Antalyada oturan bir kişiden Mazda 3 2007 model araba aldım)Kontroller yapılırken laf arasında ustaya motorun neden titreyerek çalıştığını sordugumda siboplar sıkı olduğu için yapar dedi.Motordan anlamadığım için çok üzerinde durmadım düşünmedim.2saat sonra verilen expertiz raporunda Motor performansları ıyı dıye rapor verildi.Açıklamalar bölümünede sadece motor düzensiz çalışıyor kontrol edilmesi gerekli diye not düşüldü.Ben servise güvendiğim için Mazdaya ve mazda çalışanlarına güvendiğim için bu aracı aldım.Daha sonra izmirde servisde bakım yaptırırken bana söylenen yaklaşık 3 milyarlık hasarı olduğu.Madem 2.700tl lık bı hasarı var ve bunun farkındalar neden expertiz raporuna bu durum ayrıntılı uyarmak amaçlı üstü kapalı değilde ayrıntılı bir şekilde yazılmadı.İzmirdeki servisle konuşmamda expertiz raporunda geçiştirildiğini ve servisin bir tanıdığı olabileceği üzerinde durdu.Yoksa bu durumla karşılaşmıyacağımı açık ve net söylediler.Antalya Mepaz servisiyle görüşmemde 'sorunun üstü kapalı bi şekilde orada yazdığını ve bunu bize sözlü olarak motor neden düzensiz çalışıyor olabilir' diye sormam gerektiğini söylediler.Expertiz raporunun açık net ve anlaşılır olması gerektiğini biliyoruz.2700tl lık hasarı görüp motor düzensiz çalışıyor diyip kapatmaları expertiz raporunun ne derece ciddi olduğuna açık bir örnektir.Öncelikle tüm bunları MAZDA'ya hiç yakıştıramadım beklemezdim cidden.Daha sonra Mazdanın servisinde bu tarz bi olayın başıma gelmesi gerçekten beni çok üzüyor ve buradan o servis hakkında gerekli işlemleri başlataçağımıda size buradan bildirmek istiyorum.Burada paylaşmamın sebebide güvenerek gittiğimiz mazda servisinin neler yapabileceğini görün istedim.Gidip gitmemek tabiki sizin tercihinizdir yalnız mepaz da olmak üzere kimse bunun yaşanmamış bişey olduğunu iddia edemez.(Expertiz raporunu da gerekirse merak eden arkadaşlara yollarım.)Tüm mazda kullanıcılarına duyurulur.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ben mazda mepazda aracımmın komple bakımını yaptırmıştım çokta memnun kalmıştım sağolsun sahibiylede tanıştık ustalarlada ama böle bir durumun muhakkak bir açıklaması olmalı yani ekxpertiz raporuna neyin nasıl yazılacagı konusu biraz su götürebilir ayrıca eğer sizin aracınızın öle büyük bir hasarı varsa bunu size bildirmeleri gerekirdi; öbür servis abartmış olmasın galiba komple sübap takımlarının değişmesi söz konusu bide sübapların sıkı olduğunu sölediler demişsiniz belki öledir  bu  konuyu  iyice bir tahlil etmek gerek.  siz aracı o rapora güvenip almışsınız ; belki siteye mepazdan üye olan vardır cevap verebilirler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Öncelikle teşekkürler katkıların için Nofear..Bende bizzat Mehmet Bey'le tanışmıştım.Bu olaydan sonrada hatta birebir telefonda görüştüm.Dediğini aynen söylüyorum.''Raporda düzensiz çalıştığını yazmış arkadaşlar siz bize sözlü olarak sordunuz mu bu aracın ne sorunu var diye''bi cevap aldım.Demek istediğim madem mazda servisi verdiği resmi bir evrak ve altında imzaları var söylemesi gerekenleri açık net bir şekilde söylemeli hiçbişey saklamamalı.Sözlü olarak kimse bişey sormak zorunda değil varsa bir durum resmi belge olarak verdiği kağıda yazabilmeli.Arabayı aldığım kişi aracı mepazdan almış.Buda benim aklıma başka seyler getiriiyo tabi.Motorun siboplarının değişmesi gerekiyomuş birkaç biseyle beraber o fiyat verilmişti.Nofear kardeş amacım inan herkesin gerçekleri bilmesi yoksa burada birilerini karalamak veya leke atmak değil.Bu olayın bir serviste başıma gelebileceğini bende bu formdaki herkes gibi beklemezdim.:)

Umarım antalyalı arkadaşlar bu durumdan haberdar olur ve araçlarıyla ilgili karar alırken bi kere daha dikkatli düşünürler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bu konu önemli bir konu araştırılmalı bencede, kardeş iyice sor soruştur rapor düzenlerken böle bir problem için ne gibi ibareler kullanılıyor, unutmadan bu aracı satın alacağınızı o yüzden kontrole getirdiğinizi falan söledinizmi servisteki yetkililere.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2010 mazda 3 sahibiyim, aracımdan memnunum, ancak opan servisinden memnun değilim.Aracımın lastik basınç sensörlü sibopları dayanıksız, üç defa arıza yaptı, ilkinde garanti kapsamında değişti, ikincisini ben jantı silerken kırıldı, üçüncüsü ise yolda seyrederken kırıldı ve lastik tamamen indi.OPAN garanti kapsamına alınmayacağını söyledi, ancak üçüncüde benim bir suçum yoktu!!

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest Orbitus

As arkadaş, anlatımına göre içinde bulunduğun durum gerçekten üzücü... Elinde ekspertiz raporunun olması ve daha sonra diğer servisin tespit ettiği arıza evrağına göre öncelikle Mazda Merkez üzerinden durumu sorgulamaya başlayabilirsin. Eminin Mazda Merkez, yetkili servis ile ilgili bir suistimal varsa gerekeni yapacaktır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest Orbitus

2010 mazda 3 sahibiyim, aracımdan memnunum, ancak opan servisinden memnun değilim.Aracımın lastik basınç sensörlü sibopları dayanıksız, üç defa arıza yaptı, ilkinde garanti kapsamında değişti, ikincisini ben jantı silerken kırıldı, üçüncüsü ise yolda seyrederken kırıldı ve lastik tamamen indi.OPAN garanti kapsamına alınmayacağını söyledi, ancak üçüncüde benim bir suçum yoktu!!

Opel kullanırken zaman zaman gittiğim Opan'ın servis hizmetlerini hiç beğenmezdim. Mazda da olsa sonuçta yöneten zihniyet aynı olduğundan birşey değişmemiş demekki. Zaten Azgın Teke'mi satın alırken Ankara'daki servis noktalarından birinin Opan olduğunu duyunca endişelenmiştim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...