Jump to content

Mazda 3 Aracınızda Tecrübe Ettiğiniz Küçük Ayrıntılar - Gizli Özellikler


Burak
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Benim demek istediğim aracı d n veya r koumunda tamamen stop etmenizdi i-stop kullanarak değil. Engine Start/Stop tuşu ile arac d n veya r konumunda stop ederek ,araç kkapandıktan sonra p durumuna almak. Böylece radyo navigasyon vs açık kalıyor. 

 

Şimdi tekrar okuyunca sanki sizde aynı işlemi gerçekleştirmiş gibisiniz veya saat geç oldu ben tam anlayamadım  :)  :D .

 

Konunun özeti olarak stop ederken kontak açık kalması için aracı d n veya r konumunda stop etmemiz gerekiyor  :)

Aaa! Ben resmen okuduğumu anlamamışım. Ya da baştaki "sanırım böyle bir özellik yok" beni kilitledi.

Gecenin 2'si, kafa yeni bastı. Çok teşekkürler, bunu bir deneyeyim. :D

 

Mutlu oldum bak şimdi. :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aaa! Ben resmen okuduğumu anlamamışım. Ya da baştaki "sanırım böyle bir özellik yok" beni kilitledi.

Gecenin 2'si, kafa yeni bastı. Çok teşekkürler, bunu bir deneyeyim. :D

Mutlu oldum bak şimdi. :D

bir yanlışlık olmasın ? Tam otamatik araçları p'ue almadan kapatmak şanzımana zarar verir. Yeni nesilde farklı olabilir kitapçıktan okudunuz mu acaba? Kontak acık kalmasını istiyorsak start'a basıp acc moduna almak yetmiyor mu?
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bugün denedim.

 

Park halindeyken vites D'de Engine butonuna basınca motor durdu ve aksesuar modunda kaldı araç - Nihat Bey'in dediği gibi. Kitapçığa tekrar bakmadım açıkçası, ama böyle bir bilgi okudğumu da hatırlayamadım şu an. Sonra tekrar çalıştırdım, problemsiz olarak.

 

Fakat madem şanzımana zararı var, "vites konumu D, N veya R'de ise motorun susmasına izin verme" gibi iki satır kodla bunu önleyebilirlerdi diye düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benim araç Sense değil. Motoru çalıştırmadan, ilk Engine butonuna basınca (veya ikincisinde) menüleri dolaşırken Adaptif Far Sistemi'nin seçilebilir olduğunu görünce bir an acayip heyecan yaptım. Fakat sonra düşündüm, "Benim farlarda fiziksel olarak bu donanım var mı?" diye. Fakat boşa heyecan tabii; motoru çalıştırınca bilgisayar öyle bir donanımın olmadığını görünce bu seçeneği kaldırıyor doğal olarak. :)

 

post-10081-0-43452900-1444092319.jpg

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benim bildiğim, vitesi P konumuna getirmeden aracı Engine Start/Stop butonu ile tamamen stop ettiremiyoruz.

Vaktiniz olduğunda bir deneyin isterseniz aracın stop ettiğini göreceksiniz.

 

bir yanlışlık olmasın ? Tam otamatik araçları p'ue almadan kapatmak şanzımana zarar verir. Yeni nesilde farklı olabilir kitapçıktan okudunuz mu acaba? Kontak acık kalmasını istiyorsak start'a basıp acc moduna almak yetmiyor mu?

Size katılmakla beraber eğer bu sistemde araç p haricindeki viteslerde stop etmesi zarar veriyor olsaydı araçta ISTOP özelliği olmazdı gibime geliyor. En nihayetinde aynı şeyi yapıyor. HAtta fazlasını bile yaparak istop da araç viteste iken çalışabiliyor. 

 

Ama dediğim gibi geçmişten gelen bilgiler der ki otomatik aracı viteste stop etmek  zarar verir. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şöyle düşünüyorum; "Geçmişteki" araçlar manuel (anahtarlı) olarak açılıp kapatılıyordu, kullanıcının insiyatifindeydi. Fakat örneğin şu an elmizde bir buton var bunun için. Madem zararı var, biz butona bassak da motorun stop etmesine izin vermezdi Mazda yazılımcıları diye düşünüyorum...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Giderken stop ediyor mu? Benim araçta hiç denemedim ama golf stop ediyor hemde vites D konumunda iken.

Gİderken de stop etmez herhalde ya  :ohmy:  :ohmy: o kadarını düşünmğşlerdir diye umut ediyorum. Var mı aramızda bir babayiğit deneyecek ?  :tey:  :tey:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Adam giderken P ye attı ya vitesi hahaha :D

 

İşte şanzıman sonra niye değişti  :D 

Bir de dün çalışmıştı diyor. Kaç defa denediler acaba :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 ay sonra ...

Benim guzudaki Necvox multi media cihaz bozulunca servise gönderdim. Bu süreçte guzunun orijinal teybini taktım. İlk izlenimim ses kalitesi, Necvox cihaza göre  %70-80 daha kaliteli ve kristalize bir ses performansına sahip. 

Teybi yeni kullanmaya başladığım için, özellikleri konusunda da hiç bir fikir sahibi değildim bu güne kadar. Teybin ortasından paralel geçen bir mavi led ışıklı çubuk var malum. Aynı şekilde ortada ki büyük gri tuşuda çevreliyor bu mavi led ışık. Sesi açarken sağ tarafta ki mavi led ışık yanıp sönerek titriyor. Aynı şekilde sesi kısarken de bu sefer sol tarafta ki mavi led ışık yanıp sönerek titriyor.

Şimdi güleceksiniz belki bana. Teypte ki bu özelliğin aynısı meğer klimada da varmış. Klimada sıcaklı artırırken kırmızı ok işaretleri yanıp sönüyor. Düşürürkende mavi ok işaretleri yanıp sönüyormuş. Bu durumu orijinal teyip takıldıktan sonra fark ettim. :D

2011 yılından bu güne kullanıyorum guzyu, hiç ama hiç dikkat etmemişim.. Konsolda ki bu ışık oyunlarına. :fiuw:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İlk dikkatimi çeken bu ışıklandırmalardı. Hatta teypin yanıp azalan ışığı çok büyülemişti ilk oturduğumda.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

16 dakika önce, Mutlu Tekir :

İlk dikkatimi çeken bu ışıklandırmalardı. Hatta teypin yanıp azalan ışığı çok büyülemişti ilk oturduğumda.

Ama ben bu durumun farkına daha yeni varıyorum. Foruma yazıp, yazmamakta bile tereddüt ettim hatta. Ama dedim itirafta bulunayım. :D

Ama şu var ki, halen şüphelerim var. Acaba orijinal teyp takılı değilken, bu klimalarda ki ışık olayı da olmuyor mu ?

Necvox cihazı alıp taktırdıktan sonra tekrar kontrol edeceğim. :fiuw:

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 hafta sonra ...
 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...