Jump to content

Mazda3 Bakım Fiyatları


Guest architect
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

mazda merserde kaliperleri kırmızıya boyatmak ve 4 balata değişimi 480 tl tuttu 3 bin km öncede polen filtresi hariç filtreler değişti ,bujiler değişti ve yağ değişti 450 tl tutmuştu.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

mazda merserde kaliperleri kırmızıya boyatmak ve 4 balata değişimi 480 tl tuttu 3 bin km öncede polen filtresi hariç filtreler değişti ,bujiler değişti ve yağ değişti 450 tl tutmuştu.

Süper fiyatmış vallaha...

;D

Tabiki de; servis için.

???

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ilk arabam diyemi fazla fiyat geliyo anlamadım :D .Boyamak 2 saat sürdü 20 tl işçilik balata değişmek 10 dk sürmedi 120 tl işçilik :). Bujilerin ne kadarda değiştiğini bende merak ediyorum 90 binde değiştirdim bidaha ne zaman değişmesi gerekir?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ilk arabam diyemi fazla fiyat geliyo anlamadım :D .Boyamak 2 saat sürdü 20 tl işçilik balata değişmek 10 dk sürmedi 120 tl işçilik :). Bujilerin ne kadarda değiştiğini bende merak ediyorum 90 binde değiştirdim bidaha ne zaman değişmesi gerekir?

Servis olunca işler biraz değişiyor daha doğrusu işin mahiyeti değilde faturaya yansıması değişiyor, özellikle merser gibi mermerler kökenli servis olunca galiba daha farklı oluyor...  :P

Benim aracımın bujilerinin ne zaman değişmesi gerekiyor,bilgisi olan var mı acaba?

Bujilerin değişim ömrü 20 bin km diye biliyorum fakat buji tırnak aralıkları düşürülmüşse bu ömür yarı yarıya kadar düşebiliyor...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...

Merhaba,

2010 Mazda 3 hb A/T 60000 bakimini SBM de kampanya dahilinde %25 indirimli yaptirdim.

Buji 24tl +kdv

Yag filtresi 11tl. +kdv

Polen filtresi 51tl +kdv

Hava filtresi37tl +kdv

Conta 2.86tl +kdv

Atik bedeli 4.50tl +kdv

Balata temizleme spreyi 21.66 tl +kdv

Antifiriz 3lt 25tl +kdv

Shell motor yagi 120+kdv

Kapak oluk citasi (port bagaj takilan yerdeki minik kapak 1 adet) 12tl+kdv

Kauccuk paspas 38tl +kdv

İscilik 118tl +kdv

Toplamda 420tl odedim

Fiyat nasil sizce?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 hafta sonra ...

Merhabalar aracımın bakımı geldi geçti(800 km) Aracımın garantisi bittiği için dışarda orjinal parçaları kullanarak bakım yaptırmaya karar vermiştim fakat aldığım orjinal parçalar ve sanayideki işçiliği düşününce vazgeçtim.Sadece sanayide işçilikten ziyade hala arabama kıyamıyorum sanayide bakım yaptırmak için :) Serviste yaptırıcak gibiyim bakımımı eskişehir esoto dan fiyat istedim bana biraz tuzlu geldi sizin düşünceleriniz nelerdir sizce fiyat nasıldır.

Parça ve İşçilik fiyatları

Yağ filtresi-13 TL

Polen Filtresi-73 TL

Hava filtresi -44 TL

Yağ -112 TL

Ön balatalar-132 TL

Arka balatalar-128 TL

Sarf malzemesi-11 TL

İşçilik-118

=631 TL gibi bir rakam çıkıyor

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2000 model bir araç olsa bahsettiğiniz servise lüzum yok denebilir ama 2010 model bir aracı sanayiye sokmak bence hoş bir durum değil, ne kadar uzun yıllar servis bakımlı olursa o kadar iyi olur bir araç için, tabi tamamiyle paraya kumanda ediyor ama nelere harcamıyoruz ki, feda olsun mazdaya.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Balatalar çok pahalı. Dışarıdan alsanız ön 75TL arka 40 TL alınır. 30TL işçiliğe takılır. Sarf malzemesi sonuçta. Bunları dışarıda yaptırın.

Polen filtresi de çok pahalı yazılmış. Hava filtresi ile karışmasın?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

aslında o kadar da pahalı durmuyo ya ya da bana mı cok az geldı :D

İyi yağın fiyatı 50-60 lira civarı, balatalar takım olarak 100 lira etmez bu rakamlar da servistekinin yarısı kadar eder...

İlk başta söyledim, bu işler maddi imkan meselesi, benim durumum servis fiyatlarını kaldırabilecek olsa sanayinin yanından geçmem...

Şimdi ise; servise sadece çay kahve içmeye gidebilirim.

:tey:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evet banada pahalı geldiği için sizlere soruyorum zaten :) Bursa mazda bayisini arıyacağım yarın bakalım onlar ne kadar fiyat vericek başkada bu bölgede yakın servis yok malesef :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • CRO
      Yazan: CRO
      Merhaba Değerli forum üyeleri;
      Aracım Mazda3 BL 2012 Otomatik makyajlı kasa 72.000 km de olup bu zamana kadar yetkili servis bakımlıydı; ancak gerek garanti süresinin dolması gerekse de yetkili servis ücretlerini yüksek bulmam sebebiyle bundan sonraki bakımlarını özel servis aracılığıyla yaptırmayı düşünüyorum. Bakım ile ilgili forum üzerinden önceki mesajları elimden geldiğince okuyarak bakım için tercih edilebilecek ürünleri oluşturmaya çalıştım. Bu noktada sizlerin de görüş ve tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Yapmış olduğum araştırmalar neticesinde bakım için gerekli malzeme listelerini aşağıya sıralıyorum, daha önce kullandığınız memnun olduğunu ürünleri de söylerseniz memnun olurum.
      Araç Yağı;
      Liqui Moly Toptec 4200 5w30 (Sentetik, ACEA:C3 - API:SN) Liqui Moly Longtime High Tech 5w30 (ACEA:A3/B4/B3 - API: SM,CF) Liqui Moly Toptec 4500 5w30 (ACEA:C1 - API bulamadım, yalnız üzerinde direk mazda ibaresi mevcut olduğundan listeme ekledim.) Motul 8100 xClean EFE 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 - API:SN) Motul Energy 5w30 (ACEA:A5/B5 - API:SL) Castrol Edge 5w30 C3 (Tam Sentetik ACEA:C3 -API:SN/CF Son bakımda bu yağ konulduğu için listeme ekledim.) Mobil 1 ESP 5w30 (Tam Sentetik, ACEA:C2/C3 -API: SN Forumda da araç yağı tercihi konularını okudum ama tam manasıyla şu kullanılabilir şeklinde bir öneriyle karşılaşmadım herkes gerekli özellikleri barındıran uygun yağı tercih ettiği sonucuna ulaştım. Benim listelemiş olduğum yağlar arasında Motul 8100 xClean EFE ile LiquiMoly Toptec 4500 arasında kaldım ama açıkcası netleştirmedim birsürü özellik viskozite, farklı derecelerdeki akışkanlık vs gibi birsürü özellik söz konusu olduğundan yağ konusunda önerilerinize açığım.
      Fren Hidroliği;
      Fren Hidroliği konusunda konusunda Dot3 veya Dot4 niteliklerine sahip bilindik markalardan birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bi önceki bakımda değişmedi diye biliyorum araç kitapçığında ise yanlış hatırlamıyorsan 2 yıl veya 40Bin km de değişimden söz ediyordu. Bakımda durumuna göre değiştirmeyi düşünüyorum.
      Direksiyon Hidroliği; 
      Direksiyon hidroliğinde kullanılan yağ ile otomatik şanzımanlarda kullanılan yağ aynısı tercih edilebileceğini öğrendim. Bu noktada Dexelia ATF 3 (M-V) veya Liqui Moly Atf Toptec 1200 (Dexron2-3 ) değerlerine sahip yağların işimi görebileceği sonucuna ulaştım.
      Bujiler;
      Buji konusunda muhtemelen aracın üzerinde orjinal mazda bujileri var diye biliyorum, değişimin gerekli olduğu görülürse Denso, Ngk veya Mazda Orjinal buji markalarından birisini tercih etmeyi düşünüyorum. Bu noktada da kararsızım önerilerinize açığım.
      Yağ Filtresi;
      Yağ filtresini orjinal ürün tercih etmeyi düşünüyorum, yine forumdaki konuları incelediğimde Mahle OC195 markalı ürünün orjinal ürün ile birebir aynı olduğunu öğrendim. Orjinal filtre bulamaz isem eğer bu ürünü tercih edebilirim.
      Hava Filtresi; 
      Hava filtresinde de orjinal ürün kullanmayı düşünüyorum ama tavsiye edebileceğiniz ürünlere de açığım bu konuda net bir karar veremedim açıkcası.
      Polen Filtresi;
      Polen filtresinde ise muadil ürün kullanmayı düşünüyorum. İnternetteki araştırmalarımda Bosch, Filtron ve blueprint markalarını gördüm bu konuda da önerilerinize açığım.
      Uzunca bir yazı oldu arkadaşlar sürçü lisan ettiysek kusuruma bakmayın. Konu ile ilgili hertürlü tavsiyelerinize açığım. Teşekkür eder keyifli günler dilerim.
       
    • sany
      Yazan: sany
      Arkadaşlar merhaba,
      Hepinizin araştırmalarınızdan bildiği üzere, otomatik şanzıman yağı el ile değiştirildiğinde 4 Litresi değişiyor,
      diğer yarısı şanzımanın içinde kalıyor. Yani yarım iş yapmış oluyoruz. 
      Bu sebepten yağ değişimini makine ile yapan servisleri araştırdım ve adreslerini sizinle paylaşıyorum.
      İzmir ve Çevre iller'de
      Otomatik Şanzıman yağını makine ile değiştiren servislerin iletişim bilgileri;
       
      İzmir
      KEBAN OTOMATİK ŞANZIMAN SERVİSİ !!!
      (Makinası arızadan dolayı yurt dışına değişime gitmiş - Yurt dışından gelmesi bekleniyor) !!!
      http://www.kebanotomatiksanziman.com
      3.Sanayi Sitesi 405 Sokak No:17 Kazımdirik Mahallesi
      İzmir/Bornova
      Mobil: 0506 328 44 44
      Servis: 0232 486 44 10
      Yetkili - Hasan usta
       
      Manisa
      Kaizen Oto
      Manisa Sanayi - (Manisa Merkezde)
      5305-(3) Sk.
      T.+90 532 634 19 82
      Yetkili - Bekir Usta
       
      Denizli
      OTO TEKNİKER 
      Sümer Mahallesi 3. Sanayi Sitesi
      37 Sokak No: 43-45-47
      Denizli/Türkiye
      T.+90 532 431 6145
      +90 258 251 3433
      Yetkili - Şeref Usta
       
      Denizli
      JAPON OTO
      Sümer Mah. 3. Sanayi Sitesi 37Sk. No.49
      Denizli
      +90 532 481 5057
      Yetkili - Ahmet Canyılmaz
       
      Umarım ihtiyacı olanlara faydalı olurum.
       
      Ben İzmir'den Manisa'daki Kaizen Oto'ya gittim.
      Bekir ustanın titiz ve temiz işçiliği var. Ayrıca, Makine, Techizat ve Donanımı çok iyi .
      Çok bilgili, memnun kalırsınız. Tavsiye ederim.
       
    • noers
      Yazan: noers
      Merhaba arkadaşlar,
      Geçtiğimiz ağustos ayında 2014 model polumu satıp, Ankara Mazda S.K otomotivden 1.5 skyactiv-g power sense mazda 3 aldım. 
      Önümüzdeki ay aracın ilk 6 ay bakımı gelecek, normalde ara bakımlarda sadece kontrol yapıldığını herhangi bir işlem yapılmadığını söylemişlerdi ancak ben yine de yağını değiştirmek istiyorum aracın. SK ve herter var Ankarada, bu ikisinden hangisini tavsiye edersiniz? Olumlu olumsuz tecrübelerinizi duymak isterim.  

       
    • Atchsn
      Yazan: Atchsn
      Merhaba saygıdeğer forum üyeleri;
      2015 model aracımın 20.000 bakımı geldi de geçti. 22000 lere yaklaştım. Kayseri'de ikamet ediyorum ve maalesef burda yetkili servis yok. Aracı alırken 3 sene garantili demişlerdi ama birkaç yerde 5 yıl olduğunu duydum. Hangisi doğrudur?
      Eğer 3 sene ise garantinin bozulmasını göze alıp Kayseri'de özel bir serviste mi yaptırsam? (Yer tavsiyelerine açığım, hatta ihtiyacım var.)
      5 sene ise; bozmam uygun olmaz ve Kayseri'ye en yakın Adana Mıçı görünüyor. Fakat orası ile alakalı da şikayetvar sitesinde 1 - 2 şikayet  gördüm.
      Tavsiyeleriniz neler? 
      teşekkürler...
    • Guitarist5993
      Yazan: Guitarist5993
      Arkadaşlar herkese merhaba. Bugünki sorucağım soru aracımın artık vites geçişlerinde eskiye göre yıprandığını hissediyorum hele ki geri viteste. Dün bulunduğum yerdeki ustama bu konuyu danıştım ve bana artık aracının baskı balata değişme zamanının geldiğini söyledi. Bende bunun üzerine ustama bana tavsiye edebileceğin bir marka var mı diye sordum oda bana genellikle japon araçlarında sıkça kullanılan bir marka olarak SACHS marka debriyaj setini önerdi. Çünkü senin aracına uyum sağlayabilecek bir debriyaj seti ve diğerlerinde sorun yaşayabilirsin dedi. Birde son soracağım soru şanzıman yağı olarak hangi marka tavsiye edebilirsiniz. Bu arada aracım mazda 3 2006 1.6 Benzin şuan 152.000 de. Bu konu hakkında sizin düşünceleriniz nelerdir. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

×
×
  • Yeni Oluştur...