Jump to content

Yeni Mazda CX-3 Test Sürüşü - Mazda Space - Barselona


Gökhan
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

post-95-1426926723,6_thumb.jpg

Teoride 5200'ü rahat çevirir abi. Fakat pratikte işler değişiyor. Örneğin şuan ki 115 lik dizelin grafiği ekte var. 4750 devire kadar 1 ve 2. viteslerde devir çevirebiliyor. Fakat 5. viteste 4000 devirden sonra devir çeviremiyor. Teoride ise dişli oranlarına baktığımızda 6. vitese göre 5. vitesin 4500 deviri bile daha güçlü, daha hızlı ivmelenmesi lazım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Değil, dikkat edersen tork - kW , herşey doğru ama HP ti yanlış (105 yerine 150) yazmışlar bültene , düzeltir tekrar eklerim ;)

Tepeye de kocaman skyactiv-g yazmışlar [emoji15]
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

TErcüme bürosunun günahını almışız. Bültenin orijinalinde varmış o hata, adamlar da tercüme etmiş. Şimdi düzelttim ve tekrar yükledim resmi ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

attachicon.gifsize-750x500.jpg

Teoride 5200'ü rahat çevirir abi. Fakat pratikte işler değişiyor. Örneğin şuan ki 115 lik dizelin grafiği ekte var. 4750 devire kadar 1 ve 2. viteslerde devir çevirebiliyor. Fakat 5. viteste 4000 devirden sonra devir çeviremiyor. Teoride ise dişli oranlarına baktığımızda 6. vitese göre 5. vitesin 4500 deviri bile daha güçlü, daha hızlı ivmelenmesi lazım.

 

Tork aralığı bayağı daralmış yeni motorda gördüğüm kadarı ile. Belli ki motorun metrikleri ile oynayarak belirli aralıklarda istedikleri değer elde edebiliyorlar.  Daha önce açıklanan verilerde tork 220 tork aralığı 1400 - 3200 dü ,.

 

MazdaClubTR_SKYACTIV_15_Dizel_Tork2.JPG

 

 

şimdi torku 270 e çıkartıp aralığı 1600 - 2500 e çekmişler

 

MazdaClubTR-MazdaCX-3-Dizel-Tork.JPG

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Nacizane anlatımımı beğendiğinize sevindim Sayın Bosphoruss9.

Haklısınız,"benim kullanımım" derken, sonuçların farklılığını vurgu yapmıştım.

Sorunuzun cevabını şöyle verebilirim:

Aracı kullandığım güzergahta;

şehir içi, çevre yolu, dağ yolunda tırmanış-iniş gibi bölümler düzenlenmişti.

Barselona şehri, düzenli olması yanında, ışıkların çok bulunduğu bir şehir ve ışık süreleri uzun. Açıkçası şehir içinde çok agresif kullanamadım.Ancak i-stop gerçekten şehir içi trafiğinde güzel sonuçlar veriyor.

Ancak çevre yolu ve tırmanmalarda, yüksek devirlerde zorladım aracı. Özellikle, tırmanma virajlarında ne yapacağını merak ediyordum.

Yüksek devirde araç memnun etti beni. Sert girdiğim virajlarda da beklemediğim verim aldım açıkçası.

Sürat olarak çevre yolunda sınır olan 120ye çıkabildim.

Aldığım sonuçlar bu başlıklar altındaki kullanımımla oldu.

şimdi daha iyi anladım.muchas gracias)))

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...