Jump to content

2.Nesil Mazda 3 e Hidrojen Yakıt Sistemi


Uluç Pulat
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

18 dakika önce, Uluç pulat :

Temiz su degil saf su yani aku suyu ve elektroliz koyuluyo ayrica ben garanti belgesi bile almadim cunku taktirmadan once servisten motorda sorun yoktur belgesi istiyolarmis ama 2 gun cihazi kullaninca zaten ihtiyac olmadigini anliyosunuz zaten mustafa bey bana soz motorunda bir sorun cikarsa ben karsilicam dedi guvenilir bir insan oldugu kanaatindeyim ki cihazi kullansaniz motorun nasil temizlendigini sessizlestigini goruceksiniz biliyosunuz mazdalarimiz sorunsuz tek sorunu fazla isinma oda zaten hidrojenle alakasi yok ben zaten ayirmak cok zor diyen abimizi anlamadim madem ayirmak zor 10 amper ve ustune cikinca hatta 9 amper ustune cikinca motora fazla hidrojen gidiyoda yakitim 20 litre ortalamaya cikiyo performans artiyo oyle olsa 7.5 amperde kullanmazdim 15 e ayarlardim onlar 3 bin motorda filan 12 amper kullaniyo benim aracim icin sehir ici ideal 7 amper sehir disi 8 amper

 

 

cihaz iyi ve yararlıdır buna inanırım ama garanti işine inanmam şahsi kanaatim bu yönde,,tek sorun fazla ısınma demişsiniz hararet mi yani?hiç duymamıstım

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

30 dakika önce, emekli :

@Uluç pulat youtube de şöyle bir bilgi buldum

 
 
 

ŞERİF DELİTAY 1 yıl önce (düzenlendi)

Yaklaşık 9 yıl önce Ankarada mercedes sprintera uygulamıştım,ancak 7-8 ay kullanabildim çünkü motor hidrojene göre yapılmadığı için üretilen artı güç piston kafalarını bozdu,motor bu sisteme göre yapılmış olsa veya fabrikada uygulansa harika bir sistem.aracın gaz pedalından bile gücü hissedebiliyordum ( motor arızalanınca rektefiyeciye gitti ve biz hiçbirşey demeden rektefiyeci araca yanlışlıkla benzinmi koydunuz dedi ) Montajdan önce Motor test cihazına bağladık 121 hp çıktı  orjinal sıfır km sprinter (2001) 129 hp montajdan sonraki testte 143 hp çıkmıştı..yani bir anda artı 22 hp kazandım. ama bu sevinç sadece 8 ay sürdü ... KESİNLİKLE MOTORA ZARARLI ÇÜNKÜ MOTOR MÜSAADE EDİLEN GÜCÜN ÜZERİNE ÇIKIYOR.KEYFLİ SÜRÜŞ VAR MADDİ KAZANÇ VAR AMA YİNEDE TAVSİYE ETMEM ÇÜNKÜ MOTORLAR BU GÜCE UZUN SÜRE TAHAMMÜL ETMİYOR !!!

 

Abilerim, kardeşlerim dedim yine dayanamıyorum yine söylüyorum. Zamanında mühendisler de lpg ye inanmıyorlardı diyerekten bilimi reddedemezsiniz. Çünkü bu durum ile lpg konusu farklı konular.

-Bu sistem yeterli hidrojeni veremez.

-Evde hidrojene ayrıştırıyorum depoda dolduruyorum, sonra bu depodaki hidrojeni arabada kullanıyorum derseniz ona eyvallah. 

-Araç üstündeki sistem yeterli hidrojeni üretemez.

-Bu sistem ekstra güç, vs. katmamaktadır.

-Motora verilen zararın sebebi benzinli motorlardaki fakir karışımdır.

-Fakir karışım yakıtın azalmasını sağlar.

-Fakir karışım motorda belli miktarda güç artışına sebep olduğu gibi fazla ısı üretilmesine neden olur.

-Fakir karışım motor içi sıcaklığı artırır, erken detonasyona yani vuruntuya sebep olur ve piston başlarına zarar verir.

 

-Mazda 3 otomatik aracımla şu anda uzun yolda benzinde zaten 5.9 lt/100 km yi tutturabiliyorum. Şehiriçi şartları değişkendir. Şehirlerarası gibi şehiriçi yollar vardır.

-Herşeyi bırakın lpg ile maddi açıdan %40-50 tasarruf yapabiliyorken 1100 euro luk bu kiti bir insan niye taktırır? 3500-4000 tl ye gider dizel alınır, yok para yetmiyorsa sıvı sistem lpg takılır.

-Çok isteniyorsa wideband oksijen sensörü alınır ve aracın AFR si ile düzgünce motora zarar vermeyecek şekilde oynayarak güç alabilirsiniz. Hatta lpg ye geçince 15.6 AFR ye ayarlayarak çok güzel sonuçlar da alabilirsiniz bunun yerine.

-Yok hala inanmıyorsanız, iyi kazıklanmalar. Bir nusubet bin nasihatten iyidir derler. Bazı şeylerin yaşayarak görülmesi iyidir.

-Bilimsel temele oturtmadan yapılan muhabbetleri gülerek izliyorum. İyi muhabbetler.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

@Mutlu Tekir canım kardeşim bilgilerinden bayağı faydalanıyorum bilginiz çok bu konularda kızmazsan birde şöyle bir beyanat var

.Adım Ömer TOPÇU. 2001 model opel astra aracım var. hidrojen dönüşümünü kendim yaptım 1 sene oldu aşağı yukarı herhangibir sorun yaşamadım ve arabamı tanıyamaz oldum. Kendi yaptığım sistemde 60TL benzinle 296 km yol gittim şehir içi. Hatta şu anda hidrojen ve oksijeni ayrı olarak aelde edip düzenleye bilmekteyim. Saygılar 

bu arkadaş sizinde dediğiniz gibi herhalde ayrı bir yerde ayrıştırıyor galiba

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 dakika önce, emekli :

@Mutlu Tekir canım kardeşim bilgilerinden bayağı faydalanıyorum bilginiz çok bu konularda kızmazsan birde şöyle bir beyanat var

.Adım Ömer TOPÇU. 2001 model opel astra aracım var. hidrojen dönüşümünü kendim yaptım 1 sene oldu aşağı yukarı herhangibir sorun yaşamadım ve arabamı tanıyamaz oldum. Kendi yaptığım sistemde 60TL benzinle 296 km yol gittim şehir içi. Hatta şu anda hidrojen ve oksijeni ayrı olarak aelde edip düzenleye bilmekteyim. Saygılar 

bu arkadaş sizinde dediğiniz gibi herhalde ayrı bir yerde ayrıştırıyor galiba

Abicim, bu arkadaş nerede oturuyor? nerede sürmüş? benzini kaç tl den almış? daha önce ne kadar yakıyormuş? Bilgiler var mı? 

60 tl/300 km =0.20 tl=20 kuruş. 5 lt yakmış heralde uzun yolda yakılabilir. Gidilen yola da bağlı. Bolu'dan Düzce'ye gidersin 15 kuruş yakarsın, dönersin 30 kuruş yakarsın örneğin.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mutlu abi onlar bilincsiz insanlar 22 hp guc elde ediyosa oksijenide.motora vermis ve cok fazla yanici olmusdur ucr hidrojen sitesinde var bende oksijeni iceri versem arac yaklasik 150.hp verir ama 9 aybile dayanmaz motorum benim beygir 2 3 anca artmistir tork 100 de 30 artti hidrojen yanici degil patlayici

 

Ayrica benim taktirdigim sistemle internette okuduklariniz bir degil birde seyi cok merak ettim 1 sene once duzenlenmis yazi 9 sene once taktirdim 0sprinter a demis 2001model araci 0 sekilde 2005 temi almis ve 10 sene onceki sistemle simdiki sizce aynimidir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

beni zorla pis işlere teşvik ediceksiniz. tork diyince aklım çıkıyor. tek eksiği tork çünkü bu arabaların.   @Uluç pulat lütfen musait olduğunuzda bi dyno  testi yaptırın. ben 0-100 videonuzda çok rahat performas artışı aldığınızı görebildim.

fakat net rakamları merak ediyorum. akabininde araçla ilgili bir çok parçanın erken değiştirilmesi gerekiceği kesin. bunuda söyleyim. %30 tork size mutlaka masraf olarak geri dönücektir. bizzat denedim yaşadım bu tabloları.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

He bu arada ben bilincsizce su ekledim o yuzden o 0 100 ve 40 130 videomda aracim 8.5 amperde segilmis 4 amperdeymis:( size yenisini cekiyim onun ocakta dynoya cikaricam magazaci oldugum icin yilbasi telasimiz var simdi :)  honda civic 152 nm torku 211 e cikardilar benden bikac ay once onda sorun yok bizim mazdalara hic birsey olmaz

Birde yakit bana gore 6.6 cok iyi cunku lastiklerim 225 45 17 bide spor yaylar var

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, Mutlu Tekir :

Abilerim, kardeşlerim dedim yine dayanamıyorum yine söylüyorum. Zamanında mühendisler de lpg ye inanmıyorlardı diyerekten bilimi reddedemezsiniz. Çünkü bu durum ile lpg konusu farklı konular.

-Bu sistem yeterli hidrojeni veremez.

-Evde hidrojene ayrıştırıyorum depoda dolduruyorum, sonra bu depodaki hidrojeni arabada kullanıyorum derseniz ona eyvallah. 

-Araç üstündeki sistem yeterli hidrojeni üretemez.

-Bu sistem ekstra güç, vs. katmamaktadır.

-Motora verilen zararın sebebi benzinli motorlardaki fakir karışımdır.

-Fakir karışım yakıtın azalmasını sağlar.

-Fakir karışım motorda belli miktarda güç artışına sebep olduğu gibi fazla ısı üretilmesine neden olur.

-Fakir karışım motor içi sıcaklığı artırır, erken detonasyona yani vuruntuya sebep olur ve piston başlarına zarar verir.

 

-Mazda 3 otomatik aracımla şu anda uzun yolda benzinde zaten 5.9 lt/100 km yi tutturabiliyorum. Şehiriçi şartları değişkendir. Şehirlerarası gibi şehiriçi yollar vardır.

-Herşeyi bırakın lpg ile maddi açıdan %40-50 tasarruf yapabiliyorken 1100 euro luk bu kiti bir insan niye taktırır? 3500-4000 tl ye gider dizel alınır, yok para yetmiyorsa sıvı sistem lpg takılır.

-Çok isteniyorsa wideband oksijen sensörü alınır ve aracın AFR si ile düzgünce motora zarar vermeyecek şekilde oynayarak güç alabilirsiniz. Hatta lpg ye geçince 15.6 AFR ye ayarlayarak çok güzel sonuçlar da alabilirsiniz bunun yerine.

-Yok hala inanmıyorsanız, iyi kazıklanmalar. Bir nusubet bin nasihatten iyidir derler. Bazı şeylerin yaşayarak görülmesi iyidir.

-Bilimsel temele oturtmadan yapılan muhabbetleri gülerek izliyorum. İyi muhabbetler.

abi adam tamamen hidrojenle gidiyor demiyoki,onunda katkısı var diyor,senin asla yetmez diye ısrar etmeni anlamadım?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

31 dakika önce, bosphoruss9 :

abi adam tamamen hidrojenle gidiyor demiyoki,onunda katkısı var diyor,senin asla yetmez diye ısrar etmeni anlamadım?

Hesap kitabı yaptım resmini paylaştım varsa kanıtın eyvallah 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

28 dakika önce, Mutlu Tekir :

Hesap kitabı yaptım resmini paylaştım varsa kanıtın eyvallah 

bn ilk defa burda okudum diyorum,siz kanıt istiyosunuz)))

onuda yapan göstersin artık, ama bana çok saçma gelmiyor yıllar önce haberlerde izlemiştim sanayide usta,suyla çalışan araba yaptı die

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 dakika önce, bosphoruss9 :

bn ilk defa burda okudum diyorum,siz kanıt istiyosunuz)))

onuda yapan göstersin artık, ama bana çok saçma gelmiyor yıllar önce haberlerde izlemiştim sanayide usta,suyla çalışan araba yaptı die

 

Kardeşim konuyu takip etmemişsin en sonunu okuyup yorumda bulunuyorsun. Tüm bilgileri ilk 2 sayfada paylaştık. Suyla çalışan arabaların teknolojisi farklı. Bunu da yazdım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

03.12.2015 at 17:17, Uluç pulat :

 

Uluç hocam, manüel Mazda 3lerin otomatiklere gore daha atiK ve performanslı olduğu bilinen bir gerçek. Aracınız otomatik olsaydı bi kıyaslama yapabilirdim kendi adıma, ya da bu işi yapan arkadaş uygulamadan sonra aracın 0-160a ulucun aracı gibi çıkmazsa parani geri iade edeceğim dese bir an dusunmezdim sanırım. Beni dusunduren senin araç manüel 5 vites, benimki ise otomatik 4.5 :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Abi telefonda sanada bahsetmistim benim bir onceki aracim eski kasa.otomatikti 4 ileri sadece top speedte fark ediyo hizlanma evet azicik farkli ama cihaz ise cok yaradigi icin seninkindede cok fazla farkedixektir.

Isin en guzel yanida cihaz lpg gibi degil araci satinca sokebiliyosun:) bagajda yerde kaplamiyo

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Değerli  arkadaşlar tekrar merhaba, 

hidrojen yakıt sistemi uzun yıllardır ve hemen herkesin başardım nidalarıyla piyasada dolaşmaktadır. Sayfada bir mercedes sprinter minibüsün başına gelenler paylaşılmış, aslında o yorumun altında benim sprinter sahibine yazdığım yorum da vardı.

Elbette her işin hatalısı ve doğrusu vardır veya eskiye oranla geliştirilmişi de olması söz konusudur. Sizlerle paylaşmak istediğim bir video var, 2013 yılının 9. ayında sistem montajı yaptığımız Mercedes sprinter 315. Bu araç yaklaşık olarak 50 bin km dir hidrojen ile çalışır durumdadır ve İstanbul da servis çekmektedir. Dilerseniz sahibi ile de görüşmeniz mümkündür. Araçta bırakın arızayı, maksimum müşteri memnuniyeti vardır.

https://www.youtube.com/watch?v=bNqVIVp6xsE

Buna örnek bir çok montaj ve araç sahibi var, web sitemizde paylaşıyor olduğumuzdan burada gereksiz kalabalık yapmasın diye tek örnek paylaştım.

Değerli dostlar geçmiş dönemde ve hali hazırda bu konu hakkında hala sakıncalı sistemler piyasada satılmaktadır ve web sitelerinden incelediğinizde mükemmellikte son noktaymış gibi lansmanı yapılmakta. 3 yıldır bu konu ile uğraştığımız ve AB ürünü, titanyum içerikli ve dünyanın tek saf hidrojen sistemini satıyor olsak bile biz bu kadar iddealı konuşamıyoruz zira tasarruf konusunda bazen gerçekten düşündüğümüz miktarların altında kalan araçlar karşımıza çıkıyor. Veya düşündüğümüz tork artışını alamaya biliyoruz. Sistem motor sağlığı konusunda her ne kadar 10 yıla yakın zamandır kullanıldığı halde bir sıkıntı yaratmamış olsa da, tasarruf kesin, güç artışı kesin diye bir kural yok. Başarı oranı yüksek doğru ancak söylediğim gibi olmama ihtimali her zaman var. 

Her bir müşteri bizim için kendine münhasır değerdedir ve herkesin aracı, değeri ne olursa olsun, sahibi için değerlidir. Bu sebeple hiç bir araca arıza verdirtmek düşüncemiz olamaz, öncelikle müşterimize zarar verebilme ihtimali ticari ahlak dışıdır ve bu göze alınsa bile zaten çok çabuk dip olursunuz bu durumda. Çok şükür kimsenin motoruna bir arıza yaptırmadık zira bizim vereceğimiz garantiden önce zaten ürünün araç motorunda kullanılabilir sertifikası mevcut. 

Markası, modeli ne olursa olsun irili ufaklı bir çok araç da, traktörde, jeneratörde, deniz araçlarında kullanılıyor sistemimiz. 

Özellikle belirtmek isterim, deniz araçlarının özellikle mega yatların, sahil güvenliğin ve ido nun deniz araçlarında MTU motor çok yaygın kullanılır ve bu motor denizin paşasıdır. MTU motorlu 46 metre bir mega yat için, MTU motorun yetkilisi ispanyadan gelerek konu hakkında bilgi aldı. Yaklaşık yarım günü alan bir toplantıdan sonra bu sistemin MTU motorlarda kullanılabileceği görüşüyle buradan ayrıldı ve şimdi Mega yatın karaya alınması bekleniyor. Bu yat da 32 bin cc lik 3 adet MTU motor bulunuyor ve MTU teknisyeni motor a sistem montajına onay verdi. 

MTU motorlara dışarıdan kesinlikle müdahaleye izin verilmemesi bu konuda ki hassasiyeti size gerçekçi ifade edebilir sanırım. 

Güven önemlidir, elbette her yenilik beraberinde bir süreç gerektirecek, sıkıntılı zamanlar yaşatabilecektir ancak giderek yayılan bayilik ağımız ve kullanıcılarımızla bu süreci aşıyoruz. 

Değerli görüş ve düşünceleriniz için teşekkür ederim zira her olumsuz görüş veya merak eden her bir soruya vereceğimiz cevap, aslında ayrıcalıklı bir iş yaptığımızı vurgulamamıza sebep oluyor.

Hayırlı günler dilerim.  

Mustafa Uçar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Gel dene arabayi diyorum kanit diyosunuz denemesi bedava gidin deneyim diyorum kanit istiyosunuz ben daha napiyim:D bilimin yetmedigi noktalar var demekki peki bilimle bana sunu aciklarmisiniz 97 oktan benzinle 95 ten daha iyi performans alinir lpg nin oktani 101 ken neden aracin performansi duser yakiti artar

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

11 saat önce, Mustafa Uçar :

Değerli  arkadaşlar tekrar merhaba, 

hidrojen yakıt sistemi uzun yıllardır ve hemen herkesin başardım nidalarıyla piyasada dolaşmaktadır. Sayfada bir mercedes sprinter minibüsün başına gelenler paylaşılmış, aslında o yorumun altında benim sprinter sahibine yazdığım yorum da vardı.

Elbette her işin hatalısı ve doğrusu vardır veya eskiye oranla geliştirilmişi de olması söz konusudur. Sizlerle paylaşmak istediğim bir video var, 2013 yılının 9. ayında sistem montajı yaptığımız Mercedes sprinter 315. Bu araç yaklaşık olarak 50 bin km dir hidrojen ile çalışır durumdadır ve İstanbul da servis çekmektedir. Dilerseniz sahibi ile de görüşmeniz mümkündür. Araçta bırakın arızayı, maksimum müşteri memnuniyeti vardır.

https://www.youtube.com/watch?v=bNqVIVp6xsE

Buna örnek bir çok montaj ve araç sahibi var, web sitemizde paylaşıyor olduğumuzdan burada gereksiz kalabalık yapmasın diye tek örnek paylaştım.

Değerli dostlar geçmiş dönemde ve hali hazırda bu konu hakkında hala sakıncalı sistemler piyasada satılmaktadır ve web sitelerinden incelediğinizde mükemmellikte son noktaymış gibi lansmanı yapılmakta. 3 yıldır bu konu ile uğraştığımız ve AB ürünü, titanyum içerikli ve dünyanın tek saf hidrojen sistemini satıyor olsak bile biz bu kadar iddealı konuşamıyoruz zira tasarruf konusunda bazen gerçekten düşündüğümüz miktarların altında kalan araçlar karşımıza çıkıyor. Veya düşündüğümüz tork artışını alamaya biliyoruz. Sistem motor sağlığı konusunda her ne kadar 10 yıla yakın zamandır kullanıldığı halde bir sıkıntı yaratmamış olsa da, tasarruf kesin, güç artışı kesin diye bir kural yok. Başarı oranı yüksek doğru ancak söylediğim gibi olmama ihtimali her zaman var. 

Her bir müşteri bizim için kendine münhasır değerdedir ve herkesin aracı, değeri ne olursa olsun, sahibi için değerlidir. Bu sebeple hiç bir araca arıza verdirtmek düşüncemiz olamaz, öncelikle müşterimize zarar verebilme ihtimali ticari ahlak dışıdır ve bu göze alınsa bile zaten çok çabuk dip olursunuz bu durumda. Çok şükür kimsenin motoruna bir arıza yaptırmadık zira bizim vereceğimiz garantiden önce zaten ürünün araç motorunda kullanılabilir sertifikası mevcut. 

Markası, modeli ne olursa olsun irili ufaklı bir çok araç da, traktörde, jeneratörde, deniz araçlarında kullanılıyor sistemimiz. 

Özellikle belirtmek isterim, deniz araçlarının özellikle mega yatların, sahil güvenliğin ve ido nun deniz araçlarında MTU motor çok yaygın kullanılır ve bu motor denizin paşasıdır. MTU motorlu 46 metre bir mega yat için, MTU motorun yetkilisi ispanyadan gelerek konu hakkında bilgi aldı. Yaklaşık yarım günü alan bir toplantıdan sonra bu sistemin MTU motorlarda kullanılabileceği görüşüyle buradan ayrıldı ve şimdi Mega yatın karaya alınması bekleniyor. Bu yat da 32 bin cc lik 3 adet MTU motor bulunuyor ve MTU teknisyeni motor a sistem montajına onay verdi. 

MTU motorlara dışarıdan kesinlikle müdahaleye izin verilmemesi bu konuda ki hassasiyeti size gerçekçi ifade edebilir sanırım. 

Güven önemlidir, elbette her yenilik beraberinde bir süreç gerektirecek, sıkıntılı zamanlar yaşatabilecektir ancak giderek yayılan bayilik ağımız ve kullanıcılarımızla bu süreci aşıyoruz. 

Değerli görüş ve düşünceleriniz için teşekkür ederim zira her olumsuz görüş veya merak eden her bir soruya vereceğimiz cevap, aslında ayrıcalıklı bir iş yaptığımızı vurgulamamıza sebep oluyor.

Hayırlı günler dilerim.  

Mustafa Uçar.

İnternet sitenizde Nevşehir de bir bayiniz olduğu yazıyor. Bu arkadaşları herhangi bir eğitime tabi tutuyor musunuz? Yaptıkları işin arkasında misiniz yanı? Lpgli araçlara hiç uygulama yaptınız mi? Yaptıysanız benzinli araçlara gore varsa uygulamanınin + ve - leri sizce nelerdir? Benzinde olduğu kadar LPG de de, uluç arkadaşın tabiri ile tork artışı olur mu?

13 saat önce, Uluç pulat :

Abi telefonda sanada bahsetmistim benim bir onceki aracim eski kasa.otomatikti 4 ileri sadece top speedte fark ediyo hizlanma evet azicik farkli ama cihaz ise cok yaradigi icin seninkindede cok fazla farkedixektir.

Isin en guzel yanida cihaz lpg gibi degil araci satinca sokebiliyosun:) bagajda yerde kaplamiyo

Uluç aklımi iyice çeldin ha :) 

Resimlerde sistemin motorun yanına monte edildiğini gormustum.

Farklı birşey mi bu?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...