Jump to content
Katil Balina

Ankara Başayar Yetkili Mazda Servisi

Tavsiye Edilen Mesajlar

Katil Balina    644
Katil Balina

başayar, haklı olduğum bir kazada aracımı tamir ettikten sonra parasını sigortadan alamamış (almayı becerememiş de diyebiliriz,  nitekim bir çalışanları aniden işi bırakıp gitmiş yerine gelenler de yüzüne gözüne bulaştırmış olmalı) tahsil edemediği parayı benden tahsil etmek için de bizi icraya vermiş bir yer. özetle uzak durulmasını tavsiye ederim.

kazada haklı olduğum gün gibi ortada raporlar da kaza tutanakları da o yönde ve eksiksiz. zaten böyle olduğunu bilmeseler tamire de başlamazlardı.  ancak halk sigorta daha sonra kazanın poliçe bittikten sonra yapıldığı gibi hiçbir gerçekligi olmayan, belgelerle de anında çürütülecek bir zorbalıkla para ödemeyi reddetmiş durumda. kendileri de madem halk sigorta paramızı vermiyor o halde sizi icraya verelim diye bir işe girişmiş durumdalar. yarın öbürgün iş mahkemeye düştüğünde tüm belgeler ortaya çıktığında haklı olan faiziyle alır parasını umarım...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Basayar Mazda    13
Basayar Mazda

Konu ıle ılgılı ozelden ıletısım numaranızı ısteyecegım sızden. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Basayar Mazda    13
Basayar Mazda

Hasan Bey,

Şirketimiz, sigorta şirketi ve müşteri arasında köprü kurup gerekli onarımları yapmakla yükümlüdür. Dolayısıyla sigorta şirketinden aldığımız onay doğrultusunda aracınızın onarımı servisimizde yapılmış olup işlemleri tamamlanmıştır. Sonrasında, sigorta şirketinin, kaza yeri fotoğrafı olmadığı için red vermesi takdir edersinizki bizim hatamız değildir. Araca onay verilmeden eksik evrak olduğu için red verilmiş olsaydı bu durumlar yaşanmayacaktı. Müşteri memnuniyetini ön planda tutan şirketimiz için hatalı olmadığımız bir durumdan şikayet almak bizi son derece üzmüştür. Sizden bunun için bir özür bekler, onarım bedelinin ödenmemesi halinde hukuki işlemlerin devam edeceğini bildiririz.

 

Saygılarımızla.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Katil Balina    644
Katil Balina

olay bundan ibarettir seklinde kendinizce olumlu bir hava yaratarak bitirmeye calismissiniz ama olay ondan ibaret degil.

olayin neeen ibaret oldugunu ozetleyeyim

1) kaza yaptigim aracin sigortasi kaza tarihini kapsiyor mu? evet!

2) yasal olarak fotograf cekmek zorunda mıyım? hayır!

3)siz belgeleri tam görüp tamire başlamış mısınız? evet!

4) paranizi sigortadan tahsil edemeyince benden isteyip icraya verdiniz mi? evet

5) ben size bir ödeme yapar mıyım? hayır..

olay mahkemelik oldugunda her sey ortaya cikar zaten.. avukatlar ilgileniyor.

avea sagolsun yurtdisinda ne telefonu ne de interneti acabildi. su an wi fi bulmakta da zorlaniyorum. gerektiginde cevaplar verilecektir zaten. 

şu an amsterdam'ın keyfini çıkaracağım izninizle:) erekirse belgeleri ile devam ederiz sonra.

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Basayar Mazda    13
Basayar Mazda
11 dakika önce, fotifoti :

Hoş gelmişsin Başayar :) eskiden Tolga bey varken pek severdim sizi. Sonra sicili çok bozdunuz . Uzun uzun yazmayacağım . Neticede siz firma adına burandasınız . Bunu takdir ediyorum , gelişme olarak göreceğim :) iki sorum var. 1- Personeliniz yeni nesil Mazda 3 ve cx3 Egitimi aldı mi ? 2- yetkili servis yetkinizi bırakacağınız doğru mu ?

Yetkili servisi bırakma gıbı bır durumumuz yok. personellerımızde ılker atık ve cesur aydın. cx-3 ve cx9 araclarının egıtımını almıstır. bunu mazda motordan ogrebılırsınız. 

yetkılı servısı bırakma gıbı bır durumumuz soz konusu degıldır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Fotifoti    2.244
Fotifoti

Bilgi için teşekkürler. Mazda 3'ü de aldığınızı varsayıyorum. Başayar Hakkında güzel yorumlar görmek istiyoruz . Şimdilik ben de tavsiye edemeyeceğim kimseye. Sadece ben değil, sorun yaşayan çok kullanıcı oldu. Özellikle dizel 3'lerin debriyajı konusunda . Ankara gibi merkez yerde, bu kadar tecrübe ile bu kadar yapılması herkesi uzuyor. Bu intibayı düzeltmek artık sizin elinizde. Mazda kullanıcılarının beklentilerini dikkate alırsınız . Foruma hoş geldiniz . İlker bey'e selamlarımı iletin. İyi calışmalar .

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Burak    3.623
Burak

Hoş geldin Ömer, ben de @fotifoti gibi düşünüyorum. Tolga Kırmacı zamanında biz dahil herkesin bahsettiği ve tavsiye ettiği bir yerdi. Hatta Istanbul'dan sırf kendisi ile tanışmak için gelmiştik. Maalesef sonrasında şikayetler arttı ve eski düşünceler eridi.

İnşallah eski günlerine döner.  Bu arada bu konu bir süre sonra kilitlenecek tanışma bölümü olduğu için. Daha ilk mesajdan tartışma olması da üzücü ama dilerseniz konuyu bölüp ayrı bir başlık altına alabiliriz.

Not : İmzanızın fazla abartılı olması sebebi ile küçülttüm. Bu şekilde kullanmanızı rica ediyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Basayar Mazda    13
Basayar Mazda

tabuları yıkmak ıcın burdayız. sorunlar ıle artık daha yakından ılgılencez. 

konuyu bolebılırsınız tabıkı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
İlhan    5.347
İlhan

Merhaba Ömer bey aramıza hoş geldiniz. 2011 Yılından bu güne forumdayım. Bu güne kadar servisinizle ilgili çok sayıda olumsuz şeyler duydum. Umarım tüm bunlar bir son bulur. Ve bu günden itibaren yeni bir başlangıç olur.  Kolay gelsin.. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
jackjoker    84
jackjoker
2 saat önce, Basayar Mazda :

Arkadaslar ne kadar sıkıntı varsa tarafıma ulastırmanızı rıca ederım. Bundan sonrakı surekte başayar otomotiv olarak şahsım ve şirketım adıma her turlu sorunlarda elımızden gelenın fazlası ıle yanınızdayız

Ömer Bey merhaba

Mazda CX-3 araçlarında ki yakıt pompasının bir süre sonra ( genelde ilk 5000 km öncesi ) sorun çıkarması üzerine mazda servisinde parça değişimi ve farklı bir parça ile değiştirilmesi söz konusu. bu konuda araçları çağırma durumu olacak mı? ya da mesela ben aracımı getirsem ve sorun olmasa da önlem amacı ile parça değişimi yapabilirmiyiz? çünkü gördüğüm kadarıyla bu türkiye de ki mazot kalitesini avrupa ile eşdeğer görmesinden dolayı erken tıkanma sonucu meydana geliyormuş. ( servis yetkililerin söyledikleri bu ) 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Basayar Mazda    13
Basayar Mazda
1 saat önce, jackjoker :

Ömer Bey merhaba

Mazda CX-3 araçlarında ki yakıt pompasının bir süre sonra ( genelde ilk 5000 km öncesi ) sorun çıkarması üzerine mazda servisinde parça değişimi ve farklı bir parça ile değiştirilmesi söz konusu. bu konuda araçları çağırma durumu olacak mı? ya da mesela ben aracımı getirsem ve sorun olmasa da önlem amacı ile parça değişimi yapabilirmiyiz? çünkü gördüğüm kadarıyla bu türkiye de ki mazot kalitesini avrupa ile eşdeğer görmesinden dolayı erken tıkanma sonucu meydana geliyormuş. ( servis yetkililerin söyledikleri bu ) 

 

Merhabalar. Durumdan bılgımız var. ancak bunun ıcın onceden bır teshıs yapmamız gerekıyor. Ne zaman uygunsanız buyrun sasmazdakı mazda servısındeyım ben. Testımızı yapalım . degısmesı gereken parcaları var degıstırelım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Katil Balina    644
Katil Balina
13.02.2016 at 11:42, Basayar Mazda :

Hasan Bey,

Şirketimiz, sigorta şirketi ve müşteri arasında köprü kurup gerekli onarımları yapmakla yükümlüdür. Dolayısıyla sigorta şirketinden aldığımız onay doğrultusunda aracınızın onarımı servisimizde yapılmış olup işlemleri tamamlanmıştır. Sonrasında, sigorta şirketinin, kaza yeri fotoğrafı olmadığı için red vermesi takdir edersinizki bizim hatamız değildir. Araca onay verilmeden eksik evrak olduğu için red verilmiş olsaydı bu durumlar yaşanmayacaktı. Müşteri memnuniyetini ön planda tutan şirketimiz için hatalı olmadığımız bir durumdan şikayet almak bizi son derece üzmüştür. Sizden bunun için bir özür bekler, onarım bedelinin ödenmemesi halinde hukuki işlemlerin devam edeceğini bildiririz.

 

Saygılarımızla.

sanırım "olay bundan ibarettir" seklinde biten o acemice mesajı editlemişsiniz:) bu da iyi..

olayin ne olduğu tekrara lüzüm olmadan ortada ama yekrar edeyim..

paranızı sigortadan almak üzere tamire başlamak sizin insiyatifinizde olan bir şeydi. aracı size zorla tamir ettirmedim. gerekli ve tam evraklarımla geldim ve siz de tamire bu evraklara güvenerek başladınız.. işin kolayına kaçıyorsunuz ama hukuki olarak olay mahkemelerde çözülür zaten merak etmeyin.. kimsenin hukuktan kaçtığı yok..

ha bu arada bi  de özür beklemişsiniz ki ona gerçekten sesli güldüm, kusura bakmayınız:))

ama başka yerlerde ve başka platformlarda da ekleyeceğim üzere buradan da bir daha tekrar edeyim;

başayar mazda çıkaracağı zorluklar dolayısıyla kesinlikle bulaşılmaması gereken bir servistir.. 

(bi de ek olarak; benim aracın kabulünü yapan, sonrasında sizi yüzüstü bırakıp gidince işlerini devrettiginiz iki bayan çalışana rağmen  bir türlü rayına oturmayan "hasar" bölümünü düzeltmeniz, işlerinizin rayına girmesi dileğiyle...  )

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bilgi Bankası

Üye Haritası

MazdaClubTR Hakkında

2006 senesinin son günlerinde 20 kişi tarafından kurulan MazdaClubTR, Mazda tutkunu ve/veya sahibi binlerce üyenin katkısı ile Mazda konusunda oluşturulan en kapsamlı forum, haber ve bilgi bankasına sahip bağımsız bir topluluktur.

×